Ja, het zit mijns inziens dan ook op hetzelfde niveau verantwoordelijkheid als een trauma-chirurg!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je flauw doen, maar als je ziet wat daar in omgaat is dat best een verantwoordelijkheid hoor!.
Mac-medewerkersquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ach zolang jij je er maar goed voelt, is het niet aan ons om te oordelen. Denk alleen niet dat het helemaal mijn soort werk zou zijn
Ga er naar toe! En kom met een glas weer terug!quote:
Op zich 'n puik plan, ware het niet dat ik net een stokbrood in de oven heb gemiktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:43 schreef royjn het volgende:
Glas van Coca cola
Mikkie ga lekker op een terrasje lunchen.
Ik was er ook, maar ik heb niemand gezien!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:46 schreef LastRequest het volgende:
Cali ik was er wel, maar bij een van onze andere kraampjes.. voor ons weekend!
Heb IB en Moblo wel gezien
En gisteravond IB en Yasha nog
Ik heb misschien die avond een etentje, dus dat is sowieso nog even afwachten. Mocht dat niet doorgaan, dan weet ik het nog niet. Het ligt er een beetje aan hoe ik dan met tijdsplanning zit (heb dan net de eerste week stage erop zitten) en wie er verder nog gaan... of het wel mensen zijn die me leuk lijken om te ontmoeten. Anders vind ik het zonde van tijd, geld en energie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben je nog van plan naar de 10jaarsmeet te gaan, Mikkie?
Zou je daar ook niet contant kunnen betalen voor de laatbeslissersquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar laatste moment is die week ervoor omdat je geld over moet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |