abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72004324
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mail gehad van de VU.Even tussen spoilers ivm off topic .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wijs
Ja doei.
pi_72004379
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
iets teveel rode pepertjes

hehe
pi_72004459
wel raar, om om 11 uur al te lunchen maar ik moet zo met een kwartier weer op de bus zitten richting universiteit, dan m'n prothese (tand) langs een of ander tandartsending brengen om hem te laten zandstralen en dan naar m'n introkindjes om een videospeurtocht met ze te doen en wil voorkomen dat ik ongezond lunch
Ja doei.
pi_72005007
Mogge! Vandaag ga ik weer braaf-achtig zijn.

Pre-O: klein bakje yoghurt, handje cruesli
S: Evy 16 (34 minuten, gemiddeld 9,9 km/u en het ging niet eens superlekker!)
O: 2 eitjes
T: 2 bio-maisstroopzuurtjes
L: 3 boekweitpannekoeken met bruine suiker
T: 1 of 2 appels
T: 2 knackebrod pindakaas
D: geroosterde witvis met knoflookboter, salade van sperzie-, lima- en rode bonen met feta, rode ui en vinaigrette, glas chardonnay
T: nog een glas chardonnay, komkommer
pi_72005162
ZIjn boekweitpannenkoeken lekker CF? Ik maak wel eens volkorenpannenkoeken, maar dan nog schrik ik me altijd dood van de calorieen in die dingen .

Vik - je plannen klinken goed , maar ik zou toch ook echt informeren bij instanties waar je graag zou willen werken of ze niet een stage / misschien toch een klein beginbaantje hebben. Bij mijn school staat er ook altij d "bevoegdheid vereist", maar in de praktijk zijn scholen daar wel flexibeler in dan je zou denken.

Moblo - go you met je gezonde lunch! Heb je 'n recept voor lekkere couscoussalade? Ik denk dat ik dat ook maar voor de lunch maak!

Ik heb net Evy les 4 gedaan, maar het was WARM en dan was het pas 10:45! Gelukkig stond er een windje, en ik heb het ook wel volgehouden, maar 't was wel even afzien. Volgens mij word ik wel enorm bruin zo door de polderzon rennend . Lekker gedouched maar ik zweet nog steeds . Ohja en volgens mij smokkelt Evy echt enorm met de "minuutjes", mijn "nog 1 minuut wandelen" was volgens mij na 30 seconden al om, en m'n "nog 1 minuutje rennen" duurde eeuwen...
pi_72005668
Wat ik vandaag heb gedaan na een kijkje in de koelkast:

Courgette en champignons grillen, afblussen met wat citroensap.

Bosuitje in stukjes, tomaatjes in stukjes, pepertje in nog kleinere stukjes.

Pijnboom pitten roosteren en bij elkaar gooien, met de couscous uiteraard met wat peper, citroensap en olijfolie.

Normaal doe ik het met witte kaas/feta, maar dit is ook lekker
Ja doei.
pi_72005682
Het is inderdaad bijna te warm om te sporten. M'n hoofd ziet eruit als 'ie elk moment kan ontploffen. .

Lijstje voor vandaag:

O: Brinta
S: anderhalf uur sportschool
L: 2 geroosterde boterhammen met appelstroop, 1 met een plak belegen 30+ (lang geleden dat ik kaas op m'n brood had, en ik vond het niet eens zo lekker meer), gekookt eitje
T: stuk fruit/bakje kwark (moet nog even kijken waar ik zin in heb)
D: pasta met gegrilde groenten
T: dat wat ik bij de middag-T niet heb gehad (moet werken vanavond, dus eet al om 5 uur)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72005711
Razz, boekweit is wat 'gezonder' dn witte bloem: meer eiwitten, meer vezels, minder carbs. Maar je moet er wel echt van houden, het worden vrij stevige pannekoeken. Ik vind 't smakelijker, maar ik betwijfel of iedereen er zo over denkt Gewoon eens een pak kopen en proberen? Je kunt ook mixen met witte bloem. Kcals zullen best fors zijn, maar het is niet alsof ik wekelijks pannekoeken eet

Heb je overigens een recept voor kip paniki? Klinkt wel wild, en ik ken het alleen uit een pakje. En dat Evy met de minuutjes smokkelt, dat is oud nieuws Bikkel dat je volgehouden hebt
pi_72005802
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je overigens een recept voor kip paniki? Klinkt wel wild, en ik ken het alleen uit een pakje. En dat Evy met de minuutjes smokkelt, dat is oud nieuws Bikkel dat je volgehouden hebt
Ik heb zo'n zakje van de Toko met "Kip Paniki" dus nee, ik kan je niet echt aan een recept helpen. 't Is trouwens geen gedroogd poederspul ofzo, maar echt een zakje boemboe-pasta-achtig-spul waar nog wat water bij moet. Ik vind 't zo'n fijn mager iets omdat je de kip langzaam stooft in die boemboe, in plaats van bakt, wordt 't heel mals van en je gebruikt verder geen vet (dus dan mag ik wat kroepoek erbij ).

En ik ga 't boekweitspul maar eens zoeken als ik weer boodschappen doe .

Moblo - je couscous klinkt heerlijk! Ik heb alleen echt niets van je lijstje in huis dus ik maak toch maar wat anders.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:57:12 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72005842
Ik heb alweer een leuke vacature gezien op een VSO, dus het plan is nu idd: gewoon solliciteren en aangeven dat ik via hen mijn lesbevoegdheid wil halen. Whaah, ik ben weer helemaal enthousiast . En intussen heb ik toch dingen opgestuurd voor die werkervaringsplek, want ik ben toch wel benieuwd of ze voor mij gekozen zouden hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_72005896
leuk vik!

Ik ga overigens best chique met de mentorkindjes uit eten!

www.dekolonie.nl geloof ik
Ja doei.
pi_72006034
quote:
Tevens hebben wij de "koopmanshap". Dit is een wekelijks wisselend gerecht voor maar liefst 8,50 euro.
Hmm. Ik betwijfel toch of ze nu precies zeggen wat ze willen zeggen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72006058
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hmm. Ik betwijfel toch of ze nu precies zeggen wat ze willen zeggen. .
Dat doet me echt denk aan Herman Finkers:

"Slechts twee haringen voor 3,75"
pi_72006122
Best chique? De prijzen zijn wel chique, maar de gerechten niet echt
pi_72006215
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind de prijzen ook niet echt chique .

Maar ik denk meer dat moblo bedoelde dat het best chique is om daar te gaan eten met mentorkindjes, ipv gewoon pizza ofzo .
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:14:27 #141
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72006329
goedemorgen. drukke dag. ren ren vlieg vlieg.

ik zou idd gewoon gaan zoeken naar een werkplek om dan daarna je bevoegdheid te regelen vik, in de praktijk werkt het vaak zo voor zij-instromers (wat je bent, met een Mastertitel en geen lesbevogdheid) fijn dat je iets hebt gevonden wat je graag wilt.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_72006473
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef ColdFeet het volgende:
ja, kom, we gaan het meteen afkraken

et een introductieweek en de rest van de avonden bestaan uit pizza, chinees en BBQ met frikadellen, maargoed..

mag al lang blij zijn
Ja doei.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:22:27 #143
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72006533
Meh, ik eet liever goed eten in een niet-zo-chique restaurant, dan slecht bereid eten in een chique etablissement.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72006608
gelukkig heeft iedereen daar ook al gegeten en was het blijkbaar slecht?

wie weet is het naast simpel ook wel heel lekker gelukkig betaalt onze sponsor, dus heel druk hoef ik me er verder niet om te maken.
Ja doei.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:27:52 #145
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72006645
zo bedoelt CF het toch helemaal niet het was gewoon een reactie op dat Mo het een chique restaurant noemde... geen waardeoordeel of niks... en muis hoef je al helemaal niet aan te vallen, die viel je bij dat een tent beter lekker eten kan hebben ipv chique te zijn... toch?

Mo: hoe werkt die introweek in Nijmegen? Is t allemaal per opleiding verdeeld en ook ingevuld ofzo ipv centraal? en hoef je niet van 9 tot 1 met die koters rond te banjeren?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_72006649
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik vind de prijzen ook niet echt chique .
Nah, ik bedoel dat de prijzen best fors zijn voor verder vast prima eetcafé-voer

Heb je al iets van je gading gezien, MoBlo?
pi_72006664
http://www.de-kolonie.nl/

deze dus, met een streepje
Ja doei.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:30:22 #148
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72006708
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef kwakveense het volgende:
zo bedoelt CF het toch helemaal niet het was gewoon een reactie op dat Mo het een chique restaurant noemde... geen waardeoordeel of niks... en muis hoef je al helemaal niet aan te vallen, die viel je bij dat een tent beter lekker eten kan hebben ipv chique te zijn... toch?

Mo: hoe werkt die introweek in Nijmegen? Is t allemaal per opleiding verdeeld en ook ingevuld ofzo ipv centraal? en hoef je niet van 9 tot 1 met die koters rond te banjeren?
Ja, precies dat maar ik ga nu klussen dus ciao
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72006736
Huh, da's wel een wat andere kaart, ja
pi_72006812
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef kwakveense het volgende:

per opleiding ja, en we vermaken ze niet van 9 tot 5 nee, eerder vanaf uurtje of 11 tot midden in de nacht. Vandaag een videospeurtocht, uit eten, spooktocht en tequilla voor de liefhebber

De tochten zijn met andere verenigingen/studies samen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')