Tsja dat weet ik. Ik blijf er altijd mee hannessen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beter te formeel dan te informeel. Met dat laatste kun je het echt flink verkl***en
Stoerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:58 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben trouwens definitief ingeschreven bij Nyenrode, yay!
Ahahahahahaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik gebruik ook altijd "Beste [naam]" en "met vriendelijke groet". Ben het met Tink eens dat "geachte" wel erg formeel is. Tenzij ik inderdaad zeker weet dat de persoon oud is, of inderdaad zeer geacht.
Maar mijn leerlingen kunnen het nog beter, voorbeeld mailtje van afgelopen schooljaar:
[..]
En dan van zo'n e-mailadres als "stoere_richard_pik_1995@hotmail.com".
Drukdrukdruk enzo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar ga jij zo snel naartoe?!.
Zenkjoequote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Terug van zumbaMijn god, wat een hitte zeg! Maar ik ben wel trots op mezelf
![]()
Klinkt lekker, zo'n bbq Daph! En nog gefeliciteerd met je verjaardag (toen was m'n laptop stuk) én je inschrijving bij Nyenrode!![]()
Ik moest echt wel, had al een maand niet meer gesport door de vakantie! En op de weegschaal kon ik dat duidelijk zien (61 kilo, terwijl ik normaal rond de 58 schommel)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:13 schreef Tinkepink het volgende:Jullie zijn echt gestoord dat jullie gaan sporten met dit weer.
* Tink heeft vandaag tegen de bureaucratie gevochten en een beetje gefietst en vond het wel weer mooi geweest
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:27 schreef Daph_ het volgende:
Crientj: pak de pringles en ga er even flink op springen (wel de dop/deksel eraf halen, anders ontploft die buis) om het tot pulp te vermalen. Caloriën verbranden en verbannen tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |