mooie verrassingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef ElDani het volgende:
http://partyflock.nl/party/158746:Sonic_13.html
Live: Headhunterz
The Prophet..
Dit is in Basel, deze zullen dus NIET op XQ komen!! Verassend!
Denk dat D&S het niet worden hoor die hebben hun eigen Thrillogy al ja! Of ging die niet over de Xq discussie?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef ElDani het volgende:
http://partyflock.nl/party/158746:Sonic_13.html
Live: Headhunterz
The Prophet..
Dit is in Basel, deze zullen dus NIET op XQ komen!! Verassend!
Dan zal DBSTF ofzo wel komen.
Ik verneem trouwens net dat Luna schijnt te komen op de main en Digital Punk op de Rabo Lounge. NIET ZEKER.
OMG, dat zou wel heeeeel vet zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef ElDani het volgende:
Ik verneem trouwens net dat Luna schijnt te komen op de main en Digital Punk op de Rabo Lounge. NIET ZEKER.
ging over XQ Holland jahquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Denk dat D&S het niet worden hoor die hebben hun eigen Thrillogy al ja! Of ging die niet over de Xq discussie?
Ow laat maar lees helemaal verkeerd en ben er vandaag niet echt bij met mijn hoofd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
OMG, dat zou wel heeeeel vet zijn![]()
[..]
ging over XQ Holland jah
hij was bij Decibel al weer aan het filmen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef T_Killer het volgende:
ik weet het niet zeker, want heb m alleen op PF wel es gzien, maar ik denk dat ik net op t station stanley3x0 heb gezien die daar van n vrouwtje een nieuwe camera aan t kopen was.
Waarschijnlijk kunnen we dusweer nieuwe filmpjes verwachten aangezien zn oude cam kapot was
Moet wel beetje nog bij daglicht zijn ,anders worden het hele donkere gifjesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat betreft die Fok-meet @ Q-base wil ik wel bij zijn maar moet ook rekening houden met kameraden waar die heen willen, anders ben je die weer paar uur kwijt op een feest!
Ik zei: Ze draaien in Basel, Zwitserland, ligt dus niet echt voor de hand dat ze nog een vliegtuig gaan nemenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet wel beetje nog bij daglicht zijn ,anders worden het hele donkere gifjes![]()
@Eldani.
Waarom zouden dj's niet op meerdere keren op 1 avond draaien?
Ik denk dat de prophet echt wel een zodanige invloed heeft dat hij en zijn 2e zoon aanwezig zullen zijn.
Ik loop er iig niet warm van. Hoop eigenlijk op een goeie mix van artiesten. Ik wacht met het kaartje kopen. Als het uitverkocht is so be it.
Het enige XQ waarvan ik baalde dat ik er niet was, was Holland vs. Italy.....
Als je gewoon los gaat maak je vanzelf vrienden op feesten, bij Decibel was ik ook met lui druk aan het feesten en had geen idee waar mijn vrienden waren na uurtje terug gevonden in de tent!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Verder ben ik ernstig vriendloos wat Q-Base betreft. Hopelijk vind ik wat maten.. Anders weet ik het niet.
Precies. En niet standaar line-upquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
basel - amsterdam is natuurlijk neit heel ver.. Vroeg draaien daar en laat in holland en het is mogelijk
ik zie ze eerlijk gezegd liever een keer niet op een Q feest...Doe maar een gevarieerde en niet standaard line up
Niet gezien, sorry. Ennuh...voor q-base....meet the Fok!kersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik zei: Ze draaien in Basel, Zwitserland, ligt dus niet echt voor de hand dat ze nog een vliegtuig gaan nemen.
Verder ben ik ernstig vriendloos wat Q-Base betreft. Hopelijk vind ik wat maten.. Anders weet ik het niet.
Ga jij met de auto daarheen? En weet je of kim eigenlijk gaat?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niet gezien, sorry. Ennuh...voor q-base....meet the Fok!kers
ik ben er niet zo gek laat, dus moet lukkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet wel beetje nog bij daglicht zijn ,anders worden het hele donkere gifjes![]()
gezelligheid met vlijtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Niet gezien, sorry. Ennuh...voor q-base....meet the Fok!kers
Ik ga met de auto, dus als jij op Dukenburg klaar kan staanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ga jij met de auto daarheen? En weet je of kim eigenlijk gaat?
Haha moet ff kijken met hoeveel mensen we gaanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ga met de auto, dus als jij op Dukenburg klaar kan staanennuh Kim weet ik niet. Heb haar wel een aanbod gedaan. Even afwachten altijd nog een money issue...
Volgens mij rijden er gewoon pendelbussen vanuit het mercure hotel vanaf het station. Ik ga iig met de voiturequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha moet ff kijken met hoeveel mensen we gaanTot nu toe willen alleen T-killer hiero en mn chick (
) mee. Maar was eigenlijk meer een vervolg vraag voor of jij wat info mogelijk had over hoe dat met die bussen vanaf nijmegen naar weeze geregeld wordt. Weet iemand of je daarvoor moet reserveren ofwat?
heb mijn doppen toen gelijk aan laten meten, zonder eerst een gehoortest te doen, misschien een idee voor de toekomstquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
Heb trouwens voor vrijdag een afspraak gemaakt voor een gehoortest. Kan gratis bij hans anders voor de geintresseerden.. Ben zelf erg benieuwd hoe mn gehoor eraan toe is ivm de mogelijke aanschaf van oordoppen
Hier ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hier ook geen gehoortest en toch doppen
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hier ook geen gehoortest en toch doppen
hoeft ook niet perse natuurlijk, maar zo'n (gratis) test is wel leuk als je wilt weten hoe het met je gehoor gesteld is na al die feestjesquote:
Ik wil ook nog naar qbase, maar heb nog niemand die mee wil, geen kaartje en nog geen vervoerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef ElDani het volgende:
En wat zou ik vervolgens met die informatie moeten doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
hoeft ook niet perse natuurlijk, maar zo'n (gratis) test is wel leuk als je wilt weten hoe het met je gehoor gesteld is na al die feestjes
ik heb al wel een kaartje, maar nog weinig/geen kameraden gehoord die wel mee zouden willen... dus moet nog maar driftig op zoek naar mensen die meewillen (zal vast wel weer standaard "ik weet het nog niet" / standaard laat beslissen zijn van hun kantquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:57 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik wil ook nog naar qbase, maar heb nog niemand die mee wil, geen kaartje en nog geen vervoerWaar woon je ergens ?
geen idee, maar het kost ook niks dus waarom nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:57 schreef mstx het volgende:
[..]
En wat zou ik vervolgens met die informatie moeten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |