quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef NLS04 het volgende:
wtf.. Zoveel mensen die stil staan bij bijna elke track en dat pal voor de DJ booth heb ik nog nooit gezienHet lijkt wel alsof ze daar voor straf moeten staan ofzo.
x2quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef MrDice het volgende:
[..]
Tja het was dan ook tropisch warmpjes daar bij de main. En zeker daar vlak voor de dj was compleet geen wind. Mensen staan lekker te chillen en te genieten. En kiezen waarschijnlijk hun momenten om los te gaan.
Waarom wordt hier altijd zo'n probleem van gemaakt?
dat was even ter onderbouwing, gewoon ff wat informatiequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Huh? Dat Wildstylez en Alpha Twins wel eens samen hebben gewerkt wil nog niet zeggen dat wildstylez alles voor Alpha Twins produceert..
Dan wil ik de bron eigenlijk wel zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
dat was even ter onderbouwing, gewoon ff wat informatiedat Joram produceert voor Alpha2 is een feit...
staat niet ergens in een nieuwsbericht op PF ofzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dan wil ik de bron eigenlijk wel zien.
ik zeg ook niet dat Joram vanaf het begin van de Alpha2 voor hun heeft geproduceerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Alpha Twins produceerde toch allang voordat Joram in de picture kwam..?
Graag, ik had nog geen kans om deze op wiki aan te passen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Wassup met die OP dan? Vond dat Boy goed bezig was .. strakjes terugzetten?
Strand is altijd nicequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Booohhhhh, daar istie weeeerrrr![]()
Na een paar heerlijke dagen met mn meissie aant strand geweest te zijn we weer helemaal opgeladen & inmiddels ook weer bijgelezen... gaat hard hiero:
Decibel: machtig mooi feesie, dik dik gezellig ondanks die weinige fo-k!-ontacten .... dat mobiel-netwerk moeten ze echt gaan verbeteren daaro. Was volgens mij al wel beter dan vorig jaar, maar kreeg mn (ontvangst)berichten pas stukken later![]()
Wassup met die OP dan? Vond dat Boy goed bezig was .. strakjes terugzetten?
Vooraan Main was ook niet echt sfeer bevorderend met die doorloop pal naast de DJ-booth![]()
Misschien morgen NC's @ Zak
en welcome back, mr.dice
x2quote:
Heb hem net helemaal @ werk geluisterd.quote:
dat is een Peugeot 406?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:45 schreef Koepert het volgende:
Oh en bétéwé!! Ik ben sinds vanochtend "eigenaar" (nog niet in bezit, nog niet betaald, nog niet gehaald) van een heuse enige echte eigen auto![]()
Niet deze, wel net zo1
[ afbeelding ]
apart kenteken voor een NL leasebakquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef JortK het volgende:
En dan nog een nieuwtje, dit is mijn nieuwe leasebak:
[ afbeelding ]
Correct.. 1.8 16v uit '96.. net 2 ton op de teller.. Nu sparen voor geluid wat er in moetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nog geen minuut van 1 van de CD's geluisterd, zo maar eens doen dan
[..]
dat is een Peugeot 406?
Die wou ik ook, helaas was die nog niet te leasen toen mijn contract werd verlengt en ik per se een nieuwe moest kiezen...... complimentenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh... ben alleen nogal veeleisend qua kwaliteit.. Bovendien.. Radio gaat nog, boxjes waarschijnlijk niet zo best meer, dan nog n versterker en n sub erin.. die ik dan ook weer demontabel wil hebben (dus sub+versterker in 1 kist die ik zo kan loshalen.. )quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt alsof dat honderden euro's moet gaan kosten
ik heb radio met USB, fabrieks-boxen in de deuren, boxen in hoedenplank en kist met sub en versterker achterin; hoedenplank en kist zijn los te koppelen en uit de auto te halen... koste me echt geen fortuin hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neuh... ben alleen nogal veeleisend qua kwaliteit.. Bovendien.. Radio gaat nog, boxjes waarschijnlijk niet zo best meer, dan nog n versterker en n sub erin.. die ik dan ook weer demontabel wil hebben (dus sub+versterker in 1 kist die ik zo kan loshalen.. )
Dat was mijn planning ook ongeveer qua opzet, alleen die fabrieksboxen zijn dus niet zo best meer, evenals de hoedenplankboxen die er al in zitten.. en zei ook niet dat t me een fortuin ging kostenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb radio met USB, fabrieks-boxen in de deuren, boxen in hoedenplank en kist met sub en versterker achterin; hoedenplank en kist zijn los te koppelen en uit de auto te halen... koste me echt geen fortuin hooren het klinkt prima, vind ik zelf dan, de setjes van Defqon.1 doen het prima
ja, 200+ gaat dat al met al wel wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat was mijn planning ook ongeveer qua opzet, alleen die fabrieksboxen zijn dus niet zo best meer, evenals de hoedenplankboxen die er al in zitten.. en zei ook niet dat t me een fortuin ging kostenmaar wel meer dan 200E totaal, en dat is wat ik nu heb liggen, en dus moet ik sparen
Ik ga volgende maand eens kijken voor een audio installatie en ik heb het zelfde probleem met veeleisend zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neuh... ben alleen nogal veeleisend qua kwaliteit.. Bovendien.. Radio gaat nog, boxjes waarschijnlijk niet zo best meer, dan nog n versterker en n sub erin.. die ik dan ook weer demontabel wil hebben (dus sub+versterker in 1 kist die ik zo kan loshalen.. )
Ziet er wel geil uit (voor een Renault).quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
zoals wij in Twente zeggen: kost wat, hej watquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand eens kijken voor een audio installatie en ik heb het zelfde probleem met veeleisend zijn.![]()
Helaas moet m'n auto komende donderdag weer naar de garage. Nieuwe thermostaat + alarmschakelaar en een kleine beurt. Dat kost ook wat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals wij in Twente zeggen: kost wat, hej wat
dan moet je daarna maar flink gaan sparenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Helaas moet m'n auto komende donderdag weer naar de garage. Nieuwe thermostaat + alarmschakelaar en een kleine beurt. Dat kost ook wat.
T is nieuw model Mégane, te vergelijken met n VW Golf dus...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef mstx het volgende:
Die achterkant ziet er wel klein uit eigenlijk, met wat kun je het vergelijken qua grootte?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:37 schreef ElDani het volgende:
Hij is weer lekker!!!!
Bekijk deze YouTube-video
Toen ik daar stond riep ik nog tegen iemand: "ik hoop dat dit geen rage wordt"quote:
Oh dat deed TBY ook op Euphoria.. Is gewoon een editje van ze. Ik zou me er niet te druk om maken, waait wel weer over! Dat is wat ik bedoelde met die edit van Channel KGB's in mijn verslag.quote:
Wat een vaag nummer. Beetje happy nummer en dan het einde zo wazig.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:37 schreef ElDani het volgende:
Hij is weer lekker!!!!
EDIT:
Vinyl van deze:
A1. Mr Monster
B1. Purify Your Senses
B2. Angel Of The Sun
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:14 schreef LtNoX het volgende:
Eindelijk ook maar even Q-base kaarten besteld, gelukkig maar dat dat niet zo'n dagjesmensen-zwerm feest is.
Ga jij er langer dan 1 dag naartoe dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:14 schreef LtNoX het volgende:
Eindelijk ook maar even Q-base kaarten besteld, gelukkig maar dat dat niet zo'n dagjesmensen-zwerm feest is.
Achterkant is klein, ik heb er een 2.0 in liggen, benzinequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Ziet er wel geil uit (voor een Renault).Wat voor'n blok zit erin?
![]()
Die achterkant ziet er wel klein uit eigenlijk, met wat kun je het vergelijken qua grootte?
neequote:Op maandag 24 augustus 2009 09:06 schreef ElDani het volgende:
Weten jullie het verhaal van Digital Attack events nog?
waarschijnlijk is dat tegelijk met de hele vette zomerfeesten in een klein dorpje hier in de buurt, balen gek!quote:Die gasten gaan als eerste feest een dik ding in de TT-hallen 22 mei 2010
Scot Projectquote:Ik geloof, als ik hier naar moet kijken, dat de eerste contouren van de line-up zichtbaar worden. Zou wel HEEL vet zijn als dit hem zou worden!
http://www.last.fm/user/digitalattack/library
1250kg lees ik op de site. Dat is nog 100kg zwaarder dan mijn Duitser.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
maar als dat ding dan 1.200 kg weegt, schiet die 2.0 nog niet echt op
Nee, jij gaat gewoon naar de TT-hallen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:20 schreef ReMcOrE het volgende:
waarschijnlijk is dat tegelijk met de hele vette zomerfeesten in een klein dorpje hier in de buurt, balen gek!
Even zwaar als mijn franse tank.. (of zat er patent danwel copyright op die auto-omschrijving? )quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:22 schreef mstx het volgende:
[..]
1250kg lees ik op de site. Dat is nog 100kg zwaarder dan mijn Duitser.
hard betekent niet automatisch goedquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon naar de TT-hallen...
Daar doen ze dingen met geluid... Dat hou je niet voor mogelijk.. Sst hoor, sst... Maar t staat n beetje hard daar... Beetje maar..
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:22 schreef mstx het volgende:
[..]
mijn Duitser weegt volgens de RDW-site 'maar' 896 kgquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Even zwaar als mijn franse tank.. (of zat er patent danwel copyright op die auto-omschrijving? )
Hij gaat als de brandweer dus het zal me een worst zijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Veel kabaal? Lichten die maar aan en uit blijven gaan? ......Te flauw..quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij gaat als de brandweer dus het zal me een worst zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |