Ik ben er ook! Namens Carolus Magnus (als voormalig) lid. Speciaal ervoor mijn shirtje weer uit de mottenballen gevist.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:46 schreef LastRequest het volgende:
Weet iemand waar het 5verenigingenfeest is ?
Dat dus. Hoed, VB enzo.quote:
Wat die baas zegtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja, dat soort info is security level 5, te verkrijgen bij bezoek aan > 10 meets. Sorry.
Ben jij voormalig CM'er?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben er ook! Namens Carolus Magnus (als voormalig) lid. Speciaal ervoor mijn shirtje weer uit de mottenballen gevist.
Volgens mij zijn ze nu bij blauwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:58 schreef morgane het volgende:
Weet iemand tot wanneer die Mac glazen-actie duurt? Kan het nergens vinden. Heb er in Italië al 3 groene gescoord maar wil nog verder sparen
Dat had ik niet verwacht. CMquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar Mikkie doet net alsof het vreemd is!
Je mag wel een groene van mij hebben!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef morgane het volgende:
ik wou eigenlijk nog 1 groene erbij...dan maar 3 blauwe proberen te scoren
Is daar iets mis mee? Ik ben meen ik niet de enige hier die lid was/is van een van de vijf verenigingen!quote:
Wat nou 'quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag wel een groene van mij hebben!
Nee, dat niet, maar wel de enige van Carolus. Ik ben er meermaals geweest maar heb het altijd een vreselijke braltent gevonden met allemaal van die omhooggevallen pikkies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee? Ik ben meen ik niet de enige hier die lid was/is van een van de vijf verenigingen!
Nee, maar ik bedoel dat je er eentje mag hebben!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat nou ''? het is niet dat ik sterallures heb...toch?
Daar ben ik het wel mee eens ja!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar wel de enige van Carolus. Ik ben er meermaals geweest maar heb het altijd een vreselijke braltent gevonden met allemaal van die omhooggevallen pikkies.
Als je geen probleem hebt tegen niet alternatieve alternatievelingen dan is het wel geschikt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:23 schreef morgane het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand bij Karpe Noktem gezeten? Lijkt me iig al leuker dan de rest.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je geen probleem hebt tegen niet alternatieve alternatievelingen dan is het wel geschikt.
http://karpenoktem.nl/quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:25 schreef morgane het volgende:
[..]
als het alleen maar blowende metalheads zijn die er allemaal hetzelfde uitzien hoeft het niet nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |