zoals wij in Twente zeggen: kost wat, hej watquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand eens kijken voor een audio installatie en ik heb het zelfde probleem met veeleisend zijn.![]()
Helaas moet m'n auto komende donderdag weer naar de garage. Nieuwe thermostaat + alarmschakelaar en een kleine beurt. Dat kost ook wat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals wij in Twente zeggen: kost wat, hej wat
dan moet je daarna maar flink gaan sparenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Helaas moet m'n auto komende donderdag weer naar de garage. Nieuwe thermostaat + alarmschakelaar en een kleine beurt. Dat kost ook wat.
T is nieuw model Mégane, te vergelijken met n VW Golf dus...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef mstx het volgende:
Die achterkant ziet er wel klein uit eigenlijk, met wat kun je het vergelijken qua grootte?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:37 schreef ElDani het volgende:
Hij is weer lekker!!!!
Bekijk deze YouTube-video
Toen ik daar stond riep ik nog tegen iemand: "ik hoop dat dit geen rage wordt"quote:
Oh dat deed TBY ook op Euphoria.. Is gewoon een editje van ze. Ik zou me er niet te druk om maken, waait wel weer over! Dat is wat ik bedoelde met die edit van Channel KGB's in mijn verslag.quote:
Wat een vaag nummer. Beetje happy nummer en dan het einde zo wazig.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:37 schreef ElDani het volgende:
Hij is weer lekker!!!!
EDIT:
Vinyl van deze:
A1. Mr Monster
B1. Purify Your Senses
B2. Angel Of The Sun
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:14 schreef LtNoX het volgende:
Eindelijk ook maar even Q-base kaarten besteld, gelukkig maar dat dat niet zo'n dagjesmensen-zwerm feest is.
Ga jij er langer dan 1 dag naartoe dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:14 schreef LtNoX het volgende:
Eindelijk ook maar even Q-base kaarten besteld, gelukkig maar dat dat niet zo'n dagjesmensen-zwerm feest is.
Achterkant is klein, ik heb er een 2.0 in liggen, benzinequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Ziet er wel geil uit (voor een Renault).Wat voor'n blok zit erin?
![]()
Die achterkant ziet er wel klein uit eigenlijk, met wat kun je het vergelijken qua grootte?
neequote:Op maandag 24 augustus 2009 09:06 schreef ElDani het volgende:
Weten jullie het verhaal van Digital Attack events nog?
waarschijnlijk is dat tegelijk met de hele vette zomerfeesten in een klein dorpje hier in de buurt, balen gek!quote:Die gasten gaan als eerste feest een dik ding in de TT-hallen 22 mei 2010
Scot Projectquote:Ik geloof, als ik hier naar moet kijken, dat de eerste contouren van de line-up zichtbaar worden. Zou wel HEEL vet zijn als dit hem zou worden!
http://www.last.fm/user/digitalattack/library
1250kg lees ik op de site. Dat is nog 100kg zwaarder dan mijn Duitser.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
maar als dat ding dan 1.200 kg weegt, schiet die 2.0 nog niet echt op
Nee, jij gaat gewoon naar de TT-hallen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:20 schreef ReMcOrE het volgende:
waarschijnlijk is dat tegelijk met de hele vette zomerfeesten in een klein dorpje hier in de buurt, balen gek!
Even zwaar als mijn franse tank.. (of zat er patent danwel copyright op die auto-omschrijving? )quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:22 schreef mstx het volgende:
[..]
1250kg lees ik op de site. Dat is nog 100kg zwaarder dan mijn Duitser.
hard betekent niet automatisch goedquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon naar de TT-hallen...
Daar doen ze dingen met geluid... Dat hou je niet voor mogelijk.. Sst hoor, sst... Maar t staat n beetje hard daar... Beetje maar..
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:22 schreef mstx het volgende:
[..]
mijn Duitser weegt volgens de RDW-site 'maar' 896 kgquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Even zwaar als mijn franse tank.. (of zat er patent danwel copyright op die auto-omschrijving? )
Hij gaat als de brandweer dus het zal me een worst zijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Veel kabaal? Lichten die maar aan en uit blijven gaan? ......Te flauw..quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij gaat als de brandweer dus het zal me een worst zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |