abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:12:49 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71944129

Het vorige deel: Slank #834: Ik heb er geen woorden meer voor :')

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_71944149
Haha!

Hier nog een fan van de SR, prachtige film.
pi_71944156
Nog even snel een TVP voor ik begin met Evy 3 .

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2009 11:14:28 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 augustus 2009 @ 11:14:44 #4
163650 Greys
pi_71944179

(Maar Heer G wist ook niet welke film het was! )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71944236
Een quote-topic, bijna net zo goed als een naamtopic
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 augustus 2009 @ 11:18:34 #6
163650 Greys
pi_71944267
Wat krijgt ie op IMDB, meer dan een 9 (!) geloof ik he?
*kijken gaat*

Oh en ik kan me Kevin Costner dus helemaal niet in die rol voorstellen als Andy!
Tom Hanks dan weer wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71944316
Ben ook blij dat Kevin Costner die rol niet speelt!! (Dat vind ik een oppervlakkige acteur, op de één of andere manier)!

Ik ben ook aan het opruimen/schoonmaken. Maar ik vind het zo vervelend. Zucht.....maar weer door dan......
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:21:36 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71944325
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
*kijken gaat*

Oh en ik kan me Kevin Costner dus helemaal niet in die rol voorstellen als Andy!
Tom Hanks dan weer wel.
Neuh, ik beide niet.

Maar goed, ik kan me ook niet iemand anders voorstellen als Ciske de Rat dan Danny de Munk.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:22:27 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71944340
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
*kijken gaat*

Tom Hanks dan weer wel.
Hij staat op nr 1 (en volgens mij stond tot voor kort LOTR - The Fellowship of the Ring op 1, SR heeft echter wel altijd in de top 5 gestaan).
Niet meer actief op Fok!
pi_71944472
Bij de berekening van de BMI wordt geen rekening gehouden met je spiermassa, terwijl die bij elk persoon ontzettend kan verschillen.

Jullie houden dus het BMI fabeltje hoog.

Whaha, useless shit

[ Bericht 1% gewijzigd door Heider00sje op 17-08-2009 11:45:55 ]
pi_71944492
Heerlijke film inderdaad! Hoewel ik 'm al een paar keer gezien had en ik best wel moe was, heb ik 'm tóch afgekeken gisteravond.

En nu voel ik me bepaald niet fijn. Buikpijn, misselijk, en ik breng meer tijd door in de wc dan daarbuiten (sorry, way TMI...). Bah .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71944497
Ik had me er Tom Hanks ook wel in kunnen voorstellen . Maarja Tom Hanks + gevangenis = The Green Mile, nog zo'n geweldige film.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 augustus 2009 @ 11:28:54 #13
163650 Greys
pi_71944511
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:27 schreef Heider00sje het volgende:
Bij de berekening van de BMI wordt geen rekening gehouden met je spiermassa, terwijl die bij elk persoon ontzettend kan verschillen.

Jullie houden dus het BMI fabeltje hoog.

Whaha, useless shit
Zonder je laatste regeltje was je post best interessant geweest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 augustus 2009 @ 11:31:13 #14
163650 Greys
pi_71944569
Overigens, als ik de maker van Shawshank was geweest, was de film IETS eerder gestopt.
Dan was de film geëindigd met het zinnetje van Freeman over dat hij zich afvroeg of de pacific in het echt ook zo blauw zou zijn, dat ie weer hoop had. Dan had die laatste ontmoeting op het strand niet er bij gezeten, die hadden we er dan zelf bij moeten bedenken hoe ze elkaar weer gingen ontmoeten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71944596
Hoi!
Dit is zo ongeveer de derde poging in een jaar maar ik ga nu echt weer meedoen! Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan (hoewel ik natuurlijk wel een idee heb) maar het komt erop neer dat ik mijn broeken niet meer pas, aangezien het bij mij alle pondjes komen op het kontje is. En dat ga ik nu dus weer veranderen. Ik baal enorm van mezelf want ik had zo mijn best gedaan, en zit nog steeds op een gezond gewicht hoor maar die heupen
Maargoed hello iedereen!
pi_71944633
En Shawshank is inderdaad prachtig, maar ook net iets te zoet aan het eind. Hollywood
pi_71944635
Welkom sdb! (Ook jou meteen maar een afkorting geven )

Wat ben je van plan te gaan doen? Sporten, minder/anders eten... ?
pi_71944799
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Welkom sdb! (Ook jou meteen maar een afkorting geven )

Wat ben je van plan te gaan doen? Sporten, minder/anders eten... ?
Thanks!

Het probleem bij mij is inderdaad de hoeveelheid eten, ik eet namelijk best gezond en koop geen troep enzo. Ik hou heel erg van avondeten, dus gewoon kleinere porties nemen of een kleiner bord gebruiken steeds.
Verder weer 4 x per week sporten, ik heb nog een programma die ik daar ooit eens heb gekregen van een instructeur, die wil ik weer afwerken want dat werkte ontzettend goed. En misschien toch maar eens gaan beginnen met yoga.

Een vraagje trouwens, weet iemand of je als je stopt met de pil ook weer afvalt? Ik ben daar namelijk 6 kilo van aangekomen
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:39:56 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71944854
tuhvuhpuh
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71944886
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Thanks!

Het probleem bij mij is inderdaad de hoeveelheid eten, ik eet namelijk best gezond en koop geen troep enzo. Ik hou heel erg van avondeten, dus gewoon kleinere porties nemen of een kleiner bord gebruiken steeds.
Verder weer 4 x per week sporten, ik heb nog een programma die ik daar ooit eens heb gekregen van een instructeur, die wil ik weer afwerken want dat werkte ontzettend goed. En misschien toch maar eens gaan beginnen met yoga.

Een vraagje trouwens, weet iemand of je als je stopt met de pil ook weer afvalt? Ik ben daar namelijk 6 kilo van aangekomen
Bij mij ging het afvallen flink sneller toen ik met de pil stopte . Ik was overigens niet om die reden er mee gestopt hoor, maar t was wel een prettig neveneffect.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:41:25 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71944906
hey WB shiny discoball! (ik ben mn pil kilo's niet meer afgevallen. sterker nog: drie keer opnieuw begonnen en drie keer 5 kilo erbij. maar dat lag volgens mij niet alleen aan de pil bij mij)
pi_71945120
@ PPP: Aha. Oke want ik ben een paar weken terug gestopt (ik kreeg de pil niet als voorbehoedsmiddel, maar mer als medicijn, en het heeft alles gedaan wat het kon doen.) Ik merk alleen dat mijn borsten kleiner zijn maar meer nog niet helaasch

@Kwak: Dank! En dat heb ik eerder gehoord ja, als je weer begint komt het er gewoon gezellig bij allemaal. Hoe gaat het met jou trouwens?
pi_71945141
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:21 schreef conleche het volgende:
Ben ook blij dat Kevin Costner die rol niet speelt!! (Dat vind ik een oppervlakkige acteur, op de één of andere manier)!

Ik ben ook aan het opruimen/schoonmaken. Maar ik vind het zo vervelend. Zucht.....maar weer door dan......
Ik weet wat je doormaakt
ik heb reeds de afwas en een was gedaan.
nu twijfel ik over mijn volgende move: keuken of badkamer
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:59:15 #24
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71945487
het gaat redelijk ik was veel afgevallen, ben veel aangekomen, en ben wederom hard met mezelf aan t werk, met hulp erbij. maar over t algemeen voel ik me goed

score hier vanochtend (thuiswerkend)
1 analyse van mn textcorpus gedraaid
1 vliegenhorgordijn opgehangen
2 wassen gedraaid en opgehangen
grasmaaien
vliegenhorren plakken op t raam in de slaapkamer
administratie
ugh en de vuilnisbak verschonen want daar zitten ineens maden in

moet nog:
lezen (voor werk)
een corpus analyse draaien (voor werk)

nog 1 wasje draaien en ophangen
zooi opruimen
schone en droge was opruimen
bed verschonen
boodschappen doen
de afwas doen
keuken en fornuis afnemen

--> ben al halverwege woei!

[ Bericht 27% gewijzigd door kwakveense op 17-08-2009 14:16:42 ]
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:00:10 #25
331 Merel
Be here now.
pi_71945519
Welkom SDB! En beterschap voor Phaidra.

Cycle, even snel want ik zit op werk dus ik heb geen tijd om het heel uitgebreid neer te typen, maar ik ga weg via www.bestemming-onbekend.nl en dan bij de themareizen "stofhappen & wegspoelen"
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')