quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maak er ff een naam topic van!
Nijmegen # 430 Waarin Cali ontgroend wordt
Ontgroening hoort erbijquote:
Echtquote:
Sinds een paar jaar al. Mocht je je vervelen en in geldnood zitten, de ideale plek om gratis pennen en aanbiedingen te scoren. Verder vooral een plek waar weekenden proberen mensen te trekken en waar té veel flyers uitgedeeld worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:24 schreef Californium het volgende:
[..]
oja.. op balkon op de 4e he?
*kijkt programma*
intromarkt op het rugbyveld
quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Strippen hoort bij een ontgroening
Strippen?quote:
Van de? zal wel even hoi komen zeggen als ik langs kom lopen....quote:Op maandag 17 augustus 2009 04:52 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook een kraampje op de intromarkt.. voor mijn weekend.
Cali als ik je zie zal ik je gedag zeggen
Alchol maakt meer stuk dan je lief isquote:Op maandag 17 augustus 2009 07:55 schreef Californium het volgende:
[..]
...
@ mikkie: OjaEn iki heb het idd gehoord dat de intromarkt geodkope dingen scoren is
komt goed uit nu in arm ben...
O en ik lig gisteravond in bed realiseer ik me dat ik ook nog een reflectieverslag moet maken....Dus dat ga ik nu even heel snel doen
en dan hopen dat ik om 09.00 of 09.15 bij de printer voor de deur kan staan.. dat wordt een duur geintje.... 4 maal uitprinten in kleur EN inbinden
Goedkope datequote:
De koffie is hier ook niet te drinken maarja moet toch wakker worden. Eerste bak is smerig daarna proef je niks meerquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:11 schreef morgane het volgende:
Ik heb ook behoefte aan koffie, maar ik vind 't echt niet te zuipen
van de cie?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tvp
Moblo hoe is het met de voorzitter van de cie afgelopen
nog geen idee, roosters worden pas 25ste bekend gemaaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:47 schreef morgane het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe Engels je gaat bevallen MoBlo!heb je al enig idee in welke groep je zit?
Helemaal gelijk in.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap sowieso niet echt, als er een zegt dat er nog zoveel geregeld moet worden, waarom ze dan mee gaan doen als er genoeg mentoren zijn..
Michiel had ook al gezegd van dat het gewoon beter was als zij backupmentoren waren.
Respectquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een 7 voor mijn scriptie die ik in 10 dagen in elkaar heb gemikt
What the fuckquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe was het beffen van die 57+ lerares?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ongeveer hetzelfde van smaak als je moedertjequote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe was het beffen van die 57+ lerares?
is het zo'n notoire lang-beffer dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
wss zijn ze allang blij dat D_k een keer klaar is daar
Daar zit wat in. Die vent hoort inmiddels bij de inboedelquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
wss zijn ze allang blij dat D_k een keer klaar is daar
4 jaar gedaan over mijn bachelor dat valt toch reuze mee?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Die vent hoort inmiddels bij de inboedel
ik sta ingeschreven als deeltijd student dus ze kunnen nog bij TIS. En mijn cijfer wordt pas ingevoerd nadat ik her-ingeschreven ben. Die constructie had mijn begeleidster bedacht, want dat scheelde de helft aan collegegelden!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:19 schreef Mikkie het volgende:
Oh dat scheelt wel weer 1.600 euro.
Maar hoe heb je het dan geregeld dat je wel je scriptie mocht schrijven en dat ie beoordeeld werd? Want eigenlijk kan dat toch niet als je niet ingeschreven staat...of is dat onderdeel van een uitzonderingclausule van het SNUF waar je geheid deel van uitmaakt?
Dat is wel slimquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ik sta ingeschreven als deeltijd student dus ze kunnen nog bij TIS. En mijn cijfer wordt pas ingevoerd nadat ik her-ingeschreven ben. Die constructie had mijn begeleidster bedacht, want dat scheelde de helft aan collegegelden!
En aardig! Ze was ook naar het ziekenhuis gekomen toen ik daar een beetje zo half dood aan het gaan was.quote:
Heb je al een bachelor?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu heb ik een week de tijd om na te denken welke master ik wil gaan doen!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
4 jaar gedaan over mijn bachelor dat valt toch reuze mee?![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:39 schreef royjn het volgende:
[..]
Heb je al een bachelor?
Wat voor een bachelor?
Ik heb ze allebei hier staan. akoestisch sinds kort.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:54 schreef morgane het volgende:
Akoestisch of elektrisch? En wil je niet ooit lessen gaan nemen ofzo?
Ding uit en sociaal doen, je kan 't.quote:
Ja, als het goed is heb ik net de tweede binnen! Eentje in de biotechnologie en eentje in geschiedenisquote:
Ik zit te denken aan de master spiritualiteit en de master Geschiedenis Nederlands Katholicisme en dan een jaartje te pauzeren met de bachelor Theologie.quote:
Je hebt werkers en denkers, werker!quote:
Dat is mooi, betaal je dus tevens mijn rekeningenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 05:29 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik denk voor mijn werk. En wordt er flink voor betaald.
Waarom? Herkansingquote:
Jupquote:
Is samson zon'hippe tent tegenwoordig? Ik ken die tent alleen maar omdat ouders van vrienden daar altijd heen gingenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:22 schreef Californium het volgende:
Jullie hebben bij de samsom gezeten gister? waaaar? wij ook![]()
En LRben ik helemaal naar de stand gegaan waar jij behoorde te zijn....was je er niet
Edit: lees net je pm passorry
![]()
echt.... Wij van een uur of half 10 tot 12 ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
buiten op terras van half 9 tot 10 uur ofzo
ze hebben gewoon lekker speciaal bierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:29 schreef royjn het volgende:
[..]
Is samson zon'hippe tent tegenwoordig? Ik ken die tent alleen maar omdat ouders van vrienden daar altijd heen gingen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
.Morgane
Spa Rood! Dat water met bubbeltjes, in een glas
Ja, maar dat hebben ze bij camelot bv ook. En het volk wat daar komt is wat jongerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
ze hebben gewoon lekker speciaal bier
Ja dank jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
verder ben je wel schattig hoor
bij Samson komt vanalles, van oud tot jong, en ze hebben er meer en beter speciaalbier. Tevens hebben de mensen die er werken ook daadwerkelijk verstand van bierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef royjn het volgende:
[..]
Ja, maar dat hebben ze bij camelot bv ook. En het volk wat daar komt is wat jonger
En zo is hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij Samson komt vanalles, van oud tot jong, en ze hebben er meer en beter speciaalbier. Tevens hebben de mensen die er werken ook daadwerkelijk verstand van bier
Vroeger kreeg je nog een verhaaltje bij je bier, dat was pas echt vet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
bij Samson komt vanalles, van oud tot jong, en ze hebben er meer en beter speciaalbier. Tevens hebben de mensen die er werken ook daadwerkelijk verstand van bier
dus....quote:
En kan je wel het een en ander lerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, vriendjes van IB zijn ook weer weg, dus het leerwerk kan beginnen
Als wji vrij hebben is het weer slecht weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Zit weer in mijn kantoor, terwijl al mijn vriendjes vandaag naar de berendonck gaan
Werk jij bij de Mac?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:48 schreef Mikkie het volgende:
Neh, ik was gewoon moe. Geen zin om op te staan en aan het werk te gaan voor studie, dus dan maar terug naar bed. Heerlijk geslapen.
Hahaha, welke was het dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat was één van de grootst bewaarde geheimen, tot iemand hem spotte achter de frituur, nu kan die er niet meer onderuit
Reality check: denk je dat die arme knaap meer in zijn mars heeft dan burgers flippen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking bullshit, Mik werkt toch niet echt bij een Mac?
Carrière maken, jeweets!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Reality check: denk je dat die arme knaap meer in zijn mars heeft dan burgers flippen?
Voor je het weet mag je van de burgers flippen naar de kassa bedienen!quote:
Kun je flauw doen, maar als je ziet wat daar in omgaat is dat best een verantwoordelijkheid hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor je het weet mag je van de burgers flippen naar de kassa bedienen!
Ja, het zit mijns inziens dan ook op hetzelfde niveau verantwoordelijkheid als een trauma-chirurg!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je flauw doen, maar als je ziet wat daar in omgaat is dat best een verantwoordelijkheid hoor!.
Mac-medewerkersquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ach zolang jij je er maar goed voelt, is het niet aan ons om te oordelen. Denk alleen niet dat het helemaal mijn soort werk zou zijn
Ga er naar toe! En kom met een glas weer terug!quote:
Op zich 'n puik plan, ware het niet dat ik net een stokbrood in de oven heb gemiktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:43 schreef royjn het volgende:
Glas van Coca cola
Mikkie ga lekker op een terrasje lunchen.
Ik was er ook, maar ik heb niemand gezien!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:46 schreef LastRequest het volgende:
Cali ik was er wel, maar bij een van onze andere kraampjes.. voor ons weekend!
Heb IB en Moblo wel gezien
En gisteravond IB en Yasha nog
Ik heb misschien die avond een etentje, dus dat is sowieso nog even afwachten. Mocht dat niet doorgaan, dan weet ik het nog niet. Het ligt er een beetje aan hoe ik dan met tijdsplanning zit (heb dan net de eerste week stage erop zitten) en wie er verder nog gaan... of het wel mensen zijn die me leuk lijken om te ontmoeten. Anders vind ik het zonde van tijd, geld en energie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben je nog van plan naar de 10jaarsmeet te gaan, Mikkie?
Zou je daar ook niet contant kunnen betalen voor de laatbeslissersquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar laatste moment is die week ervoor omdat je geld over moet maken.
Ik ben er ook! Namens Carolus Magnus (als voormalig) lid. Speciaal ervoor mijn shirtje weer uit de mottenballen gevist.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:46 schreef LastRequest het volgende:
Weet iemand waar het 5verenigingenfeest is ?
Dat dus. Hoed, VB enzo.quote:
Wat die baas zegtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja, dat soort info is security level 5, te verkrijgen bij bezoek aan > 10 meets. Sorry.
Ben jij voormalig CM'er?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben er ook! Namens Carolus Magnus (als voormalig) lid. Speciaal ervoor mijn shirtje weer uit de mottenballen gevist.
Volgens mij zijn ze nu bij blauwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:58 schreef morgane het volgende:
Weet iemand tot wanneer die Mac glazen-actie duurt? Kan het nergens vinden. Heb er in Italië al 3 groene gescoord maar wil nog verder sparen
Dat had ik niet verwacht. CMquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar Mikkie doet net alsof het vreemd is!
Je mag wel een groene van mij hebben!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef morgane het volgende:
ik wou eigenlijk nog 1 groene erbij...dan maar 3 blauwe proberen te scoren
Is daar iets mis mee? Ik ben meen ik niet de enige hier die lid was/is van een van de vijf verenigingen!quote:
Wat nou 'quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag wel een groene van mij hebben!
Nee, dat niet, maar wel de enige van Carolus. Ik ben er meermaals geweest maar heb het altijd een vreselijke braltent gevonden met allemaal van die omhooggevallen pikkies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee? Ik ben meen ik niet de enige hier die lid was/is van een van de vijf verenigingen!
Nee, maar ik bedoel dat je er eentje mag hebben!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat nou ''? het is niet dat ik sterallures heb...toch?
Daar ben ik het wel mee eens ja!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar wel de enige van Carolus. Ik ben er meermaals geweest maar heb het altijd een vreselijke braltent gevonden met allemaal van die omhooggevallen pikkies.
Als je geen probleem hebt tegen niet alternatieve alternatievelingen dan is het wel geschikt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:23 schreef morgane het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand bij Karpe Noktem gezeten? Lijkt me iig al leuker dan de rest.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je geen probleem hebt tegen niet alternatieve alternatievelingen dan is het wel geschikt.
http://karpenoktem.nl/quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:25 schreef morgane het volgende:
[..]
als het alleen maar blowende metalheads zijn die er allemaal hetzelfde uitzien hoeft het niet nee
Studentenverenigingen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:32 schreef morgane het volgende:
Ik vind 't vet meevallen! Maar moet eerst maar eens uitvinden of een studentenvereniging sowieso wel wat voor mij is
PM link for pics, please!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:34 schreef morgane het volgende:
! IB gespot op de foto's van het lustrumfeest.
KN vind ik persoonlijk dan weer het omgekeerde van CM en beide even foutquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt omdat aantal vrienden van Moblo en IB bij Karpe Noktem zitten
Hoe ben jij bij CM terecht gekomen dan? En hoe lang ben je gebleven?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
KN vind ik persoonlijk dan weer het omgekeerde van CM en beide even fout
Tering zeg, geloven jullie alles wat er staat geschreven? *zwengelt bezem aan en vliegt door het open raam naar buiten*quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoe ben jij bij CM terecht gekomen dan? En hoe lang ben je gebleven?
Nee, mikkie heeft gewoon het aangeboren talent burgers te flippen net als spongebob!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
D_K bij CM is net zo geloofwaardig als Mikkie werkend bij de Mac..
Ow wacht........
Ik ben twee keer met KN in aanraking gekomen tijdens de intro, en ik vind het echt een vreselijk vereniging. Allemaal van die hippies die collectief 'zichzelf' willen zijn, veel te alternatief voor mij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:23 schreef morgane het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand bij Karpe Noktem gezeten? Lijkt me iig al leuker dan de rest.
Mwoah, de hele mentorgroep vond het programma om te janken. En het is niet zo dat ik die allemaal al enorm geïndoctrineerd hadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
disclaimer: mikkie is extreem niet alternatief, het kan dus meevallen
Mja goed, het moet natuurlijk wel kunnen. En gezien mijn vrije dagen schaarste komend jaar, wil ik die wel goed bestedenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef royjn het volgende:
Voor mensen die twijfelen of ze naar de 10 jaars meet gaan, gewoon doen.
Ik ken der geen hond ( letterlijk en figuurlijk ) en ik zie het wel.
Btw. ik kan ook nog wat mensen bobben alleen de terugweg weet ik niet hoelaat ik rij.
Ik ken je, veel te bijdehand af en toe dus moet je het wind uit de zeilen nemen hèquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed dat je dat laatste er ff bij zegt.
Ah jij gaat, tofquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef royjn het volgende:
Voor mensen die twijfelen of ze naar de 10 jaars meet gaan, gewoon doen.
Ik ken der geen hond ( letterlijk en figuurlijk ) en ik zie het wel.
Btw. ik kan ook nog wat mensen bobben alleen de terugweg weet ik niet hoelaat ik rij.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lijkt Sziget je leuk? Zo ja, alternatieveling
Ja, ik heb ook 2 blauwe maar die houd ik zelf! Ik kom wel weer een keer langs een meet of anders kom maar langs!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:29 schreef morgane het volgende:
Nu zijn het er zelfs 2! Ik vind die dingen echt cool. Kom je weer een keer naar een meet? Anders haal ik ze wel op, je woont toch op 2 min. hinkelen van de uni weet ik nu. Thanks vast iig
wil je ze echt niet zelf hebben?
Bram is dit jaar geweest, zie Sziget 2009 #4 - Langzaam vertrekt iedereenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:30 schreef morgane het volgende:
! *alternatieveling meldt* Ik zeg al jaren dat ik daar nog een keer heen wil.
Denk dat ik binnenkort eens naar zo'n pubquiz of dansavond ga, al is het wel eng omdat ik er niemand ken
Typerendquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef royjn het volgende:
en Piet ja ik ga ook. Was er ook bij de 5-jaars meet. Toen ging moblo iedereen uithoren haha
Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef morgane het volgende:
Zoals Mikkie het zegt heb ik er juist wel zin inridders en vage dingen spreken me wel aan haha. Ik zat naar de foto's te kijken en ik zag zwaardvechters, boogschieters en vuurspuwers, lijkt me te gek
ik vrees dat ik dus toch een beetje de collectieve alternatieveling ben waar Mikkie zo een hekel aan heeft
Had ik niet gedachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:42 schreef LastRequest het volgende:
Maar Sziget lijkt mij ook heel leuk.. En volgens mij ben ik geen prototype alternatieveling
Laat ze maar lullen! Ridders en zwaardvechten is stoer! De Middeleeuwen dat waren de beste tijden! Alleen ridders, geestelijken en de rest deed er niet toe! Zo zou het nu weer moeten!quote:
M'n zusje is vandaag teruggekomen trouwens, die is wel geweestquote:
En waar kan ik je vinden?quote:
Ja zeg, ik ben geen ridder en ook niet religieus ingesteld, dus dan ben ik helemaal niks waard.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen! Ridders en zwaardvechten is stoer! De Middeleeuwen dat waren de beste tijden! Alleen ridders, geestelijken en de rest deed er niet toe! Zo zou het nu weer moeten!
Ik ook van jou, honnepon!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben geen ridder en ook niet religieus ingesteld, dus dan ben ik helemaal niks waard.rot op met je middeleeuwen.
Vetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:06 schreef LastRequest het volgende:
M'n zusje is vandaag teruggekomen trouwens, die is wel geweest
5 verenigingen feestquote:
Nog niet gesproken! Ze is tot donderdag bij paps en mamsquote:
Molenstraat, molenplein!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
5 verenigingen feest
weet alleen niet precies waar
[..]
Nog niet gesproken! Ze is tot donderdag bij paps en mams
Ze heeft trouwens wel getweet:
Terug van Sziget, het was GEWELDIG!!! Maar damn, nog nooit zoo lekker gedoucht
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:55 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Crematie ligt in de katholieke kerk wat gevoelig. Nog niet eens zo lang geleden was het nog zo dat wie zich liet cremeren nooit meer in de kerk mocht komen.
Ikquote:
En laat al die mannen nou net in de Donau pissenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb daar niet gedoucht, alleen maar in de Donau gezwommen en daar m'n haren gewassen. Dus te begrijpen ja. Mannen kunnen staand plassen, vrouwen hebben daar nog een probleem
.
Ik ook, maar dat mag ook wel na vannacht. Zo lekker slapenquote:
Morgen de kermis!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat mag ook wel na vannacht. Zo lekker slapen.
In Oss, je weet!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:08 schreef Mikkie het volgende:
Kermis?
Ik ga morgenavond niet denk ik, net als donderdag. Misschien na 't weekend nog een avondje.
Brrrr, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Al is die kans wel grootquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Brrrr, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Al is die kans wel groot
Shit happensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef HostiMeister het volgende:
Waar jij je haren in wast, is de plek waar een ander plast.
Ik wilde al zeggen, stelletje hooligans daarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Brrrr, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Al is die kans wel groot
Pics or it didnt happenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben er ook niet weg van... maarja. mn prothese is er vrijdag uit komen zetten en loop nu met een tand minder rond
Had jouw bericht niet gelezen, sorry. Ben gewoon blijquote:
Redbull of veel cola gedronken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht dus inderdaad tot 2 uur wakker gelegen
Waar werk je tegenwoordig eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:57 schreef morgane het volgende:
Aai!
Ik ga zo maar eens naar mn werk, sta voor het eerst een dagje alleen
Tof, workaholicquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef morgane het volgende:
Bij 2 winkels: kledingwinkel Nice op de Lange Hezelstraat en kleding/cadeauwinkel Palm op de Daalseweg
Volgens mij doe ik nog meer intro dan jijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me af waar ik zo moe/brak van ben.. doe de halve intro maar mee, maar blijf moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |