Als je Dead Space nog niet gespeeld hebt, dan kan ik je die echt aanraden. Die zit wel in hetzelfde genre als RE.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:45 schreef RetroGamer het volgende:
Zo, als RE fan maar is deel 5 uitgespeeld: mwoahSerie is niet meer wat het geweest is…
Laatst poste iemand specs van de Slim en daar stond idd in dat je een aparte stand nodig hebt om hem te laten staan. Als het goed is zit aan de voorkant onder de blu-ray drive de opening om de HDD te vervangen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef Cheiron het volgende:
Bij Gametrailers invisible walls zeiden ze dat je de Slim niet op zn kant kan zetten zonder een aparte stand. Daar heb ik verder niets over gelezen. Klopt dat? Ze hadden het ook over het niet kunnen verwisselen van de HD, dus hoe serieus ik het moest nemen weet ik ook niet,
Ik vond het menu van de demo echt walgelijk en onduidelijk; in die trailer naar buiten en weer naar binnen en dan overal nog vijf keer op X drukkenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:18 schreef KoosyNL het volgende:
Als je meer wilt weten over Heavy Rain dan zou ik Listen Up van afgelopen vrijdag luisteren. In de laatse 20 minuten hebben ze het erover en zijn lyrisch enthouusiast.
De DiRT2 demo heeft me erg verrast. Ik hou nooit zo van Race-games maar dit vond ik erg gaaf. Misschien toch maar halen.
Dat is ''hip'' tegenwoordigquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vond het menu van de demo echt walgelijk en onduidelijk; in die trailer naar buiten en weer naar binnen en dan overal nog vijf keer op X drukken![]()
Ik vraag me af wat voor een aap dat verzonnen heeft.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
"Dit is echt de beste game die ik ooit heb gespeeld"
Boris bij 1 van elke 2 reviews
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |