Neuh, ik beide niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Wat krijgt ie op IMDB, meer dan een 9 (!) geloof ik he?
*kijken gaat*
Oh en ik kan me Kevin Costner dus helemaal niet in die rol voorstellen als Andy!
Tom Hanks dan weer wel.
Hij staat op nr 1quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Wat krijgt ie op IMDB, meer dan een 9 (!) geloof ik he?
*kijken gaat*
Oh en ik kan me Kevin Costner dus helemaal niet in die rol voorstellen als Andy!
Tom Hanks dan weer wel.
Zonder je laatste regeltje was je post best interessant geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:27 schreef Heider00sje het volgende:
Bij de berekening van de BMI wordt geen rekening gehouden met je spiermassa, terwijl die bij elk persoon ontzettend kan verschillen.
Jullie houden dus het BMI fabeltje hoog.
Whaha, useless shit
Thanks!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Welkom sdb! (Ook jou meteen maar een afkorting geven)
Wat ben je van plan te gaan doen? Sporten, minder/anders eten... ?
Bij mij ging het afvallen flink sneller toen ik met de pil stoptequote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Thanks!
Het probleem bij mij is inderdaad de hoeveelheid eten, ik eet namelijk best gezond en koop geen troep enzo. Ik hou heel erg van avondeten, dus gewoon kleinere porties nemen of een kleiner bord gebruiken steeds.
Verder weer 4 x per week sporten, ik heb nog een programma die ik daar ooit eens heb gekregen van een instructeur, die wil ik weer afwerken want dat werkte ontzettend goed. En misschien toch maar eens gaan beginnen met yoga.
Een vraagje trouwens, weet iemand of je als je stopt met de pil ook weer afvalt? Ik ben daar namelijk 6 kilo van aangekomen
Ik weet wat je doormaaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:21 schreef conleche het volgende:
Ben ook blij dat Kevin Costner die rol niet speelt!! (Dat vind ik een oppervlakkige acteur, op de één of andere manier)!
Ik ben ook aan het opruimen/schoonmaken. Maar ik vind het zo vervelend.Zucht.....maar weer door dan......
Geevacueerd ook echt, hahaha.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes, SDB-met-lief-icon!
Whoooooop, mn hamsters hebben hun fles gesloopt geloof ik, want de fles lekt nu en hun bovenverdieping is zeiknatDus de hamhams zijn geëvacueerd naar de benedenverdieping, waar ze nu opgepropt in het huisje zitten
oude tangen, ze zijn gewoon jaloers dat jij actiever wasquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Welkom terug uniekhoornhoe ging het? Doe inderdaad maar rustig aan, het lijkt me niet niks, zo'n ingreep.
Oh wacht - edit - je hebt al gepost. Nou, sterkte en ermee en ik zal voor je duimen dat het allemaal goed is.
Ik heb net Evy 3 gelopen, ging echt heerlijk! Ik kwam ook nog langs een veld waar het zwermde van de zwaluwen. En ik ging nog in volle vaart langs drie zogenaamd Nordic-walkende (lees, lekker rustig aan wandelende, kletsende, en - oh ja - ook, waarschijnlijk voor de sier, nog stokken vasthoudende) dames, en toen kreeg ik de opmerking "Nou nou, rennen is slecht voor je knieeen hoor".
Ik vind het al heel dapper dat je uberhaupt durfde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop het, qua pijn en engigheid viel het mee iig.
Morgen mag pas de oogkap af dus dan weet ik of ik al dan niet blind ben
Spinnen zijn juist goed! Die eten muggen en andere nare beestjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:07 schreef kwakveense het volgende:
eww eww ewww ewww spinnen in de tuin en maden in de vuilnisbak eww eww ewwwww ik wil straks echt een half uur onder de douche...
Doe je knap dan, blind typenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop het, qua pijn en engigheid viel het mee iig.
Morgen mag pas de oogkap af dus dan weet ik of ik al dan niet blind ben
Wat zijn pestoballetjes?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bleeeegh, maden! *aai Kwak*
Ik eet een paar dagen achtereen in de avond niet echt gezond, dus dat moet ik maar goed maken door overdag heel braaf te zijn en goed te sporten![]()
Gisteren Chinees gehaald ivm erg laat thuis, eten van gisteren wordt dus vandaag gemaakt (penne met pestoballetjes en sperziebonen, gekozen door vriendje omdat die een week lang late dienst had) en morgen maken we het restje Chinees op![]()
Nope, volgende week maandag gaat de ander, ik zit er nu ook heel charmant bijquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe je knap dan, blind typen![]()
.
Of heb je niet beide ogen (tegelijk) gedaan?
Gehaktballetjes met o.a. groene pesto erdoor!quote:
Klinkt goed! En broccoli krijg ik hier ook alleen maar door de commissie als het ergens in verstopt isquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gehaktballetjes met o.a. groene pesto erdoor!![]()
Ik gebruik dit recept, maar dan gemodified: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=427460&rq=pestoballetjes
Ik gebruik rundergehakt ipv half-om-half, en ik heb meer gehakt voor twee personenDaarentegen neem ik standaard volkorenpenne, en daarvan kook ik misschien 75 gram ofzo voor ons twee. En dus sperziebonen erbij ipv broccoli (houdt vriendje niet zo van).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |