Deepack en Psyko Punkz , ich bin darbei!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
Chille gozers blijkt maar weer...
M'n tracks gestuurd naar Mars-L en kreeg net zijn feedback. En daar ben ik best trots op aangezien er een paar kleine dingetjes waren die misschien iets beter konden.
Dus mocht iemand van jullie naar Deepack gaan op Q-base... Check dan even of er toevallig een van de tracks van mij voorbij komt
Check...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Deepack en Psyko Punkz , ich bin darbei!!
ook al hoor ik een onbekende plaat, betwijfel ik of ik die herken als een LeonH plaatquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
Dus mocht iemand van jullie naar Deepack gaan op Q-base... Check dan even of er toevallig een van de tracks van mij voorbij komt
vroegah, dat waren tijdenquote:
http://twitpic.com/f91d6 - @ arjan rietvink mastering the DBSTF-album. We finished it! the music for the album is ready!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef ElDani het volgende:
Releases update:
DBSTF album:
Binnen een maand (bron: Scantraxx twitter)
Ik dacht dat jullie dat al wisten, dus die had ik er maar niet bij gezetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://twitpic.com/f91d6 - @ arjan rietvink mastering the DBSTF-album. We finished it! the music for the album is ready!
Eindelijk weer wat Italiaanse powerrrrrquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef ElDani het volgende:
Releases update:
Nieuwe Zatox
Deze zal 4 tracks bevatten:
Zatox - Vintage
Zatox - I Hate U
Zatox meets The R3bels - Skorm 3000
The R3bels - Lifestyle
Release: Eind September
Tatanka & Zatox - Gangta (DJUZ018)
A1. Tatanka & Zatox - Gangsta
B1. Tatanka & Zatox - Hardstyle Family
Release: eind September
DBSTF album:
Binnen een maand (bron: Scantraxx twitter)
Ik hoop het, lekker nummer...en not an addict mag op de b-kantquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef NLS04 het volgende:
let it go let it go it's the psyko punkz 2 follow!![]()
Is die al uit?
Psyko Punkz - 2 Follow/Ghostclassquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef NLS04 het volgende:
Is die al uit?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef ElDani het volgende:
Tatanka & Zatox - Gangta (DJUZ018)
A1. Tatanka & Zatox - Gangsta
Zoooooo oud is dat ook weer nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook al hoor ik een onbekende plaat, betwijfel ik of ik die herken als een LeonH plaat
[..]
vroegah, dat waren tijden
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef NLS04 het volgende:
Is die al uit?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik hoop het, lekker nummer...en not an addict mag op de b-kant
beter dat Ghosclass op de B-kant staat, want die ramt echt heerlijk door in PP @ Defqon.1 2009quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Psyko Punkz - 2 Follow/Ghostclass
Nee nog niet.. Moet wel nu ergens komen.. Ik denk ook September.
het lijkt haast wel het vorige milleniumquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zoooooo oud is dat ook weer niet
Je vergeet.....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
" Two Worlds, The Death And The Living... A Ghostclass."
1. Pull Your Stringquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:02 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben zeker de enige die 2 Follow niet veel aan vind? De rest van PP is wel heldig.
en dan in veelvoud natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je vergeet.....
BAMABAMABMBABMAM!!!
Super vette plaat, vetste anthem ooit. Wel jammer dat de mids 3x dikker zijn dan de climaxquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Capital Of The Harder Styles
[..]
mooie verrassingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef ElDani het volgende:
http://partyflock.nl/party/158746:Sonic_13.html
Live: Headhunterz
The Prophet..
Dit is in Basel, deze zullen dus NIET op XQ komen!! Verassend!
Denk dat D&S het niet worden hoor die hebben hun eigen Thrillogy al ja! Of ging die niet over de Xq discussie?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef ElDani het volgende:
http://partyflock.nl/party/158746:Sonic_13.html
Live: Headhunterz
The Prophet..
Dit is in Basel, deze zullen dus NIET op XQ komen!! Verassend!
Dan zal DBSTF ofzo wel komen.
Ik verneem trouwens net dat Luna schijnt te komen op de main en Digital Punk op de Rabo Lounge. NIET ZEKER.
OMG, dat zou wel heeeeel vet zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef ElDani het volgende:
Ik verneem trouwens net dat Luna schijnt te komen op de main en Digital Punk op de Rabo Lounge. NIET ZEKER.
ging over XQ Holland jahquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Denk dat D&S het niet worden hoor die hebben hun eigen Thrillogy al ja! Of ging die niet over de Xq discussie?
Ow laat maar lees helemaal verkeerd en ben er vandaag niet echt bij met mijn hoofd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
OMG, dat zou wel heeeeel vet zijn![]()
[..]
ging over XQ Holland jah
hij was bij Decibel al weer aan het filmen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef T_Killer het volgende:
ik weet het niet zeker, want heb m alleen op PF wel es gzien, maar ik denk dat ik net op t station stanley3x0 heb gezien die daar van n vrouwtje een nieuwe camera aan t kopen was.
Waarschijnlijk kunnen we dusweer nieuwe filmpjes verwachten aangezien zn oude cam kapot was
Moet wel beetje nog bij daglicht zijn ,anders worden het hele donkere gifjesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat betreft die Fok-meet @ Q-base wil ik wel bij zijn maar moet ook rekening houden met kameraden waar die heen willen, anders ben je die weer paar uur kwijt op een feest!
Ik zei: Ze draaien in Basel, Zwitserland, ligt dus niet echt voor de hand dat ze nog een vliegtuig gaan nemenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet wel beetje nog bij daglicht zijn ,anders worden het hele donkere gifjes![]()
@Eldani.
Waarom zouden dj's niet op meerdere keren op 1 avond draaien?
Ik denk dat de prophet echt wel een zodanige invloed heeft dat hij en zijn 2e zoon aanwezig zullen zijn.
Ik loop er iig niet warm van. Hoop eigenlijk op een goeie mix van artiesten. Ik wacht met het kaartje kopen. Als het uitverkocht is so be it.
Het enige XQ waarvan ik baalde dat ik er niet was, was Holland vs. Italy.....
Als je gewoon los gaat maak je vanzelf vrienden op feesten, bij Decibel was ik ook met lui druk aan het feesten en had geen idee waar mijn vrienden waren na uurtje terug gevonden in de tent!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Verder ben ik ernstig vriendloos wat Q-Base betreft. Hopelijk vind ik wat maten.. Anders weet ik het niet.
Precies. En niet standaar line-upquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
basel - amsterdam is natuurlijk neit heel ver.. Vroeg draaien daar en laat in holland en het is mogelijk
ik zie ze eerlijk gezegd liever een keer niet op een Q feest...Doe maar een gevarieerde en niet standaard line up
Niet gezien, sorry. Ennuh...voor q-base....meet the Fok!kersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik zei: Ze draaien in Basel, Zwitserland, ligt dus niet echt voor de hand dat ze nog een vliegtuig gaan nemen.
Verder ben ik ernstig vriendloos wat Q-Base betreft. Hopelijk vind ik wat maten.. Anders weet ik het niet.
Ga jij met de auto daarheen? En weet je of kim eigenlijk gaat?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niet gezien, sorry. Ennuh...voor q-base....meet the Fok!kers
ik ben er niet zo gek laat, dus moet lukkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet wel beetje nog bij daglicht zijn ,anders worden het hele donkere gifjes![]()
gezelligheid met vlijtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Niet gezien, sorry. Ennuh...voor q-base....meet the Fok!kers
Ik ga met de auto, dus als jij op Dukenburg klaar kan staanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ga jij met de auto daarheen? En weet je of kim eigenlijk gaat?
Haha moet ff kijken met hoeveel mensen we gaanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ga met de auto, dus als jij op Dukenburg klaar kan staanennuh Kim weet ik niet. Heb haar wel een aanbod gedaan. Even afwachten altijd nog een money issue...
Volgens mij rijden er gewoon pendelbussen vanuit het mercure hotel vanaf het station. Ik ga iig met de voiturequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha moet ff kijken met hoeveel mensen we gaanTot nu toe willen alleen T-killer hiero en mn chick (
) mee. Maar was eigenlijk meer een vervolg vraag voor of jij wat info mogelijk had over hoe dat met die bussen vanaf nijmegen naar weeze geregeld wordt. Weet iemand of je daarvoor moet reserveren ofwat?
heb mijn doppen toen gelijk aan laten meten, zonder eerst een gehoortest te doen, misschien een idee voor de toekomstquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
Heb trouwens voor vrijdag een afspraak gemaakt voor een gehoortest. Kan gratis bij hans anders voor de geintresseerden.. Ben zelf erg benieuwd hoe mn gehoor eraan toe is ivm de mogelijke aanschaf van oordoppen
Hier ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hier ook geen gehoortest en toch doppen
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hier ook geen gehoortest en toch doppen
hoeft ook niet perse natuurlijk, maar zo'n (gratis) test is wel leuk als je wilt weten hoe het met je gehoor gesteld is na al die feestjesquote:
Ik wil ook nog naar qbase, maar heb nog niemand die mee wil, geen kaartje en nog geen vervoerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef ElDani het volgende:
En wat zou ik vervolgens met die informatie moeten doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
hoeft ook niet perse natuurlijk, maar zo'n (gratis) test is wel leuk als je wilt weten hoe het met je gehoor gesteld is na al die feestjes
ik heb al wel een kaartje, maar nog weinig/geen kameraden gehoord die wel mee zouden willen... dus moet nog maar driftig op zoek naar mensen die meewillen (zal vast wel weer standaard "ik weet het nog niet" / standaard laat beslissen zijn van hun kantquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:57 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik wil ook nog naar qbase, maar heb nog niemand die mee wil, geen kaartje en nog geen vervoerWaar woon je ergens ?
geen idee, maar het kost ook niks dus waarom nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:57 schreef mstx het volgende:
[..]
En wat zou ik vervolgens met die informatie moeten doen?
Dan weet je dat je gehoor aan het aftakelen is?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:57 schreef mstx het volgende:
[..]
En wat zou ik vervolgens met die informatie moeten doen?
Ja en dan, niet meer naar feesten gaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:09 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dan weet je dat je gehoor aan het aftakelen is?
Ik woon tussen Haarlem en Leiden in.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah maat van mij die nog wel eens meeging zit in afghanistan
ik stel voor om gewoon op een station te meeten en dan met een groep naar q-base te gaan, feesten hier in de buurt wil ik wel in me eentje gaan maar zoverweg heb ik liever wa mensen diek 'ken' om me heen.
zit er aan te denken om naar da HHZ feest in outland te gaan in me eentje is niet zo ver
En dan niet eens even voor QBase terug naar Nederland komen? Pfff valt me tegen van hem... beetje feestganger laat zich daar toch niet door tegenhouden...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah maat van mij die nog wel eens meeging zit in afghanistan
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Sc0tTy het volgende:
ik stel voor om gewoon op een station te meeten en dan met een groep naar q-base te gaan, feesten hier in de buurt wil ik wel in me eentje gaan maar zoverweg heb ik liever wa mensen diek 'ken' om me heen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef Koepert het volgende:
En voor wat betreft Fokkers, och, je komt maar langs, of meeten onderweg @ tankstation of weet ik t, vind alles best.. K ben iig op tijd @ Q-Base.. Lange dag van maken...
ik woon tussen Enschede en Hengelo in, geen idee of jullie daar (in de buurt) langs komen anders wil ik ook wel meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik woon tussen Haarlem en Leiden in.
Maar wat dat betreft kunnen wij met zijn 3en wel Q-Base onveilig maken, en desnoods in ieder geval een deel samen reizen!
volgens Maps is het vanaf mijn huis 88,3 km in 1 uur 37 minutenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef LeonH het volgende:
Zie net op Maps dat het vanuit mij maar 1 uur en 24 minuten rijden is naar Kjoebees. Scheelt wel een behoorlijk stukje sinds dat die A73 "open" is...
Hells yeah!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Tot nu toe willen alleen T-killer hiero (...) mee
Reserveren is aan te raden, dan heb je namelijk voorrang. Je kan ook zonder te reserveren naar het opstappunt, maar dan heb je pech als een bus vol is en moet je wachten op een volgende.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Maar was eigenlijk meer een vervolg vraag voor of jij wat info mogelijk had over hoe dat met die bussen vanaf nijmegen naar weeze geregeld wordt. Weet iemand of je daarvoor moet reserveren ofwat?
Als ik zou gaan had ik je wel opgepiktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef LeonH het volgende:
Als jullie toch zijn aan het rijden, mogen jullie ook wel even in de buurt van Heerlen, Limburg langskomen
Ik ga eens zoeken of er mensen zijn die gaan. In mijn "echte" vriendenkring is er niemand die nog van hardstyle houdt... Dan maar eens er buiten gaan zoeken. Ene waarmee ik "vroegah" altijd ging die gaat al niet meer sinds dat ie een vriendin heeft... Zwaar irritant...
En anders vlug connecties opbouwen in de nieuwe klas en kijken of er daar nog fanatiekelingen bij zitten
Lipinsky.. heeel toevallig Lip DJ van die filmpjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Misschien dat ik iemand met [TK] Hardstyle/Hardhouse/Hardtrance vinyl pakket blij kan maken? Een pakket van 25 platen, verreweg meeste is hardstyle.
/schaamteloze spam
M'n oude account wellicht? Haha die naam gebruik ik ook niet meer trouwens..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
Lipinsky.. heeel toevallig Lip DJ van die filmpjes?![]()
Gangstaquote:
DJ Ezteq - Fuck You Up..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:31 schreef LeonH het volgende:
Ah hoor net bij het afluisteren van wat ploatjes dat Vyolet en Atmozfears dezelfde samples hebben gebruikt voor Virtuality en Virtual Reality. Betekent dat ik dus mijn Tropic Thunder ploatje nog maar niet in de prullenbak gooi na het horen van Torture
K ga vanuit Emmen.. dus kom daar soort van langs.. soort van.. moet nog ff kijken hoe k rij... Nl - Dld- Nld-Dld (recht naar beneden dus) of via A31Dld, of grotendeels door NL, maar dat lijkt me om...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik woon tussen Enschede en Hengelo in, geen idee of jullie daar (in de buurt) langs komen anders wil ik ook wel meemits geen van mijn kameraden gaat, wat uitzonderlijk zou zijn!
[..]
volgens Maps is het vanaf mijn huis 88,3 km in 1 uur 37 minutenligt dan toch verder 'naar onderen' dan ik tot nu toe dacht...
autotje huren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:11 schreef Sc0tTy het volgende:
ik woon net iets onder r'dam maar is een station niet een goede meet plaats ? een auto krijgen word voor mij moeilijk
zal dit eens even doorgeven aan een kameraad, misschien heeft hij wel interessequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Misschien dat ik iemand met [TK] Hardstyle/Hardhouse/Hardtrance vinyl pakket blij kan maken? Een pakket van 25 platen, verreweg meeste is hardstyle.
/schaamteloze spam
Atmozfears - Virtual Reality vind ik tofquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:31 schreef LeonH het volgende:
Ah hoor net bij het afluisteren van wat ploatjes dat Vyolet en Atmozfears dezelfde samples hebben gebruikt voor Virtuality en Virtual Reality. Betekent dat ik dus mijn Tropic Thunder ploatje nog maar niet in de prullenbak gooi na het horen van Torture
En ook nog eens met z'n 2en aan de knopjes zitten. Italiaanse mc's zijn en blijven irritant.. zeker die domme echo...quote:
Waar is de 4-jaar-jubileum-meet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even nog een leuk feitje.
Het hardstyle topic bestaat vandaag precies 4 jaar en 4 dagen
Volgend jaar een 5 jarig jubileum
die heb ik nog niet naar hun opgestuurdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
DJ Ezteq - Fuck You Up..
Maar als ik deepack een plaatje met die vocals hoor draaien zal ik zeker de camera voor je pakken
dus we hebben het 4-jarig bestaan niet gevierd?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even nog een leuk feitje.
Het hardstyle topic bestaat vandaag precies 4 jaar en 4 dagen
Volgend jaar een 5 jarig jubileum
Q-base bij Deepack?quote:
Linksvoor , ich bin darbeiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus we hebben het 4-jarig bestaan niet gevierd?en 23 augustus 2010, zet dat in uwen agenda!
[..]
Q-base bij Deepack?
Ik ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan laat ik de meet denk ik aan me voorbij gaan vond ze namelijk zeer matig op Decibel.
ik zou denk ik voor voor optie 1 gaan, omdat je waarschijnlijk in de eerste 3 uur niet super veel mistquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:03 schreef poiuytr het volgende:
Pfff kan nog niet kiezen hoe ik naar Q-base moet gaan, heb namelijk 2 opties.
1 Optie is om rond 10 uur 's avonds binnen te zijn en dan rond 8 uur 's morgens vertrekken van Airport Weeze dit met een touringcar.
2e Optie is om rond 7 uur 's avonds binnen te zijn en dan rond 5 uur 's morgens vertrekken van Airport Weeze dit met een busje met alleen maar kameraden en kennissen.
Moeilijk om te kiezen, liefst blijf ik tot einde altijd van een feest nog nooit eerder afgehaakt
Waar zouden jullie voor kiezen bij beide opties ben je even lang op het feest?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan laat ik de meet denk ik aan me voorbij gaan vond ze namelijk zeer matig op Decibel.
andere suggestie(s) dan? bij Psyko Punkz wellicht...quote:
daar ben ik niet, tenzij er echt niks anders is (wat een beetje aan te horen is) op dat momentquote:
Nee joh, daar is het vies....tis gewoon een vies mannetjequote:
Ik vind m echt vetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
arrggg, dat begin....klinkt echt nergens naar. Daarna wordt het al beter gelukkig
niet present, dan zijn er feesten hier in het dorpquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat is dat voor vage plaat met afgezaagde vocal..... zal deze vast en zeker horen over 2 weken bij Full House
Denk het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef poiuytr het volgende:
Wordt Mysterland trouwens nog ergens Live uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |