Oh, ik ben ook vreselijk suf bezig hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Whoa, wat zijn jullie allemaal productief zegik zit nu al twee uur te broeden op m'n VWO6-literatuur-lessenserie voor de eerste periode. Maar behalve een globale planning heb ik nog niks
. Ja, een uitgebreid eetlijstje op dieetinzicht.nl en een opgeruimd bureau. Dat wel.
Wat goed dat je al bezig bent voor je scriptiequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vanochtend 2,5 uur gesport, daar kan ik qua productiviteit zéker 3 dagen op teren. Ben ook een paar uur naar de UB geweest, zo even boodschappen doen en een boek doornemen voor m'n scriptie.
Euhm, je weet dat ik al sinds vorig jaar oktober bezig ben met m'n scriptie (met stage tussendoor)?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat goed dat je al bezig bent voor je scriptie. Ik begon pas 1 sept en moest toen dus ook nog nadenken over wat ik precies wilde
. Ik ben Mark ook aan het aansporen om nu alvast na te gaan denken. Kun je 1 sept direct aan de bak! Waar gaat je scriptie over?
.
Ha, fijn is datquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:56 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me wel helemaalnu alles gedaan is (op een paar dingetjes na, maar toch...ik heb weer grip op mn leven zogezegd nu ik weer kan zien waar ik loop
)
ik heb net gedoucht en ga zo boodschappen doen (want geen eten meer in huis)quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ha, fijn is dat. Waar ga je 't mee vieren? Ik vier dat altijd met lang in bad gaan
.
Dat klinkt gezellig. En opgewekt ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb net gedoucht en ga zo boodschappen doen (want geen eten meer in huis)
vanavond kijk ik tv en ga ik naar de kroeg (want heel goed vriendinnetje is weer terug uit canada en die ik heb door onze beider vakanties echt al een maand niet gezien - en dat vond ik best lang)
en ik eet pasta vanavond
Wat lief!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:48 schreef Daph_ het volgende:
Dank![]()
Nu ga ik een klein puntje taart eten (net uit betrouwbare bron vernomen dat we het komende uur oid nog niet gaan eten)![]()
Mijn hele bureau en monitor hingen vol met slingers!!
das wel erg weinig en zinloos eten overdag:quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:52 schreef Crientj het volgende:
Ellew
Moe van het werken. ;o En een zere rug.
Zie nog wel of ik iets ga doen qua Wii Fit vanavond; maar denk het niet.
Goedd, mn lijstje;
O: Niets, ik haat het om vroeg te moeten eten
T: 2 rijstwafels met chocoladepasta.
L: 2 boterhammen, kaas en chocoladepasta
T: Sultana
D: Geen idee, kom ik zo achter ;P
En misschien nog een klein bakje chips met een kiwi of appel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |