Jaaaa ik ben ook bang dat 't morgen weer niks wordt. Heb ik eindelijk weer eens zin om te sporten, is het te warm!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, het wordt vrijdag weer koeler, toch? Niet om je te ontmoedigen, maar het viel mij best tegen vanochtend (rond negenen was dat). Ik adem minder lekker met de hitte, ik krijg het mega-heet, en krijg een soort vage hoofdpijn als ik in de zon loop.
Dat dus. Te heet. En dan 's middags noodweer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef Syrena het volgende:
Hier kan 't morgen 37 graden wordenWTF people!
En Zumba is ook gewoon leuk, dat maakt het dragelijker in de hittequote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uh-oh! En ik was van plan morgen naar Zumba te gaanNou ik kijk wel of ik denk het te kunnen overleven
(ik wil me aan mn planning houden! Dan voel ik me kicker-asser-der!
)
Super! dank je, heb totaal nergens geen last meer van, kan niet wachten tot vollgende weekquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het met je oog uniekhoorn?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Super! dank je, heb totaal nergens geen last meer van, kan niet wachten tot vollgende week
Jij gaat de harde slaafwereld weer in dus?
Heb vandaag van mijn ome werkgever weer loon gehad, toch wel lekker hoor, zekerheid.
Da's waar, ik heb er ook wel weer zin in!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En Zumba is ook gewoon leuk, dat maakt het dragelijker in de hitte![]()
Ik vind dat jij héél goed bezig bent Mariaatje!![]()
Nou, van al dat sporten van jou zal je in ieder geval wel een stuk strakker worden. En dat is toch heel fijn?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's waar, ik heb er ook wel weer zin in!
Dankjoe!If I keep this up, I should be healthy and slim by the time pigs fly
D.w.z.: ik heb idd het idee best goed bezig te zijn, en hoop nog stilletjes dat de kilo's er binnenkort ineens afvliegen
Nu gebeurt er nog weinig in that department
![]()
Jij gaat ook weer ass-kicken nu je terug bent van <Mo> verkansie? </Mo>
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Nee, Razz eet gewoon fruit, hè Razz?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |