Deepack en Psyko Punkz , ich bin darbei!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
Chille gozers blijkt maar weer...
M'n tracks gestuurd naar Mars-L en kreeg net zijn feedback. En daar ben ik best trots op aangezien er een paar kleine dingetjes waren die misschien iets beter konden.
Dus mocht iemand van jullie naar Deepack gaan op Q-base... Check dan even of er toevallig een van de tracks van mij voorbij komt
Check...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Deepack en Psyko Punkz , ich bin darbei!!
ook al hoor ik een onbekende plaat, betwijfel ik of ik die herken als een LeonH plaatquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
Dus mocht iemand van jullie naar Deepack gaan op Q-base... Check dan even of er toevallig een van de tracks van mij voorbij komt
vroegah, dat waren tijdenquote:
http://twitpic.com/f91d6 - @ arjan rietvink mastering the DBSTF-album. We finished it! the music for the album is ready!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef ElDani het volgende:
Releases update:
DBSTF album:
Binnen een maand (bron: Scantraxx twitter)
Ik dacht dat jullie dat al wisten, dus die had ik er maar niet bij gezetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://twitpic.com/f91d6 - @ arjan rietvink mastering the DBSTF-album. We finished it! the music for the album is ready!
Eindelijk weer wat Italiaanse powerrrrrquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef ElDani het volgende:
Releases update:
Nieuwe Zatox
Deze zal 4 tracks bevatten:
Zatox - Vintage
Zatox - I Hate U
Zatox meets The R3bels - Skorm 3000
The R3bels - Lifestyle
Release: Eind September
Tatanka & Zatox - Gangta (DJUZ018)
A1. Tatanka & Zatox - Gangsta
B1. Tatanka & Zatox - Hardstyle Family
Release: eind September
DBSTF album:
Binnen een maand (bron: Scantraxx twitter)
Ik hoop het, lekker nummer...en not an addict mag op de b-kantquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef NLS04 het volgende:
let it go let it go it's the psyko punkz 2 follow!![]()
Is die al uit?
Psyko Punkz - 2 Follow/Ghostclassquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef NLS04 het volgende:
Is die al uit?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef ElDani het volgende:
Tatanka & Zatox - Gangta (DJUZ018)
A1. Tatanka & Zatox - Gangsta
Zoooooo oud is dat ook weer nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook al hoor ik een onbekende plaat, betwijfel ik of ik die herken als een LeonH plaat
[..]
vroegah, dat waren tijden
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef NLS04 het volgende:
Is die al uit?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik hoop het, lekker nummer...en not an addict mag op de b-kant
beter dat Ghosclass op de B-kant staat, want die ramt echt heerlijk door in PP @ Defqon.1 2009quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Psyko Punkz - 2 Follow/Ghostclass
Nee nog niet.. Moet wel nu ergens komen.. Ik denk ook September.
het lijkt haast wel het vorige milleniumquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zoooooo oud is dat ook weer niet
Je vergeet.....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
" Two Worlds, The Death And The Living... A Ghostclass."
1. Pull Your Stringquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:02 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben zeker de enige die 2 Follow niet veel aan vind? De rest van PP is wel heldig.
en dan in veelvoud natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je vergeet.....
BAMABAMABMBABMAM!!!
Super vette plaat, vetste anthem ooit. Wel jammer dat de mids 3x dikker zijn dan de climaxquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Capital Of The Harder Styles
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |