Vziw heb ik sowieso nog recht op OV (vanmiddag nog gevraagd bij de IB-groep). Mag nog 1 jaar lenen, dus ook nog 1 jaar recht op OV. En verder heb je natuurlijk ook gelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh jee, dat kan inderdaad goed en slecht zijn. Spannend...
Wat ik nog wou zeggen: Amersfoort lijkt misschien dicht bij de Randstad, maar bedenk wel dat je toch nog overal met de trein naartoe moet. Als je meerdere dagen per week in Utrecht moet zijn kan dat ook nogal in de papieren lopen. Ik vraag me af of Utrecht dan nog wel zoveel duurder zou zijn.
Maar goed, iedereen heeft zijn eigen redenen om ergens te willen wonen en dat hoeven helemaal geen rationele argumenten te zijn, als Amersfoort voor jou goed voelt moet je dat gewoon doen.
Trouwens, heb je al 7 jaar OV gehad? Anders heb je daar misschien nog recht op.
Hahaha.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begin me steeds meer te beseffen dat je gevoel voor afstand echt verneukt wordt door in het noorden te wonen..
Ik heb een behoorlijke haat-liefde verhouding met het stuk tussen Zwolle en Groningen. Aan de ene kant denk ik inderdaad dat ik er dan bijna ben, maar aan de andere kant kan dat stuk langer duren (voor m'n gevoel) dan de rest van de reis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha.
Hey, heb jij dat ook dat je, als je in Zwolle bent, denkt van: "ha bijna thuis!"? Terwijl de afstand Groningen - Zwolle langer is de afstand dan Amersfoort - Zwolle.
Idem ditoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijke haat-liefde verhouding met het stuk tussen Zwolle en Groningen. Aan de ene kant denk ik inderdaad dat ik er dan bijna ben, maar aan de andere kant kan dat stuk langer duren (voor m'n gevoel) dan de rest van de reis.
Tevens idem ditoquote:Ik vind plaatsen vooral snel niet zo ver meer. Dat komt natuurlijk vooral door Do2 die in Breda woonde, en voor m'n stage ben ik ook een paar maanden op en neer naar Den Haag gereisd.
Ervoor, maar maar een klein beetje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Eten jullie, als je 's avonds gaat sporten, ervoor of erna? Vanavond om 8 uur pilates, dan moet ik of haasten en proppen (en heb ik dientengevolge buikpijn tijdens de les), of superlaat eten waardoor ik ook pas heel laat slaap. Maar ja, ik moet ook gewoon werken. Wat doen jullie?
Ja, dat heb ik ook weleens geprobeerd, maar dan heb ik erna waanzinnige honger en eet ik alsnog rustig een volledige maaltijd erna.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ervoor, maar maar een klein beetje.
Afstand zegt ook niet alles. Als Vik straks met de trein vanuit Amersfoort naar het centrum van Utrecht moet is ze misschien helemaal niet veel langer onderweg dan iemand die met de bus of op de fiets uit een buitenwijk van Utrecht moet komen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begin me steeds meer te beseffen dat je gevoel voor afstand echt verneukt wordt door in het noorden te wonen..
Den Haag op en neer op 1 dag is juist prima te doen hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idem dito.
[..]
Tevens idem dito. Ik vind het al helemaal geen probleem meer om op 1 dag even een retourtje Amersfoort te doen. Utrecht gaat ook nog wel. Amsterdam wordt ver en Den Haag is helemaal een ramp
.
Ja, weet ik wel dat dat te doen is, maar dan krijg ik wel zoiets van: "Bleh, ik wil er nu wel eens zijn!" en dat heb ik bij Afoort - Groningen minderquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Den Haag op en neer op 1 dag is juist prima te doen hoor!
Toen ik Do2 leerde kennen leek het me ook echt vreselijk om naar Breda te moeten verhuizen. Ik zou er nu zelfs geen moeite meer mee hebben om naar het buitenland te gaan, denk ik. Ik zou alleen m'n nichtjes en neefje wel vreselijk missen..
Je kent Vik toch? Wat ze in d'r kop heeft, heeft ze niet in d'r kont (zei mijn opa dan)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:14 schreef conleche het volgende:
Vik, hoewel de binnenstad van A'foort echt erg mooi is, zou ik als ik jou was toch in A'dam gaan wonen. Als je dan 's avonds nog wil afspreken met klasgenoten (heet dat ook zo op de uni????) dan is dat een stuk makkelijker. En je zus bezoeken kan dan wel vrij makkelijk uit Amsterdam. Maar dat ga je toch niet dagelijks doen?
En ik heb dan weer zoveel eigendunk, dat ik denk dat ze van mij wel wat wil aannemen!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kent Vik toch? Wat ze in d'r kop heeft, heeft ze niet in d'r kont (zei mijn opa dan)
heb ik dacht ik niet gezegd, maar ik kan me heel erg vergissenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef kwakveense het volgende:
zei je niet dat je nauwelijks meer bambu dronk belana? of was dat iemand anders? want ik vind t nog best veel...eigenlijk....er zit toch vrij veel suiker in?
Hm, wat rot...quote:
Ja joh, ik zou het superfijn voor je vinden als het allemaal door zou gaan! En misschien is de VU wel heel anders dan de UU daar in, ik zal in ieder geval voor je duimenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, wat rot...
Ik wacht gewoon even af wat ze morgen terugmailen. Ik zag dat er ook keuzemodulen zijn waaronder 'lesgeven aan het HBO', dus het lijkt mij sterk dat een stage op een HBO-instelling niet mogelijk is. Maar afwachten dus...
Wel schattig dat iedereen zo meeleeft en meedenkt btw.
Ik ook. Tof plan Vik!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik snap wel waarom je liever in Amersfoort woont.
Voorgerecht voor het sporten (soepje ofzo), de rest erna! Nouja, ik kan altijd eten, dat scheelt. Maar van sporten met een echt lege maag word ik helemaal trillerig. Misschien de groente ervoor, en de rest erna, zoiets zou ik doen. Hoe was het ook alweer 'officieel': eiwit voor het sporten, carbs erna, toch? Dan kan je je avondeten ook op die manier opsplitsen, helemaal verantwoordquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Plaatje is niet te zien!
Eten jullie, als je 's avonds gaat sporten, ervoor of erna? Vanavond om 8 uur pilates, dan moet ik of haasten en proppen (en heb ik dientengevolge buikpijn tijdens de les), of superlaat eten waardoor ik ook pas heel laat slaap. Maar ja, ik moet ook gewoon werken. Wat doen jullie?
Holy shit, wat een berg vezelsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:35 schreef Belana het volgende:
[..]
heb ik dacht ik niet gezegd, maar ik kan me heel erg vergissen
even gechecked en je hebt wel gelijk!
per 100gr
290 kcal
eiwitten 4 gr
koolhydraten (waarvan suikers) 57.4gr (27.1 gr)
vetten 2.5 gr
voedingsvezels 29.2 gr
sodium/natrium 0.19 gr
dus ik moet wel minderen ermee, het is te veel van het goeie slechte
We zijn maart verhuisd naar de polderquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Holy shit, wat een berg vezelsWordt het dan niet heel drabberig?
Razz, ik dacht dat jij in 't Gooi woonde!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef sigme het volgende:
Volgende week gaan wij een paar daagjes weg (alweer).
Tijdje geleden een daktent geërfd:
[ afbeelding ]
Oh bah. Ik hoop voor jullie dat er niets ernstigs aan de hand is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Over ziek zijn gesproken, mijn lief moet donderdag naar de dokter.. hij heeft al een paar maanden last van vermoeidheid, valt steeds verder af en hij ziet ook erg bleek.. + veel honger en dorst. We denken zelf aan suikerziekte (zit ook bij hem in de familie), maar dat is alleen maar een gok natuurlijk, hopelijk is het niets ergers iig..
Oei, ik hoop dat het inderdaad niets heel ergs is..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Over ziek zijn gesproken, mijn lief moet donderdag naar de dokter.. hij heeft al een paar maanden last van vermoeidheid, valt steeds verder af en hij ziet ook erg bleek.. + veel honger en dorst. We denken zelf aan suikerziekte (zit ook bij hem in de familie), maar dat is alleen maar een gok natuurlijk, hopelijk is het niets ergers iig..
Veel sterkte en succes gewenst. Goed hoge eisen ingewilligd gekregenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
Oh ja... ik ga me waarschijnlijk toch weer laten ketenen tot loonslaaf. Proberen. Kijken of ik het volhoud zonder iemand te vermoorden.
Omdat ik het fout zeg, zeg jij sorry? Malle.quote:
Mwohquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Veel sterkte en succes gewenst. Goed hoge eisen ingewilligd gekregen![]()
?
Hm, dat kan inderdaad echt vanalles zijn... Ik hoop met je mee dat het meevalt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ja. En ondanks dat het allemaal niet precies is zoals ikhet graag zou zien, heb ik er toch wel zin in.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:20 schreef Mini_rulez het volgende:Tink: die baan waar je het laatst over had? Heb je nog wat kunnen regelen m.b.t. vrije dagen? Wel spannend!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:10 schreef sigme het volgende:
Een van de vier keren dat ik make-up op had ben ik daarna in het land van Belofte beland. Voor de kenners: Groningen, obscuur buurtkroegje tegenover de Benzinebar, dan weet je het wel.
Oh ja, en daarna bij twee lesbische vriendinnen in bed beland, en de volgende ochtend in m'n avondjurk de halve stad doorgelopen, naar huis en thuis pas in de spiegel gekeken.
Waaaaaaaaaaah!
Goddank bestonden er toen nog geen digitale camera's of mobieltjes.
Vooral omdat ik die rare jurk & make-up aan/op had vanwege een stripact.
Oh, dat is het voornaamste.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. En ondanks dat het allemaal niet precies is zoals ikhet graag zou zien, heb ik er toch wel zin in.
Oogschaduw is moeilijk hoor SyrenaIk waag me er ook niet aan
Over 1,5 week.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dat is het voornaamste.Wanneer begin je?
Nee, dat zou de Zolder kunnen zijn (al is dat meer koffieshop).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mwoh't Kon beter. Volgens mij heb ik nog wat later liggen. Maar goed, eerst maar even kijken hoe het loopt.
Het land van Belofte, is dat kroegje op de eerste verdieping?
Once more, with feelingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Maria, bedankt voor je gevoelige gedicht.
Ik ga tandenpoetsen & naar bed.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat zou de Zolder kunnen zijn (al is dat meer koffieshop).
Land van Belofte is een kroeg met hoeren, pooiers en schorum.
Oh, da's al snel. Nouja, dan weet je ook snel of het bevalt. Ik ben benieuwd!quote:
Deze viel eigenlijk best tegenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, da's al snel. Nouja, dan weet je ook snel of het bevalt. Ik ben benieuwd!
Maria: hoe kom je erop?
Bel hem op en zeg dat jij en hij dat beter kunnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef Syrena het volgende:
Oja en de "sextape" van McSteamy valt enorm tegen
En ik drink niet en doe geen coke. Of andere droksquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bel hem op en zeg dat jij en hij dat beter kunnen![]()
En ook, dat jij geen mensen doodrijdt.
Maria, je bent geniaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan kom je even het topic binnenvallen, is dit het eerste wat je leest![]()
Je zou er een verhaal van kunnen maken![]()
Ik ging ooit uit onder een laag plamuur;
het kroegje waarin ik eindigde was vrij obscuur
en na genoeg drank was ik tuureluur.
Na een avond bij twee lesbische vriendinnen in bed,
waggelde ik naar huis met wankele tred.
Na deze treurnis
schrok ik me thuis de pleuris
vanwege de staat van mijn plamuur.
All alonequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
En ik drink niet en doe geen coke. Of andere droksEn ik mot geen mannen die dat wel doen....duuuus blijft alleen McDreamy
Die doet zoiets vast niet
En hij gaat vast ook nooit vreemd. So it's me, all alone again
Damn you, Muizel! You made me LoL and sing this out loud en toen keek mn vriend me heel raar aanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
All alone
no-one here beside me
all my problems they are gone
no-one to deride me
But you gotta have frieeeeeeeeeeends
[ afbeelding ]
Terugkijken!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Damn you, Muizel! You made me LoL and sing this out loud en toen keek mn vriend me heel raar aan
Muchas maracassssss!*tsjik tsjik*
Ja! Lekkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Terugkijken!!
Syrena, ik heb festini's, wil je er eentje?
Ik wou eigenlijk nog doorrijmen met 'het weer was onaangenaam ende onguur' en het was aanzienlijk makkelijker geweest als de lesbische buddies in een schuur hadden gewoondquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan kom je even het topic binnenvallen, is dit het eerste wat je leest![]()
Je zou er een verhaal van kunnen maken![]()
Ik ging ooit uit onder een laag plamuur;
het kroegje waarin ik eindigde was vrij obscuur
en na genoeg drank was ik tuureluur.
Na een avond bij twee lesbische vriendinnen in bed,
waggelde ik naar huis met wankele tred.
Na deze treurnis
schrok ik me thuis de pleuris
vanwege de staat van mijn plamuur.
quote:IJskoffie
2 kopjes espresso
200 ml. volle melk (maar ik ga 't proberen met halfvolle)
1 klontje rietsuiker (maak ik gewone suiker van wegens geen rietsuiker in huis)
1 theelepel cacao
Zet twee kopjes espresso (sterk, elk 2 cm. vol). Los hierin de suiker en het cacao op.
Klop de melk op en laat dit even afkoelen.
Schenk de afgekoelde espresso in een glas, schenk er de melk op, maar laat nog wat schuim in het pannetje zitten. Laat de ijskoffie goed koud worden in de koelkast, eventueel zet je het nog even in de vriezer. Schenk voor het opdrinken nog het resterende schuim erop en bestrooi met cacao.
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk nog doorrijmen met 'het weer was onaangenaam ende onguur' en het was aanzienlijk makkelijker geweest als de lesbische buddies in een schuur hadden gewoondBut one can't complain
nee, het ziet er gewoon uit als koffie. dit is per 100 gr he en je gebruikt voor een mok 1 koffielepelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Holy shit, wat een berg vezelsWordt het dan niet heel drabberig?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk nog doorrijmen met 'het weer was onaangenaam ende onguur' en het was aanzienlijk makkelijker geweest als de lesbische buddies in een schuur hadden gewoondBut one can't complain
Pilates is leuk! Het lijkt niet echt op yoga, het is echt een stuk pittiger en je kweekt er fab buikspieren meequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
En CF, is pilates leuk, en in hoeverre lijkt het op yoga of kun je het niet met elkaar vergelijken?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef Belana het volgende:
Tink, gefeliciteerd met je baan dan denk ik? toch? Ben jij zo moeilijk in de omgang?
Optimeleuro's; dat zijn codes die onder op de optimel drinkyoghurt en yoghurt staanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
Daph_, wat spaar je?
En hoe gaat het nou met je kilo's en je gesport, zo naast een fulltime baan? Vandaag een uitzondering, of snoep je sowieso teveel?
Doe als ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Daph_ het volgende:Nou met mijn kilo's gaat het op zich redelijk (ben nog geen kilo aangekomen van 11 dagen ijsjes eten) maar ik ben minder strak dan ik was (ik voel het én ik zie het). Ik wil zo graag weer sporten, maar ik ben zó moe als ik thuiskom! Ik moet even een manier vinden waarop ik nog de energie heb om door de weeks te gaan sporten want dit werkt niet
Wat valt er onder "licht sporten" en wat onder "stevig"?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe als ik![]()
Maandagavond licht sporten (een uurtje), vrijdagavond stevig (1,5 uur) en als ik het fut heb nog een een keertje extra. De maandagavond is precies goed om de eerste werkstress van me af te laten vallen en de vrijdagavond (ondanks vermoeidheid) een goede kickstart voor het weekend.
Precies, door de overgang van studeren naar werken ben ik het afgelopen schooljaar weer boven de 80 kilo gekomen, het is gewoon zo'n ander ritme en kan zo uitputtend zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
Daph_, het is ook best een pittige overgang, van student naar loonslaaf! Je moet denk ik even doorbijten met sporten. Als het eenmaal weer in je 'schema' zit, gaat het min of meer vanzelf, moe of niet. Merk ik bij mezelf, iig.
En hup, dat snoepen kan wel weer wat minder! Maar als je regelmatig sport kan het wel af en toe, natuurlijk
True, dat zegt iedereen op m'n werk ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
Daph_, het is ook best een pittige overgang, van student naar loonslaaf! Je moet denk ik even doorbijten met sporten. Als het eenmaal weer in je 'schema' zit, gaat het min of meer vanzelf, moe of niet. Merk ik bij mezelf, iig.
En hup, dat snoepen kan wel weer wat minder! Maar als je regelmatig sport kan het wel af en toe, natuurlijk
LIcht: half uurtje bodypump, half uurtje lichaamsoefeningenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat valt er onder "licht sporten" en wat onder "stevig"?
Ik moet stoppen met snoepen, dat geeft al meer energie. En dan weer sporten, dan ben ik weer helemaal hyper.. Alleen ben ik nu dus steeds te moe om de eerste stap te zetten
Truequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
LIcht: half uurtje bodypump, half uurtje lichaamsoefeningen
Zwaar: half uurtje bodypump, half uurtje steps met gewichten, half uurtje lichaamsoefeningen
En je went er vast wel aan
ff zodat ik het snap en wat leer, is dat niet goed dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
Belana, snap ik, maar een aandeel van 30% vezels is best fors.
Da's echt niet heel veel hoor, ik vind 't een keurig lijstje!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: Solero
T: halve verse ananas
T: 250 gr kwark
D: koolvisfilet met knoflook, peterselie, olijfolie, citroenschijfjes uit de oven, geroosterde tomaten, aardappelpuree met mosterd
't Voelt als heel veel.. Morgen weer sporten!
. Volgens m'n vriendje zie ik er al wat strakker uit, maar volgens mij zegt 'ie dat om van 't gezeur af te zijn.
.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb veel te weinig gegeten vandaag, maar ik heb echt geen honger meer. Komt door het lowcarben zeker?
Jawel! Vezels zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef Belana het volgende:
[..]
ff zodat ik het snap en wat leer, is dat niet goed dan?
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh the Mask!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Iedere keer als ik die maracas-reclame zie moet ik denken aan:
They call me Cuban Pete
I'm the king of the rumba beat
When I play the maracas I go chick-chicky-boom, chick-chicky boom
Ik ga op bed liggen met een boeksi, slaap lekker!
ah ok thanks. maar nee dus, absoluut geen drabquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jawel! Vezels zijnMaar omdat ze nogal water opnemen klinkt het mij in de oren alsof je drab-koffie krijgt.
Ok, thanks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Da's echt niet heel veel hoor, ik vind 't een keurig lijstje!
Oke leuk, ik vind yoga namelijk wel lekker ontspannend maar wil zoiets doen met iets meer workout zeg maar. En buikspieren zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pilates is leuk! Het lijkt niet echt op yoga, het is echt een stuk pittiger en je kweekt er fab buikspieren meeYoga heeft minder effect op je buik, wel iets op je rug, maar ik doe yoga vooral omdat ik er lekker rustig van word
Van yoga ga je niet zweten, van pilates wel
Belana, snap ik, maar een aandeel van 30% vezels is best fors.
Ja, ik weet ook dat het weinig is.. Er is geen fruit meer in huis, maar de roerbakgroenten zijn wel 250 gram pp, dus dat is wel voldoende. Ik heb gewoon geen trek met dit weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
PPP: ik mis wel allerlei dingen in je lijstje, zoals tussendoortjes en wat meer groente en fruit. Als je gaat sporten zou ik al helemaal wat meer eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mail gehad van de VU.Even tussen spoilers ivm off topic.
wijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Ik heb zo'n zakje van de Toko met "Kip Paniki"quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je overigens een recept voor kip paniki? Klinkt wel wild, en ik ken het alleen uit een pakje. En dat Evy met de minuutjes smokkelt, dat is oud nieuwsBikkel dat je volgehouden hebt
Hmm. Ik betwijfel toch of ze nu precies zeggen wat ze willen zeggen.quote:Tevens hebben wij de "koopmanshap". Dit is een wekelijks wisselend gerecht voor maar liefst 8,50 euro.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm. Ik betwijfel toch of ze nu precies zeggen wat ze willen zeggen..
Ik vind de prijzen ook niet echt chiquequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef ColdFeet het volgende:
Best chique? De prijzen zijn wel chique, maar de gerechten niet echt
ja, kom, we gaan het meteen afkrakenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef ColdFeet het volgende:
Best chique? De prijzen zijn wel chique, maar de gerechten niet echt
Nah, ik bedoel dat de prijzen best fors zijn voor verder vast prima eetcafé-voerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vind de prijzen ook niet echt chique.
Ja, precies datquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef kwakveense het volgende:
zo bedoelt CF het toch helemaal niethet was gewoon een reactie op dat Mo het een chique restaurant noemde... geen waardeoordeel of niks... en muis hoef je al helemaal niet aan te vallen, die viel je bij dat een tent beter lekker eten kan hebben ipv chique te zijn... toch?
Mo: hoe werkt die introweek in Nijmegen? Is t allemaal per opleiding verdeeld en ook ingevuld ofzo ipv centraal? en hoef je niet van 9 tot 1 met die koters rond te banjeren?
per opleiding ja, en we vermaken ze niet van 9 tot 5 nee, eerder vanaf uurtje of 11 tot midden in de nacht. Vandaag een videospeurtocht, uit eten, spooktocht en tequilla voor de liefhebberquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef kwakveense het volgende:
zo bedoelt CF het toch helemaal niethet was gewoon een reactie op dat Mo het een chique restaurant noemde... geen waardeoordeel of niks... en muis hoef je al helemaal niet aan te vallen, die viel je bij dat een tent beter lekker eten kan hebben ipv chique te zijn... toch?
Mo: hoe werkt die introweek in Nijmegen? Is t allemaal per opleiding verdeeld en ook ingevuld ofzo ipv centraal? en hoef je niet van 9 tot 1 met die koters rond te banjeren?
ik bedoelde van 9 uur s ochtends tot 1 uur s nachts trouwens, niet 5 uur s middagsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
per opleiding ja, en we vermaken ze niet van 9 tot 5 nee, eerder vanaf uurtje of 11 tot midden in de nacht. Vandaag een videospeurtocht, uit eten, spooktocht en tequilla voor de liefhebber
De tochten zijn met andere verenigingen/studies samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus das een heel andere week.... en ik kon niet plaatsen wat je bedoelde met dat je voor de studievereniging ind e introweek met mentorkindjes moest lopen...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Ik heb jarenlang zonder bevoegdheid lesgegeven, toen ik begon had ik m'n propedeuse nog niet eens gehaald!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Vik - je plannen klinken goed, maar ik zou toch ook echt informeren bij instanties waar je graag zou willen werken of ze niet een stage / misschien toch een klein beginbaantje hebben. Bij mijn school staat er ook altij d "bevoegdheid vereist", maar in de praktijk zijn scholen daar wel flexibeler in dan je zou denken.
Mag met een gewone bevoegdheid (vaak pabo, maar lerarenopleiding VO komt ook wel voor), maar aanvullende cursussen zijn wel wenselijk. Maar die kun je gewoon nog volgen als je daar eenmaal werktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang zonder bevoegdheid lesgegeven, toen ik begon had ik m'n propedeuse nog niet eens gehaald!
Vik, moet je een speciale opleiding volgen als je in het bijzonder onderwijs wilt lesgeven, of kan/mag dat ook met een "gewone" bevoegdheid?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang zonder bevoegdheid lesgegeven, toen ik begon had ik m'n propedeuse nog niet eens gehaald!
Vik, moet je een speciale opleiding volgen als je in het bijzonder onderwijs wilt lesgeven, of kan/mag dat ook met een "gewone" bevoegdheid?
Ik ga vandaag toch maar wat meer carbs en wat meer calorieën eten dan de laatste dagen, want hoewel je er wel snel mee afvalt, word ik er toch een beetje flauw van. Dus net als lunch een bakje aardappelsalade en een bruine boterham filet americain genomen in plaats van een grote bak sla.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]Heb je daar gewerkt, Merel? Ik ook. Maar heel kort en voor iets totaal andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ColdFeet op 19-08-2009 12:59:23 ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik bedoelde van 9 uur s ochtends tot 1 uur s nachts trouwens, niet 5 uur s middags
maar ok! ik snapte het al niet.
(spoiler voor lang saai verhaal)In een grijs verleden heb ik de el cid een keer gelopen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus das een heel andere week.... en ik kon niet plaatsen wat je bedoelde met dat je voor de studievereniging ind e introweek met mentorkindjes moest lopen...voor italiaans toen. Maar hier doen alle studieverenigingen de boel, per studie, en soms doen er een paar verenigingen wat samen, zoals Wiskunde, informatica/-kunde, natuurkunde en Taalwetenschapen de WINTro hebben
![]()
Ja doei.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef kwakveense het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Serieus?? Van feburari 2002 tot euh.. vijf en een half jaar laterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je daar gewerkt, Merel? Ik ook. Maar heel kort en voor iets totaal anders
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:57 schreef Merel het volgende:
[..]haha ohja, die heb je weleens ontmoet... ik hoor dat N.T.nog af en toe dronken in Leiden of DH wordt aangetroffen in een kroeg of op straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ik ehh... eind 2005, begin 2006, en nog eens in 2007. Maar in een heel andere sectie, denk ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Serieus?? Van feburari 2002 tot euh.. vijf en een half jaar later
Die heeft daar niet op school gezeten. Dacht ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:59 schreef Merel het volgende:
Wat een klein wereldje is het toch. Moet ook een paar belletjes bij MoBlo laten rinkelen
Maar ze kent er wel mensenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Die heeft daar niet op school gezeten. Dacht ik
Ik vind het op zich wel gezellig hoor, en qua geluidsoverlast valt het ook best mee. Het is meer dat ik me zo bekeken voel als ik ertussendoor moet hardlopenquote:En: introductietijd in Delftmaar als niet-student is het vast minder waus, zeker op zo'n locatie als waar jij woont
Uhuhquote:
Nee hoor, is niet saai. Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef Merel het volgende:
[..]
UhuhVast heel saai voor jullie om te lezen, maar ik vind het wel heel grappig hoe iedereen iedereen via via dan weer blijkt te kennen!
Nah, dat zal wel meevallen... Ik gaf er geen les he, ik kwam maar af en toe langs bij de beta's. Verder nooit andere docenten ontmoet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:11 schreef Merel het volgende:
En ik zit er echt m'n hoofd over de breken wie CF dan zou zijn, want ik kende iedereen op die school en we moeten er dan toch echt tegelijk rondgelopen hebben...
Ik kan een hele nieuwe kopen, of een andere tweedehands, of 'm laten maken. Voor alles heb ik voldoende geld. Zelf neig ik naar nogmaarweereenseenkeer laten maken, en dan bij die garage de beurten ook laten doen (gebeurde nu bij "een mannetje" en de laatste keer was toen de koppeling stuk was, en dat is nu zo'n 2 jaar geleden. Was ook 560 euroquote:
Ja, volgens mij welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ha! Dus je bent weer beter, Phaidra? Balen van die vacature, zeg
Ik ben erg benieuwd naar het recept van je D, heb je dat voor me?
quote:Nodig: 2 aubergines, zout/peper, 3 tenen knoflook, stukje gember, 500 g. kipfilet, 1 citroen, 200 g. dadels, olijfolie, 2 tl. gemalen komijn, 2 tl. milde paprikapoeder, 1tl. kaneel, 6 el. honing, 1 kippenbouillonblokje
Halveer aubergines, snijd ze in plakken, bestrooi met zout. Pel de knoflook. Schil de gember en hak fijn. Snijd de kipfilet in stukjes, pers de citroen uit. Dadels ontpitten en halveren.
Olie verhitten in braadpan. Kip bakken en uit de pan halen. Aubergine bakken. Uitgeperste knoflook, gember, komijn, paprikapoeder en kaneel erbij doen, even meebakken. Dadels, honing, citroensap, bouillonblokje en 100 ml. water toevoegen. Alles nog ca. 6 min. laten stoven met deksel op de pan (tot saus bijna helemaal is opgenomen). Kip terug erbij doen en even mee warmen. Op smaak brengen met zout en peper. Erbij Turks brood of couscous evt. met salade.
Ik vond de eerste blz van Norwegian Wood helemaal rukquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef Phaidra het volgende:
Oh en gister kwam Norwegian wood binnen van Haruki Murakami.Ben erg benieuwd, de eerst 5 blz. boeiden al best wel!! Nu ga ik verder met inpakken!
Second that, en wat is indolentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:03 schreef Phaidra het volgende:
Awww, arme CF!![]()
Wie was er een eikel en waarom?
Oh ja, dat soort mensen zijn erg vervelendquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, iemand die iets voor mij moest doen, en toen 'ie daar iets harder voor moest nadenken dan 'ie normaal doet, probeerde hij het klusje op mij af te schuivenRight back at ya
Mag ik verder nog even mededelen dat ik een joekel van een puist heb op mijn hoofd? Gelukkig is het muggenseizoen, ik doe net alsof het een muggenbult is![]()
Dat doe ik meestal ook maar, zeker bij iemand die ik nog niet ken. Maar is "beste professor <naam>" dan netjes genoeg denk je?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, ik ga altijd uit van 'beter te formeel dan te informeel'. Sommige (zeker oudere) hoogleraren kunnen het echt niet waarderen als je te snel informeel wordt. Misschien is dat in Vlaanderen nog net iets sterker dan in NL.
Ik zou altijd 'geachte' gebruiken. Beste is te informeel/persoonlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal ook maar, zeker bij iemand die ik nog niet ken. Maar is "beste professor <naam>" dan netjes genoeg denk je?
Bij redelijk jonge hoogleraren is het dan wel weer raar om u te blijven zeggen, zeker als ze zelf ook mailtjes ondertekenen met hun voornaam, maar wanneer stap je dan over op je en jij...
En dan van zo'n e-mailadres als "stoere_richard_pik_1995@hotmail.com"quote:Heeeeeeej Mevrouw. J.,
Wat moeste we we morge ook weer inlevere ik ben de opdracht kwijt
Doeiii
<naam leerling>
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik gebruik ook altijd "Beste [naam]" en "met vriendelijke groet". Ben het met Tink eens dat "geachte" wel erg formeel is. Tenzij ik inderdaad zeker weet dat de persoon oud is, of inderdaad zeer geacht.
Maar mijn leerlingen kunnen het nog beter, voorbeeld mailtje van afgelopen schooljaar:
[..]
En dan van zo'n e-mailadres als "stoere_richard_pik_1995@hotmail.com".
Hahahaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik gebruik ook altijd "Beste [naam]" en "met vriendelijke groet". Ben het met Tink eens dat "geachte" wel erg formeel is. Tenzij ik inderdaad zeker weet dat de persoon oud is, of inderdaad zeer geacht.
Maar mijn leerlingen kunnen het nog beter, voorbeeld mailtje van afgelopen schooljaar:
[..]
Is misschien in Vlaanderen ook net wat gebruikelijker, om over-beleefd te zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:31 schreef Tinkepink het volgende:
Dat Vlaamse "beste," is inderdaad een drama. Overigens gebruik ik in emails altijd de aanhef "Beste [naam]" en onderteken ik altijd met "met vriendelijke groet, [voornaam achternaam].
Geachte en hoogachtend is mij wat te ouderwets. Bij een oudere professor zou ik waarschijniljk wel voor Geachte kiezen.
Mijn vader gaat er eens naar kijken zegt iequote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Een mail naar een professer/begeleider/decaan vind ik ook altijd moeilijk, vooral een vreemde. Maar bij zoals mijn mentor of decaan die ik redelijk vaak zie en waar je dan wel een band mee opbouwt gebruik ik wel ''beste''. Ik ben eerder bang dat ik te formeel ben eigenlijk![]()
En balen van je auto Syrena, weet je inmiddels al wat je gaat doen?
Beter te formeel dan te informeel. Met dat laatste kun je het echt flink verkl***enquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Een mail naar een professer/begeleider/decaan vind ik ook altijd moeilijk, vooral een vreemde. Maar bij zoals mijn mentor of decaan die ik redelijk vaak zie en waar je dan wel een band mee opbouwt gebruik ik wel ''beste''. Ik ben eerder bang dat ik te formeel ben eigenlijk![]()
En balen van je auto Syrena, weet je inmiddels al wat je gaat doen?
Whoa, dat is echt knapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:
Maar mijn lijstje staat eindelijk niet helemaal vol met snoep/snacksIk heb namelijk vakkundig de schaal met salmiakriksen en andere lekkere dropachtige artikelen genegeerd toen die me probeerde te verleiden
![]()
Tsja dat weet ik. Ik blijf er altijd mee hannessen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beter te formeel dan te informeel. Met dat laatste kun je het echt flink verkl***en
Stoerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:58 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben trouwens definitief ingeschreven bij Nyenrode, yay!
Ahahahahahaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Drukdrukdruk enzo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar ga jij zo snel naartoe?!.
Zenkjoequote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Terug van zumbaMijn god, wat een hitte zeg! Maar ik ben wel trots op mezelf
![]()
Klinkt lekker, zo'n bbq Daph! En nog gefeliciteerd met je verjaardag (toen was m'n laptop stuk) én je inschrijving bij Nyenrode!![]()
Ik moest echt wel, had al een maand niet meer gesport door de vakantie! En op de weegschaal kon ik dat duidelijk zien (61 kilo, terwijl ik normaal rond de 58 schommel)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:13 schreef Tinkepink het volgende:Jullie zijn echt gestoord dat jullie gaan sporten met dit weer.
* Tink heeft vandaag tegen de bureaucratie gevochten en een beetje gefietst en vond het wel weer mooi geweest
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:27 schreef Daph_ het volgende:
Crientj: pak de pringles en ga er even flink op springen (wel de dop/deksel eraf halen, anders ontploft die buis) om het tot pulp te vermalen. Caloriën verbranden en verbannen tegelijk
Jaaaa ik ben ook bang dat 't morgen weer niks wordt. Heb ik eindelijk weer eens zin om te sporten, is het te warm!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, het wordt vrijdag weer koeler, toch? Niet om je te ontmoedigen, maar het viel mij best tegen vanochtend (rond negenen was dat). Ik adem minder lekker met de hitte, ik krijg het mega-heet, en krijg een soort vage hoofdpijn als ik in de zon loop.
Dat dus. Te heet. En dan 's middags noodweer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef Syrena het volgende:
Hier kan 't morgen 37 graden wordenWTF people!
En Zumba is ook gewoon leuk, dat maakt het dragelijker in de hittequote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uh-oh! En ik was van plan morgen naar Zumba te gaanNou ik kijk wel of ik denk het te kunnen overleven
(ik wil me aan mn planning houden! Dan voel ik me kicker-asser-der!
)
Super! dank je, heb totaal nergens geen last meer van, kan niet wachten tot vollgende weekquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het met je oog uniekhoorn?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Super! dank je, heb totaal nergens geen last meer van, kan niet wachten tot vollgende week
Jij gaat de harde slaafwereld weer in dus?
Heb vandaag van mijn ome werkgever weer loon gehad, toch wel lekker hoor, zekerheid.
Da's waar, ik heb er ook wel weer zin in!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En Zumba is ook gewoon leuk, dat maakt het dragelijker in de hitte![]()
Ik vind dat jij héél goed bezig bent Mariaatje!![]()
Nou, van al dat sporten van jou zal je in ieder geval wel een stuk strakker worden. En dat is toch heel fijn?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's waar, ik heb er ook wel weer zin in!
Dankjoe!If I keep this up, I should be healthy and slim by the time pigs fly
D.w.z.: ik heb idd het idee best goed bezig te zijn, en hoop nog stilletjes dat de kilo's er binnenkort ineens afvliegen
Nu gebeurt er nog weinig in that department
![]()
Jij gaat ook weer ass-kicken nu je terug bent van <Mo> verkansie? </Mo>
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Nee, Razz eet gewoon fruit, hè Razz?.
Yip, Goodbye is sowieso al een slankiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
En Goodbye: mooi dat je weer even streng bent! Hopelijk ben je snel weer op de 5858, MAN. Je bent sowieso al slank
Aai hoop zooo!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ah Maria, gezelligerdIk weet zeker dat de broekmaten EN de kilo's zullen verdwijnen
Lasagne zonder pasta, grapjas, dat eten m'n ouders niet hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aai hoop zooo!
Razzt: http://skinnychef.com/recipes/low-carb-lasagna ?Ook erg lekker!
En voor uw aller happy moment:
Maybe you've heard of that mythical place called the Court of Miracles - Hello, you're there!
En nu ga ik nog even socializen met vriendje! Baaaai!
Gewoon geen bril meer, nu al niet,! Dat was gisteravond zo gaaf, ik ging op bed liggen en wilde mijn bril afdoen maar ja, er zat niks, heb wel 4 x gevoeldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Uniekzzz, hoef je nou straks helemaal geen bril meer te dragen? Of is je afwijking verminderd, maar niet nul?
Wauw! Dat is wel heel tof, zeg! Maandag je andere oog?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gewoon geen bril meer, nu al niet,! Dat was gisteravond zo gaaf, ik ging op bed liggen en wilde mijn bril afdoen maar ja, er zat niks, heb wel 4 x gevoeld
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wauw! Dat is wel heel tof, zeg! Maandag je andere oog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |