abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72170099
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef ElDani het volgende:
http://partyflock.nl/party/158746:Sonic_13.html

Live: Headhunterz
The Prophet..

Dit is in Basel, deze zullen dus NIET op XQ komen!! Verassend!
mooie verrassing
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72171433
quote:
http://partyflock.nl/party/158746:Sonic_13.html

Live: Headhunterz
The Prophet..

Dit is in Basel, deze zullen dus NIET op XQ komen!! Verassend!

Dan zal DBSTF ofzo wel komen .

Ik verneem trouwens net dat Luna schijnt te komen op de main en Digital Punk op de Rabo Lounge. NIET ZEKER.
Denk dat D&S het niet worden hoor die hebben hun eigen Thrillogy al ja! Of ging die niet over de Xq discussie?
pi_72171520
quote:
Ik verneem trouwens net dat Luna schijnt te komen op de main en Digital Punk op de Rabo Lounge. NIET ZEKER.
OMG, dat zou wel heeeeel vet zijn
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:40 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Denk dat D&S het niet worden hoor die hebben hun eigen Thrillogy al ja! Of ging die niet over de Xq discussie?
ging over XQ Holland jah
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72171978
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

OMG, dat zou wel heeeeel vet zijn
[..]

ging over XQ Holland jah
Ow laat maar lees helemaal verkeerd en ben er vandaag niet echt bij met mijn hoofd.
Gisteren naar Ziekenhuis geweest 1 kaak wil niet meer los en kan niks meer eten, zeer vervelend

Wat betreft die Fok-meet @ Q-base wil ik wel bij zijn maar moet ook rekening houden met kameraden waar die heen willen, anders ben je die weer paar uur kwijt op een feest!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:58:40 #230
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_72171991
ik weet het niet zeker, want heb m alleen op PF wel es gzien, maar ik denk dat ik net op t station stanley3x0 heb gezien die daar van n vrouwtje een nieuwe camera aan t kopen was.
Waarschijnlijk kunnen we dusweer nieuwe filmpjes verwachten aangezien zn oude cam kapot was
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_72172584
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef T_Killer het volgende:
ik weet het niet zeker, want heb m alleen op PF wel es gzien, maar ik denk dat ik net op t station stanley3x0 heb gezien die daar van n vrouwtje een nieuwe camera aan t kopen was.
Waarschijnlijk kunnen we dusweer nieuwe filmpjes verwachten aangezien zn oude cam kapot was
hij was bij Decibel al weer aan het filmen hoor met een Sony Cybershot meen ik, al zal hij dan nu (mits hij het was) nu een andere/betere gekocht hebben...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72172723
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Wat betreft die Fok-meet @ Q-base wil ik wel bij zijn maar moet ook rekening houden met kameraden waar die heen willen, anders ben je die weer paar uur kwijt op een feest!
Moet wel beetje nog bij daglicht zijn ,anders worden het hele donkere gifjes

@Eldani.

Waarom zouden dj's niet op meerdere keren op 1 avond draaien?
Ik denk dat de prophet echt wel een zodanige invloed heeft dat hij en zijn 2e zoon aanwezig zullen zijn.

Ik loop er iig niet warm van. Hoop eigenlijk op een goeie mix van artiesten. Ik wacht met het kaartje kopen. Als het uitverkocht is so be it.
Het enige XQ waarvan ik baalde dat ik er niet was, was Holland vs. Italy.....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_72172775
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

@Eldani.

Waarom zouden dj's niet op meerdere keren op 1 avond draaien?
Ik denk dat de prophet echt wel een zodanige invloed heeft dat hij en zijn 2e zoon aanwezig zullen zijn.

Ik loop er iig niet warm van. Hoop eigenlijk op een goeie mix van artiesten. Ik wacht met het kaartje kopen. Als het uitverkocht is so be it.
Het enige XQ waarvan ik baalde dat ik er niet was, was Holland vs. Italy.....
Ik zei: Ze draaien in Basel, Zwitserland, ligt dus niet echt voor de hand dat ze nog een vliegtuig gaan nemen .

Verder ben ik ernstig vriendloos wat Q-Base betreft . Hopelijk vind ik wat maten.. Anders weet ik het niet.
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:25:52 #234
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_72172836
basel - amsterdam is natuurlijk neit heel ver.. Vroeg draaien daar en laat in holland en het is mogelijk

ik zie ze eerlijk gezegd liever een keer niet op een Q feest...Doe maar een gevarieerde en niet standaard line up
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_72172878
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef ElDani het volgende:

[..]
Verder ben ik ernstig vriendloos wat Q-Base betreft . Hopelijk vind ik wat maten.. Anders weet ik het niet.
Als je gewoon los gaat maak je vanzelf vrienden op feesten, bij Decibel was ik ook met lui druk aan het feesten en had geen idee waar mijn vrienden waren na uurtje terug gevonden in de tent!
Maar snap wel dat het behoorlijk kut is om er alleen heen te gaan die reis etc.
pi_72172889
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
basel - amsterdam is natuurlijk neit heel ver.. Vroeg draaien daar en laat in holland en het is mogelijk

ik zie ze eerlijk gezegd liever een keer niet op een Q feest...Doe maar een gevarieerde en niet standaard line up
Precies. En niet standaar line-up
quote:

[..]

Ik zei: Ze draaien in Basel, Zwitserland, ligt dus niet echt voor de hand dat ze nog een vliegtuig gaan nemen .

Niet gezien, sorry. Ennuh...voor q-base....meet the Fok!kers
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:32:05 #237
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_72172996
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Ga jij met de auto daarheen? En weet je of kim eigenlijk gaat?
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_72173010
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

ik ben er niet zo gek laat, dus moet lukken
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]

gezelligheid met vlijt en stampen tot het gaat dampen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72173049
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:32 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ga jij met de auto daarheen? En weet je of kim eigenlijk gaat?
Ik ga met de auto, dus als jij op Dukenburg klaar kan staan ennuh Kim weet ik niet. Heb haar wel een aanbod gedaan. Even afwachten altijd nog een money issue...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:39:03 #240
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_72173192
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik ga met de auto, dus als jij op Dukenburg klaar kan staan ennuh Kim weet ik niet. Heb haar wel een aanbod gedaan. Even afwachten altijd nog een money issue...
Haha moet ff kijken met hoeveel mensen we gaan Tot nu toe willen alleen T-killer hiero en mn chick ( ) mee. Maar was eigenlijk meer een vervolg vraag voor of jij wat info mogelijk had over hoe dat met die bussen vanaf nijmegen naar weeze geregeld wordt. Weet iemand of je daarvoor moet reserveren ofwat?

Heb trouwens voor vrijdag een afspraak gemaakt voor een gehoortest. Kan gratis bij hans anders voor de geintresseerden.. Ben zelf erg benieuwd hoe mn gehoor eraan toe is ivm de mogelijke aanschaf van oordoppen
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_72173285
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Haha moet ff kijken met hoeveel mensen we gaan Tot nu toe willen alleen T-killer hiero en mn chick ( ) mee. Maar was eigenlijk meer een vervolg vraag voor of jij wat info mogelijk had over hoe dat met die bussen vanaf nijmegen naar weeze geregeld wordt. Weet iemand of je daarvoor moet reserveren ofwat?

Volgens mij rijden er gewoon pendelbussen vanuit het mercure hotel vanaf het station. Ik ga iig met de voiture
pi_72173330
Who the fuck you think you are?!

Big city boy!
pi_72173340
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
Heb trouwens voor vrijdag een afspraak gemaakt voor een gehoortest. Kan gratis bij hans anders voor de geintresseerden.. Ben zelf erg benieuwd hoe mn gehoor eraan toe is ivm de mogelijke aanschaf van oordoppen
heb mijn doppen toen gelijk aan laten meten, zonder eerst een gehoortest te doen, misschien een idee voor de toekomst (ben benieuwd hoe het met mijn gehoor gesteld is...)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:04:37 #244
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_72173977
anders moet je op de site van event travel kijken daar staan ook eventuele pendelbus diensten op zag ik vanochtend

Hier ook geen gehoortest en toch doppen
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:14:48 #245
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_72174308
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hier ook
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_72174969
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:14 schreef mstx het volgende:

[..]

Hier ook
hoeft ook niet perse natuurlijk, maar zo'n (gratis) test is wel leuk als je wilt weten hoe het met je gehoor gesteld is na al die feestjes
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:57:09 #247
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72175702
quote:
Ik wil ook nog naar qbase, maar heb nog niemand die mee wil, geen kaartje en nog geen vervoer Waar woon je ergens ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:57:24 #248
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_72175711
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[..]

hoeft ook niet perse natuurlijk, maar zo'n (gratis) test is wel leuk als je wilt weten hoe het met je gehoor gesteld is na al die feestjes
En wat zou ik vervolgens met die informatie moeten doen?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_72175760
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:57 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Ik wil ook nog naar qbase, maar heb nog niemand die mee wil, geen kaartje en nog geen vervoer Waar woon je ergens ?
ik heb al wel een kaartje, maar nog weinig/geen kameraden gehoord die wel mee zouden willen... dus moet nog maar driftig op zoek naar mensen die meewillen (zal vast wel weer standaard "ik weet het nog niet" / standaard laat beslissen zijn van hun kant )
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:57 schreef mstx het volgende:

[..]

En wat zou ik vervolgens met die informatie moeten doen?
geen idee, maar het kost ook niks dus waarom niet
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:06:46 #250
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72175975
mjah maat van mij die nog wel eens meeging zit in afghanistan

ik stel voor om gewoon op een station te meeten en dan met een groep naar q-base te gaan, feesten hier in de buurt wil ik wel in me eentje gaan maar zoverweg heb ik liever wa mensen diek 'ken' om me heen.

zit er aan te denken om naar da HHZ feest in outland te gaan in me eentje is niet zo ver
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')