Hoe was het beffen van die 57+ lerares?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een 7 voor mijn scriptie die ik in 10 dagen in elkaar heb gemikt
Ongeveer hetzelfde van smaak als je moedertjequote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe was het beffen van die 57+ lerares?
is het zo'n notoire lang-beffer dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
wss zijn ze allang blij dat D_k een keer klaar is daar
Daar zit wat in. Die vent hoort inmiddels bij de inboedelquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
wss zijn ze allang blij dat D_k een keer klaar is daar
4 jaar gedaan over mijn bachelor dat valt toch reuze mee?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Die vent hoort inmiddels bij de inboedel
ik sta ingeschreven als deeltijd student dus ze kunnen nog bij TIS. En mijn cijfer wordt pas ingevoerd nadat ik her-ingeschreven ben. Die constructie had mijn begeleidster bedacht, want dat scheelde de helft aan collegegelden!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:19 schreef Mikkie het volgende:
Oh dat scheelt wel weer 1.600 euro.
Maar hoe heb je het dan geregeld dat je wel je scriptie mocht schrijven en dat ie beoordeeld werd? Want eigenlijk kan dat toch niet als je niet ingeschreven staat...of is dat onderdeel van een uitzonderingclausule van het SNUF waar je geheid deel van uitmaakt?
Dat is wel slimquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ik sta ingeschreven als deeltijd student dus ze kunnen nog bij TIS. En mijn cijfer wordt pas ingevoerd nadat ik her-ingeschreven ben. Die constructie had mijn begeleidster bedacht, want dat scheelde de helft aan collegegelden!
En aardig! Ze was ook naar het ziekenhuis gekomen toen ik daar een beetje zo half dood aan het gaan was.quote:
Heb je al een bachelor?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu heb ik een week de tijd om na te denken welke master ik wil gaan doen!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
4 jaar gedaan over mijn bachelor dat valt toch reuze mee?![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:39 schreef royjn het volgende:
[..]
Heb je al een bachelor?
Wat voor een bachelor?
Ik heb ze allebei hier staan. akoestisch sinds kort.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:54 schreef morgane het volgende:
Akoestisch of elektrisch? En wil je niet ooit lessen gaan nemen ofzo?
Ding uit en sociaal doen, je kan 't.quote:
Ja, als het goed is heb ik net de tweede binnen! Eentje in de biotechnologie en eentje in geschiedenisquote:
Ik zit te denken aan de master spiritualiteit en de master Geschiedenis Nederlands Katholicisme en dan een jaartje te pauzeren met de bachelor Theologie.quote:
Je hebt werkers en denkers, werker!quote:
Dat is mooi, betaal je dus tevens mijn rekeningenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 05:29 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik denk voor mijn werk. En wordt er flink voor betaald.
Waarom? Herkansingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |