En ook nog eens met z'n 2en aan de knopjes zitten. Italiaanse mc's zijn en blijven irritant.. zeker die domme echo...quote:
Waar is de 4-jaar-jubileum-meet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even nog een leuk feitje.
Het hardstyle topic bestaat vandaag precies 4 jaar en 4 dagen
Volgend jaar een 5 jarig jubileum
die heb ik nog niet naar hun opgestuurdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
DJ Ezteq - Fuck You Up..
Maar als ik deepack een plaatje met die vocals hoor draaien zal ik zeker de camera voor je pakken
dus we hebben het 4-jarig bestaan niet gevierd?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even nog een leuk feitje.
Het hardstyle topic bestaat vandaag precies 4 jaar en 4 dagen
Volgend jaar een 5 jarig jubileum
Q-base bij Deepack?quote:
Linksvoor , ich bin darbeiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus we hebben het 4-jarig bestaan niet gevierd?en 23 augustus 2010, zet dat in uwen agenda!
[..]
Q-base bij Deepack?
Ik ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan laat ik de meet denk ik aan me voorbij gaan vond ze namelijk zeer matig op Decibel.
ik zou denk ik voor voor optie 1 gaan, omdat je waarschijnlijk in de eerste 3 uur niet super veel mistquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:03 schreef poiuytr het volgende:
Pfff kan nog niet kiezen hoe ik naar Q-base moet gaan, heb namelijk 2 opties.
1 Optie is om rond 10 uur 's avonds binnen te zijn en dan rond 8 uur 's morgens vertrekken van Airport Weeze dit met een touringcar.
2e Optie is om rond 7 uur 's avonds binnen te zijn en dan rond 5 uur 's morgens vertrekken van Airport Weeze dit met een busje met alleen maar kameraden en kennissen.
Moeilijk om te kiezen, liefst blijf ik tot einde altijd van een feest nog nooit eerder afgehaakt
Waar zouden jullie voor kiezen bij beide opties ben je even lang op het feest?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan laat ik de meet denk ik aan me voorbij gaan vond ze namelijk zeer matig op Decibel.
andere suggestie(s) dan? bij Psyko Punkz wellicht...quote:
daar ben ik niet, tenzij er echt niks anders is (wat een beetje aan te horen is) op dat momentquote:
Nee joh, daar is het vies....tis gewoon een vies mannetjequote:
Ik vind m echt vetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
arrggg, dat begin....klinkt echt nergens naar. Daarna wordt het al beter gelukkig
niet present, dan zijn er feesten hier in het dorpquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat is dat voor vage plaat met afgezaagde vocal..... zal deze vast en zeker horen over 2 weken bij Full House
Denk het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef poiuytr het volgende:
Wordt Mysterland trouwens nog ergens Live uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |