Scuse me? Heb je de eerste DiRT wel gespeeld?quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Stelletje losers die andermans tijd/lol verzieken met hacks en ddos aanvallen![]()
Gelukkig kunnen we nu weer verder
De Call of Juarez demo was best wel grappig maar Dirt 2 zoog gewoon. Waarom moeten ze allemaal motorstorm na apen? Het had niets meer met rally te maken. En het heeft ook nog eens het slechtst ontworpen menu dat ik ooit ben tegengekomen. Tering wat onoverzichtelijk zeg...
Ik moet meteen hier aan denken:quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet meteen hier aan denken:
[ afbeelding ]
Nu met brochure, en dus enigzins bevestigingquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is toch al eens vaker gezegd?
Ik ga wel voor gt op de psp en laat deze links liggen.quote:
Did hell just freeze over?quote:
dit gaat al sinds jaar en dag zo met de xbox , en zo hoort het ook .quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:32 schreef NutKees het volgende:
Ik wil nog even mijn genoegen uiten over de PS3 helpdesk en RMA service. Een weekje of 2 geleden ging mijn 60GB PS3 naar de knoppen (2,5 jaar oud). Na 2 korte telefoontjes met de helpdesk kreeg ik een labeltje toegestuurd en ging mijn PS3 naar het postkantoor. En wat denk je? Precies een week later DHL aan de deur met een nieuwe PS3. Heeft me geen cent gekost.
Op de eerste plaats had hij het wel wat langer mogen blijven doen maar toch: Sony
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
............
denk dat ik voor de gein maar 3 echt nederlandse bakstenen op ga sturen met de tekst PWND
quote:my grandson
quote:send it to her in school
Je weet hoe hun techniek werkt? Kan je tegen ze gebruiken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
nigerianen![]()
Hello,
Good to read back from you , I'm from France and i will have to tell you that i'm ok with the price so i will want you to send the item to my grandson school because I'm buying this item as a Birthday gift, So I have check on the shipping cost and it cost ¤50 to send it to her in school, so the total I will pay to your account now is ¤340 you can now give me your Bank account details so that i can make the payment if possible today. below this the
information needed..
Full Name:
Bank Account:
IBAN:
BIC:
Bank Name:
Bank City:
I like to hear from you soonest and the payment will be made as
soon as i got your bank information ......
.
Best Regards
Mary Conique
denk dat ik voor de gein maar 3 echt nederlandse bakstenen op ga sturen met de tekst PWND
quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:23 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je weet hoe hun techniek werkt? Kan je tegen ze gebruiken.
Open een betaalrekening (nieuw) zodra ze het geld overgemaakt hebben, haal je het geld eraf. Het is tenslotte van jou. Daarna stuur je je bakstenen op.
Ze halen het geld terug op het moment dat ze een tracking nummer krijgen. Lachen als blijkt dat hun geld niet meer bestaat en zodra het pakje binnenkomt kunnen ze gaan metselen.
mjah, ze weten zelf dat ze fout bezig zijn, dus die kans is klein.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
je weet dat de bank gewoon het geld terug haalt bij je, ook al is de rekening leeg/opgeheven
http://twitter.com/colinsco/status/3458024544quote:I got confirmation at Cologne's Gamescom that Beyond Good & Evil 2 is on hold for now. No idea if it's def or temporary but it sucks.
Damn wat ziet dat er nice uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |