Ik leef een beetje onder een steen tegenwoordig merk ik? Wat bedoel je problemen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:22 schreef ElDani het volgende:
Gaat 1 van jullie nog naar Mysteryland zaterdag?? Ik hoop voor jullie dat het rustig blijft na wat er zaterdag gebeurd is.. Je hoort genoeg geluiden over eventuele problemen.
Ik ga niet, maar verwacht niet dat er iets zal gebeuren...quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:22 schreef ElDani het volgende:
Gaat 1 van jullie nog naar Mysteryland zaterdag?? Ik hoop voor jullie dat het rustig blijft na wat er zaterdag gebeurd is.. Je hoort genoeg geluiden over eventuele problemen.
http://www.nu.nl/algemeen(...)tij-strandfeest.htmlquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:35 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik leef een beetje onder een steen tegenwoordig merk ik? Wat bedoel je problemen?
En ik ga niet naar mysteryland trouwens? Miss naar QBase, maar alleen op voorwaarde dat ik mezelf Drs Crusty mag noemen
Ik gaquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:22 schreef ElDani het volgende:
Scooterquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef Da_Ripper het volgende:
*OP aangepast - heb nog even gewacht met het netjes op n rij zetten van de DJ's want volgens mij mogen daar ook wel weer een paar nieuwe bij ... Crypsis - Psyko Punkz - Gostosa - Digital Punk - Profyler ... meer?
Burgertrutquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen ML & ook geen QBase pour moi- nu maar ff rustig aan doen, misschien dak nog de Neerlands Trots kan pakken.
Wel Noisecontrollers @ Zak afgelopen zaterdag![]()
1,5 uur durend orgasme
![]()
En ook weer een FOK!kertje ontmoet ... was mooi feeske of nie poiuytr![]()
*OP aangepast - heb nog even gewacht met het netjes op n rij zetten van de DJ's want volgens mij mogen daar ook wel weer een paar nieuwe bij ... Crypsis - Psyko Punkz - Gostosa - Digital Punk - Profyler ... meer?
Tsk tsk tskquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen QBase pour moi- nu maar ff rustig aan doen, misschien dak nog de Neerlands Trots kan pakken.
Verjaardag was hier gezellig.... te gezellig... iets met "niet in toestand om nog naar zak te gaan" ... Jammer dus...quote:Wel Noisecontrollers @ Zak afgelopen zaterdag![]()
1,5 uur durend orgasme
![]()
En ook weer een FOK!kertje ontmoet ... was mooi feeske of nie poiuytr![]()
Voor! Gostosa is geen DJquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
ik stel voor om Gostosa niet in de OP te zetten
wedden dat je toch naar qbase gaat? je kan dat niet laten en dat weet je zelf ookquote:
The Question Is What Is The Question?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:30 schreef mstx het volgende:
Ik pleit voor Scooter in de OP, hij is immers de uitvinder van hardstyle.
In ieder geval niet alleenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Ga jij er langer dan 1 dag naartoe dan?
Van een random site:quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:44 schreef JortK het volgende:
OMG: http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=gostosa&gbv=2&aq=f&oq=
Geloof ook niet dat de eerste met die giga reet de 'DJ' isquote:What it means to be gostosa.
It means delicious
For a woman, it means sturdy thighs, nice wide hips, and shopping in the “curvy” section in a store. It means ordering more than just a salad and water for dinner, it means rejoicing in molho branco, sorvetes, e frango e carne e vinho tinto.
Dan zeg ik dat Special D. er ook in moet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:30 schreef mstx het volgende:
Ik pleit voor Scooter in de OP, hij is immers de uitvinder van hardstyle.
Dat waren tijdenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat Special D. er ook in moet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |