ik bedoelde van 9 uur s ochtends tot 1 uur s nachts trouwens, niet 5 uur s middagsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
per opleiding ja, en we vermaken ze niet van 9 tot 5 nee, eerder vanaf uurtje of 11 tot midden in de nacht. Vandaag een videospeurtocht, uit eten, spooktocht en tequilla voor de liefhebber
De tochten zijn met andere verenigingen/studies samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus das een heel andere week.... en ik kon niet plaatsen wat je bedoelde met dat je voor de studievereniging ind e introweek met mentorkindjes moest lopen...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Ik heb jarenlang zonder bevoegdheid lesgegeven, toen ik begon had ik m'n propedeuse nog niet eens gehaald!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Vik - je plannen klinken goed, maar ik zou toch ook echt informeren bij instanties waar je graag zou willen werken of ze niet een stage / misschien toch een klein beginbaantje hebben. Bij mijn school staat er ook altij d "bevoegdheid vereist", maar in de praktijk zijn scholen daar wel flexibeler in dan je zou denken.
Mag met een gewone bevoegdheid (vaak pabo, maar lerarenopleiding VO komt ook wel voor), maar aanvullende cursussen zijn wel wenselijk. Maar die kun je gewoon nog volgen als je daar eenmaal werktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang zonder bevoegdheid lesgegeven, toen ik begon had ik m'n propedeuse nog niet eens gehaald!
Vik, moet je een speciale opleiding volgen als je in het bijzonder onderwijs wilt lesgeven, of kan/mag dat ook met een "gewone" bevoegdheid?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang zonder bevoegdheid lesgegeven, toen ik begon had ik m'n propedeuse nog niet eens gehaald!
Vik, moet je een speciale opleiding volgen als je in het bijzonder onderwijs wilt lesgeven, of kan/mag dat ook met een "gewone" bevoegdheid?
Ik ga vandaag toch maar wat meer carbs en wat meer calorieën eten dan de laatste dagen, want hoewel je er wel snel mee afvalt, word ik er toch een beetje flauw van. Dus net als lunch een bakje aardappelsalade en een bruine boterham filet americain genomen in plaats van een grote bak sla.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]Heb je daar gewerkt, Merel? Ik ook. Maar heel kort en voor iets totaal andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ColdFeet op 19-08-2009 12:59:23 ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik bedoelde van 9 uur s ochtends tot 1 uur s nachts trouwens, niet 5 uur s middags
maar ok! ik snapte het al niet.
(spoiler voor lang saai verhaal)In een grijs verleden heb ik de el cid een keer gelopen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus das een heel andere week.... en ik kon niet plaatsen wat je bedoelde met dat je voor de studievereniging ind e introweek met mentorkindjes moest lopen...voor italiaans toen. Maar hier doen alle studieverenigingen de boel, per studie, en soms doen er een paar verenigingen wat samen, zoals Wiskunde, informatica/-kunde, natuurkunde en Taalwetenschapen de WINTro hebben
![]()
Ja doei.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef kwakveense het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Serieus?? Van feburari 2002 tot euh.. vijf en een half jaar laterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je daar gewerkt, Merel? Ik ook. Maar heel kort en voor iets totaal anders
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:57 schreef Merel het volgende:
[..]haha ohja, die heb je weleens ontmoet... ik hoor dat N.T.nog af en toe dronken in Leiden of DH wordt aangetroffen in een kroeg of op straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ik ehh... eind 2005, begin 2006, en nog eens in 2007. Maar in een heel andere sectie, denk ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Serieus?? Van feburari 2002 tot euh.. vijf en een half jaar later
Die heeft daar niet op school gezeten. Dacht ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:59 schreef Merel het volgende:
Wat een klein wereldje is het toch. Moet ook een paar belletjes bij MoBlo laten rinkelen
Maar ze kent er wel mensenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Die heeft daar niet op school gezeten. Dacht ik
Ik vind het op zich wel gezellig hoor, en qua geluidsoverlast valt het ook best mee. Het is meer dat ik me zo bekeken voel als ik ertussendoor moet hardlopenquote:En: introductietijd in Delftmaar als niet-student is het vast minder waus, zeker op zo'n locatie als waar jij woont
Uhuhquote:
Nee hoor, is niet saai. Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef Merel het volgende:
[..]
UhuhVast heel saai voor jullie om te lezen, maar ik vind het wel heel grappig hoe iedereen iedereen via via dan weer blijkt te kennen!
Nah, dat zal wel meevallen... Ik gaf er geen les he, ik kwam maar af en toe langs bij de beta's. Verder nooit andere docenten ontmoet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:11 schreef Merel het volgende:
En ik zit er echt m'n hoofd over de breken wie CF dan zou zijn, want ik kende iedereen op die school en we moeten er dan toch echt tegelijk rondgelopen hebben...
Ik kan een hele nieuwe kopen, of een andere tweedehands, of 'm laten maken. Voor alles heb ik voldoende geld. Zelf neig ik naar nogmaarweereenseenkeer laten maken, en dan bij die garage de beurten ook laten doen (gebeurde nu bij "een mannetje" en de laatste keer was toen de koppeling stuk was, en dat is nu zo'n 2 jaar geleden. Was ook 560 euroquote:
Ja, volgens mij welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ha! Dus je bent weer beter, Phaidra? Balen van die vacature, zeg
Ik ben erg benieuwd naar het recept van je D, heb je dat voor me?
quote:Nodig: 2 aubergines, zout/peper, 3 tenen knoflook, stukje gember, 500 g. kipfilet, 1 citroen, 200 g. dadels, olijfolie, 2 tl. gemalen komijn, 2 tl. milde paprikapoeder, 1tl. kaneel, 6 el. honing, 1 kippenbouillonblokje
Halveer aubergines, snijd ze in plakken, bestrooi met zout. Pel de knoflook. Schil de gember en hak fijn. Snijd de kipfilet in stukjes, pers de citroen uit. Dadels ontpitten en halveren.
Olie verhitten in braadpan. Kip bakken en uit de pan halen. Aubergine bakken. Uitgeperste knoflook, gember, komijn, paprikapoeder en kaneel erbij doen, even meebakken. Dadels, honing, citroensap, bouillonblokje en 100 ml. water toevoegen. Alles nog ca. 6 min. laten stoven met deksel op de pan (tot saus bijna helemaal is opgenomen). Kip terug erbij doen en even mee warmen. Op smaak brengen met zout en peper. Erbij Turks brood of couscous evt. met salade.
Ik vond de eerste blz van Norwegian Wood helemaal rukquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef Phaidra het volgende:
Oh en gister kwam Norwegian wood binnen van Haruki Murakami.Ben erg benieuwd, de eerst 5 blz. boeiden al best wel!! Nu ga ik verder met inpakken!
Second that, en wat is indolentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:03 schreef Phaidra het volgende:
Awww, arme CF!![]()
Wie was er een eikel en waarom?
Oh ja, dat soort mensen zijn erg vervelendquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, iemand die iets voor mij moest doen, en toen 'ie daar iets harder voor moest nadenken dan 'ie normaal doet, probeerde hij het klusje op mij af te schuivenRight back at ya
Mag ik verder nog even mededelen dat ik een joekel van een puist heb op mijn hoofd? Gelukkig is het muggenseizoen, ik doe net alsof het een muggenbult is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |