abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:20:05 #151
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_72127421
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:45 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-in-rotterdam-.html
Zeg maar dag tegen de FFWD Dance Parade
Worden weer veel te snel conclusies getrokken...

En alweer de D66 die hier goed op reageert, ik weet wel waar mijn stem heen gaat
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 02:17:04 #152
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_72130585
Haha wel present op Q-base , Heb het geregeld met werk dus ff kijken met wie en hoe ik kaartjes voor zown bus vanuit nijmegen kan regelen.. Of kan je die dan ter plekke kopen ?(net als bij Qlimax zegma..)

Wel jammer dat je weer moet afhaken rip Zou toch zonde zijn als je die ideale festival afsluiter mist Weet zelf nog niet of ik neerlands trots en of trillogy meepak trouwes. Animo uit de vriendengroep voor de feesten is de laatste tijd weer vrij laag
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_72131704
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[ afbeelding ]
dat is pas een gifje
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:49 schreef LeonH het volgende:
http://twitpic.com/f4wbo

Damn... had ik die apparatuur maar eens....
lijkt het toch te kloppen dat hij zich volledig op produceren gaat richten...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72132597
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat is pas een gifje
[..]

lijkt het toch te kloppen dat hij zich volledig op produceren gaat richten...
Waarom zou ome scope gejokt hebben tegen mij?

Bij zijn ouwe lui was de kamer nog kleiner. Geluidstechnisch natuurlijk niet zo pro als bij Fusion, maar hee, ik ben benieuwd wat hij gaat produceren. Ik hoop nog wat remakes van oude tracks met een nieuwe bass.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_72132727
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Omdat je ze naam was vergeten ??
quote:
Bij zijn ouwe lui was de kamer nog kleiner. Geluidstechnisch natuurlijk niet zo pro als bij Fusion, maar hee, ik ben benieuwd wat hij gaat produceren. Ik hoop nog wat remakes van oude tracks met een nieuwe bass.
Ik hoop ook op een paar leuke remixjes! Verder natuurlijk dat A-Lusion eindelijk wat meer `gepusht' gaat worden op de grote feesten. A-Lusion is altijd een beetje ondergesneeuwd vergeleken bij andere Scantraxx artiesten, vanwege het feit dat hij nog geen No1 hit had gescoord...

Ik zou zooooo veel liever A-Lusion XQ zien dan HHZ, maar goed het ziet er zwaar naar uit dat het een HHZ XQ gaat worden
Partyagenda;
Outdated....
pi_72132955
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

ik ben ook erg benieuwd, van de laatste paar was ik nog echt onder de indruk... en je had toen niet gezegd dat het van Ome Scope kwam, anders had ik je gelijk geloofd
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:53 schreef CrustyClown het volgende:
Verder natuurlijk dat A-Lusion eindelijk wat meer `gepusht' gaat worden op de grote feesten. A-Lusion is altijd een beetje ondergesneeuwd vergeleken bij andere Scantraxx artiesten, vanwege het feit dat hij nog geen No1 hit had gescoord...
ik neem aan de je 'pushen' als in dat er meer platen van hem gedraaid gaan worden op de grote feesten bedoeld? en niet 'pushen' als in vaker op de main van grote feesten...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72133025
quote:

[..]

[..]

quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik ben ook erg benieuwd, van de laatste paar was ik nog echt onder de indruk... en je had toen niet gezegd dat het van Ome Scope kwam, anders had ik je gelijk geloofd
[..]
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Hij gaat volledig richten op produceren (volgens Scope dj)

Fok aftermovie volgt

Decibel was echt supervet

Zatox is een vies mannetje
pi_72133341
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

[..]

[..]

ik bedoelde natuurlijk dat ik NIET echt onder de indruk was van zijn laatste producties en dan heb ik te snel over je post heen gelezen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72133421
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik bedoelde natuurlijk dat ik NIET echt onder de indruk was van zijn laatste producties en dan heb ik te snel over je post heen gelezen
Misschien moet ik er elke keer leuke gifjes in plaatsen, dan vallen ze wel op
pi_72134394
A-Lusion die full time gaat produceren.. Als het net zo vet is als wat hij begin 2008 dropte ben ik helemaal tevreden! En uiteraard de jaren ervoor (Drummer Beat, The 4 Elements, Perfect It, Freeeeek It Up!!)

Het gaat dan wel weer druk worden bij Scantraxx.. Tijd voor een extra sublabeltje??

Bij Fusion zouden ze die trouwens wel eens nodig hebben met de snelheid waarmee daar tracks uitgepoept worden, er staat nu al een wachtrij van 3 of 4 vinyls! (Zany Vs. Beholder, NC, Zany, Toneshifterz op Fusion of Superplastik..)
Mixes onder de naam Khadber
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:47:53 #161
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_72135443
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef ElDani het volgende:
A-Lusion die full time gaat produceren.. Als het net zo vet is als wat hij begin 2008 dropte ben ik helemaal tevreden! En uiteraard de jaren ervoor (Drummer Beat, The 4 Elements, Perfect It, Freeeeek It Up!!)

Het gaat dan wel weer druk worden bij Scantraxx.. Tijd voor een extra sublabeltje??

Bij Fusion zouden ze die trouwens wel eens nodig hebben met de snelheid waarmee daar tracks uitgepoept worden, er staat nu al een wachtrij van 3 of 4 vinyls! (Zany Vs. Beholder, NC, Zany, Toneshifterz op Fusion of Superplastik..)
Oef ja... Die vinyl 4 elements/freeek it up Wat een geil dingetje was dat!
Binnenkort maar weer eens op de platenspeler gooien
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_72135884
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef ElDani het volgende:

inderdaad, die 'oude' releases van hem waren the bomb en 1 sublabeltje meer of minder boeit niet gok trouwens dat er ook een vinyl van B-Front in de wachtrij staat, aangezien hij ook bij Fusion zit, maar die zou ook op Superplastik kunnen komen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:15:21 #163
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_72136275
quote:

[..]

[..]

Ik hoop ook op een paar leuke remixjes! Verder natuurlijk dat A-Lusion eindelijk wat meer `gepusht' gaat worden op de grote feesten. A-Lusion is altijd een beetje ondergesneeuwd vergeleken bij andere Scantraxx artiesten, vanwege het feit dat hij nog geen No1 hit had gescoord...

Ik zou zooooo veel liever A-Lusion XQ zien dan HHZ, maar goed het ziet er zwaar naar uit dat het een HHZ XQ gaat worden
Geen No1 hit? Veritas vond ik een van de grotere hits van 2008, word ook nog steeds wel eens gedraaid op de grotere feesten .
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:17:44 #164
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_72136344
quote:
B-front Twitter:

tomorrow studio time for the new and last solo track for my first fusion ep yeah! hope i can make something nice haha
quote:
I saw something like that on his site. I posted it earlier but all he said was that he was making a 3rd track and that it was dark. Now if it's dark AND hard .. I would LIKE to hear hard punchiness.. but that's long dead. I should give up with that
Bron: GHF; release gossip topic

dus idd ook nog ergens een B-front release bij Fusion
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_72136431
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:17 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

[..]

Bron: GHF; release gossip topic

dus idd ook nog ergens een B-front release bij Fusion
maar dat zal misschien nog wat langer gaan duren, als hij nog moet beginnen met de 3e track wel grappig dat er nu ineens zoveel EP's uitkomen op Fusion...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72138140
GRAATTTTIIISSS! update.. (En daar houden Hollanders van)
DJU Orange Special 001;
Bass Modulators - Give It Up
Bass Modulators - Zanzalicious (mashup)

http://www.hardtraxx.nl/f(...)cial-free-t3362.html
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:15:05 #167
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_72138195
dat twitter bericht is al van 15 augustus, dat had ik miss even moeten vermelden

ik wil ook wel weer een nieuwe 2-sidez release (God ofzo ) en ran-D met innerchild moet ook nog steeds uitkomen
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_72140949
Je mag de nieuwe davide sonar hebben

Davide Sonar - Believe / Direct Line (SXIT006)

Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:55:23 #169
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_72141313
Davide sonar, altijd chill
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:15:51 #170
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72144007
eldani ga jij nog steeds in je eentje naar qbase ?

edit: welke livesets meot ik downloaden van de laatste paar weken ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:23:44 #171
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_72144316
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef ElDani het volgende:
GRAATTTTIIISSS! update.. (En daar houden Hollanders van)
DJU Orange Special 001;
Bass Modulators - Give It Up
Bass Modulators - Zanzalicious (mashup)

http://www.hardtraxx.nl/f(...)cial-free-t3362.html
Dank, die had ik anders zeker gemist.
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_72144691

Preview nieuwe Mythica.
quote:
Trilok & Chiren - Gangsta
Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge (Beat Providers Remix)
Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge (Original Remastered)
Trilok & Chiren - Crime Vendetta (Mind Hunters Remix)
Het HELE label gaat samen een album maken trouwens!
Dit wil zeggen:
Trilok & Chiren
Degos & Re-Done
Beat Providers
DHHD
Luna
Norman
Solutio
The I's

En misschien nog wel meer .

[ Bericht 27% gewijzigd door ElDani op 25-08-2009 16:42:53 ]
pi_72145562
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:35 schreef ElDani het volgende:

Preview nieuwe Mythica.
[..]
Street Knowledge, die kan ik nooit te vaak horen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:10:30 #174
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_72147611
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:35 schreef ElDani het volgende:

Preview nieuwe Mythica.
[..]

Het HELE label gaat samen een album maken trouwens!
Dit wil zeggen:
Trilok & Chiren
Degos & Re-Done
Beat Providers
DHHD
Luna
Norman
Solutio
The I's

En misschien nog wel meer .
Die Beat Providers remix van Street Knowledge staat al een tijdje op DT hoor!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:52:15 #175
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72148819
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Misschien moet ik er elke keer leuke gifjes in plaatsen, dan vallen ze wel op
Kijken of we die van elke Fokker (iig van dit topic dus) kunnen fixxen haha Allemaal als UI n gifje van tijdens n feest...incl olijk hoofd..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')