abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72021398
Ik ga zaterdag of zondag weer aan de Zumba, mijn moeder heeft via via een kaart voor 1 maand gratis sporten gescoord. Iemand had die gewonnen, maar gebruikt 'm niet. Nu betaal ik diegene het geld en hoef ik dus pas over een maand te beslissen of ik me echt inschrijf

En toen ik net thuiskwam lag er een dikke envelop van het werk, met een nieuw contract De 1 schaal omhoog is dus officieel binnen! Ik ben echt blij dat de nieuwe organisatie waar we onder vallen zo stipt werkt. En nu kan ik de hypotheker morgen de berekening laten maken adhv het nieuwe salaris.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72021465
Syena wat goed allemaal!

Ik ga slapen, val bijna in slaap. Paracetamolletjes erin en naar bed.. Fijne avond allemaal!
pi_72021530
Merel, het wordt vrijdag weer koeler, toch? Niet om je te ontmoedigen, maar het viel mij best tegen vanochtend (rond negenen was dat). Ik adem minder lekker met de hitte, ik krijg het mega-heet, en krijg een soort vage hoofdpijn als ik in de zon loop.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:28:00 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72021581
Whoera voor Syrena's contractzor, en whoera voor Daph's nyenrode shizzle!

En voor Goedbij's Zumbalicious activitieeees!

Ik ben wezen Body Jammen en het was warm (no shit Sherlock!) en nu eet ik een bakje 0% vet vanille yoghurt zonder toegevoegde suikers, jawel
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:29:28 #255
331 Merel
Be here now.
pi_72021641
Wat een fijne werkvibes bij Syrena en Daph
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, het wordt vrijdag weer koeler, toch? Niet om je te ontmoedigen, maar het viel mij best tegen vanochtend (rond negenen was dat). Ik adem minder lekker met de hitte, ik krijg het mega-heet, en krijg een soort vage hoofdpijn als ik in de zon loop.
Jaaaa ik ben ook bang dat 't morgen weer niks wordt. Heb ik eindelijk weer eens zin om te sporten, is het te warm!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_72021748
Maar het scheelt meer dan 10 graden, volgens de weersverwachting! Ik wilde morgen eigenlijk zwemmen en bodyshape, maar ik denk dat ik het bij zwemmen houd. Het is NU nog te heet om te sporten! En het is nota bene al donker.
pi_72021814
Hier kan 't morgen 37 graden worden WTF people!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:34:55 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72021822
Ik ga morgen helemaal niets doen Het wordt hier minimaal 35 graden en dat is te warm voor welke activiteit dan ook.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:35:31 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72021852
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef Syrena het volgende:
Hier kan 't morgen 37 graden worden WTF people!
Dat dus. Te heet. En dan 's middags noodweer.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:37:15 #260
331 Merel
Be here now.
pi_72021927
Ik merk bijzonder weinig van 't warme weer op m'n werk Überhaupt van het weer. McOffLimits belde vanmiddag om te vragen hoe de wind daar was. Weet ik veel, ik zie op de 29e verdieping geen bomen heen en weer zwiepen ofzo
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_72021988
Ik sla morgen ook een dagje over met sporten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:40:24 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72022050
Uh-oh! En ik was van plan morgen naar Zumba te gaan Nou ik kijk wel of ik denk het te kunnen overleven (ik wil me aan mn planning houden! Dan voel ik me kicker-asser-der! )
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:42:18 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72022115
Ga morgen gewoon 2 uur wandelen hoor, heerlijk!
Dan bbq, gezond! Dus een biefstukje, kipfiletje en een varkenshaasje, courgette, paprika, ui e.d.
Zin in!
Noodweer? Wij kunnen heerlijk onderkap zitten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:43:06 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72022146
Hoe gaat het met je oog uniekhoorn?
pi_72022168
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uh-oh! En ik was van plan morgen naar Zumba te gaan Nou ik kijk wel of ik denk het te kunnen overleven (ik wil me aan mn planning houden! Dan voel ik me kicker-asser-der! )
En Zumba is ook gewoon leuk, dat maakt het dragelijker in de hitte

Ik vind dat jij héél goed bezig bent Mariaatje!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:46:55 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72022274
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het met je oog uniekhoorn?
Super! dank je, heb totaal nergens geen last meer van, kan niet wachten tot vollgende week

Jij gaat de harde slaafwereld weer in dus?
Heb vandaag van mijn ome werkgever weer loon gehad, toch wel lekker hoor, zekerheid.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:48:11 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72022319
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Super! dank je, heb totaal nergens geen last meer van, kan niet wachten tot vollgende week

Jij gaat de harde slaafwereld weer in dus?
Heb vandaag van mijn ome werkgever weer loon gehad, toch wel lekker hoor, zekerheid.
Maar wel onder voorbehoud. Ik heb een jaar/vastcontract afgeslagen ten gunste voor een halfjaarcontract.

Fijn om te lezen dat het goed gaat.
pi_72022325
Ik werd van de week gebeld met de vraag of ik morgen kon komen werken, en ik heb ja gezegd. Ik vind het nu eigenlijk wel fijn, want er is airco. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:48:52 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72022347
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En Zumba is ook gewoon leuk, dat maakt het dragelijker in de hitte

Ik vind dat jij héél goed bezig bent Mariaatje!
Da's waar, ik heb er ook wel weer zin in!
Dankjoe! If I keep this up, I should be healthy and slim by the time pigs fly D.w.z.: ik heb idd het idee best goed bezig te zijn, en hoop nog stilletjes dat de kilo's er binnenkort ineens afvliegen Nu gebeurt er nog weinig in that department

Jij gaat ook weer ass-kicken nu je terug bent van <Mo> verkansie? </Mo>
pi_72022433
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's waar, ik heb er ook wel weer zin in!
Dankjoe! If I keep this up, I should be healthy and slim by the time pigs fly D.w.z.: ik heb idd het idee best goed bezig te zijn, en hoop nog stilletjes dat de kilo's er binnenkort ineens afvliegen Nu gebeurt er nog weinig in that department

Jij gaat ook weer ass-kicken nu je terug bent van <Mo> verkansie? </Mo>
Nou, van al dat sporten van jou zal je in ieder geval wel een stuk strakker worden. En dat is toch heel fijn?

Ik moet inderdaad weer even ass-kicken vanaf nu En dat met een weekend voor de boeg waarin ik 2x uit eten ga en 1x een soort van familiedag heb. Lastig met eten is dat altijd Maargoed, ik ga gewoon rustig aan doen, hou ik het tenminste een keertje vol
pi_72022545
Ik ga nog even lezen en dan slapen. Jullie alvast welterusten!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:57:06 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72022640
Strakker zou idd gaaf zijn! Maar dat is minder 'obvious' dan gewichtsverlies en met mijn zelfbeeld blijven de vetrollen prominenter dan eventuele strakheid ben ik bang

Familie-dingesen zijn altijd lastig ja! Oma is echt mijn 'bane' qua afvallen! Als ik daar langs ga kom ik écht niet weg zonder minstens een grote koek of cakeje verorberd te hebben en zelfs dan is ze teleurgesteld als je niet nóg iets wilt
Grote pré voor jou: met hitte hebben de meeste mensen minder eetlust, dus ga je lekker vol eten met fruitjes en dingen!

Lees ze en slaap ze!
pi_72022813
Dit weekend is het minder warm, Mariaatje. So much voor je positieve theorie
pi_72022815
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Nee, Razz eet gewoon fruit, hè Razz? .

I am weak.

Mijn lijstje voor vandaag:

O: Twee crackers met kalkoenfilet, komkommer.
L: Twee geroosterde boterhammen met mosterd, gekookt ei en tomaat.
T: Magere kwark met nectarine.
T: Plakje grillworst, reepje oude kaas, marshmellow
D: Penne met kip, spinazieroomsaus en kaas
T: Aardbeien met een grote klont stracciatella-ijs

Ik ga morgen maar balansen, het ijs lachte me toe en toen lief begon wilde ik ook maar 't was heeeerlijk .

En het is inderdaad WARM, jeetje zeg, ik heb alle ramen open maar 't blijft gewoon benauwd, bweugh. Gelukkig staat m'n volgende Evy pas voor vrijdag.
pi_72022875
En Goodbye: mooi dat je weer even streng bent! Hopelijk ben je snel weer op de 58 58, MAN. Je bent sowieso al slank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')