Agreed. Ik had er nog niets van gehoord, maar na de demo gespeeld te hebben ben ik ook om. Geweldig spel (voor zover uit de demo op te maken is)quote:
Ik ga niet kijken maar klinkt ontzettend tofquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamescom Heavy Rain Live Demo
Scene in de winkel wordt nu op meerdere manieren gespeeld. In de scene waarbij de detective gewond raakt zul je zien dat hij ook onder deze gesteldheid het spel doorloopt. Very impressive.
Tja,.... ik weet echt niet wat ik hier van moet denken. Het blijft een interactieve film met quicktime events naar mijn idee!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Scene in de winkel wordt nu op meerdere manieren gespeeld. In de scene waarbij de detective gewond raakt zul je zien dat hij ook onder deze gesteldheid het spel doorloopt. Very impressive.
De precieze verhouding in deel 1 weet ik niet maar heb wel het gevoel dat daar veel meer aktie in zit er dus in U2 meer exploration in zit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:29 schreef Chocobo het volgende:
Uncharted 2: Among Thieves will be about 40 percent exploration and puzzle-solving and 60 percent action, but developers Naughty Dog hope you don't notice that.
http://kotaku.com/5342589(...)-100-percent-awesome
[ afbeelding ]
Same here, ik heb er weer zin anquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:36 schreef Darkzell het volgende:
[..]
De precieze verhouding in deel 1 weet ik niet maar heb wel het gevoel dat daar veel meer aktie in zit er dus in U2 meer exploration in zit.
Niet dat het sowieso uit maakt want het spel wordt toch de bom. Ik heb na de E3 trailer geen trailer of ander bewegend beeld meer gezien van U2 en ga er dus mooi redelijk onwetend in
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
1, 2, 3 ,4 ,55555555555555555555555555
grid2? eerste keer dat ik daar iets over hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:18 schreef R_B het volgende:
Gisteren ook de demo van grid2 gespeeld, dat zand is ook niks voor mij.
Dat baja racing ging wel, maar die race in marokko is echt k8T.
Ik ben eerder benieuwd hoelang de SP gaat duren. Eens kijken of de MP modusquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:29 schreef Chocobo het volgende:
Uncharted 2: Among Thieves will be about 40 percent exploration and puzzle-solving and 60 percent action, but developers Naughty Dog hope you don't notice that.
[ afbeelding ]
Mja, voor een gedeelte wel ja, maar desondanks kan het nog wel leuk zijn om de acties te kunnen beinvloeden en het verhaal daarmee te sturen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,.... ik weet echt niet wat ik hier van moet denken. Het blijft een interactieve film met quicktime events naar mijn idee!
tjonge jonge,...............quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:47 schreef AQuila360 het volgende:
Emarwii belt Sony op om te vragen waarom het lettertype op de ps3 slim lijkt op het ps2 lettertype
Ik vind die race in Marokko juist geweldig! Als je m een paar keer gespeeld hebt en de baan en wagen al wat kent, dan kun je echt enorme verbeteringen zien in de tijden die je neerzet op die baan. De besturing is ook prima, je kunt de wagen bijvoorbeeld perfect door de bochten driften.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:18 schreef R_B het volgende:
Gisteren ook de demo van grid2 gespeeld, dat zand is ook niks voor mij.
Dat baja racing ging wel, maar die race in marokko is echt k8T.
Jouw omschrijving van de game doet me denken dat de game onwijs arcade is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:25 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik vind die race in Marokko juist geweldig! Als je m een paar keer gespeeld hebt en de baan en wagen al wat kent, dan kun je echt enorme verbeteringen zien in de tijden die je neerzet op die baan. De besturing is ook prima, je kunt de wagen bijvoorbeeld perfect door de bochten driften.
Valt wel mee hoor. Remmen en sturen tegelijk resulteerd in immer geradeaus. Echt arcade wil ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Jouw omschrijving van de game doet me denken dat de game onwijs arcade is.Leuk voor erbij dus
Briljant! Die winkel ziet er ook super uit. En het gezicht van die shopkeeper.. damnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, die zal helemaal verdwijnen nadat alle stock is weg gewerkt. Er zijn nog zat mensen die de oude willen nu ze de slim hebben gezienquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik kreeg dus net zo'n mailtje van Playstation dat de nieuwe Playstation vanaf 1 September te koop is en ¤299 euro zal kosten!Dan wordt de grote versie nog goedkoper dan dus?
Zijn ze al!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:16 schreef kepler het volgende:
In principe niet, die gaat ook naar 299.
Dat duurt vast nog wel een paar maand voordat ie overal weg is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nee, die zal helemaal verdwijnen nadat alle stock is weg gewerkt. Er zijn nog zat mensen die de oude willen nu ze de slim hebben gezienMisschien dat ze nog wel met speciale bundels komen om de oude uitverkocht te krijgen.
Game ziet er echt goed uit. Ik blijf alleen sceptisch tegenover op het juiste moment op het juiste knopje drukken maar aan de andere kant is mijn perceptie dat het een saaie QTE game zou worden aan het veranderenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Briljant! Die winkel ziet er ook super uit. En het gezicht van die shopkeeper.. damn
En een brief van Superfruitigquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:47 schreef AQuila360 het volgende:
Emarwii belt Sony op om te vragen waarom het lettertype op de ps3 slim lijkt op het ps2 lettertype
als drake uit het vliegtuig springt en zijn parachute open wilt doen , je moet normaal 5 seconden wachten .quote:
Hoe is de verdeling in het eerste deel? Ik vind het soms net even te veel schieten op zich, maar vind het wel een gave game verder. Richten gaat ook steeds beterquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:29 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
Precies zoals je het zegt. Dit nieuwe deel focust naar mijn idee meer op verkenning en iets minder op schieten/gevechten. Deel 1 was voornamelijk vechten en platformen met een puzzel die zo nu en dan nodig was.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe is de verdeling in het eerste deel? Ik vind het soms net even te veel schieten op zich, maar vind het wel een gave game verder. Richten gaat ook steeds beter
Coolquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies zoals je het zegt. Dit nieuwe deel focust naar mijn idee meer op verkenning en iets minder op schieten/gevechten. Deel 1 was voornamelijk vechten en platformen met een puzzel die zo nu en dan nodig was.
Haal jij hem ook naakt? Strol en ik ook,.... misschien halen we de krantenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool
Wie had drie maanden geleden verwacht dat ik Uncharted 2 naakt zou halen?
Moet zeggen dat ik eerst vrij sceptisch was over Heavy Rain maar als ik dit zie spreekt het mij wel aan. Een scene die je op 6 verschillende manieren kan spelen en vooral een meeslepend verhaal zodat je steeds weer verder wil spelen om te kijken want er dan weer komt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar dat is het punt,.. speel je nog wel of druk je af en toe een knop in?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:12 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik eerst vrij sceptisch was over Heavy Rain maar als ik dit zie spreekt het mij wel aan. Een scene die je op 6 verschillende manieren kan spelen en vooral een meeslepend verhaal zodat je steeds weer verder wil spelen om te kijken want er dan weer komt.
quote:"No! We don't make Dragon's Lair! This is not Dragon's Lair – do you think I'm crazy? I'm not stupid. Do you think I develop on PlayStation 3 to do Dragon's Lair again? It would be absurd. Of course it's not." We typically lead into quotes with a bit more background than that, but those who've read message board diatribes dismissing the upcoming Heavy Rain as nothing more than a series of Quick Time Events surely understand the frustration of Quantic Dream founder David Cage -- who owns the mouth from which the above quote was uttered during a press demonstration at GamesCom 2009.
Cage went on to explain "when there is an action sequence, yes we integrate [these] QTE sequences," but the rest of the time, the player will have full control as they navigate the game's four characters through a deep, choice-riddled story. That actually sounds pretty reminiscent of Quantic's last game, Indigo Prophecy / Fahrenheit. That's great and all -- but we actually wouldn't be disappointed by a new installment in the Dragon's Lair franchise. We admit it -- we're Dirkheads, through and through.
Joystiq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |