quote:
Lijkt me erg onhandig met een slaaptreinquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ah, kan ook. Vorig jaar moesten we overstappen in Wenen.
Mwah, om 12 uur `smiddags was het overstappenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:07 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Lijkt me erg onhandig met een slaaptrein
Een nieuw ticket kopen, of even contact opnemen met Szigetfestival.nl, misschien kunnen ze nog wat voor je regelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:48 schreef Chaos-Zero het volgende:
Een vriend van me is z'n camping ticket kwijt, kan er nog op een of andere manier toegang verleend worden aan hem?
Hmm hopen voor hem dat hij hem nog vind. Hij gaat nu zelfs tussen het oud papier kijkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een nieuw ticket kopen, of even contact opnemen met Szigetfestival.nl, misschien kunnen ze nog wat voor je regelen.
Toen ik vorige week keek waren de verwachtingen een stuk beter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:02 schreef El.Wulfo het volgende:
http://www.zoover.nl/hong(...)/budapest/hotel/weer
dinsdag kans op regen en niet zo heul warm
Klopt, alles word ingescand. Daaromquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:26 schreef Chaos-Zero het volgende:
Het schijnt opgelost te zijn
Elroy mailde hem dat hij kan zeggen dat hij z'n kaartje vergeten is. ZIjn barcode heeft hij toegestuurd gekregen en die kan hij laten zien/zeggen. Toch nog een leuke Sziget
Jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:13 schreef De_Ananas het volgende:
Is er een winkel daar waar je gasflessen en dergelijke campinggerei kan kopen?
En is het makkelijk om te pinnen?
Ja, voor 10 euro per dag als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:23 schreef Markeerstift het volgende:
Is het nu zo dat je 2 dagen vooraf al je tent op kunt zetten, dus vanaovnd en morgen, of tellen die twee dagen voor maandag en dinsdag? Als dat zo is hebben wij een klein probleempje
Die 2 dagen zijn vandaag en morgenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, voor 10 euro per dag als ik het goed heb.
Ja precies. Vanaf maandag is het normale campingkaartje al geldig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:12 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Die 2 dagen zijn vandaag en morgen
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Ik heb ook een soort van sporttas, trolly en een rugtas voor eten en drinken in de trein. Daarnaast nog een slaap zak..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
Hoeveel bagage kan je meenemen in de trein? Ik wil een rugtas, weekendtas en een backpak meenemen.
quote:17 Augustus: Einde festival, om 08:00 uur dient iedereen het terrein te verlaten.
quote:Sziget-Express terug:
Vertrek Budapest Nyugati 15.30
Dan ga ik wel met de gewone trein, maar hoe tering druk zal het wel niet worden dan op het station en wtf moet je de hele dag doen met zo tering veel bagage bij je?quote:Sziget-Slaaptrein terug:
Vetrek Budapest Nyugati circa 16.30 (definitieve tijd wordt op de trein gemeld)
Ik hoop dan even ergens een badhuis te vinden. Maar goed, dan zit je alsnog met je spullen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat trouwens echt super kut is is het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan ga ik wel met de gewone trein, maar hoe tering druk zal het wel niet worden dan op het station en wtf moet je de hele dag doen met zo tering veel bagage bij je?
Vergeet niet dat je 3 grote treinstations hebt in Budapest. Maar sowieso is het gezellig druk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan ga ik wel met de gewone trein, maar hoe tering druk zal het wel niet worden dan op het station en wtf moet je de hele dag doen met zo tering veel bagage bij je?
Ik was de laatste dag de hele middag op het station gaan zitten. De hele tijd zitten kaartenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoop dan even ergens een badhuis te vinden. Maar goed, dan zit je alsnog met je spullen.
Dat is allemaal niet zo strikt. Vorig jaar rond een uur of 10 wakker geworden, toen rustig begonnen met inpakken etc, en daarna nog even in de stad op een terrasje gezeten tot ons vliegtuig vertrokquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou er echt niet aan moeten denken om eerst nog te moeten werken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 06:29 schreef Brammie1 het volgende:
mijn wekker ging een half uur geleden alik moet nog werken van 7:30 tot 15:00. 3 kwartier later de trein naar Den Bosch!
21quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:10 schreef adutchgirl020 het volgende:
Over een paar uur gaat de trein! Hebber zin in!Wel jammer dat ie er nu 20 uur over doet
Doei Zotheid, veel plezierquote:
Dank je wel!quote:
Veel Plezerquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef Chaos-Zero het volgende:
Jongens, heel veel plezier allemaal, ik ga er zo vandoor even een vriend ophalen, dan gelijk door naar spoor 7b in Amsterdam!
Tot op Sziget of op de meeting
Kudt, heb ik dat.quote:
Nog niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't uitverkocht? Kan 't nergens vinden.
Ik dinsdag, zelfde vlucht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:00 schreef Rayan het volgende:
Ben hier wss als laaste weg haha!![]()
Morgen om 12:35 vetrekt mijn vlucht vanaf eindhoven airport, als er nog mensen in die vlucht zitten, laaat je horeeeeeeeeee
Ach, anders zit je ook maar te wachten tot er wat begintquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op dinsdag aankomen is kut, alle schaduwplekken zijn dan al weg.
faith no more niet zo bijzonder? fat boy slim geen hol aan? man, wat is dat voor triest gelul. dat waren twee van de hoogtepunten van deze sziget.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:02 schreef Pantheon het volgende:
Dat was leuk! Het weer viel me enorm mee - alhoewel het op de camping wel een rotzooi zijn geweest, dat is dan weer het voordeel van een hotel. Bij lange na niet zo warm als vorig jaar alhoewel het de laatste twee dagen nog even flink aanzette. Biertjes smaakten weer goed, alhoewel de hoofdsponsor van vorig jaar het liet afweten.
Bandjes waren er ook nog!: IAMX (de enige band die ik graag wilde zien) waren enorm leuk, maar drie uur op het hoofdpodium is natuurlijk niet goed bedacht, Nouvelle Vague was grappig en Ska-P bleek helemaal niet mijn ding dus toen zijn we maar vast met de woensdag-after-party begonnen. Donderdag's Die Toten Hosen gezien, wat leuk was maar niet denderend, toen wilde ik Vive la Fête zien maar die kwamen niet dus maar een stukje Fatboy Slim meegepakt. Dat was hels druk en geen flikker aan dus toen zijn we maar metalbandjes gaan kijken, wat natuurlijk altijd leuk is. Satricon klonk dit jaar echter belabberd, helemaal omdat het twee jaar geleden enorm tof was. Vrijdag dan, Jet was een leuke binnenkomener, tijdens Primal Scream wat rondgelopen maar dat klonk niet heel overtuigend, en toen Pendulum en Prodigy die allebei best de moeite waard waren. Deathstars ook wel volgens mij, maar ik heb toen maar even een tukkie gedaan, anders kwam ik de rest van de nacht niet meer door. Placebo was erg goed, blij dat ik die toch maar ben gaan kijken, Manic Street Preachers (stonden ervoor) viel mij wat tegen qua muziek maar klonk wel strak. Tijdens Babylon Circus maar de waterpijp uit de tas geplukt en van een afstandje toegekeken
En de laatste dag was Danko Jones (ik vind die grote bek van 'm wel wat hebben), Isolated viel vies tegen en begon drie kwartier te laat, The Offspring was ook al niet en Faith No More was niet zo bijzonder.
Kort samengevat: leuk gehad! Volgend jaar is Boedapest culturele hoofdstad van Europa volgens mij? Dan zal het nog wel wat drukker worden.
Het interesseert mij geen reet wat JIJ de hoogtepunten van Sziget vond, als je zo'n reactie geeft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:38 schreef HanSchwulo het volgende:
[..]
faith no more niet zo bijzonder? fat boy slim geen hol aan? man, wat is dat voor triest gelul. dat waren twee van de hoogtepunten van deze sziget.
Liet jij de eerste dag met een blauw ajax shirt?quote:
Dat was ik jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Liet jij de eerste dag met een blauw ajax shirt?
Zo ja
Ik kon je niet vinden. Ik wist ook niet meer in welke coupe je zat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was ik ja!
Waarom kwam je niet hallo zeggen in de trein, ik had speciaal mijn Kobayashi shirt aangedaan zodat je me kon herkennen
Ja die op de heenweg was echt superirritant.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kon je niet vinden. Ik wist ook niet meer in welke coupe je zat.
Die omroepster in de trein, wtf.
.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je laatste dagen trouwens nog al die wcrollen in de bomen gezien? Een stel Nederlanders had een heel stuk geTPt.
Het smerigste van het hele festival waren naast de Toi Toi's de zweetregen in de Party Arena. Ik snap niet waarom ze niet als bij medusa het gewoon open hadden gelaten. Zeker bij Armin was het echt verschrikkelijk.
Geen mexicaanse griep maar m'n keel is wel schraal van die 2 pakjes Hongaarse Gauloises per dag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:33 schreef Brammie1 het volgende:
wie heeft er nog meer de Mexicaanse griep opgelopenik heb 'm ook flink verspreid de afgelopen week...
Echt geweldigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef Elwar het volgende:
[..]![]()
YEAH! Fok!ers die van ons kunstwerk hebben kunnen genieten! (96 rollen voor iets van 1000 HUF bij de Auchan
).
Verder een onwijs geslaagd festival. Toppunten voor mij waren de avond van Pendulum-Prodigy en Al Di Meola (ben groot fan en was enorm verrast toen ik hem in 't programma boekje zag staan)
Komend jaar staat heel Den Helder weer op dezelfde spot langs het strand (met waarschijnlijk 5x zoveel man), dus pas maar op
Haha, ja inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja die op de heenweg was echt superirritant.
En die op de terugweg was echt helemaal dronken of stoned ofzo.
Als je maar blijft herhalen dat een muntje 250 forint is terwijl je collega al 4x zegt 750![]()
Wel echt relaxed dat je gewoon kon roken en smoken in je coupe als degene met wie je zit er geen last van heeft
Dat was zo gaaf!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef Rayan het volgende:
Oeps typo, wtf waarom kan ik mijn vorige bericht niet editen![]()
Anyways iemand m in youtubeformaat zetten hier?
Pics? Ruilen tegen mijn karaoke filmpje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik krijg net een smsje van m'n Hongaarse meisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |