inderdaad, nu je het zegtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef CrustyClown het volgende:
Waar is wildstylez?
Die draait dan in Spanje!quote:
dat had ik wel gelezen! maar is toch jammer dat hij, toch een goede vriend van Willem lijkt me (aangezien ze samen gaan vissenquote:
uhm die staat gewoon tussen de line up die je hebt gekopieerd hoor, ze wordt gesandwiched tussen Brennan Heart & the Prophetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef CrustyClown het volgende:
En verder valt de aanwezigheid van het chickie Gostosa op.
hij zegt daarom ook 'aanwezigheid' en geen 'afwezigheid'quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
uhm die staat gewoon tussen de line up die je hebt gekopieerd hoor, ze wordt gesandwiched tussen Brennan Heart & the Prophet
Die jongen is gewoon nog niet helemaal wakker. Als hij nou gewoon de rest ook had gelezen dan snapte hij het wel. Maar neeeeeee, hij moet weer eens zinnen uit de context trekken en dan nog commentaar leveren dat hij niet kan lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
uhm die staat gewoon tussen de line up die je hebt gekopieerd hoor, ze wordt gesandwiched tussen Brennan Heart & the Prophet
Lijkt er behoorlijk op dat duncan dat hele concept steeds harder (en naar mijn idee succesvoller) gaat uitmelken! Goed bezig daar die jongen!quote:Sensation lanceerde in Amsterdam een nieuw VIP-concept: Crystal. Crystal is sexy, stijlvol en heeft alleen VIP-tafels. Crystal biedt de mogelijkheid om Sensation te beleven op de eerste rang. Een Crystaltafel biedt ruimte aan tien personen die zich kunnen dompelen in luxe en plezier: flessen Champagne, exquise fingerfood, exclusief entertainment en een spectaculair uitzicht op de show. Daarnaast kan er gekozen worden voor een legio extra’s zoals een limousineservice of een eigen stylist voor die ene perfecte witte jurk. Het team van Crystal maakt alles mogelijk. Het Crystal deck is privé en alleen toegankelijk voor hen die de avond in stijl willen beleven!
Houseparty is veiliger dan voetbalquote:Het bezoeken van een houseparty is veiliger dan een gemiddelde voetbalwedstrijd. In acht jaar tijd is op houseparty's één persoon overleden en liepen vijftien mensen ernstige gezondheidsklachten op. Bezoekers van houseparty's hebben vooral last van hoofdpijn door de oorverdovend harde muziek.
Dat stellen de artsen Armand Girbes van het VU Medisch Centrum in Amsterdam en Jan Krul van het Universitair Medisch Centrum in Groningen (UMCG). Beiden zijn hoofd van de afdeling intensieve zorg voor volwassenen. Krul startte het onderzoek, omdat hij wilde weten of dergelijke feesten echt zo gevaarlijk zijn als wordt aangenomen. Alleen in Nederland zijn houseparty's toegestaan.
Taakstraf voor metal-heads?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef NLS04 het volgende:
wtf.. Zoveel mensen die stil staan bij bijna elke track en dat pal voor de DJ booth heb ik nog nooit gezienHet lijkt wel alsof ze daar voor straf moeten staan ofzo.
Huh? Dat Wildstylez en Alpha Twins wel eens samen hebben gewerkt wil nog niet zeggen dat wildstylez alles voor Alpha Twins produceert..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wildstylez is de producer van de alpha twins of produceert met ze samen(denk aan de outsiders (die van maneater jwtz) dat zijn ze samen
)
Tja, ik stoor me er eigenlijk niet eens aan.. Ik bedoel Decibel en Defqon zijn samen met Qlimax een beetje "de feesten to be", zeker voor de minder bekenden binnen de scene..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef NLS04 het volgende:
wtf.. Zoveel mensen die stil staan bij bijna elke track en dat pal voor de DJ booth heb ik nog nooit gezienHet lijkt wel alsof ze daar voor straf moeten staan ofzo.
Tja het was dan ook tropisch warmpjes daar bij de main. En zeker daar vlak voor de dj was compleet geen wind. Mensen staan lekker te chillen en te genieten. En kiezen waarschijnlijk hun momenten om los te gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef NLS04 het volgende:
Ik stond daar idd ook vaak zat stil, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef MrDice het volgende:
[..]
Tja het was dan ook tropisch warmpjes daar bij de main. En zeker daar vlak voor de dj was compleet geen wind. Mensen staan lekker te chillen en te genieten. En kiezen waarschijnlijk hun momenten om los te gaan.
Ik weet dat het stilstaan over het algemeen steeds meer gebeurt maar dat het vooraan op 10 meter van de booth ook zown dooie boel is, gedurende de hele set (op basis van dat filmpje dan), is nieuw voor me. En dat ze hun momenten kiezen om los te gaan lijkt me sterk aangezien zown beetje alle climaxxen uit de set zijn gefilmd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef MrDice het volgende:
Mensen staan lekker te chillen en te genieten. En kiezen waarschijnlijk hun momenten om los te gaan.
Waarom wordt hier altijd zo'n probleem van gemaakt?
Mainstage gaat altijd wat minder los, samen met het erg warme weer maakt dat het niet erg los ging.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik weet dat het stilstaan over het algemeen steeds meer gebeurt maar dat het vooraan op 10 meter van de booth ook zown dooie boel is, gedurende de hele set (op basis van dat filmpje dan), is nieuw voor me. En dat ze hun momenten kiezen om los te gaan lijkt me sterk aangezien zown beetje alle climaxxen uit de set zijn gefilmd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |