abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:48:24 #101
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71994943
ola, ben weer thuis! gebbqd bij mn ouders en vakantiekadootjes gekregen (currypoeders van de markt in frankrijk in leuke busjes, en een streng knoflookbollen, en een stenen/betonnen schildpad voor in mn tuin, hij heet stoffel )

@ vik: ik bedoelde er niks lulligs mee hoor! en amersfoort is een leuke/mooie stad dus doe vooral waar je zin in hebt. maar ík vind het ver van utrecht én amsterdam af (DaD: ik vind een uur reizen wel een takke eind ja ik was het kwartiertje met de trein van mn ouders naar de uni (45 minuten tot een uur van duer tot deur) na een jaar ook godsgruwelijk zat...) en nou ja... omdat je het steeds had over "als ik naar de randstad verhuis dan.." enzo.. en dan denk ik, jamaar, waarom dan half werk en naar amersfoort verhuizen en alsnog in de provincie wonen, ipv echt in de randstad? maar goed, dat zal wel heel randstedelijk gedacht zijn

overigens: ik ben iemand met familie in t oosten en noorden die nog behoorlijk op de wereld buiten den haag/rotterdam/amsterdam/utrecht georienteerd is, hoor!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71994966
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Da's echt niet heel veel hoor, ik vind 't een keurig lijstje!
Ok, thanks. . Ik moet er weer even aan wennen dat m'n vriend weer aan het werk is en we dus pas 's avonds tegen 8 uur eten. Dan heb ik iets meer T's nodig om de middag door te komen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71995016
Goedenavond hier!

Bedankt voor de sterkte-wensen allemaal .

En Maria, wat een leuk liedje heb je bedacht .

Vanmiddag als T nog een paar plakjes kipfilet genomen (van dat broodbeleg, kwam er achter dat het op moest want bijna over datum), maar vanavond als onverwachte S met lief naar mijn ouders' huis heen en weer gefietst (7.5 heen en terug, dus 15 km totaal! in een uur (of eigenlijk dus twee keer een half uur) !).
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:51:57 #104
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71995064
oh ja, PPP succes met je vriend, ik zal duimen voor goede berichten!
pi_71995699
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Pilates is leuk! Het lijkt niet echt op yoga, het is echt een stuk pittiger en je kweekt er fab buikspieren mee Yoga heeft minder effect op je buik, wel iets op je rug, maar ik doe yoga vooral omdat ik er lekker rustig van word

Van yoga ga je niet zweten, van pilates wel

Belana, snap ik, maar een aandeel van 30% vezels is best fors.
Oke leuk, ik vind yoga namelijk wel lekker ontspannend maar wil zoiets doen met iets meer workout zeg maar. En buikspieren zijn altijd welkom
pi_71996371
Ik snap wel wat je bedoelt Kwak. En veel verder van de Randstad dan waar ik opgegroeid ben kun je in Nederland haast niet komen.
Wat ik vooral lastig zou vinden: de reistijd is misschien niet zo heel lang als alles goed gaat, maar je bent ook nog eens afhankelijk van hoe vaak en tot hoe laat de treinen/bussen rijden, hoe de aansluitingen zijn en dat soort dingen. Daardoor voelt het toch langer dan als je een half uur zou fietsen in je eigen stad ofzo.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72001161
Hallo? .

*echo*
  woensdag 19 augustus 2009 @ 08:36:32 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72001164
Hallo .

Ik ben al een tijdje wakker, maar wilde niet de eerste zijn hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_72001278
Ik heb echt drie keer gekeken of dit echt wel het goede topic was. .
pi_72001323
oi
Ja doei.
pi_72001522
je gaat studeren Vik! wat leuk en goed! en spannend
Ja doei.
pi_72001795
Goedemorgen!

Kwak - wat een leuke vakantiesouvenirs! Mijn ouders nemen nooit wat mee, niet eens foto's .

Weegschaal gaf vanmorgen 76,2 aan, gaat prima dacht ik zo. Gisteravond nog een perenijsje gehad,en het lijstje voor vandaag luidt als volgt:

O: Twee crackers met kalkoenfilet en komkommer.
S: Evy les 4
T: Glas karnemelk, nectarine
L: Salade van tomaat, paprika, wat blokjes fetakaas, geroosterd broodje met wat tapenade. (Heb drie enorme vleestomaten die nog op moeten)
T: Magere kwark met wat besjes
D: Sperzieboontjes, rijst, kip paniki
pi_72001833
Lijstje gisteren:

O: 2 rijstwafels pindakaas en kleine kom yoghurt met cruesli
T: krentenbol
T: krentenbol oude kaas
D: BBQ met stokbrood (evil, niet meer te veel doen ) een hamburger, een worst en een kippenboutje en veel koolsla en wat bier

Vandaag:

O: 2 rijstwafels pindakaas en een mok melk
L:
D: uit eten
T: ik denk dat ik voor wodka ga
Ja doei.
pi_72002622
Goeiemorgen... wat is het rustig hier.
pi_72002666
ja, benik ook 's thuis 's ochtends

nu eerst maar 's naar de tandarts
Ja doei.
pi_72002874
Mijn weegschaal gaf vanmorgen ook weer wat minder aan, de vakantiekilo's zijn aan het verdwijnen.

Lijstje vandaag, op de L na hetzelfde als gisteren:
O: 2x geroosterd brood met avocado, kiwi
T: Activia 0% vet
L: soepje met een broodje of zoiets in de kantine
T: bakje halfvolle yoghurt
D: wraps met veel groente en avocado
T: rode wijn
pi_72003218
Goedemorgen!

Gisteren heb ik eens de eetmeter (www.voedingscentrum.nl) ingevuld, toen kwam ik op slechts 1022 calorieen, en er kwam uit dat ik veel te weinig van verschillende vitamines en mineralen binnenkrijg. Ik ga het de rest van de week ook invullen, en dan eens kijken of ik structureel te weinig binnenkrijg, of dat gisteren een uitzondering was. Het is wel een handig invulding, je hoeft niet vreselijk te zoeken.

Oh en mijn ouders komen zondag terug uit Oostenrijk, ze hebben al Sissi-servetten voor me gekocht, en ik krijg ook nog iets van The Sound of Music .

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met special K
L: drie boterhammen met kipfilet
D: aardappeltjes met vlaamse roerbakgroenten en een speklapje (vriendje wilde er heel graag weer eens een, dus vooruit)
S: bodybalance
pi_72003589
PPP: ik mis wel allerlei dingen in je lijstje, zoals tussendoortjes en wat meer groente en fruit. Als je gaat sporten zou ik al helemaal wat meer eten.
pi_72003664
Morgen

Uh whoops. :$
Net ook die eetmeter gedaan. Nu snap ik wel dat ik te weinig eet;

De hoeveelheid energie die je uit je voeding haalt (1192 kcal) is minder dan de richtlijn (2200 kcal).

[ Bericht 61% gewijzigd door Crientj op 19-08-2009 10:52:17 ]
pi_72003924
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
PPP: ik mis wel allerlei dingen in je lijstje, zoals tussendoortjes en wat meer groente en fruit. Als je gaat sporten zou ik al helemaal wat meer eten.
Ja, ik weet ook dat het weinig is.. Er is geen fruit meer in huis, maar de roerbakgroenten zijn wel 250 gram pp, dus dat is wel voldoende. Ik heb gewoon geen trek met dit weer . Ik moet me er echt toe zetten om dit al op te eten. Ik neem vanavond nog wel een kopje cup-a-soup als extra T iig.
pi_72004174
zow ik heb net een grote bak couscoussalade voor lunch gemaakt die ik zo alvast op ga eten
Ja doei.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:02:02 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72004201
Zo, mail gehad van de VU.Even tussen spoilers ivm off topic .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_72004271
Bonjour! (ik waande me in Frankrijk toen ik net de balkondeur opendeed, wat een weer! )

Lijstje gister:

O: Magere yoghurt met cruesli
L: Multigraan bagel met wilde zalm en truffel roomkaas (wel vet maar hmmmm) en drie gummibeertjes
T: volkoren cracker met tomaten sandwichspread en wat cherrytomaatjes
S: 2 uur fitness
D: 3 stukjes witvis met spinazie
T: bakje soja yoghurt met aardbeien en een beetje honing
T: Nog een stuk of 5 volkoren crackers met kaas/pesto en sandwichspread

Vandaag:
O: Magere yoghurt met fruit
T: Kiwi en sloot groene thee
L: 2 bruine boterhammen met avocado en tomaat + een gekookt eitje
T: koekje bij de thee ofzo
D: Ik eet ergens anders maar ik hoorde iets met vis
T: Magere yoghurt met honing
pi_72004319
iets teveel rode pepertjes

Ja doei.
pi_72004324
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mail gehad van de VU.Even tussen spoilers ivm off topic .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wijs
Ja doei.
pi_72004379
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
iets teveel rode pepertjes

hehe
pi_72004459
wel raar, om om 11 uur al te lunchen maar ik moet zo met een kwartier weer op de bus zitten richting universiteit, dan m'n prothese (tand) langs een of ander tandartsending brengen om hem te laten zandstralen en dan naar m'n introkindjes om een videospeurtocht met ze te doen en wil voorkomen dat ik ongezond lunch
Ja doei.
pi_72005007
Mogge! Vandaag ga ik weer braaf-achtig zijn.

Pre-O: klein bakje yoghurt, handje cruesli
S: Evy 16 (34 minuten, gemiddeld 9,9 km/u en het ging niet eens superlekker!)
O: 2 eitjes
T: 2 bio-maisstroopzuurtjes
L: 3 boekweitpannekoeken met bruine suiker
T: 1 of 2 appels
T: 2 knackebrod pindakaas
D: geroosterde witvis met knoflookboter, salade van sperzie-, lima- en rode bonen met feta, rode ui en vinaigrette, glas chardonnay
T: nog een glas chardonnay, komkommer
pi_72005162
ZIjn boekweitpannenkoeken lekker CF? Ik maak wel eens volkorenpannenkoeken, maar dan nog schrik ik me altijd dood van de calorieen in die dingen .

Vik - je plannen klinken goed , maar ik zou toch ook echt informeren bij instanties waar je graag zou willen werken of ze niet een stage / misschien toch een klein beginbaantje hebben. Bij mijn school staat er ook altij d "bevoegdheid vereist", maar in de praktijk zijn scholen daar wel flexibeler in dan je zou denken.

Moblo - go you met je gezonde lunch! Heb je 'n recept voor lekkere couscoussalade? Ik denk dat ik dat ook maar voor de lunch maak!

Ik heb net Evy les 4 gedaan, maar het was WARM en dan was het pas 10:45! Gelukkig stond er een windje, en ik heb het ook wel volgehouden, maar 't was wel even afzien. Volgens mij word ik wel enorm bruin zo door de polderzon rennend . Lekker gedouched maar ik zweet nog steeds . Ohja en volgens mij smokkelt Evy echt enorm met de "minuutjes", mijn "nog 1 minuut wandelen" was volgens mij na 30 seconden al om, en m'n "nog 1 minuutje rennen" duurde eeuwen...
pi_72005668
Wat ik vandaag heb gedaan na een kijkje in de koelkast:

Courgette en champignons grillen, afblussen met wat citroensap.

Bosuitje in stukjes, tomaatjes in stukjes, pepertje in nog kleinere stukjes.

Pijnboom pitten roosteren en bij elkaar gooien, met de couscous uiteraard met wat peper, citroensap en olijfolie.

Normaal doe ik het met witte kaas/feta, maar dit is ook lekker
Ja doei.
pi_72005682
Het is inderdaad bijna te warm om te sporten. M'n hoofd ziet eruit als 'ie elk moment kan ontploffen. .

Lijstje voor vandaag:

O: Brinta
S: anderhalf uur sportschool
L: 2 geroosterde boterhammen met appelstroop, 1 met een plak belegen 30+ (lang geleden dat ik kaas op m'n brood had, en ik vond het niet eens zo lekker meer), gekookt eitje
T: stuk fruit/bakje kwark (moet nog even kijken waar ik zin in heb)
D: pasta met gegrilde groenten
T: dat wat ik bij de middag-T niet heb gehad (moet werken vanavond, dus eet al om 5 uur)
pi_72005711
Razz, boekweit is wat 'gezonder' dn witte bloem: meer eiwitten, meer vezels, minder carbs. Maar je moet er wel echt van houden, het worden vrij stevige pannekoeken. Ik vind 't smakelijker, maar ik betwijfel of iedereen er zo over denkt Gewoon eens een pak kopen en proberen? Je kunt ook mixen met witte bloem. Kcals zullen best fors zijn, maar het is niet alsof ik wekelijks pannekoeken eet

Heb je overigens een recept voor kip paniki? Klinkt wel wild, en ik ken het alleen uit een pakje. En dat Evy met de minuutjes smokkelt, dat is oud nieuws Bikkel dat je volgehouden hebt
pi_72005802
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je overigens een recept voor kip paniki? Klinkt wel wild, en ik ken het alleen uit een pakje. En dat Evy met de minuutjes smokkelt, dat is oud nieuws Bikkel dat je volgehouden hebt
Ik heb zo'n zakje van de Toko met "Kip Paniki" dus nee, ik kan je niet echt aan een recept helpen. 't Is trouwens geen gedroogd poederspul ofzo, maar echt een zakje boemboe-pasta-achtig-spul waar nog wat water bij moet. Ik vind 't zo'n fijn mager iets omdat je de kip langzaam stooft in die boemboe, in plaats van bakt, wordt 't heel mals van en je gebruikt verder geen vet (dus dan mag ik wat kroepoek erbij ).

En ik ga 't boekweitspul maar eens zoeken als ik weer boodschappen doe .

Moblo - je couscous klinkt heerlijk! Ik heb alleen echt niets van je lijstje in huis dus ik maak toch maar wat anders.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:57:12 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72005842
Ik heb alweer een leuke vacature gezien op een VSO, dus het plan is nu idd: gewoon solliciteren en aangeven dat ik via hen mijn lesbevoegdheid wil halen. Whaah, ik ben weer helemaal enthousiast . En intussen heb ik toch dingen opgestuurd voor die werkervaringsplek, want ik ben toch wel benieuwd of ze voor mij gekozen zouden hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_72005896
leuk vik!

Ik ga overigens best chique met de mentorkindjes uit eten!

www.dekolonie.nl geloof ik
Ja doei.
pi_72006034
quote:
Tevens hebben wij de "koopmanshap". Dit is een wekelijks wisselend gerecht voor maar liefst 8,50 euro.
Hmm. Ik betwijfel toch of ze nu precies zeggen wat ze willen zeggen. .
pi_72006058
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hmm. Ik betwijfel toch of ze nu precies zeggen wat ze willen zeggen. .
Dat doet me echt denk aan Herman Finkers:

"Slechts twee haringen voor 3,75"
pi_72006122
Best chique? De prijzen zijn wel chique, maar de gerechten niet echt
pi_72006215
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind de prijzen ook niet echt chique .

Maar ik denk meer dat moblo bedoelde dat het best chique is om daar te gaan eten met mentorkindjes, ipv gewoon pizza ofzo .
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:14:27 #141
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72006329
goedemorgen. drukke dag. ren ren vlieg vlieg.

ik zou idd gewoon gaan zoeken naar een werkplek om dan daarna je bevoegdheid te regelen vik, in de praktijk werkt het vaak zo voor zij-instromers (wat je bent, met een Mastertitel en geen lesbevogdheid) fijn dat je iets hebt gevonden wat je graag wilt.
pi_72006473
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef ColdFeet het volgende:
ja, kom, we gaan het meteen afkraken

et een introductieweek en de rest van de avonden bestaan uit pizza, chinees en BBQ met frikadellen, maargoed..

mag al lang blij zijn
Ja doei.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:22:27 #143
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72006533
Meh, ik eet liever goed eten in een niet-zo-chique restaurant, dan slecht bereid eten in een chique etablissement.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72006608
gelukkig heeft iedereen daar ook al gegeten en was het blijkbaar slecht?

wie weet is het naast simpel ook wel heel lekker gelukkig betaalt onze sponsor, dus heel druk hoef ik me er verder niet om te maken.
Ja doei.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:27:52 #145
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72006645
zo bedoelt CF het toch helemaal niet het was gewoon een reactie op dat Mo het een chique restaurant noemde... geen waardeoordeel of niks... en muis hoef je al helemaal niet aan te vallen, die viel je bij dat een tent beter lekker eten kan hebben ipv chique te zijn... toch?

Mo: hoe werkt die introweek in Nijmegen? Is t allemaal per opleiding verdeeld en ook ingevuld ofzo ipv centraal? en hoef je niet van 9 tot 1 met die koters rond te banjeren?
pi_72006649
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik vind de prijzen ook niet echt chique .
Nah, ik bedoel dat de prijzen best fors zijn voor verder vast prima eetcafé-voer

Heb je al iets van je gading gezien, MoBlo?
pi_72006664
http://www.de-kolonie.nl/

deze dus, met een streepje
Ja doei.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:30:22 #148
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72006708
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef kwakveense het volgende:
zo bedoelt CF het toch helemaal niet het was gewoon een reactie op dat Mo het een chique restaurant noemde... geen waardeoordeel of niks... en muis hoef je al helemaal niet aan te vallen, die viel je bij dat een tent beter lekker eten kan hebben ipv chique te zijn... toch?

Mo: hoe werkt die introweek in Nijmegen? Is t allemaal per opleiding verdeeld en ook ingevuld ofzo ipv centraal? en hoef je niet van 9 tot 1 met die koters rond te banjeren?
Ja, precies dat maar ik ga nu klussen dus ciao
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72006736
Huh, da's wel een wat andere kaart, ja
pi_72006812
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef kwakveense het volgende:

per opleiding ja, en we vermaken ze niet van 9 tot 5 nee, eerder vanaf uurtje of 11 tot midden in de nacht. Vandaag een videospeurtocht, uit eten, spooktocht en tequilla voor de liefhebber

De tochten zijn met andere verenigingen/studies samen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')