Neuh, ik beide niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Wat krijgt ie op IMDB, meer dan een 9 (!) geloof ik he?
*kijken gaat*
Oh en ik kan me Kevin Costner dus helemaal niet in die rol voorstellen als Andy!
Tom Hanks dan weer wel.
Hij staat op nr 1quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Wat krijgt ie op IMDB, meer dan een 9 (!) geloof ik he?
*kijken gaat*
Oh en ik kan me Kevin Costner dus helemaal niet in die rol voorstellen als Andy!
Tom Hanks dan weer wel.
Zonder je laatste regeltje was je post best interessant geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:27 schreef Heider00sje het volgende:
Bij de berekening van de BMI wordt geen rekening gehouden met je spiermassa, terwijl die bij elk persoon ontzettend kan verschillen.
Jullie houden dus het BMI fabeltje hoog.
Whaha, useless shit
Thanks!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Welkom sdb! (Ook jou meteen maar een afkorting geven)
Wat ben je van plan te gaan doen? Sporten, minder/anders eten... ?
Bij mij ging het afvallen flink sneller toen ik met de pil stoptequote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Thanks!
Het probleem bij mij is inderdaad de hoeveelheid eten, ik eet namelijk best gezond en koop geen troep enzo. Ik hou heel erg van avondeten, dus gewoon kleinere porties nemen of een kleiner bord gebruiken steeds.
Verder weer 4 x per week sporten, ik heb nog een programma die ik daar ooit eens heb gekregen van een instructeur, die wil ik weer afwerken want dat werkte ontzettend goed. En misschien toch maar eens gaan beginnen met yoga.
Een vraagje trouwens, weet iemand of je als je stopt met de pil ook weer afvalt? Ik ben daar namelijk 6 kilo van aangekomen
Ik weet wat je doormaaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:21 schreef conleche het volgende:
Ben ook blij dat Kevin Costner die rol niet speelt!! (Dat vind ik een oppervlakkige acteur, op de één of andere manier)!
Ik ben ook aan het opruimen/schoonmaken. Maar ik vind het zo vervelend.Zucht.....maar weer door dan......
Geevacueerd ook echt, hahaha.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes, SDB-met-lief-icon!
Whoooooop, mn hamsters hebben hun fles gesloopt geloof ik, want de fles lekt nu en hun bovenverdieping is zeiknatDus de hamhams zijn geëvacueerd naar de benedenverdieping, waar ze nu opgepropt in het huisje zitten
oude tangen, ze zijn gewoon jaloers dat jij actiever wasquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Welkom terug uniekhoornhoe ging het? Doe inderdaad maar rustig aan, het lijkt me niet niks, zo'n ingreep.
Oh wacht - edit - je hebt al gepost. Nou, sterkte en ermee en ik zal voor je duimen dat het allemaal goed is.
Ik heb net Evy 3 gelopen, ging echt heerlijk! Ik kwam ook nog langs een veld waar het zwermde van de zwaluwen. En ik ging nog in volle vaart langs drie zogenaamd Nordic-walkende (lees, lekker rustig aan wandelende, kletsende, en - oh ja - ook, waarschijnlijk voor de sier, nog stokken vasthoudende) dames, en toen kreeg ik de opmerking "Nou nou, rennen is slecht voor je knieeen hoor".
Ik vind het al heel dapper dat je uberhaupt durfde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop het, qua pijn en engigheid viel het mee iig.
Morgen mag pas de oogkap af dus dan weet ik of ik al dan niet blind ben
Spinnen zijn juist goed! Die eten muggen en andere nare beestjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:07 schreef kwakveense het volgende:
eww eww ewww ewww spinnen in de tuin en maden in de vuilnisbak eww eww ewwwww ik wil straks echt een half uur onder de douche...
Doe je knap dan, blind typenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop het, qua pijn en engigheid viel het mee iig.
Morgen mag pas de oogkap af dus dan weet ik of ik al dan niet blind ben
Wat zijn pestoballetjes?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bleeeegh, maden! *aai Kwak*
Ik eet een paar dagen achtereen in de avond niet echt gezond, dus dat moet ik maar goed maken door overdag heel braaf te zijn en goed te sporten![]()
Gisteren Chinees gehaald ivm erg laat thuis, eten van gisteren wordt dus vandaag gemaakt (penne met pestoballetjes en sperziebonen, gekozen door vriendje omdat die een week lang late dienst had) en morgen maken we het restje Chinees op![]()
Nope, volgende week maandag gaat de ander, ik zit er nu ook heel charmant bijquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe je knap dan, blind typen![]()
.
Of heb je niet beide ogen (tegelijk) gedaan?
Gehaktballetjes met o.a. groene pesto erdoor!quote:
Klinkt goed! En broccoli krijg ik hier ook alleen maar door de commissie als het ergens in verstopt isquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gehaktballetjes met o.a. groene pesto erdoor!![]()
Ik gebruik dit recept, maar dan gemodified: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=427460&rq=pestoballetjes
Ik gebruik rundergehakt ipv half-om-half, en ik heb meer gehakt voor twee personenDaarentegen neem ik standaard volkorenpenne, en daarvan kook ik misschien 75 gram ofzo voor ons twee. En dus sperziebonen erbij ipv broccoli (houdt vriendje niet zo van).
Oh jij gaat ook weer aan de yoga vandaag! Ik ook! ga deze keer ashtanga yoga ofzo proberen. Vorige week hathayoga bij een andere school gedaan, maar dat vond ik echt niks. kleine zaal, je stond pal tegenover elkaar (elkaar dus aan te kijken!) en die vrouw was ook een beetje vaag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
Uniek! Ik heb nog aan je gedachtMaar het is dus wel goed gegaan, denken ze? Rustig aan nu, jij
Nasty lijstjes van dit weekend (maar niet aangekomen)
zaterdag
O: ricottapannekoekjes met aardbeien en maple syrup
T: anderhalve quesadilla met chilisaus en ketchup
S: beetje poedelen in het zwembad
T: calippo-imitatieding bij zwembad
T: chips
D: risotto met in sherry gecarameliseerde paddestoelen en spinazie, wijn, sinaasappeltje toe
T: 2 grote&hoogalcoholische cocktails, handje chips
zondag
O: misselijkPaar crackertjes met pindakaas
T: stuk cranberry-sinaasappel crumble cheesecake
S: hardlopen, evy les 15. Ging zeer k**, paar keer half minuutje gewandeld.
D: doperwten-dillesoepje, cannelloni met tomatensaus, spinazie-ricottavulling en roomsaus met mozzarella, klein stukje cheesecake, 3 glazen wijn
T: chipsen wodka met druivensap.
Tijd voor goede voornemens dus!
O: 2 eitjes
T: laatste stukje crumble cheesecake
L: 2 kleine, dunne waldkornboterhammetjes met pindakaas
T: sinaasappel
T: halve liter magere yoghurt
D: nog bedenken. veel groente, iig
S: anderhalf uur yoga
T: handje chips, wodka
Ik doe hatha yoga. Ik weet eigenlijk maar half wat de verschillen zijn, maar ik vind deze instructeur erg prettig (een wat oudere man). Er was een keer een invaller, en daar werd ik echt horendol vanquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh jij gaat ook weer aan de yoga vandaag! Ik ook! ga deze keer ashtanga yoga ofzo proberen. Vorige week hathayoga bij een andere school gedaan, maar dat vond ik echt niks. kleine zaal, je stond pal tegenover elkaar (elkaar dus aan te kijken!) en die vrouw was ook een beetje vaag.
bij blokker, 1,50 voor een stuk gaas en klitteband. ik heb een raam dat iest te groot is, en ik heb dus twee pakjes gebruikt en ze laten overlappen in t midden (een groot stuk, zodat er geen beestjes tussendoor gaan. heb ze ooknog aan elkaa rgeplakt met een stukje klittenband in t midden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
Kwak, goed bezig!
Waar koop je die plakhorren?En hoe groot zijn ze, want ik heb een heel groot raam op de slaapkamer!
En kan je raam dan nog gewoon dicht, of moet je het er elke keer weer afpeuteren en weer opplakken?
Oh maar mijn raam gaat naar binnen openquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
bij blokker, 1,50 voor een stuk gaas en klitteband. ik heb een raam dat iest te groot is, en ik heb dus twee pakjes gebruikt en ze laten overlappen in t midden (een groot stuk, zodat er geen beestjes tussendoor gaan. heb ze ooknog aan elkaa rgeplakt met een stukje klittenband in t midden.
t is wel een beetje cheapass, en t laat een beetje los in de hoekjes (moet nog even betere tape onder de klitteband doen.
je kan het gaas zo lostrekken van t klitteband, je raam opendoen, en dan t gaas weer terugduwen.
ik ben wel fan.
Jawel, maar ik zou ook wel eens niet wazig willen kijken, zeg maar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
Mooi kwak! Af en toe zo'n stoomdag doet echt wonderen voor alles
DaD, op de tast is toch ook best leuk bij seks?
Ik had ook zo'n raam bij mijn ouders, moet je even goed kijken op welk deel van het kozijn je de plakrand het beste kan plakken, ik had het zo gedaan dat met wat proppen het raam nog net dicht ging.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar mijn raam gaat naar binnen open![]()
Maar dat geeft niet, dan plak ik elke keer als ik het raam open wil laten staan 's nachts die hor weer op dat klittenband. Ik vraag me alleen af of mijn raam van binnen af dus nog wel wil sluiten als ik er klittenband op ga plakken op dat kozijn. Zal wel niet. Mweh, bummer. Dankjewel voor je antwoord
Ik ga toch ook maar eens kijken wat zo'n inzethor kost.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n raam bij mijn ouders, moet je even goed kijken op welk deel van het kozijn je de plakrand het beste kan plakken, ik had het zo gedaan dat met wat proppen het raam nog net dicht ging.
Nu hebben mijn ouders kunstof kozijnen, met mooie nieuwe ramen en op mijn oude kamer een inzethor. Zalig!
Heerlijk die posts van jouquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
bij blokker, 1,50 voor een stuk gaas en klitteband. ik heb een raam dat iest te groot is, en ik heb dus twee pakjes gebruikt en ze laten overlappen in t midden (een groot stuk, zodat er geen beestjes tussendoor gaan. heb ze ooknog aan elkaa rgeplakt met een stukje klittenband in t midden.
t is wel een beetje cheapass, en t laat een beetje los in de hoekjes (moet nog even betere tape onder de klitteband doen.
je kan het gaas zo lostrekken van t klitteband, je raam opendoen, en dan t gaas weer terugduwen.
ik ben wel fan.
nee, ik heb inderdaad betere dingen om te doen met mijn tijd (die enorme actieljst van vandaag bijvoorbeeld). ik wéét dat ik goed kan spellen, en ook dat ik slecht kan typen... dus daar laat ik het dan bij. ik verbeter trouwens wel regelmatig iets als ik het aan het typen ben... moet je nagaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijk die posts van jou.
Als ik op 'invoeren' heb geklikt lees ik mijn post altijd nog even na en als er typo's of taalfouten in sta wijzig ik hem, maar dat kan jou lekker niks schelen blijkbaar.
Oh, ik ben ook vreselijk suf bezig hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Whoa, wat zijn jullie allemaal productief zegik zit nu al twee uur te broeden op m'n VWO6-literatuur-lessenserie voor de eerste periode. Maar behalve een globale planning heb ik nog niks
. Ja, een uitgebreid eetlijstje op dieetinzicht.nl en een opgeruimd bureau. Dat wel.
Wat goed dat je al bezig bent voor je scriptiequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vanochtend 2,5 uur gesport, daar kan ik qua productiviteit zéker 3 dagen op teren. Ben ook een paar uur naar de UB geweest, zo even boodschappen doen en een boek doornemen voor m'n scriptie.
Euhm, je weet dat ik al sinds vorig jaar oktober bezig ben met m'n scriptie (met stage tussendoor)?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat goed dat je al bezig bent voor je scriptie. Ik begon pas 1 sept en moest toen dus ook nog nadenken over wat ik precies wilde
. Ik ben Mark ook aan het aansporen om nu alvast na te gaan denken. Kun je 1 sept direct aan de bak! Waar gaat je scriptie over?
.
Ha, fijn is datquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:56 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me wel helemaalnu alles gedaan is (op een paar dingetjes na, maar toch...ik heb weer grip op mn leven zogezegd nu ik weer kan zien waar ik loop
)
ik heb net gedoucht en ga zo boodschappen doen (want geen eten meer in huis)quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ha, fijn is dat. Waar ga je 't mee vieren? Ik vier dat altijd met lang in bad gaan
.
Dat klinkt gezellig. En opgewekt ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb net gedoucht en ga zo boodschappen doen (want geen eten meer in huis)
vanavond kijk ik tv en ga ik naar de kroeg (want heel goed vriendinnetje is weer terug uit canada en die ik heb door onze beider vakanties echt al een maand niet gezien - en dat vond ik best lang)
en ik eet pasta vanavond
Wat lief!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:48 schreef Daph_ het volgende:
Dank![]()
Nu ga ik een klein puntje taart eten (net uit betrouwbare bron vernomen dat we het komende uur oid nog niet gaan eten)![]()
Mijn hele bureau en monitor hingen vol met slingers!!
das wel erg weinig en zinloos eten overdag:quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:52 schreef Crientj het volgende:
Ellew
Moe van het werken. ;o En een zere rug.
Zie nog wel of ik iets ga doen qua Wii Fit vanavond; maar denk het niet.
Goedd, mn lijstje;
O: Niets, ik haat het om vroeg te moeten eten
T: 2 rijstwafels met chocoladepasta.
L: 2 boterhammen, kaas en chocoladepasta
T: Sultana
D: Geen idee, kom ik zo achter ;P
En misschien nog een klein bakje chips met een kiwi of appel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |