abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:33:41 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71983293

!

Het vorige deel: Slank # 835 - Met Morgan Freeman, over twee gevangenen

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Viking84 op 18-08-2009 16:49:06 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_71983381
Ik snap wel waarom je liever in Amersfoort woont.
Waarom staat er geen mooie foto in de OP?

[ Bericht 8% gewijzigd door vergeetmewelletje op 18-08-2009 16:55:35 ]
pi_71983387
Oh jee, dat kan inderdaad goed en slecht zijn. Spannend...

Wat ik nog wou zeggen: Amersfoort lijkt misschien dicht bij de Randstad, maar bedenk wel dat je toch nog overal met de trein naartoe moet. Als je meerdere dagen per week in Utrecht moet zijn kan dat ook nogal in de papieren lopen. Ik vraag me af of Utrecht dan nog wel zoveel duurder zou zijn.
Maar goed, iedereen heeft zijn eigen redenen om ergens te willen wonen en dat hoeven helemaal geen rationele argumenten te zijn, als Amersfoort voor jou goed voelt moet je dat gewoon doen.

Trouwens, heb je al 7 jaar OV gehad? Anders heb je daar misschien nog recht op.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71983447
AmersfoortBilthoven!
pi_71983448
Amersfoort is géén Randstad, zoveel is zeker! Maar wel een leuke stad verder
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:39:52 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71983483
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh jee, dat kan inderdaad goed en slecht zijn. Spannend...

Wat ik nog wou zeggen: Amersfoort lijkt misschien dicht bij de Randstad, maar bedenk wel dat je toch nog overal met de trein naartoe moet. Als je meerdere dagen per week in Utrecht moet zijn kan dat ook nogal in de papieren lopen. Ik vraag me af of Utrecht dan nog wel zoveel duurder zou zijn.
Maar goed, iedereen heeft zijn eigen redenen om ergens te willen wonen en dat hoeven helemaal geen rationele argumenten te zijn, als Amersfoort voor jou goed voelt moet je dat gewoon doen.

Trouwens, heb je al 7 jaar OV gehad? Anders heb je daar misschien nog recht op.
Vziw heb ik sowieso nog recht op OV (vanmiddag nog gevraagd bij de IB-groep). Mag nog 1 jaar lenen, dus ook nog 1 jaar recht op OV. En verder heb je natuurlijk ook gelijk . Retourtje Utrecht is trouwens 5 euro, geloof ik (met 40 % korting, heb een voordeelurenabo).

Plaatje toegevoegd op verzoek .
Niet meer actief op Fok!
pi_71983521
Iig OV, zonder dat zou het snel duur worden denk ik.

Tvp verder.
pi_71983663
Ik begin me steeds meer te beseffen dat je gevoel voor afstand echt verneukt wordt door in het noorden te wonen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71983699
Plaatje is niet te zien!

Eten jullie, als je 's avonds gaat sporten, ervoor of erna? Vanavond om 8 uur pilates, dan moet ik of haasten en proppen (en heb ik dientengevolge buikpijn tijdens de les ), of superlaat eten waardoor ik ook pas heel laat slaap. Maar ja, ik moet ook gewoon werken. Wat doen jullie?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:47:52 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71983728
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begin me steeds meer te beseffen dat je gevoel voor afstand echt verneukt wordt door in het noorden te wonen. .
Hahaha.

Hey, heb jij dat ook dat je, als je in Zwolle bent, denkt van: "ha bijna thuis!"? Terwijl de afstand Groningen - Zwolle langer is de afstand dan Amersfoort - Zwolle .
Niet meer actief op Fok!
pi_71983862
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha.

Hey, heb jij dat ook dat je, als je in Zwolle bent, denkt van: "ha bijna thuis!"? Terwijl de afstand Groningen - Zwolle langer is de afstand dan Amersfoort - Zwolle .
Ik heb een behoorlijke haat-liefde verhouding met het stuk tussen Zwolle en Groningen. Aan de ene kant denk ik inderdaad dat ik er dan bijna ben, maar aan de andere kant kan dat stuk langer duren (voor m'n gevoel) dan de rest van de reis.

Ik vind plaatsen vooral snel niet zo ver meer. Dat komt natuurlijk vooral door Do2 die in Breda woonde, en voor m'n stage ben ik ook een paar maanden op en neer naar Den Haag gereisd.

Ik moet m'n vriend er nog even van zien te overtuigen dat we ook best 3,5 uur kunnen treinen om naar Philadelphia te gaan als we in New York zijn. Er zijn extra concerten van Bruce aangekondigd. .
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:56:49 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71983971
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb een behoorlijke haat-liefde verhouding met het stuk tussen Zwolle en Groningen. Aan de ene kant denk ik inderdaad dat ik er dan bijna ben, maar aan de andere kant kan dat stuk langer duren (voor m'n gevoel) dan de rest van de reis.
Idem dito .
quote:
Ik vind plaatsen vooral snel niet zo ver meer. Dat komt natuurlijk vooral door Do2 die in Breda woonde, en voor m'n stage ben ik ook een paar maanden op en neer naar Den Haag gereisd.
Tevens idem dito . Ik vind het al helemaal geen probleem meer om op 1 dag even een retourtje Amersfoort te doen. Utrecht gaat ook nog wel. Amsterdam wordt ver en Den Haag is helemaal een ramp .
Niet meer actief op Fok!
pi_71984000
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Eten jullie, als je 's avonds gaat sporten, ervoor of erna? Vanavond om 8 uur pilates, dan moet ik of haasten en proppen (en heb ik dientengevolge buikpijn tijdens de les ), of superlaat eten waardoor ik ook pas heel laat slaap. Maar ja, ik moet ook gewoon werken. Wat doen jullie?
Ervoor, maar maar een klein beetje.
pi_71984073
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ervoor, maar maar een klein beetje.
Ja, dat heb ik ook weleens geprobeerd, maar dan heb ik erna waanzinnige honger en eet ik alsnog rustig een volledige maaltijd erna.

Pfff. Sporten om 8 uur
pi_71984078
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afstand zegt ook niet alles. Als Vik straks met de trein vanuit Amersfoort naar het centrum van Utrecht moet is ze misschien helemaal niet veel langer onderweg dan iemand die met de bus of op de fiets uit een buitenwijk van Utrecht moet komen.
Ik zat daar toevallig over te denken omdat ik misschien stage ga lopen in Amsterdam. Dat is ongeveer een uur met het OV, terwijl het vanuit de andere kant van Utrecht ook drie kwartier met de bus/fiets zou zijn naar waar ik nu zit, en dat is dan in dezelfde stad. Achteraf raar dat ik nooit aan de andere kant van de stad wilde gaan wonen, maar het niet erg vind om dagelijks heen en weer te reizen naar Amsterdam.
pi_71984139
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idem dito .
[..]

Tevens idem dito . Ik vind het al helemaal geen probleem meer om op 1 dag even een retourtje Amersfoort te doen. Utrecht gaat ook nog wel. Amsterdam wordt ver en Den Haag is helemaal een ramp .
Den Haag op en neer op 1 dag is juist prima te doen hoor!

Toen ik Do2 leerde kennen leek het me ook echt vreselijk om naar Breda te moeten verhuizen. Ik zou er nu zelfs geen moeite meer mee hebben om naar het buitenland te gaan, denk ik. Ik zou alleen m'n nichtjes en neefje wel vreselijk missen. .
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:06:13 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71984220
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Den Haag op en neer op 1 dag is juist prima te doen hoor!

Toen ik Do2 leerde kennen leek het me ook echt vreselijk om naar Breda te moeten verhuizen. Ik zou er nu zelfs geen moeite meer mee hebben om naar het buitenland te gaan, denk ik. Ik zou alleen m'n nichtjes en neefje wel vreselijk missen. .
Ja, weet ik wel dat dat te doen is, maar dan krijg ik wel zoiets van: "Bleh, ik wil er nu wel eens zijn!" en dat heb ik bij Afoort - Groningen minder .
Niet meer actief op Fok!
pi_71984420
Vik, hoewel de binnenstad van A'foort echt erg mooi is, zou ik als ik jou was toch in A'dam gaan wonen. Als je dan 's avonds nog wil afspreken met klasgenoten (heet dat ook zo op de uni????) dan is dat een stuk makkelijker. En je zus bezoeken kan dan wel vrij makkelijk uit Amsterdam. Maar dat ga je toch niet dagelijks doen?
pi_71984575
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:14 schreef conleche het volgende:
Vik, hoewel de binnenstad van A'foort echt erg mooi is, zou ik als ik jou was toch in A'dam gaan wonen. Als je dan 's avonds nog wil afspreken met klasgenoten (heet dat ook zo op de uni????) dan is dat een stuk makkelijker. En je zus bezoeken kan dan wel vrij makkelijk uit Amsterdam. Maar dat ga je toch niet dagelijks doen?
Je kent Vik toch? Wat ze in d'r kop heeft, heeft ze niet in d'r kont (zei mijn opa dan)
pi_71984633
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je kent Vik toch? Wat ze in d'r kop heeft, heeft ze niet in d'r kont (zei mijn opa dan)
En ik heb dan weer zoveel eigendunk, dat ik denk dat ze van mij wel wat wil aannemen!!
pi_71984851
Ik woon in Almere en ik moet daarom ongeveer 300x per jaar uitleggen waarom ik "in godsnaam in Almere woon", dus Vik, als Amersfoort je hart heeft gestolen, lekker doen !

En over je nieuwe plan: Ik vind het echt een goed plan, maar heb zelf een licht vermoeden dat de VU nog wel eens dwars kan gaan liggen in je plannen, en dat is niet om je te demotiveren maar om je een beetje de wereld van 1e-graads-lerarenopleidingen uit te leggen. Ter illustratie: het IVLOS in Utrecht vond het zelfs al niet goed dat een studiegenoot van mij er voor koos om stage te lopen op een school dichtbij de woonplaats van haar ouders omdat haar moeder ziek was en ze zo vaker bij haar moeder kon zijn. Met als enige reden dat "de opleiding verder geen contacten had met die school als stageschool en daarom niet het diploma zou kunnen geven aan het eind van het opleidingsjaar, omdat ze dan niet konden garanderen dat deze student ook echt startbekwaam zou zijn". Zucht . Na een boel gezeur en vijven en zessen is ze toen toch maar in de buurt van Utrecht aan de slag gegaan. Menselijk denken en flexibel zijn zijn dingen die het IVLOS in Utrecht in ieder geval niet kan. Ik weet natuurlijk niets van de VU, maar ik hoor over zo'n beetje alle 1e-graadsopleidingen in Nederland dit soort verhalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2009 17:40:23 ]
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:35:44 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_71984871
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef kwakveense het volgende:
zei je niet dat je nauwelijks meer bambu dronk belana? of was dat iemand anders? want ik vind t nog best veel...eigenlijk....er zit toch vrij veel suiker in?
heb ik dacht ik niet gezegd, maar ik kan me heel erg vergissen
even gechecked en je hebt wel gelijk!

per 100gr
290 kcal
eiwitten 4 gr
koolhydraten (waarvan suikers) 57.4gr (27.1 gr)
vetten 2.5 gr
voedingsvezels 29.2 gr
sodium/natrium 0.19 gr

dus ik moet wel minderen ermee, het is te veel van het goeie slechte
stormy waters...
sailin'
pi_71984907
Vik, wat goed dat je toch de lerarenopleiding wil gaan doen! Als je naar de VU komt, kan ik je wel een rondleiding geven! En als je reist via station A'dam Zuid (volgens mij komt er een directe trein vanuit Amersfoort, maar dat weet ik niet zeker), kan je in ongeveer 7-10 min. lopend naar het VU-gebouw.

-Edit: je krijgt wel voorrang voor de studentenwoningen op Uilenstede (3 tramhaltes van de VU verwijderd), voor als je toch deze kant op zou willen komen .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:50:31 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71985172
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:34 schreef Razztwizzle het volgende:

-knip-
Hm, wat rot...
Ik wacht gewoon even af wat ze morgen terugmailen. Ik zag dat er ook keuzemodulen zijn waaronder 'lesgeven aan het HBO', dus het lijkt mij sterk dat een stage op een HBO-instelling niet mogelijk is. Maar afwachten dus...

Wel schattig dat iedereen zo meeleeft en meedenkt btw .
Niet meer actief op Fok!
pi_71985210
Om bij ons les te geven op 't HBO hoefde ik alleen (nou ja ) en bewijs van didactische bekwaamheid te halen. Hm. Misschien moet ik die even onthouden voor m'n functioneringsgesprek in januari, want ik geloof dat ze die cursus zelfs binnen onze hogeschool geven.

Ik ben echt weer toe aan een week werken Volgend jaar zomer doe ik om en om, week werken, week vrij, week werken, week vrij
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71985211
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hm, wat rot...
Ik wacht gewoon even af wat ze morgen terugmailen. Ik zag dat er ook keuzemodulen zijn waaronder 'lesgeven aan het HBO', dus het lijkt mij sterk dat een stage op een HBO-instelling niet mogelijk is. Maar afwachten dus...

Wel schattig dat iedereen zo meeleeft en meedenkt btw .
Ja joh, ik zou het superfijn voor je vinden als het allemaal door zou gaan! En misschien is de VU wel heel anders dan de UU daar in, ik zal in ieder geval voor je duimen .

En nu ga ik vriendlief eens even opzoeken, die kwam vanmiddag ziek thuis van z'n werk en ligt nu op bed, 't arme schaap.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:59:22 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71985392
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik snap wel waarom je liever in Amersfoort woont.
Ik ook. Tof plan Vik!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71985497
Over ziek zijn gesproken, mijn lief moet donderdag naar de dokter.. hij heeft al een paar maanden last van vermoeidheid, valt steeds verder af en hij ziet ook erg bleek.. + veel honger en dorst. We denken zelf aan suikerziekte (zit ook bij hem in de familie), maar dat is alleen maar een gok natuurlijk, hopelijk is het niets ergers iig..
pi_71985724
tvp voor straks
pi_71987019
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Plaatje is niet te zien!

Voorgerecht voor het sporten (soepje ofzo), de rest erna! Nouja, ik kan altijd eten, dat scheelt. Maar van sporten met een echt lege maag word ik helemaal trillerig. Misschien de groente ervoor, en de rest erna, zoiets zou ik doen. Hoe was het ook alweer 'officieel': eiwit voor het sporten, carbs erna, toch? Dan kan je je avondeten ook op die manier opsplitsen, helemaal verantwoord
pi_71987048
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:35 schreef Belana het volgende:

[..]

heb ik dacht ik niet gezegd, maar ik kan me heel erg vergissen
even gechecked en je hebt wel gelijk!

per 100gr
290 kcal
eiwitten 4 gr
koolhydraten (waarvan suikers) 57.4gr (27.1 gr)
vetten 2.5 gr
voedingsvezels 29.2 gr
sodium/natrium 0.19 gr

dus ik moet wel minderen ermee, het is te veel van het goeie slechte
Holy shit, wat een berg vezels Wordt het dan niet heel drabberig?

Razz, ik dacht dat jij in 't Gooi woonde!
pi_71987659
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Holy shit, wat een berg vezels Wordt het dan niet heel drabberig?

Razz, ik dacht dat jij in 't Gooi woonde!
We zijn maart verhuisd naar de polder , naar de overkant van 't Gooimeer zeg maar .

Over het eten/sporten - ik eet voor het sporten, maar dan eet ik gewoon vroeg. En anders is de oplossing die hierboven wordt genoemd ook een idee natuurlijk, eerst een deel en na het sporten nog een deel.

Mijn definitieve lijstje van vandaag:

O: Twee boterhammen met oude kaas en komkommer, thee.
L: Kwark met aardbeien en rode bessen.
T: Kapje brood met tapenade en komkommer. (Eieren waren op)
D: Rijst, kip in currysaus, bloemkool, komkommersalade (komkommer/azijn/chilisaus)

En straks neem ik nog een perenijsje .

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2009 19:35:49 ]
pi_71988160
Laureline! .
Da's nog voor de afsluitende tussendoor van gister.

Amersfoort, ik heb nog ergens een raddraaiersdiploma van de Koppelpoort liggen.

D&D, morgen kanoën, leuk! Paterswoldsemeer is leuk, ben er een paar jaar geleden nog eens wezen zeilen. Vroeger ging ik er ook wel kanoën.

Volgende week gaan wij een paar daagjes weg (alweer ).
Tijdje geleden een daktent geërfd:

We gaan 'm nu maar eens uitproberen. En we nemen onze kano mee (zoiets: )
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:46:32 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71988306
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef sigme het volgende:

Volgende week gaan wij een paar daagjes weg (alweer ).
Tijdje geleden een daktent geërfd:
[ afbeelding ]
Wat een geweldig ding! Voor hoeveel personen is die tent? Bestaat ie ook in een 4-persoonsversie? Hoe duur?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:47:53 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71988351
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Over ziek zijn gesproken, mijn lief moet donderdag naar de dokter.. hij heeft al een paar maanden last van vermoeidheid, valt steeds verder af en hij ziet ook erg bleek.. + veel honger en dorst. We denken zelf aan suikerziekte (zit ook bij hem in de familie), maar dat is alleen maar een gok natuurlijk, hopelijk is het niets ergers iig..
Oh bah. Ik hoop voor jullie dat er niets ernstigs aan de hand is.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:48:56 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71988380
Oh ja... ik ga me waarschijnlijk toch weer laten ketenen tot loonslaaf. Proberen. Kijken of ik het volhoud zonder iemand te vermoorden.
pi_71988512
Hmm ik eet meestal na het sporten, voor het sporten neem ik 2 volkoren crackers ofzo.

Over sporten gesproken, ik denk ik overdid it een beetje vandaag, ik was helemaal beroerd net en ik moest ook nog boodschappen doen

En CF, is pilates leuk, en in hoeverre lijkt het op yoga of kun je het niet met elkaar vergelijken?
pi_71988558
't Kanoën is zondag hoor. .
pi_71988559
quote:
Oei, ik hoop dat het inderdaad niets heel ergs is..
pi_71988679
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
Oh ja... ik ga me waarschijnlijk toch weer laten ketenen tot loonslaaf. Proberen. Kijken of ik het volhoud zonder iemand te vermoorden.
Veel sterkte en succes gewenst. Goed hoge eisen ingewilligd gekregen ?

Daktenten zijn duur . (Marktplaats 1900, - !
En groot genoeg voor 2 volwassen + 2 koters, zeggen ze ( http://www.topsleeper.nl ).
A wel, met een goeie baan..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71988726
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Kanoën is zondag hoor. .
Omdat ik het fout zeg, zeg jij sorry? Malle.

Ik zal zondag aan je denken, als ik kanoënd ergens in Zweden dobber.
En levend wordt verslonden door de muggen.
pi_71988915
Ik dacht, ik heb nu zachte lenzen, nu kan ik EINDELIJK oogschaduw op zonder huilen!

Nou, niet dus als je in de afgelopen 32 jaar dat maar vier keer geprobeerd hebt. Ik zie er nu uit alsof iemand me op mijn ogen heeft geslagen en ik daarna aan de zuip ben gegaan en toen 4 weken niet geslapen heb.

Heroine-chic anyone Gelukkig probeer ik het nu en niet een uur voordat ik uitga

And no pics, it didn't happen!!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71988987
Misschien had ik niet 1 oog groen en het andere paars moeten doen maar met bruin beginnen ofzo.
pi_71989103
Een van de vier keren dat ik make-up op had ben ik daarna in het land van Belofte beland. Voor de kenners: Groningen, obscuur buurtkroegje tegenover de Benzinebar, dan weet je het wel .
Oh ja, en daarna bij twee lesbische vriendinnen in bed beland, en de volgende ochtend in m'n avondjurk de halve stad doorgelopen, naar huis en thuis pas in de spiegel gekeken.
Waaaaaaaaaaah!

Goddank bestonden er toen nog geen digitale camera's of mobieltjes.
Vooral omdat ik die rare jurk & make-up aan/op had vanwege een stripact.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:20:39 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71989448
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Veel sterkte en succes gewenst. Goed hoge eisen ingewilligd gekregen ?
Mwoh 't Kon beter. Volgens mij heb ik nog wat later liggen. Maar goed, eerst maar even kijken hoe het loopt.

Het land van Belofte, is dat kroegje op de eerste verdieping?
pi_71989459
quote:
Hm, dat kan inderdaad echt vanalles zijn... Ik hoop met je mee dat het meevalt. Suikerziekte is ook al heel wat, maar daar kun je inderdaad wel goed mee leven.

Tink: die baan waar je het laatst over had? Heb je nog wat kunnen regelen m.b.t. vrije dagen? Wel spannend!

Syrena: dan maar geen pics, de mental image is ook al heel vermakelijk.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:24:11 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71989559
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:20 schreef Mini_rulez het volgende:Tink: die baan waar je het laatst over had? Heb je nog wat kunnen regelen m.b.t. vrije dagen? Wel spannend!
Ja. En ondanks dat het allemaal niet precies is zoals ikhet graag zou zien, heb ik er toch wel zin in.

Oogschaduw is moeilijk hoor Syrena Ik waag me er ook niet aan
pi_71989593
* Mini_rulez gaat intussen weer verder met de grote schoonmaak.
Het gaat lekker, ik kan alweer de helft van mijn vloerkleed zien. Dan weet je waar je het voor doet.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:27:01 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71989640
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:10 schreef sigme het volgende:
Een van de vier keren dat ik make-up op had ben ik daarna in het land van Belofte beland. Voor de kenners: Groningen, obscuur buurtkroegje tegenover de Benzinebar, dan weet je het wel .
Oh ja, en daarna bij twee lesbische vriendinnen in bed beland, en de volgende ochtend in m'n avondjurk de halve stad doorgelopen, naar huis en thuis pas in de spiegel gekeken.
Waaaaaaaaaaah!

Goddank bestonden er toen nog geen digitale camera's of mobieltjes.
Vooral omdat ik die rare jurk & make-up aan/op had vanwege een stripact.

En dan kom je even het topic binnenvallen, is dit het eerste wat je leest
Je zou er een verhaal van kunnen maken

Ik ging ooit uit onder een laag plamuur;
het kroegje waarin ik eindigde was vrij obscuur
en na genoeg drank was ik tuureluur.
Na een avond bij twee lesbische vriendinnen in bed,
waggelde ik naar huis met wankele tred.
Na deze treurnis
schrok ik me thuis de pleuris
vanwege de staat van mijn plamuur.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71989653
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. En ondanks dat het allemaal niet precies is zoals ikhet graag zou zien, heb ik er toch wel zin in.

Oogschaduw is moeilijk hoor Syrena Ik waag me er ook niet aan
Oh, dat is het voornaamste. Wanneer begin je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')