Ok, thanks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Da's echt niet heel veel hoor, ik vind 't een keurig lijstje!
Oke leuk, ik vind yoga namelijk wel lekker ontspannend maar wil zoiets doen met iets meer workout zeg maar. En buikspieren zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pilates is leuk! Het lijkt niet echt op yoga, het is echt een stuk pittiger en je kweekt er fab buikspieren meeYoga heeft minder effect op je buik, wel iets op je rug, maar ik doe yoga vooral omdat ik er lekker rustig van word
Van yoga ga je niet zweten, van pilates wel
Belana, snap ik, maar een aandeel van 30% vezels is best fors.
Ja, ik weet ook dat het weinig is.. Er is geen fruit meer in huis, maar de roerbakgroenten zijn wel 250 gram pp, dus dat is wel voldoende. Ik heb gewoon geen trek met dit weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
PPP: ik mis wel allerlei dingen in je lijstje, zoals tussendoortjes en wat meer groente en fruit. Als je gaat sporten zou ik al helemaal wat meer eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mail gehad van de VU.Even tussen spoilers ivm off topic.
wijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Ik heb zo'n zakje van de Toko met "Kip Paniki"quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je overigens een recept voor kip paniki? Klinkt wel wild, en ik ken het alleen uit een pakje. En dat Evy met de minuutjes smokkelt, dat is oud nieuwsBikkel dat je volgehouden hebt
Hmm. Ik betwijfel toch of ze nu precies zeggen wat ze willen zeggen.quote:Tevens hebben wij de "koopmanshap". Dit is een wekelijks wisselend gerecht voor maar liefst 8,50 euro.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm. Ik betwijfel toch of ze nu precies zeggen wat ze willen zeggen..
Ik vind de prijzen ook niet echt chiquequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef ColdFeet het volgende:
Best chique? De prijzen zijn wel chique, maar de gerechten niet echt
ja, kom, we gaan het meteen afkrakenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef ColdFeet het volgende:
Best chique? De prijzen zijn wel chique, maar de gerechten niet echt
Nah, ik bedoel dat de prijzen best fors zijn voor verder vast prima eetcafé-voerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vind de prijzen ook niet echt chique.
Ja, precies datquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef kwakveense het volgende:
zo bedoelt CF het toch helemaal niethet was gewoon een reactie op dat Mo het een chique restaurant noemde... geen waardeoordeel of niks... en muis hoef je al helemaal niet aan te vallen, die viel je bij dat een tent beter lekker eten kan hebben ipv chique te zijn... toch?
Mo: hoe werkt die introweek in Nijmegen? Is t allemaal per opleiding verdeeld en ook ingevuld ofzo ipv centraal? en hoef je niet van 9 tot 1 met die koters rond te banjeren?
per opleiding ja, en we vermaken ze niet van 9 tot 5 nee, eerder vanaf uurtje of 11 tot midden in de nacht. Vandaag een videospeurtocht, uit eten, spooktocht en tequilla voor de liefhebberquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef kwakveense het volgende:
zo bedoelt CF het toch helemaal niethet was gewoon een reactie op dat Mo het een chique restaurant noemde... geen waardeoordeel of niks... en muis hoef je al helemaal niet aan te vallen, die viel je bij dat een tent beter lekker eten kan hebben ipv chique te zijn... toch?
Mo: hoe werkt die introweek in Nijmegen? Is t allemaal per opleiding verdeeld en ook ingevuld ofzo ipv centraal? en hoef je niet van 9 tot 1 met die koters rond te banjeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |