Bram is dit jaar geweest, zie Sziget 2009 #4 - Langzaam vertrekt iedereenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:30 schreef morgane het volgende:
! *alternatieveling meldt* Ik zeg al jaren dat ik daar nog een keer heen wil.
Denk dat ik binnenkort eens naar zo'n pubquiz of dansavond ga, al is het wel eng omdat ik er niemand ken
Typerendquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef royjn het volgende:
en Piet ja ik ga ook. Was er ook bij de 5-jaars meet. Toen ging moblo iedereen uithoren haha
Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef morgane het volgende:
Zoals Mikkie het zegt heb ik er juist wel zin inridders en vage dingen spreken me wel aan haha. Ik zat naar de foto's te kijken en ik zag zwaardvechters, boogschieters en vuurspuwers, lijkt me te gek
ik vrees dat ik dus toch een beetje de collectieve alternatieveling ben waar Mikkie zo een hekel aan heeft
Had ik niet gedachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:42 schreef LastRequest het volgende:
Maar Sziget lijkt mij ook heel leuk.. En volgens mij ben ik geen prototype alternatieveling
Laat ze maar lullen! Ridders en zwaardvechten is stoer! De Middeleeuwen dat waren de beste tijden! Alleen ridders, geestelijken en de rest deed er niet toe! Zo zou het nu weer moeten!quote:
M'n zusje is vandaag teruggekomen trouwens, die is wel geweestquote:
En waar kan ik je vinden?quote:
Ja zeg, ik ben geen ridder en ook niet religieus ingesteld, dus dan ben ik helemaal niks waard.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen! Ridders en zwaardvechten is stoer! De Middeleeuwen dat waren de beste tijden! Alleen ridders, geestelijken en de rest deed er niet toe! Zo zou het nu weer moeten!
Ik ook van jou, honnepon!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben geen ridder en ook niet religieus ingesteld, dus dan ben ik helemaal niks waard.rot op met je middeleeuwen.
Vetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:06 schreef LastRequest het volgende:
M'n zusje is vandaag teruggekomen trouwens, die is wel geweest
5 verenigingen feestquote:
Nog niet gesproken! Ze is tot donderdag bij paps en mamsquote:
Molenstraat, molenplein!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
5 verenigingen feest
weet alleen niet precies waar
[..]
Nog niet gesproken! Ze is tot donderdag bij paps en mams
Ze heeft trouwens wel getweet:
Terug van Sziget, het was GEWELDIG!!! Maar damn, nog nooit zoo lekker gedoucht
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:55 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Crematie ligt in de katholieke kerk wat gevoelig. Nog niet eens zo lang geleden was het nog zo dat wie zich liet cremeren nooit meer in de kerk mocht komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |