Nu je het zegt ja....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
technically speaking noem je er dan maar 1
[..]
deze moet je me even uitleggen..? pquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja....
tevens een tvp
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja....
tevens een tvp
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef de_huig het volgende:
[..]
deze moet je me even uitleggen..? p
precies, Joram maakt (naar verluidt) de platen voor Alpha Twinsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wildstylez is de producer van de alpha twins of produceert met ze samen(denk aan de outsiders (die van maneater jwtz) dat zijn ze samen
)
die is ook geweldigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:10 schreef CrustyClown het volgende:
TVP met een oude HHZ plaatje
Blijft stiekem toch wel een lekker plaatje
Niks stiekem.. Gewoon een knallert van vanjewelstequote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:10 schreef CrustyClown het volgende:
TVP met een oude HHZ plaatje
Blijft stiekem toch wel een lekker plaatje
The First Cutquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wildstylez is de producer van de alpha twins of produceert met ze samen(denk aan de outsiders (die van maneater jwtz) dat zijn ze samen
)
http://www.frontliner.nl/
first cut en One bananaz HQ in de player (links bovenin) en dat klinkt toch wle heel aardig missm eot ik die man weer eens een kans geven zijn laatste reeks producties spreekt me op een of andere manier wel weer aan![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Headhunterz The Prophet Gostosa (br) Brennan Heart Noisecontrollers Hardstyle Masterz Ruthless Hosted by: MC Villain |
Die draait dan in Spanje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef CrustyClown het volgende:
Was het trouwens wel eens met wat commentaar op PF. Waar is wildstylez?
inderdaad, nu je het zegtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef CrustyClown het volgende:
Waar is wildstylez?
Die draait dan in Spanje!quote:
dat had ik wel gelezen! maar is toch jammer dat hij, toch een goede vriend van Willem lijkt me (aangezien ze samen gaan vissenquote:
uhm die staat gewoon tussen de line up die je hebt gekopieerd hoor, ze wordt gesandwiched tussen Brennan Heart & the Prophetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef CrustyClown het volgende:
En verder valt de aanwezigheid van het chickie Gostosa op.
hij zegt daarom ook 'aanwezigheid' en geen 'afwezigheid'quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
uhm die staat gewoon tussen de line up die je hebt gekopieerd hoor, ze wordt gesandwiched tussen Brennan Heart & the Prophet
Die jongen is gewoon nog niet helemaal wakker. Als hij nou gewoon de rest ook had gelezen dan snapte hij het wel. Maar neeeeeee, hij moet weer eens zinnen uit de context trekken en dan nog commentaar leveren dat hij niet kan lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
uhm die staat gewoon tussen de line up die je hebt gekopieerd hoor, ze wordt gesandwiched tussen Brennan Heart & the Prophet
Lijkt er behoorlijk op dat duncan dat hele concept steeds harder (en naar mijn idee succesvoller) gaat uitmelken! Goed bezig daar die jongen!quote:Sensation lanceerde in Amsterdam een nieuw VIP-concept: Crystal. Crystal is sexy, stijlvol en heeft alleen VIP-tafels. Crystal biedt de mogelijkheid om Sensation te beleven op de eerste rang. Een Crystaltafel biedt ruimte aan tien personen die zich kunnen dompelen in luxe en plezier: flessen Champagne, exquise fingerfood, exclusief entertainment en een spectaculair uitzicht op de show. Daarnaast kan er gekozen worden voor een legio extra’s zoals een limousineservice of een eigen stylist voor die ene perfecte witte jurk. Het team van Crystal maakt alles mogelijk. Het Crystal deck is privé en alleen toegankelijk voor hen die de avond in stijl willen beleven!
Houseparty is veiliger dan voetbalquote:Het bezoeken van een houseparty is veiliger dan een gemiddelde voetbalwedstrijd. In acht jaar tijd is op houseparty's één persoon overleden en liepen vijftien mensen ernstige gezondheidsklachten op. Bezoekers van houseparty's hebben vooral last van hoofdpijn door de oorverdovend harde muziek.
Dat stellen de artsen Armand Girbes van het VU Medisch Centrum in Amsterdam en Jan Krul van het Universitair Medisch Centrum in Groningen (UMCG). Beiden zijn hoofd van de afdeling intensieve zorg voor volwassenen. Krul startte het onderzoek, omdat hij wilde weten of dergelijke feesten echt zo gevaarlijk zijn als wordt aangenomen. Alleen in Nederland zijn houseparty's toegestaan.
Taakstraf voor metal-heads?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef NLS04 het volgende:
wtf.. Zoveel mensen die stil staan bij bijna elke track en dat pal voor de DJ booth heb ik nog nooit gezienHet lijkt wel alsof ze daar voor straf moeten staan ofzo.
Huh? Dat Wildstylez en Alpha Twins wel eens samen hebben gewerkt wil nog niet zeggen dat wildstylez alles voor Alpha Twins produceert..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
)
Tja, ik stoor me er eigenlijk niet eens aan.. Ik bedoel Decibel en Defqon zijn samen met Qlimax een beetje "de feesten to be", zeker voor de minder bekenden binnen de scene..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef NLS04 het volgende:
wtf.. Zoveel mensen die stil staan bij bijna elke track en dat pal voor de DJ booth heb ik nog nooit gezienHet lijkt wel alsof ze daar voor straf moeten staan ofzo.
Tja het was dan ook tropisch warmpjes daar bij de main. En zeker daar vlak voor de dj was compleet geen wind. Mensen staan lekker te chillen en te genieten. En kiezen waarschijnlijk hun momenten om los te gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef NLS04 het volgende:
Ik stond daar idd ook vaak zat stil, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef MrDice het volgende:
[..]
Tja het was dan ook tropisch warmpjes daar bij de main. En zeker daar vlak voor de dj was compleet geen wind. Mensen staan lekker te chillen en te genieten. En kiezen waarschijnlijk hun momenten om los te gaan.
Ik weet dat het stilstaan over het algemeen steeds meer gebeurt maar dat het vooraan op 10 meter van de booth ook zown dooie boel is, gedurende de hele set (op basis van dat filmpje dan), is nieuw voor me. En dat ze hun momenten kiezen om los te gaan lijkt me sterk aangezien zown beetje alle climaxxen uit de set zijn gefilmd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef MrDice het volgende:
Mensen staan lekker te chillen en te genieten. En kiezen waarschijnlijk hun momenten om los te gaan.
Waarom wordt hier altijd zo'n probleem van gemaakt?
Mainstage gaat altijd wat minder los, samen met het erg warme weer maakt dat het niet erg los ging.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik weet dat het stilstaan over het algemeen steeds meer gebeurt maar dat het vooraan op 10 meter van de booth ook zown dooie boel is, gedurende de hele set (op basis van dat filmpje dan), is nieuw voor me. En dat ze hun momenten kiezen om los te gaan lijkt me sterk aangezien zown beetje alle climaxxen uit de set zijn gefilmd.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef NLS04 het volgende:
x2quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef MrDice het volgende:
[..]
Tja het was dan ook tropisch warmpjes daar bij de main. En zeker daar vlak voor de dj was compleet geen wind. Mensen staan lekker te chillen en te genieten. En kiezen waarschijnlijk hun momenten om los te gaan.
Waarom wordt hier altijd zo'n probleem van gemaakt?
dat was even ter onderbouwing, gewoon ff wat informatiequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Huh? Dat Wildstylez en Alpha Twins wel eens samen hebben gewerkt wil nog niet zeggen dat wildstylez alles voor Alpha Twins produceert..
Dan wil ik de bron eigenlijk wel zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
dat was even ter onderbouwing, gewoon ff wat informatiedat Joram produceert voor Alpha2 is een feit...
staat niet ergens in een nieuwsbericht op PF ofzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dan wil ik de bron eigenlijk wel zien.
ik zeg ook niet dat Joram vanaf het begin van de Alpha2 voor hun heeft geproduceerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Alpha Twins produceerde toch allang voordat Joram in de picture kwam..?
Graag, ik had nog geen kans om deze op wiki aan te passen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Wassup met die OP dan? Vond dat Boy goed bezig was .. strakjes terugzetten?
Strand is altijd nicequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Booohhhhh, daar istie weeeerrrr![]()
Na een paar heerlijke dagen met mn meissie aant strand geweest te zijn we weer helemaal opgeladen & inmiddels ook weer bijgelezen... gaat hard hiero:
Decibel: machtig mooi feesie, dik dik gezellig ondanks die weinige fo-k!-ontacten .... dat mobiel-netwerk moeten ze echt gaan verbeteren daaro. Was volgens mij al wel beter dan vorig jaar, maar kreeg mn (ontvangst)berichten pas stukken later![]()
Wassup met die OP dan? Vond dat Boy goed bezig was .. strakjes terugzetten?
Vooraan Main was ook niet echt sfeer bevorderend met die doorloop pal naast de DJ-booth![]()
Misschien morgen NC's @ Zak
en welcome back, mr.dice
x2quote:
Heb hem net helemaal @ werk geluisterd.quote:
dat is een Peugeot 406?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:45 schreef Koepert het volgende:
Oh en bétéwé!! Ik ben sinds vanochtend "eigenaar" (nog niet in bezit, nog niet betaald, nog niet gehaald) van een heuse enige echte eigen auto![]()
Niet deze, wel net zo1
[ afbeelding ]
apart kenteken voor een NL leasebakquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef JortK het volgende:
En dan nog een nieuwtje, dit is mijn nieuwe leasebak:
[ afbeelding ]
Correct.. 1.8 16v uit '96.. net 2 ton op de teller.. Nu sparen voor geluid wat er in moetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nog geen minuut van 1 van de CD's geluisterd, zo maar eens doen dan
[..]
dat is een Peugeot 406?
Die wou ik ook, helaas was die nog niet te leasen toen mijn contract werd verlengt en ik per se een nieuwe moest kiezen...... complimentenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh... ben alleen nogal veeleisend qua kwaliteit.. Bovendien.. Radio gaat nog, boxjes waarschijnlijk niet zo best meer, dan nog n versterker en n sub erin.. die ik dan ook weer demontabel wil hebben (dus sub+versterker in 1 kist die ik zo kan loshalen.. )quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt alsof dat honderden euro's moet gaan kosten
ik heb radio met USB, fabrieks-boxen in de deuren, boxen in hoedenplank en kist met sub en versterker achterin; hoedenplank en kist zijn los te koppelen en uit de auto te halen... koste me echt geen fortuin hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neuh... ben alleen nogal veeleisend qua kwaliteit.. Bovendien.. Radio gaat nog, boxjes waarschijnlijk niet zo best meer, dan nog n versterker en n sub erin.. die ik dan ook weer demontabel wil hebben (dus sub+versterker in 1 kist die ik zo kan loshalen.. )
Dat was mijn planning ook ongeveer qua opzet, alleen die fabrieksboxen zijn dus niet zo best meer, evenals de hoedenplankboxen die er al in zitten.. en zei ook niet dat t me een fortuin ging kostenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb radio met USB, fabrieks-boxen in de deuren, boxen in hoedenplank en kist met sub en versterker achterin; hoedenplank en kist zijn los te koppelen en uit de auto te halen... koste me echt geen fortuin hooren het klinkt prima, vind ik zelf dan, de setjes van Defqon.1 doen het prima
ja, 200+ gaat dat al met al wel wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat was mijn planning ook ongeveer qua opzet, alleen die fabrieksboxen zijn dus niet zo best meer, evenals de hoedenplankboxen die er al in zitten.. en zei ook niet dat t me een fortuin ging kostenmaar wel meer dan 200E totaal, en dat is wat ik nu heb liggen, en dus moet ik sparen
Ik ga volgende maand eens kijken voor een audio installatie en ik heb het zelfde probleem met veeleisend zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neuh... ben alleen nogal veeleisend qua kwaliteit.. Bovendien.. Radio gaat nog, boxjes waarschijnlijk niet zo best meer, dan nog n versterker en n sub erin.. die ik dan ook weer demontabel wil hebben (dus sub+versterker in 1 kist die ik zo kan loshalen.. )
Ziet er wel geil uit (voor een Renault).quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
zoals wij in Twente zeggen: kost wat, hej watquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand eens kijken voor een audio installatie en ik heb het zelfde probleem met veeleisend zijn.![]()
Helaas moet m'n auto komende donderdag weer naar de garage. Nieuwe thermostaat + alarmschakelaar en een kleine beurt. Dat kost ook wat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals wij in Twente zeggen: kost wat, hej wat
dan moet je daarna maar flink gaan sparenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Helaas moet m'n auto komende donderdag weer naar de garage. Nieuwe thermostaat + alarmschakelaar en een kleine beurt. Dat kost ook wat.
T is nieuw model Mégane, te vergelijken met n VW Golf dus...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef mstx het volgende:
Die achterkant ziet er wel klein uit eigenlijk, met wat kun je het vergelijken qua grootte?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:37 schreef ElDani het volgende:
Hij is weer lekker!!!!
Bekijk deze YouTube-video
Toen ik daar stond riep ik nog tegen iemand: "ik hoop dat dit geen rage wordt"quote:
Oh dat deed TBY ook op Euphoria.. Is gewoon een editje van ze. Ik zou me er niet te druk om maken, waait wel weer over! Dat is wat ik bedoelde met die edit van Channel KGB's in mijn verslag.quote:
Wat een vaag nummer. Beetje happy nummer en dan het einde zo wazig.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:37 schreef ElDani het volgende:
Hij is weer lekker!!!!
EDIT:
Vinyl van deze:
A1. Mr Monster
B1. Purify Your Senses
B2. Angel Of The Sun
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:14 schreef LtNoX het volgende:
Eindelijk ook maar even Q-base kaarten besteld, gelukkig maar dat dat niet zo'n dagjesmensen-zwerm feest is.
Ga jij er langer dan 1 dag naartoe dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:14 schreef LtNoX het volgende:
Eindelijk ook maar even Q-base kaarten besteld, gelukkig maar dat dat niet zo'n dagjesmensen-zwerm feest is.
Achterkant is klein, ik heb er een 2.0 in liggen, benzinequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Ziet er wel geil uit (voor een Renault).Wat voor'n blok zit erin?
![]()
Die achterkant ziet er wel klein uit eigenlijk, met wat kun je het vergelijken qua grootte?
neequote:Op maandag 24 augustus 2009 09:06 schreef ElDani het volgende:
Weten jullie het verhaal van Digital Attack events nog?
waarschijnlijk is dat tegelijk met de hele vette zomerfeesten in een klein dorpje hier in de buurt, balen gek!quote:Die gasten gaan als eerste feest een dik ding in de TT-hallen 22 mei 2010
Scot Projectquote:Ik geloof, als ik hier naar moet kijken, dat de eerste contouren van de line-up zichtbaar worden. Zou wel HEEL vet zijn als dit hem zou worden!
http://www.last.fm/user/digitalattack/library
1250kg lees ik op de site. Dat is nog 100kg zwaarder dan mijn Duitser.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
maar als dat ding dan 1.200 kg weegt, schiet die 2.0 nog niet echt op
Nee, jij gaat gewoon naar de TT-hallen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:20 schreef ReMcOrE het volgende:
waarschijnlijk is dat tegelijk met de hele vette zomerfeesten in een klein dorpje hier in de buurt, balen gek!
Even zwaar als mijn franse tank.. (of zat er patent danwel copyright op die auto-omschrijving? )quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:22 schreef mstx het volgende:
[..]
1250kg lees ik op de site. Dat is nog 100kg zwaarder dan mijn Duitser.
hard betekent niet automatisch goedquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon naar de TT-hallen...
Daar doen ze dingen met geluid... Dat hou je niet voor mogelijk.. Sst hoor, sst... Maar t staat n beetje hard daar... Beetje maar..
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:22 schreef mstx het volgende:
[..]
mijn Duitser weegt volgens de RDW-site 'maar' 896 kgquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Even zwaar als mijn franse tank.. (of zat er patent danwel copyright op die auto-omschrijving? )
Hij gaat als de brandweer dus het zal me een worst zijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Veel kabaal? Lichten die maar aan en uit blijven gaan? ......Te flauw..quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij gaat als de brandweer dus het zal me een worst zijn
Ik leef een beetje onder een steen tegenwoordig merk ik? Wat bedoel je problemen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:22 schreef ElDani het volgende:
Gaat 1 van jullie nog naar Mysteryland zaterdag?? Ik hoop voor jullie dat het rustig blijft na wat er zaterdag gebeurd is.. Je hoort genoeg geluiden over eventuele problemen.
Ik ga niet, maar verwacht niet dat er iets zal gebeuren...quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:22 schreef ElDani het volgende:
Gaat 1 van jullie nog naar Mysteryland zaterdag?? Ik hoop voor jullie dat het rustig blijft na wat er zaterdag gebeurd is.. Je hoort genoeg geluiden over eventuele problemen.
http://www.nu.nl/algemeen(...)tij-strandfeest.htmlquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:35 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik leef een beetje onder een steen tegenwoordig merk ik? Wat bedoel je problemen?
En ik ga niet naar mysteryland trouwens? Miss naar QBase, maar alleen op voorwaarde dat ik mezelf Drs Crusty mag noemen
Ik gaquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:22 schreef ElDani het volgende:
Scooterquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef Da_Ripper het volgende:
*OP aangepast - heb nog even gewacht met het netjes op n rij zetten van de DJ's want volgens mij mogen daar ook wel weer een paar nieuwe bij ... Crypsis - Psyko Punkz - Gostosa - Digital Punk - Profyler ... meer?
Burgertrutquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen ML & ook geen QBase pour moi- nu maar ff rustig aan doen, misschien dak nog de Neerlands Trots kan pakken.
Wel Noisecontrollers @ Zak afgelopen zaterdag![]()
1,5 uur durend orgasme
![]()
En ook weer een FOK!kertje ontmoet ... was mooi feeske of nie poiuytr![]()
*OP aangepast - heb nog even gewacht met het netjes op n rij zetten van de DJ's want volgens mij mogen daar ook wel weer een paar nieuwe bij ... Crypsis - Psyko Punkz - Gostosa - Digital Punk - Profyler ... meer?
Tsk tsk tskquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen QBase pour moi- nu maar ff rustig aan doen, misschien dak nog de Neerlands Trots kan pakken.
Verjaardag was hier gezellig.... te gezellig... iets met "niet in toestand om nog naar zak te gaan" ... Jammer dus...quote:Wel Noisecontrollers @ Zak afgelopen zaterdag![]()
1,5 uur durend orgasme
![]()
Voor! Gostosa is geen DJquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
ik stel voor om Gostosa niet in de OP te zetten
wedden dat je toch naar qbase gaat? je kan dat niet laten en dat weet je zelf ookquote:
The Question Is What Is The Question?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:30 schreef mstx het volgende:
Ik pleit voor Scooter in de OP, hij is immers de uitvinder van hardstyle.
In ieder geval niet alleenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Ga jij er langer dan 1 dag naartoe dan?
Van een random site:quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:44 schreef JortK het volgende:
OMG: http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=gostosa&gbv=2&aq=f&oq=
Geloof ook niet dat de eerste met die giga reet de 'DJ' isquote:What it means to be gostosa.
It means delicious
For a woman, it means sturdy thighs, nice wide hips, and shopping in the “curvy” section in a store. It means ordering more than just a salad and water for dinner, it means rejoicing in molho branco, sorvetes, e frango e carne e vinho tinto.
Dan zeg ik dat Special D. er ook in moet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:30 schreef mstx het volgende:
Ik pleit voor Scooter in de OP, hij is immers de uitvinder van hardstyle.
Dat waren tijdenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat Special D. er ook in moet!
Ach das ist ja Quatsch!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Tegen beter weten in en omdat het bloed idd kruipt waar het niet gaan kan was ik al op DQ & DB.
En nu vanuit Assen is QB niet meer zo om de hoek als eerst.
Neej eerst maar 's afstuderen en 'n baan zoeken ...dat ken ik ergens van
![]()
Ik ben inmiddels onder de steen vandaan gekropen en heb beetje rond zitten lezen. Je leest genoeg verhalen van mensen die er geweest zijn en hebben hun belevingen opgeschreven/geschreeuwd/ en weet ik veel wat nog meer.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:20 schreef JortK het volgende:
Nog een ding over HVH.
Vrienden van mij gesproken, waren ook aanwezig.
Sfeer was grimmig, vervolgens politiepaarden het terrein op en is de politie begonnen (!) met schieten.
Me maten zeggen dat ze alleen de politie hebben zien schieten, en geen schoten vanuit een andere richting gehoord.
En terecht als je bloeddorstige hersenloze hooligans tegenover je hebt staan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:20 schreef JortK het volgende:
Nog een ding over HVH.
Vrienden van mij gesproken, waren ook aanwezig.
Sfeer was grimmig, vervolgens politiepaarden het terrein op en is de politie begonnen (!) met schieten.
Me maten zeggen dat ze alleen de politie hebben zien schieten, en geen schoten vanuit een andere richting gehoord.
Precies.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:40 schreef mstx het volgende:
[..]
En terecht als je bloeddorstige hersenloze hooligans tegenover je hebt staan.
"oké, stelletje ragboerûh!"quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:32 schreef CrustyClown het volgende:
Verder als we de 'echte super goede artietsen' gaan toevoegen aan de OP. Mogen de 'helden' van de to to to maten (westland remix) er ook in
ik kan me wel vinden in wat je zegt..maar van de andere kant..ik ben ook een aantal keer naar citymoves, city dance (of hoe t ook mag heten) geweest nu, omdat het gratis is...als ik er voor zou moeten betalen zou ik nooit gaan, maar nu dus wel en heb me wel redelijk vermaakt daarquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Sowieso wordt het altijd verpest als er gratis en dance is. Kijk maar naar de vierdaagsefeesten een paar jaar terug.
Eerst had je het labyrint met hardstyle en wat hardcore. Is ook het jaar erop niet voorgezet omdat een stelletje randdebielen zich niet konden gedragen.
Ook "under the bridge" is verplaatst omdat gasten het moesten verpesten met rellen.
Nee laat mensen mooi maar betalen voor een kaartje, dan weet je iig dat de kans op dit soort ongeregeldheden erg klein is.
Zak ging echt lekker jaquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Wel Noisecontrollers @ Zak afgelopen zaterdag![]()
1,5 uur durend orgasme
![]()
Ben blij dat mijn filmpjes nog eens goed van pas komenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zak ging echt lekker jaJammer dat kameraden busje zo vroeg al terug hadden geregeld. Leuk keer een fokker in het echt gesproken te hebben weet trouwens ook niet waar ik je van herkende denk Decibel filmpje wat Boy geloof ik in elkaar heeft gezet.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn filmpjes nog eens goed van pas komen
[ afbeelding ]
Aan de vocal te horen: "Blazemasterz - One blade (NC remix)quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
tijdens welk nummer was dat ook alweer? Alles valt dan stil en alleen de bas gaat door ..
Ja... zo weet ik dr ook nog wel n paarquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:49 schreef LeonH het volgende:
http://twitpic.com/f4wbo
Damn... had ik die apparatuur maar eens....
Lijkt inderdaad net een cockpit van een vliegtuig zoveel knopjes, volgens mij moet je echt al jaren producen als je met dit spul een nummer in elkaar moet flansen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:49 schreef LeonH het volgende:
I know.... Des te mooier is het als je het daadwerkelijk kan kopenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja... zo weet ik dr ook nog wel n paar![]()
Damn.. Paste er maar n MTX JAckhammer in mn Peug...Was een Rockford Fosgate maar betaalbaar... etc etc![]()
Dromen over doelen om voor te sparen Leon, thats the key
Als dit de line-up word ben ik presentquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:06 schreef ElDani het volgende:
Er gebeurt op het moment erg weinig in Hardstyle-land.. Zonde!
edit - Wat interessants gevonden!
Weten jullie het verhaal van Digital Attack events nog?
Die gasten gaan als eerste feest een dik ding in de TT-hallen 22 mei 2010.
Ik geloof, als ik hier naar moet kijken, dat de eerste contouren van de line-up zichtbaar worden. Zou wel HEEL vet zijn als dit hem zou worden!
http://www.last.fm/user/digitalattack/library
Dat is zeker waar, na heel wat moeite eindelijk iets (willekeurig wat) kunnen kopen is altijd belonend..quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:03 schreef LeonH het volgende:
[..]
I know.... Des te mooier is het als je het daadwerkelijk kan kopen
En de tijd van al die subwoofers in m'n auto heb ik al een hele tijd achter me
Hoef toch niet naar dat soort feestjes heenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:45 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-in-rotterdam-.html![]()
Zeg maar dag tegen de FFWD Dance Parade
Worden weer veel te snel conclusies getrokken...quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:45 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-in-rotterdam-.html![]()
Zeg maar dag tegen de FFWD Dance Parade
dat is pas een gifjequote:
lijkt het toch te kloppen dat hij zich volledig op produceren gaat richten...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:49 schreef LeonH het volgende:
Waarom zou ome scope gejokt hebben tegen mij?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is pas een gifje
[..]
lijkt het toch te kloppen dat hij zich volledig op produceren gaat richten...
Omdat je ze naam was vergeten ??quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom zou ome scope gejokt hebben tegen mij?
Ik hoop ook op een paar leuke remixjes! Verder natuurlijk dat A-Lusion eindelijk wat meer `gepusht' gaat worden op de grote feesten. A-Lusion is altijd een beetje ondergesneeuwd vergeleken bij andere Scantraxx artiesten, vanwege het feit dat hij nog geen No1 hit had gescoord...quote:Bij zijn ouwe lui was de kamer nog kleiner. Geluidstechnisch natuurlijk niet zo pro als bij Fusion, maar hee, ik ben benieuwd wat hij gaat produceren. Ik hoop nog wat remakes van oude tracks met een nieuwe bass.
ik ben ook erg benieuwd, van de laatste paar was ik nog echt onder de indruk... en je had toen niet gezegd dat het van Ome Scope kwam, anders had ik je gelijk geloofdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom zou ome scope gejokt hebben tegen mij?
Bij zijn ouwe lui was de kamer nog kleiner. Geluidstechnisch natuurlijk niet zo pro als bij Fusion, maar hee, ik ben benieuwd wat hij gaat produceren. Ik hoop nog wat remakes van oude tracks met een nieuwe bass.
ik neem aan de je 'pushen' als in dat er meer platen van hem gedraaid gaan worden op de grote feesten bedoeld?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:53 schreef CrustyClown het volgende:
Verder natuurlijk dat A-Lusion eindelijk wat meer `gepusht' gaat worden op de grote feesten. A-Lusion is altijd een beetje ondergesneeuwd vergeleken bij andere Scantraxx artiesten, vanwege het feit dat hij nog geen No1 hit had gescoord...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:53 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Omdat je ze naam was vergeten ??![]()
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ook erg benieuwd, van de laatste paar was ik nog echt onder de indruk... en je had toen niet gezegd dat het van Ome Scope kwam, anders had ik je gelijk geloofd
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij gaat volledig richten op produceren (volgens Scope dj)
Fok aftermovie volgt
Decibel was echt supervet
Zatox is een vies mannetje
ik bedoelde natuurlijk dat ik NIET echt onder de indruk was van zijn laatste productiesquote:
Misschien moet ik er elke keer leuke gifjes in plaatsen, dan vallen ze wel opquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk dat ik NIET echt onder de indruk was van zijn laatste productiesen dan heb ik te snel over je post heen gelezen
Oef ja... Die vinyl 4 elements/freeek it upquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef ElDani het volgende:
A-Lusion die full time gaat produceren.. Als het net zo vet is als wat hij begin 2008 dropte ben ik helemaal tevreden! En uiteraard de jaren ervoor (Drummer Beat, The 4 Elements, Perfect It, Freeeeek It Up!!)
Het gaat dan wel weer druk worden bij Scantraxx.. Tijd voor een extra sublabeltje??
Bij Fusion zouden ze die trouwens wel eens nodig hebben met de snelheid waarmee daar tracks uitgepoept worden, er staat nu al een wachtrij van 3 of 4 vinyls! (Zany Vs. Beholder, NC, Zany, Toneshifterz op Fusion of Superplastik..)
inderdaad, die 'oude' releases van hem waren the bombquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef ElDani het volgende:
A-Lusion die full time gaat produceren.. Als het net zo vet is als wat hij begin 2008 dropte ben ik helemaal tevreden! En uiteraard de jaren ervoor (Drummer Beat, The 4 Elements, Perfect It, Freeeeek It Up!!)
Het gaat dan wel weer druk worden bij Scantraxx.. Tijd voor een extra sublabeltje??
Bij Fusion zouden ze die trouwens wel eens nodig hebben met de snelheid waarmee daar tracks uitgepoept worden, er staat nu al een wachtrij van 3 of 4 vinyls! (Zany Vs. Beholder, NC, Zany, Toneshifterz op Fusion of Superplastik..)
Geen No1 hit? Veritas vond ik een van de grotere hits van 2008, word ook nog steeds wel eens gedraaid op de grotere feestenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:53 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Omdat je ze naam was vergeten ??![]()
[..]
Ik hoop ook op een paar leuke remixjes! Verder natuurlijk dat A-Lusion eindelijk wat meer `gepusht' gaat worden op de grote feesten. A-Lusion is altijd een beetje ondergesneeuwd vergeleken bij andere Scantraxx artiesten, vanwege het feit dat hij nog geen No1 hit had gescoord...
Ik zou zooooo veel liever A-Lusion XQ zien dan HHZ, maar goed het ziet er zwaar naar uit dat het een HHZ XQ gaat worden
quote:B-front Twitter:
tomorrow studio time for the new and last solo track for my first fusion ep yeah! hope i can make something nice haha
Bron: GHF; release gossip topicquote:I saw something like that on his site. I posted it earlier but all he said was that he was making a 3rd track and that it was dark. Now if it's dark AND hard .. I would LIKE to hear hard punchiness.. but that's long dead. I should give up with that
maar dat zal misschien nog wat langer gaan duren, als hij nog moet beginnen met de 3e trackquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[..]
Bron: GHF; release gossip topic
dus idd ook nog ergens een B-front release bij Fusion
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef ElDani het volgende:
GRAATTTTIIISSS! update.. (En daar houden Hollanders van)
DJU Orange Special 001;
Bass Modulators - Give It Up
Bass Modulators - Zanzalicious (mashup)
http://www.hardtraxx.nl/f(...)cial-free-t3362.html
Het HELE label gaat samen een album maken trouwens!quote:Trilok & Chiren - Gangsta
Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge (Beat Providers Remix)
Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge (Original Remastered)
Trilok & Chiren - Crime Vendetta (Mind Hunters Remix)
Die Beat Providers remix van Street Knowledge staat al een tijdje op DT hoor!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:35 schreef ElDani het volgende:
Preview nieuwe Mythica.
[..]
Het HELE label gaat samen een album maken trouwens!
Dit wil zeggen:
Trilok & Chiren
Degos & Re-Done
Beat Providers
DHHD
Luna
Norman
Solutio
The I's
En misschien nog wel meer.
Kijken of we die van elke Fokker (iig van dit topic dus) kunnen fixxenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien moet ik er elke keer leuke gifjes in plaatsen, dan vallen ze wel op
* ReMcOrE stemt voorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kijken of we die van elke Fokker (iig van dit topic dus) kunnen fixxenhaha Allemaal als UI n gifje van tijdens n feest...incl olijk hoofd..
Gewoon dik respect voor de man die kwaliteitsproducties maakt en niet in de spotlights hoeft te staan ondanks dat hij daar meerdere keren de kans voor heeft gekregen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
zag net trouwens op een site een interview met Michel Pollen a.k.a. The Pitcher: Klikkerdeklikklik!
hij kiest er gewoon bewust voor, dat vind ik inderdaad erg knap!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Gewoon dik respect voor de man die kwaliteitsproducties maakt en niet in de spotlights hoeft te staan ondanks dat hij daar meerdere keren de kans voor heeft gekregen.Dat kan ik zeer waarderen.
![]()
Zegmaar het tegenovergestelde van Showtek.![]()
Zo vanneuh... WTF?!quote:Listen closely to Animated Audio, for example: I used a recording of a cutting pair of scissors in it.” You didn’t hear that one coming, did you?
waar precies bedoel je? (bij de vinyl-versie)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zo vanneuh... WTF?!
Net de track opgezet en volgens mij zit het in de mid-intro/outro. Hoor je een heel klein scherp geluidje
die gaan we ff op de USB-stick zetten, testen in de autoquote:
En de vertalingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
zag net trouwens op een site een interview met Michel Pollen a.k.a. The Pitcher: Klikkerdeklikklik!
[..]
* ReMcOrE stemt voor
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kijken of we die van elke Fokker (iig van dit topic dus) kunnen fixxenhaha Allemaal als UI n gifje van tijdens n feest...incl olijk hoofd..
is er wel een filmpje van jou waar ik opsta?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
linkje naar die filmpjes?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Best n vet nummertje![]()
Sub testjes zijn altijd leuk![]()
Gister filmpjes zitten checken van lui met 30.000W in n Escalade, en n Jackhammer in n PintoZinloos volk
Rond 54/55 seconden. Komt opeens een loopje erin wat 1 tel zeg maar achter ligt (alsof het niet op de maat gaat) Herhalend scherp geluidjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar precies bedoel je? (bij de vinyl-versie)
[..]
helaas alleen foto's .... dus q-base?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is er wel een filmpje van jou waar ik opsta?
Geweldig interview. Toch wel weer wat dingetjes te weten gekomen die ik niet allemaal wist.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE stemt voor
thanks, hoor het nu... slim verstopt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Rond 54/55 seconden. Komt opeens een loopje erin wat 1 tel zeg maar achter ligt (alsof het niet op de maat gaat) Herhalend scherp geluidje
ligt in de planning, dus gaan we daar filmpje makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
helaas alleen foto's .... dus q-base?
Pinto is wel tof, weet nog wel een Pimp My Ride-aflevering waarin ze dat ding in gingen bouwenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:48 schreef Koepert het volgende:
Pinto
http://www.youtube.com/user/meade916
Gast die zn Escalade BELACHELIJK VOL heeft gestopt..
T is nu n 2-seater zeg maar...
fokmeetje opzetten dan maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
helaas alleen foto's .... dus q-base?
T is allebei zo zinloos als de pestquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Pinto is wel tof, weet nog wel een Pimp My Ride-aflevering waarin ze dat ding in gingen bouwen
en die Escalade is mij teveel van het goede...
Jongetjes, dat Ripper druk is met zijn nieuwe stulpje in het noorden betekent niet dat hier off topic gelult kan wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:48 schreef Koepert het volgende:
Pinto
http://www.youtube.com/user/meade916
Gast die zn Escalade BELACHELIJK VOL heeft gestopt..
T is nu n 2-seater zeg maar...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jongetjes, dat Ripper druk is met zijn nieuwe stulpje in het noorden betekent niet dat hier off topic gelult kan worden
Tip: Planes, Trains & Automobiles
Deepack en Psyko Punkz , ich bin darbei!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
Chille gozers blijkt maar weer...
M'n tracks gestuurd naar Mars-L en kreeg net zijn feedback. En daar ben ik best trots op aangezien er een paar kleine dingetjes waren die misschien iets beter konden.
Dus mocht iemand van jullie naar Deepack gaan op Q-base... Check dan even of er toevallig een van de tracks van mij voorbij komt
Check...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Deepack en Psyko Punkz , ich bin darbei!!
ook al hoor ik een onbekende plaat, betwijfel ik of ik die herken als een LeonH plaatquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
Dus mocht iemand van jullie naar Deepack gaan op Q-base... Check dan even of er toevallig een van de tracks van mij voorbij komt
vroegah, dat waren tijdenquote:
http://twitpic.com/f91d6 - @ arjan rietvink mastering the DBSTF-album. We finished it! the music for the album is ready!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef ElDani het volgende:
Releases update:
DBSTF album:
Binnen een maand (bron: Scantraxx twitter)
Ik dacht dat jullie dat al wisten, dus die had ik er maar niet bij gezetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://twitpic.com/f91d6 - @ arjan rietvink mastering the DBSTF-album. We finished it! the music for the album is ready!
Eindelijk weer wat Italiaanse powerrrrrquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef ElDani het volgende:
Releases update:
Nieuwe Zatox
Deze zal 4 tracks bevatten:
Zatox - Vintage
Zatox - I Hate U
Zatox meets The R3bels - Skorm 3000
The R3bels - Lifestyle
Release: Eind September
Tatanka & Zatox - Gangta (DJUZ018)
A1. Tatanka & Zatox - Gangsta
B1. Tatanka & Zatox - Hardstyle Family
Release: eind September
DBSTF album:
Binnen een maand (bron: Scantraxx twitter)
Ik hoop het, lekker nummer...en not an addict mag op de b-kantquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef NLS04 het volgende:
let it go let it go it's the psyko punkz 2 follow!![]()
Is die al uit?
Psyko Punkz - 2 Follow/Ghostclassquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef NLS04 het volgende:
Is die al uit?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef ElDani het volgende:
Tatanka & Zatox - Gangta (DJUZ018)
A1. Tatanka & Zatox - Gangsta
Zoooooo oud is dat ook weer nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook al hoor ik een onbekende plaat, betwijfel ik of ik die herken als een LeonH plaat
[..]
vroegah, dat waren tijden
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef NLS04 het volgende:
Is die al uit?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik hoop het, lekker nummer...en not an addict mag op de b-kant
beter dat Ghosclass op de B-kant staat, want die ramt echt heerlijk door in PP @ Defqon.1 2009quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Psyko Punkz - 2 Follow/Ghostclass
Nee nog niet.. Moet wel nu ergens komen.. Ik denk ook September.
het lijkt haast wel het vorige milleniumquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zoooooo oud is dat ook weer niet
Je vergeet.....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
" Two Worlds, The Death And The Living... A Ghostclass."
1. Pull Your Stringquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:02 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben zeker de enige die 2 Follow niet veel aan vind? De rest van PP is wel heldig.
en dan in veelvoud natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je vergeet.....
BAMABAMABMBABMAM!!!
Super vette plaat, vetste anthem ooit. Wel jammer dat de mids 3x dikker zijn dan de climaxquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Capital Of The Harder Styles
[..]
mooie verrassingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef ElDani het volgende:
http://partyflock.nl/party/158746:Sonic_13.html
Live: Headhunterz
The Prophet..
Dit is in Basel, deze zullen dus NIET op XQ komen!! Verassend!
Denk dat D&S het niet worden hoor die hebben hun eigen Thrillogy al ja! Of ging die niet over de Xq discussie?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef ElDani het volgende:
http://partyflock.nl/party/158746:Sonic_13.html
Live: Headhunterz
The Prophet..
Dit is in Basel, deze zullen dus NIET op XQ komen!! Verassend!
Dan zal DBSTF ofzo wel komen.
Ik verneem trouwens net dat Luna schijnt te komen op de main en Digital Punk op de Rabo Lounge. NIET ZEKER.
OMG, dat zou wel heeeeel vet zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef ElDani het volgende:
Ik verneem trouwens net dat Luna schijnt te komen op de main en Digital Punk op de Rabo Lounge. NIET ZEKER.
ging over XQ Holland jahquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Denk dat D&S het niet worden hoor die hebben hun eigen Thrillogy al ja! Of ging die niet over de Xq discussie?
Ow laat maar lees helemaal verkeerd en ben er vandaag niet echt bij met mijn hoofd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
OMG, dat zou wel heeeeel vet zijn![]()
[..]
ging over XQ Holland jah
hij was bij Decibel al weer aan het filmen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef T_Killer het volgende:
ik weet het niet zeker, want heb m alleen op PF wel es gzien, maar ik denk dat ik net op t station stanley3x0 heb gezien die daar van n vrouwtje een nieuwe camera aan t kopen was.
Waarschijnlijk kunnen we dusweer nieuwe filmpjes verwachten aangezien zn oude cam kapot was
Moet wel beetje nog bij daglicht zijn ,anders worden het hele donkere gifjesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat betreft die Fok-meet @ Q-base wil ik wel bij zijn maar moet ook rekening houden met kameraden waar die heen willen, anders ben je die weer paar uur kwijt op een feest!
Ik zei: Ze draaien in Basel, Zwitserland, ligt dus niet echt voor de hand dat ze nog een vliegtuig gaan nemenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet wel beetje nog bij daglicht zijn ,anders worden het hele donkere gifjes![]()
@Eldani.
Waarom zouden dj's niet op meerdere keren op 1 avond draaien?
Ik denk dat de prophet echt wel een zodanige invloed heeft dat hij en zijn 2e zoon aanwezig zullen zijn.
Ik loop er iig niet warm van. Hoop eigenlijk op een goeie mix van artiesten. Ik wacht met het kaartje kopen. Als het uitverkocht is so be it.
Het enige XQ waarvan ik baalde dat ik er niet was, was Holland vs. Italy.....
Als je gewoon los gaat maak je vanzelf vrienden op feesten, bij Decibel was ik ook met lui druk aan het feesten en had geen idee waar mijn vrienden waren na uurtje terug gevonden in de tent!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Verder ben ik ernstig vriendloos wat Q-Base betreft. Hopelijk vind ik wat maten.. Anders weet ik het niet.
Precies. En niet standaar line-upquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
basel - amsterdam is natuurlijk neit heel ver.. Vroeg draaien daar en laat in holland en het is mogelijk
ik zie ze eerlijk gezegd liever een keer niet op een Q feest...Doe maar een gevarieerde en niet standaard line up
Niet gezien, sorry. Ennuh...voor q-base....meet the Fok!kersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik zei: Ze draaien in Basel, Zwitserland, ligt dus niet echt voor de hand dat ze nog een vliegtuig gaan nemen.
Verder ben ik ernstig vriendloos wat Q-Base betreft. Hopelijk vind ik wat maten.. Anders weet ik het niet.
Ga jij met de auto daarheen? En weet je of kim eigenlijk gaat?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niet gezien, sorry. Ennuh...voor q-base....meet the Fok!kers
ik ben er niet zo gek laat, dus moet lukkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet wel beetje nog bij daglicht zijn ,anders worden het hele donkere gifjes![]()
gezelligheid met vlijtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Niet gezien, sorry. Ennuh...voor q-base....meet the Fok!kers
Ik ga met de auto, dus als jij op Dukenburg klaar kan staanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ga jij met de auto daarheen? En weet je of kim eigenlijk gaat?
Haha moet ff kijken met hoeveel mensen we gaanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ga met de auto, dus als jij op Dukenburg klaar kan staanennuh Kim weet ik niet. Heb haar wel een aanbod gedaan. Even afwachten altijd nog een money issue...
Volgens mij rijden er gewoon pendelbussen vanuit het mercure hotel vanaf het station. Ik ga iig met de voiturequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha moet ff kijken met hoeveel mensen we gaanTot nu toe willen alleen T-killer hiero en mn chick (
) mee. Maar was eigenlijk meer een vervolg vraag voor of jij wat info mogelijk had over hoe dat met die bussen vanaf nijmegen naar weeze geregeld wordt. Weet iemand of je daarvoor moet reserveren ofwat?
heb mijn doppen toen gelijk aan laten meten, zonder eerst een gehoortest te doen, misschien een idee voor de toekomstquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
Heb trouwens voor vrijdag een afspraak gemaakt voor een gehoortest. Kan gratis bij hans anders voor de geintresseerden.. Ben zelf erg benieuwd hoe mn gehoor eraan toe is ivm de mogelijke aanschaf van oordoppen
Hier ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hier ook geen gehoortest en toch doppen
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hier ook geen gehoortest en toch doppen
hoeft ook niet perse natuurlijk, maar zo'n (gratis) test is wel leuk als je wilt weten hoe het met je gehoor gesteld is na al die feestjesquote:
Ik wil ook nog naar qbase, maar heb nog niemand die mee wil, geen kaartje en nog geen vervoerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef ElDani het volgende:
En wat zou ik vervolgens met die informatie moeten doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
hoeft ook niet perse natuurlijk, maar zo'n (gratis) test is wel leuk als je wilt weten hoe het met je gehoor gesteld is na al die feestjes
ik heb al wel een kaartje, maar nog weinig/geen kameraden gehoord die wel mee zouden willen... dus moet nog maar driftig op zoek naar mensen die meewillen (zal vast wel weer standaard "ik weet het nog niet" / standaard laat beslissen zijn van hun kantquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:57 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik wil ook nog naar qbase, maar heb nog niemand die mee wil, geen kaartje en nog geen vervoerWaar woon je ergens ?
geen idee, maar het kost ook niks dus waarom nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:57 schreef mstx het volgende:
[..]
En wat zou ik vervolgens met die informatie moeten doen?
Dan weet je dat je gehoor aan het aftakelen is?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:57 schreef mstx het volgende:
[..]
En wat zou ik vervolgens met die informatie moeten doen?
Ja en dan, niet meer naar feesten gaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:09 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dan weet je dat je gehoor aan het aftakelen is?
Ik woon tussen Haarlem en Leiden in.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah maat van mij die nog wel eens meeging zit in afghanistan
ik stel voor om gewoon op een station te meeten en dan met een groep naar q-base te gaan, feesten hier in de buurt wil ik wel in me eentje gaan maar zoverweg heb ik liever wa mensen diek 'ken' om me heen.
zit er aan te denken om naar da HHZ feest in outland te gaan in me eentje is niet zo ver
En dan niet eens even voor QBase terug naar Nederland komen? Pfff valt me tegen van hem... beetje feestganger laat zich daar toch niet door tegenhouden...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah maat van mij die nog wel eens meeging zit in afghanistan
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Sc0tTy het volgende:
ik stel voor om gewoon op een station te meeten en dan met een groep naar q-base te gaan, feesten hier in de buurt wil ik wel in me eentje gaan maar zoverweg heb ik liever wa mensen diek 'ken' om me heen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef Koepert het volgende:
En voor wat betreft Fokkers, och, je komt maar langs, of meeten onderweg @ tankstation of weet ik t, vind alles best.. K ben iig op tijd @ Q-Base.. Lange dag van maken...
ik woon tussen Enschede en Hengelo in, geen idee of jullie daar (in de buurt) langs komen anders wil ik ook wel meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik woon tussen Haarlem en Leiden in.
Maar wat dat betreft kunnen wij met zijn 3en wel Q-Base onveilig maken, en desnoods in ieder geval een deel samen reizen!
volgens Maps is het vanaf mijn huis 88,3 km in 1 uur 37 minutenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef LeonH het volgende:
Zie net op Maps dat het vanuit mij maar 1 uur en 24 minuten rijden is naar Kjoebees. Scheelt wel een behoorlijk stukje sinds dat die A73 "open" is...
Hells yeah!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Tot nu toe willen alleen T-killer hiero (...) mee
Reserveren is aan te raden, dan heb je namelijk voorrang. Je kan ook zonder te reserveren naar het opstappunt, maar dan heb je pech als een bus vol is en moet je wachten op een volgende.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Maar was eigenlijk meer een vervolg vraag voor of jij wat info mogelijk had over hoe dat met die bussen vanaf nijmegen naar weeze geregeld wordt. Weet iemand of je daarvoor moet reserveren ofwat?
Als ik zou gaan had ik je wel opgepiktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef LeonH het volgende:
Als jullie toch zijn aan het rijden, mogen jullie ook wel even in de buurt van Heerlen, Limburg langskomen
Ik ga eens zoeken of er mensen zijn die gaan. In mijn "echte" vriendenkring is er niemand die nog van hardstyle houdt... Dan maar eens er buiten gaan zoeken. Ene waarmee ik "vroegah" altijd ging die gaat al niet meer sinds dat ie een vriendin heeft... Zwaar irritant...
En anders vlug connecties opbouwen in de nieuwe klas en kijken of er daar nog fanatiekelingen bij zitten
Lipinsky.. heeel toevallig Lip DJ van die filmpjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Misschien dat ik iemand met [TK] Hardstyle/Hardhouse/Hardtrance vinyl pakket blij kan maken? Een pakket van 25 platen, verreweg meeste is hardstyle.
/schaamteloze spam
M'n oude account wellicht? Haha die naam gebruik ik ook niet meer trouwens..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
Lipinsky.. heeel toevallig Lip DJ van die filmpjes?![]()
Gangstaquote:
DJ Ezteq - Fuck You Up..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:31 schreef LeonH het volgende:
Ah hoor net bij het afluisteren van wat ploatjes dat Vyolet en Atmozfears dezelfde samples hebben gebruikt voor Virtuality en Virtual Reality. Betekent dat ik dus mijn Tropic Thunder ploatje nog maar niet in de prullenbak gooi na het horen van Torture
K ga vanuit Emmen.. dus kom daar soort van langs.. soort van.. moet nog ff kijken hoe k rij... Nl - Dld- Nld-Dld (recht naar beneden dus) of via A31Dld, of grotendeels door NL, maar dat lijkt me om...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik woon tussen Enschede en Hengelo in, geen idee of jullie daar (in de buurt) langs komen anders wil ik ook wel meemits geen van mijn kameraden gaat, wat uitzonderlijk zou zijn!
[..]
volgens Maps is het vanaf mijn huis 88,3 km in 1 uur 37 minutenligt dan toch verder 'naar onderen' dan ik tot nu toe dacht...
autotje huren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:11 schreef Sc0tTy het volgende:
ik woon net iets onder r'dam maar is een station niet een goede meet plaats ? een auto krijgen word voor mij moeilijk
zal dit eens even doorgeven aan een kameraad, misschien heeft hij wel interessequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Misschien dat ik iemand met [TK] Hardstyle/Hardhouse/Hardtrance vinyl pakket blij kan maken? Een pakket van 25 platen, verreweg meeste is hardstyle.
/schaamteloze spam
Atmozfears - Virtual Reality vind ik tofquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:31 schreef LeonH het volgende:
Ah hoor net bij het afluisteren van wat ploatjes dat Vyolet en Atmozfears dezelfde samples hebben gebruikt voor Virtuality en Virtual Reality. Betekent dat ik dus mijn Tropic Thunder ploatje nog maar niet in de prullenbak gooi na het horen van Torture
En ook nog eens met z'n 2en aan de knopjes zitten. Italiaanse mc's zijn en blijven irritant.. zeker die domme echo...quote:
Waar is de 4-jaar-jubileum-meet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even nog een leuk feitje.
Het hardstyle topic bestaat vandaag precies 4 jaar en 4 dagen
Volgend jaar een 5 jarig jubileum
die heb ik nog niet naar hun opgestuurdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
DJ Ezteq - Fuck You Up..
Maar als ik deepack een plaatje met die vocals hoor draaien zal ik zeker de camera voor je pakken
dus we hebben het 4-jarig bestaan niet gevierd?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even nog een leuk feitje.
Het hardstyle topic bestaat vandaag precies 4 jaar en 4 dagen
Volgend jaar een 5 jarig jubileum
Q-base bij Deepack?quote:
Linksvoor , ich bin darbeiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus we hebben het 4-jarig bestaan niet gevierd?en 23 augustus 2010, zet dat in uwen agenda!
[..]
Q-base bij Deepack?
Ik ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan laat ik de meet denk ik aan me voorbij gaan vond ze namelijk zeer matig op Decibel.
ik zou denk ik voor voor optie 1 gaan, omdat je waarschijnlijk in de eerste 3 uur niet super veel mistquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:03 schreef poiuytr het volgende:
Pfff kan nog niet kiezen hoe ik naar Q-base moet gaan, heb namelijk 2 opties.
1 Optie is om rond 10 uur 's avonds binnen te zijn en dan rond 8 uur 's morgens vertrekken van Airport Weeze dit met een touringcar.
2e Optie is om rond 7 uur 's avonds binnen te zijn en dan rond 5 uur 's morgens vertrekken van Airport Weeze dit met een busje met alleen maar kameraden en kennissen.
Moeilijk om te kiezen, liefst blijf ik tot einde altijd van een feest nog nooit eerder afgehaakt
Waar zouden jullie voor kiezen bij beide opties ben je even lang op het feest?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan laat ik de meet denk ik aan me voorbij gaan vond ze namelijk zeer matig op Decibel.
andere suggestie(s) dan? bij Psyko Punkz wellicht...quote:
daar ben ik niet, tenzij er echt niks anders is (wat een beetje aan te horen is) op dat momentquote:
Nee joh, daar is het vies....tis gewoon een vies mannetjequote:
Ik vind m echt vetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
arrggg, dat begin....klinkt echt nergens naar. Daarna wordt het al beter gelukkig
niet present, dan zijn er feesten hier in het dorpquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat is dat voor vage plaat met afgezaagde vocal..... zal deze vast en zeker horen over 2 weken bij Full House
Denk het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef poiuytr het volgende:
Wordt Mysterland trouwens nog ergens Live uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |