quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maak er ff een naam topic van!
Nijmegen # 430 Waarin Cali ontgroend wordt
Ontgroening hoort erbijquote:
Echtquote:
Sinds een paar jaar al. Mocht je je vervelen en in geldnood zitten, de ideale plek om gratis pennen en aanbiedingen te scoren. Verder vooral een plek waar weekenden proberen mensen te trekken en waar té veel flyers uitgedeeld worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:24 schreef Californium het volgende:
[..]
oja.. op balkon op de 4e he?
*kijkt programma*
intromarkt op het rugbyveld
quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Strippen hoort bij een ontgroening
Strippen?quote:
Van de? zal wel even hoi komen zeggen als ik langs kom lopen....quote:Op maandag 17 augustus 2009 04:52 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook een kraampje op de intromarkt.. voor mijn weekend.
Cali als ik je zie zal ik je gedag zeggen
Alchol maakt meer stuk dan je lief isquote:Op maandag 17 augustus 2009 07:55 schreef Californium het volgende:
[..]
...
@ mikkie: OjaEn iki heb het idd gehoord dat de intromarkt geodkope dingen scoren is
komt goed uit nu in arm ben...
O en ik lig gisteravond in bed realiseer ik me dat ik ook nog een reflectieverslag moet maken....Dus dat ga ik nu even heel snel doen
en dan hopen dat ik om 09.00 of 09.15 bij de printer voor de deur kan staan.. dat wordt een duur geintje.... 4 maal uitprinten in kleur EN inbinden
Goedkope datequote:
De koffie is hier ook niet te drinken maarja moet toch wakker worden. Eerste bak is smerig daarna proef je niks meerquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:11 schreef morgane het volgende:
Ik heb ook behoefte aan koffie, maar ik vind 't echt niet te zuipen
van de cie?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tvp
Moblo hoe is het met de voorzitter van de cie afgelopen
nog geen idee, roosters worden pas 25ste bekend gemaaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:47 schreef morgane het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe Engels je gaat bevallen MoBlo!heb je al enig idee in welke groep je zit?
Helemaal gelijk in.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap sowieso niet echt, als er een zegt dat er nog zoveel geregeld moet worden, waarom ze dan mee gaan doen als er genoeg mentoren zijn..
Michiel had ook al gezegd van dat het gewoon beter was als zij backupmentoren waren.
Respectquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een 7 voor mijn scriptie die ik in 10 dagen in elkaar heb gemikt
What the fuckquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe was het beffen van die 57+ lerares?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ongeveer hetzelfde van smaak als je moedertjequote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe was het beffen van die 57+ lerares?
is het zo'n notoire lang-beffer dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
wss zijn ze allang blij dat D_k een keer klaar is daar
Daar zit wat in. Die vent hoort inmiddels bij de inboedelquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
wss zijn ze allang blij dat D_k een keer klaar is daar
4 jaar gedaan over mijn bachelor dat valt toch reuze mee?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Die vent hoort inmiddels bij de inboedel
ik sta ingeschreven als deeltijd student dus ze kunnen nog bij TIS. En mijn cijfer wordt pas ingevoerd nadat ik her-ingeschreven ben. Die constructie had mijn begeleidster bedacht, want dat scheelde de helft aan collegegelden!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:19 schreef Mikkie het volgende:
Oh dat scheelt wel weer 1.600 euro.
Maar hoe heb je het dan geregeld dat je wel je scriptie mocht schrijven en dat ie beoordeeld werd? Want eigenlijk kan dat toch niet als je niet ingeschreven staat...of is dat onderdeel van een uitzonderingclausule van het SNUF waar je geheid deel van uitmaakt?
Dat is wel slimquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ik sta ingeschreven als deeltijd student dus ze kunnen nog bij TIS. En mijn cijfer wordt pas ingevoerd nadat ik her-ingeschreven ben. Die constructie had mijn begeleidster bedacht, want dat scheelde de helft aan collegegelden!
En aardig! Ze was ook naar het ziekenhuis gekomen toen ik daar een beetje zo half dood aan het gaan was.quote:
Heb je al een bachelor?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu heb ik een week de tijd om na te denken welke master ik wil gaan doen!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
4 jaar gedaan over mijn bachelor dat valt toch reuze mee?![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:39 schreef royjn het volgende:
[..]
Heb je al een bachelor?
Wat voor een bachelor?
Ik heb ze allebei hier staan. akoestisch sinds kort.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:54 schreef morgane het volgende:
Akoestisch of elektrisch? En wil je niet ooit lessen gaan nemen ofzo?
Ding uit en sociaal doen, je kan 't.quote:
Ja, als het goed is heb ik net de tweede binnen! Eentje in de biotechnologie en eentje in geschiedenisquote:
Ik zit te denken aan de master spiritualiteit en de master Geschiedenis Nederlands Katholicisme en dan een jaartje te pauzeren met de bachelor Theologie.quote:
Je hebt werkers en denkers, werker!quote:
Dat is mooi, betaal je dus tevens mijn rekeningenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 05:29 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik denk voor mijn werk. En wordt er flink voor betaald.
Waarom? Herkansingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |