Nah, dat zal wel meevallen... Ik gaf er geen les he, ik kwam maar af en toe langs bij de beta's. Verder nooit andere docenten ontmoet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:11 schreef Merel het volgende:
En ik zit er echt m'n hoofd over de breken wie CF dan zou zijn, want ik kende iedereen op die school en we moeten er dan toch echt tegelijk rondgelopen hebben...
Ik kan een hele nieuwe kopen, of een andere tweedehands, of 'm laten maken. Voor alles heb ik voldoende geld. Zelf neig ik naar nogmaarweereenseenkeer laten maken, en dan bij die garage de beurten ook laten doen (gebeurde nu bij "een mannetje" en de laatste keer was toen de koppeling stuk was, en dat is nu zo'n 2 jaar geleden. Was ook 560 euroquote:
Ja, volgens mij welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ha! Dus je bent weer beter, Phaidra? Balen van die vacature, zeg
Ik ben erg benieuwd naar het recept van je D, heb je dat voor me?
quote:Nodig: 2 aubergines, zout/peper, 3 tenen knoflook, stukje gember, 500 g. kipfilet, 1 citroen, 200 g. dadels, olijfolie, 2 tl. gemalen komijn, 2 tl. milde paprikapoeder, 1tl. kaneel, 6 el. honing, 1 kippenbouillonblokje
Halveer aubergines, snijd ze in plakken, bestrooi met zout. Pel de knoflook. Schil de gember en hak fijn. Snijd de kipfilet in stukjes, pers de citroen uit. Dadels ontpitten en halveren.
Olie verhitten in braadpan. Kip bakken en uit de pan halen. Aubergine bakken. Uitgeperste knoflook, gember, komijn, paprikapoeder en kaneel erbij doen, even meebakken. Dadels, honing, citroensap, bouillonblokje en 100 ml. water toevoegen. Alles nog ca. 6 min. laten stoven met deksel op de pan (tot saus bijna helemaal is opgenomen). Kip terug erbij doen en even mee warmen. Op smaak brengen met zout en peper. Erbij Turks brood of couscous evt. met salade.
Ik vond de eerste blz van Norwegian Wood helemaal rukquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef Phaidra het volgende:
Oh en gister kwam Norwegian wood binnen van Haruki Murakami.Ben erg benieuwd, de eerst 5 blz. boeiden al best wel!! Nu ga ik verder met inpakken!
Second that, en wat is indolentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:03 schreef Phaidra het volgende:
Awww, arme CF!![]()
Wie was er een eikel en waarom?
Oh ja, dat soort mensen zijn erg vervelendquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, iemand die iets voor mij moest doen, en toen 'ie daar iets harder voor moest nadenken dan 'ie normaal doet, probeerde hij het klusje op mij af te schuivenRight back at ya
Mag ik verder nog even mededelen dat ik een joekel van een puist heb op mijn hoofd? Gelukkig is het muggenseizoen, ik doe net alsof het een muggenbult is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |