abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71898243
kortom: ik kon geen TT bedenken

Het vorige deel: Slank #833 met dikke schulden en vette bankrekeningen

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_71898254
bij Perry?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:30:31 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71898256
.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71898264
Perry Ubeda!

http://www.perryubeda.nl/

Die geeft onze kickbokslessen in het Gymnasion!
Ja doei.
pi_71898269
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
.
hoe is het eigenlijk met je man Tink?
Ja doei.
pi_71898287
ah haha... zolang het maar op het gymnasion is vind ik het prima
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:32:47 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71898293
Normaal. We proberen er maar niet te veel aan te denken totdat de eerste symptonen ( hoe schrijf je dit woord ook al weer? )de kop op steken.
pi_71898301
Vechtsporten zijn toch wel zo heerlijk . Iedere keer anders (want iedere keer andere tegenstander, nieuwe technieken), je moet altijd op blijven letten (want anders trap/stoot) en ik verveel me nooit. Kan niet wachten tot ik weer 3x per week kan trainen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:33:11 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71898306
Theeee!!

Veeeeeeeeeeee!!

Peeeeeeeeeeeeeeeeee....!! *tromgeroffel met dramatisch salvo*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71898324
Ziezo, ik ben twee vijfliter zuurkoolvaten rijker, en 4 potten sleedoornpruimenjam.
Nu opruimen, wassen, bonen plukken en naar schoonmoeders voor de bonenmolen.

Miss_S, stel je niet aan, dansen en meeposten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71898333
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:32 schreef Tinkepink het volgende:
Normaal. We proberen er maar niet te veel aan te denken totdat de eerste symptonen ( hoe schrijf je dit woord ook al weer? )de kop op steken.
oh, symptomen blijven langer uit?
okay..
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:38:24 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71898425
Ik heb nou door de TT trouwens dat ene liedje (van de Kast!) in mn hoofd

We hebben woorden, zonder woorden,
en we lezen elkaars ergernissen
en naar elkaars gedachten,
hoeven wij allang niet meer te gissen

</drama llama out>
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:38:36 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71898429
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh, symptomen blijven langer uit?
okay..
Ja, Lyme is wel aangetoond in het bloed, maar hij merkt er verder nog niets van.
pi_71898518
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, Lyme is wel aangetoond in het bloed, maar hij merkt er verder nog niets van.
Da's positief.
Grote kans dat de antibiotica gaat werken, toch?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:45:30 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71898564
*duimt voor man van Tink*
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:45:36 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71898568
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Da's positief.
Grote kans dat de antibiotica gaat werken, toch?
Ik weet het eigenlijk niet. De ene website zegt van wel, de andere van niet en de dokter zegt dat we ons geen zorgen moeten maken. En dat laatste proberen we dan maar ook. Ik heb het gevoel dat er geen zinnig woord over te zeggen valt en dat we maar gewoon moeten afwachten. Helaas, want ik kan slecht tegen dit soort onzekerheid.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:46:38 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71898588
Ontopic: er liggen knolselderiepatatjes in de oven. Honger
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:50:47 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_71898666
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

hopen dat dat zo blijft dan
stormy waters...
sailin'
pi_71898697
wat zij zeiden

zow net lekker gedouched en toen kwam Mr.Mo even kijken.. en dan denk ik "juh.. hij vindt me toch wel sexy"

is het al 1 september? Dan 'mag' ik weer sporten
Ja doei.
pi_71898708
Hmmmmmz.........ik ben gisteren al uiteten geweest. Nu kan ik vanavond weer......maar eigenlijk wil ik gewoon op de bank............aan de andere kant: het is mooi weer én ik zou sws al een terrasje gaan doen, na het werk...........dilemma.......dilemma..............

Lijstje:

O: volkoren bolletje met een gebakken eitje
L: 1 cracker pindakaas/sambal/komkommer
T: nog zo wat van die crackers
T: wodkaatje
D:?????????
pi_71898721
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ontopic: er liggen knolselderiepatatjes in de oven. Honger
O is dat lekker?? Nooit gehad uit de oven!!
pi_71898815
Nah, had ik mezelf een enorme schop onder mijn kont gegeven om naar de sportschool te gaan, zijn ze dicht! Hoera voor sportscholen in een durp die ook gewoon echt een week dicht gaan vanwege vakantie Gelukkig vanaf maandag weer open
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71899003
Tink, heeft je man nu antibiotica? Mijn moeder had ook Lyme en geloofde me niet, met d'r rode kring op haar voet. Huisarts dacht eerst dat het exceem was, en pas nadat mijn vader plaatjes had gegoogled is haar bloed gecontroleerd. Toch Lyme. En toen zaten we dus al zo'n 3 weken na het verschijnen van de rode kring. Ze heeft AB gekregen en verder nergens last van gehad.

Ik heb mijn proefles Zumba gehad en zit me nog steeds af te vragen wat er nou speciaal aan is Ze geven de officiele Zumba en gaan ook naar Amerika voor bijscholing enzo, maar ik vond het precies hetzelfde als de bodytraining van Les Mills die ik ooit gedaan heb. Alleen gebruikten die een stepding.

En het is een dansschool, dus de vloer was echt veel te glad. Niet altijd handig.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71899067
Dus nu zit ik met het dilemma of ik dit 22.50 waard vind (1x per week) of 27.50 (2x per week). Het is niet in mijn woonplaats, dus ik moet ook nog elke keer 10 km heen en weer. En 1x per week is me dan ook weer te weinig. En het is om 9 uur op zaterdag

Hm. Misschien eens een proefles doen bij de fitness bij mij om de hoek. De exmeneer z'n abbo daar is toch afgelopen, dus ik kan er heen zonder 'm tegen te komen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')