Ding uit en sociaal doen, je kan 't.quote:
Ja, als het goed is heb ik net de tweede binnen! Eentje in de biotechnologie en eentje in geschiedenisquote:
Ik zit te denken aan de master spiritualiteit en de master Geschiedenis Nederlands Katholicisme en dan een jaartje te pauzeren met de bachelor Theologie.quote:
Je hebt werkers en denkers, werker!quote:
Dat is mooi, betaal je dus tevens mijn rekeningenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 05:29 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik denk voor mijn werk. En wordt er flink voor betaald.
Waarom? Herkansingquote:
Jupquote:
Is samson zon'hippe tent tegenwoordig? Ik ken die tent alleen maar omdat ouders van vrienden daar altijd heen gingenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:22 schreef Californium het volgende:
Jullie hebben bij de samsom gezeten gister? waaaar? wij ook![]()
En LRben ik helemaal naar de stand gegaan waar jij behoorde te zijn....was je er niet
Edit: lees net je pm passorry
![]()
echt.... Wij van een uur of half 10 tot 12 ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
buiten op terras van half 9 tot 10 uur ofzo
ze hebben gewoon lekker speciaal bierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:29 schreef royjn het volgende:
[..]
Is samson zon'hippe tent tegenwoordig? Ik ken die tent alleen maar omdat ouders van vrienden daar altijd heen gingen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
.Morgane
Spa Rood! Dat water met bubbeltjes, in een glas
Ja, maar dat hebben ze bij camelot bv ook. En het volk wat daar komt is wat jongerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
ze hebben gewoon lekker speciaal bier
Ja dank jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
verder ben je wel schattig hoor
bij Samson komt vanalles, van oud tot jong, en ze hebben er meer en beter speciaalbier. Tevens hebben de mensen die er werken ook daadwerkelijk verstand van bierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef royjn het volgende:
[..]
Ja, maar dat hebben ze bij camelot bv ook. En het volk wat daar komt is wat jonger
En zo is hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij Samson komt vanalles, van oud tot jong, en ze hebben er meer en beter speciaalbier. Tevens hebben de mensen die er werken ook daadwerkelijk verstand van bier
Vroeger kreeg je nog een verhaaltje bij je bier, dat was pas echt vet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
bij Samson komt vanalles, van oud tot jong, en ze hebben er meer en beter speciaalbier. Tevens hebben de mensen die er werken ook daadwerkelijk verstand van bier
dus....quote:
En kan je wel het een en ander lerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, vriendjes van IB zijn ook weer weg, dus het leerwerk kan beginnen
Als wji vrij hebben is het weer slecht weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Zit weer in mijn kantoor, terwijl al mijn vriendjes vandaag naar de berendonck gaan
Werk jij bij de Mac?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:48 schreef Mikkie het volgende:
Neh, ik was gewoon moe. Geen zin om op te staan en aan het werk te gaan voor studie, dus dan maar terug naar bed. Heerlijk geslapen.
Hahaha, welke was het dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat was één van de grootst bewaarde geheimen, tot iemand hem spotte achter de frituur, nu kan die er niet meer onderuit
Reality check: denk je dat die arme knaap meer in zijn mars heeft dan burgers flippen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking bullshit, Mik werkt toch niet echt bij een Mac?
Carrière maken, jeweets!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Reality check: denk je dat die arme knaap meer in zijn mars heeft dan burgers flippen?
Voor je het weet mag je van de burgers flippen naar de kassa bedienen!quote:
Kun je flauw doen, maar als je ziet wat daar in omgaat is dat best een verantwoordelijkheid hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor je het weet mag je van de burgers flippen naar de kassa bedienen!
Ja, het zit mijns inziens dan ook op hetzelfde niveau verantwoordelijkheid als een trauma-chirurg!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je flauw doen, maar als je ziet wat daar in omgaat is dat best een verantwoordelijkheid hoor!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |