Ikquote:
En laat al die mannen nou net in de Donau pissenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb daar niet gedoucht, alleen maar in de Donau gezwommen en daar m'n haren gewassen. Dus te begrijpen ja. Mannen kunnen staand plassen, vrouwen hebben daar nog een probleem
.
Ik ook, maar dat mag ook wel na vannacht. Zo lekker slapenquote:
Morgen de kermis!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat mag ook wel na vannacht. Zo lekker slapen.
In Oss, je weet!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:08 schreef Mikkie het volgende:
Kermis?
Ik ga morgenavond niet denk ik, net als donderdag. Misschien na 't weekend nog een avondje.
Brrrr, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Al is die kans wel grootquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Brrrr, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Al is die kans wel groot
Shit happensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef HostiMeister het volgende:
Waar jij je haren in wast, is de plek waar een ander plast.
Ik wilde al zeggen, stelletje hooligans daarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Brrrr, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Al is die kans wel groot
Pics or it didnt happenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben er ook niet weg van... maarja. mn prothese is er vrijdag uit komen zetten en loop nu met een tand minder rond
Had jouw bericht niet gelezen, sorry. Ben gewoon blijquote:
Redbull of veel cola gedronken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht dus inderdaad tot 2 uur wakker gelegen
Waar werk je tegenwoordig eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:57 schreef morgane het volgende:
Aai!
Ik ga zo maar eens naar mn werk, sta voor het eerst een dagje alleen
Tof, workaholicquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef morgane het volgende:
Bij 2 winkels: kledingwinkel Nice op de Lange Hezelstraat en kleding/cadeauwinkel Palm op de Daalseweg
Volgens mij doe ik nog meer intro dan jijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me af waar ik zo moe/brak van ben.. doe de halve intro maar mee, maar blijf moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |