RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:32 |
Game on. Het grote topic waar afzeiken van andermans auto geoorloofd is. ![]() Voorbeelden: quote: quote: quote: quote: | |
Rauw. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:42 |
Tevens ik heb gehoord dat Opel met een nieuw soundsystem komt voor hun auto's. Zodat je hem onderweg niet zo hoort roesten. | |
Rauw. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:43 |
Misschien ook wel wat voor US auto's? | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:47 |
quote:Jij hoeft waarschijnlijk ook alleen je achterklep open te zetten zodat je vanzelf vooruit stuitert? ![]() | |
Rauw. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:10 |
quote:Valt mee, ben dol op een goed stukje muziek... Niet dat gekraak waar veel van m'n leeftijds/scenegenoten naar luisteren. | |
ForzaScuderiaFerrari | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:10 |
Dat soundsysteem laat die wagen al naar 10 meter uit elkaar vallen. Kom je wel net zover als de gemiddelde Amerikaan...die staat dan zonder benzine dankzij die 9,6 liter V8 met 110 PK ![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:23 |
En zo blijkt maar weer: alles is kut, behalve communistische zut. ![]() Lang leve Russische en Chinese auto's! ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:24 |
quote:Dat is nog slechter dan peugot zelfs. ![]() Als je daar een ongeluk mee krijgt, ben je vanaf 10 km/h al ten dode opgeschreven. | |
Alexxxxx | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:29 |
quote:Ah, vandaar dat Lada vaak "Russische Tank" genoemd word. Als ik met 10 km/h tegen zo'n plastic jap aanrijd is de inzittende daarvan ten dode opgeschreven ja ![]() | |
Rauw. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:30 |
Lada Niva ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:32 |
quote:Alsof een Russische tank veilig is. ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:34 |
He, een naamtopic ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:35 |
quote:Waar zij jij de . dan staan? He, he, he... Rotzak. ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:37 |
quote:Als je de 10 km/h haalt, ja... weinig kans dus. ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:37 |
quote:Ik denk laat ik TS nou niet ook aanvallen op zijn slechte beheersing van de Nederlandse taal aangezien ie het met zijn autokeuze al moeilijk genoeg heeft ![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:39 |
quote:Opgave volgens het boekje bij min auto, max 160 km/h... Volgens GPS op de autobahn 184... en dat was volbeladen, en nog niet voluit.... | |
Alexxxxx | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:40 |
quote:65 jaar geleden kon je beter in een Russische tank zitten dan in een Duitse.... | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:43 |
quote:"min auto". Dat zeg je helemaal goed. ![]() | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:43 |
quote:Franse auto's hebben ook allemaal een radio die harder kan dan de auto. Dat weet iedereen... | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:45 |
quote:Toch knap. Sommige franse auto's halen ook de 92 km/h. Nooit geweten dat die radio's daar in zaten boven de 100 km/h konden halen... | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:46 |
quote:Geen oude lada's uit de sloot halen. ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:48 |
quote:Opgave boekje 160 Echte km/h 130 Alexxxxx km/h (volbeladen, harde banden, berg-af) 184 ... want jij bent wel zo dat je dat natuurlijk een keer gedaan hebt zodat je van je Lada kon zeggen dattie 184 kan. | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:50 |
quote:Niet vergeten dat dit bij windkracht 11 en wind mee was... | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:57 |
quote:Die radio's kunnen zelfs 285km/u halen, als ik 'm meeneem ![]() | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:58 |
quote:De enige lada die 184 haalt, staat op een trailer achter een BMW. | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:59 |
quote:"De politie op je hielen" - "radiootje kopen meneer?" | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:00 |
quote:Die franse radio past inderdaad perfect bij dat lelijke Amerikaanse interieur van je. ![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:01 |
Het was op een vlak stuk, bandjes waren 4000 km eerder voor het laatst opgepompt, en na een zware bergklimvakantie (voor de Lada dan, want wie gaat nu lopend bergbeklimmen als ie een Lada heeft?), amper wind... En de enige BMWs die ik heb gezien verdwenen vrij snel in de spiegel... | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:01 |
Ik mis trouwens wel de UK cars in de TT. Behalve dat ze gedurende elke rit lichter worden door de onderdelen die ze verliezen, hadden ze er vroeger wel een paar bij die snel konden / mooi waren. Uit principe ga ik dus maar pro-UK zijn. Kom maar, hippie bastards, kom maar... ![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:03 |
quote:Ik heb precies een jaar een Rover gehad.... UK cars hoef je niet te beledigen, het is niet voor niks dat ze uit zichzelf al uitgestorven zijn ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:04 |
quote:Meenemen he, gebruiken niet. ![]() Mijn auto heeft fabrieks af een Delco/Bose systeem wat prima klinkt. ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:05 |
quote:Welke geweldige UK auto heb je dan voor de deur staan? Geen? Dat dacht ik. Dat hoort dus ook niet in de TT dus dan... ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:06 |
quote:De spiegel die je naar voren gericht hebt staan zodat je toch wat kunt zien als er een enorme rookontwikkeling onder de motorkap uit komt? | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:10 |
Wat plaatjes om mijn stellingname voor UK-cars te boekstaven:![]() ![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:10 |
quote:Ik heb een automatsich blussysteem onder de motorkap! ![]() | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:11 |
quote:Mán, er staan hier 2 rover 75's in de straat. En ik heb een matchbox-model van een jaguar... En je denkt toch niet dat ik tussen dit volk hier mijn eigen auto's ga verdedigen? Straks lijk ik nog een 68chevelle of een googolplexian-kloon... | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:12 |
quote: ![]() | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:13 |
quote:+10 stijl | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:13 |
quote:Als die ook metellen. Dan heb ik een 2 Ferrari's, een Lambo, een Jaguar, een Buggati en een Viper. | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:13 |
quote:Je wil gewoon niet dat we jouw eigen auto afkraken omdat je bang bent te moeten huilen ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:14 |
quote:Als we die ook moeten meetellen dan... ![]() | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:16 |
quote:Dat zeg ik net... quote: | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:17 |
quote:Mietje. ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:17 |
quote:Dan ben je off-topic en is het voor jou kinderbedtijd ![]() | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:20 |
quote:Nee, ik heb gewoon mijn grenzen. | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:21 |
quote:Je schaamt je gewoon voor je eigen auto. | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:21 |
quote:Wat natuurlijk heel begrijpelijk is ![]() | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:23 |
quote:Zeker omdat jullie niet weten wat ik rijd. ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:24 |
quote:Waarschijnlijk een Rottigeault of een Citroenella. | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:24 |
quote:Er zijn hier mensen die er zelfs vooruit duven te komen dat ze een Volvo hebben, dus het moet wel heel rampzalig zijn ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:24 |
Volgende TT trouwens gewoon weer EU ipv D aub ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:25 |
quote:Nee. ![]() Daar hoort peugot ook bij, en dat weiger ik te accepteren. ![]() | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:26 |
quote:En dan ook AU erbij. Holdens mogen ook gebashed. | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:27 |
quote:Dan heb je pech ![]() Je scheert immers ook alle Amerikanen over 1 kam ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:27 |
quote:Pff. We kunnen het ook gewoon "Het ultieme afzeiktopic" noemen. | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:27 |
quote:Zolang er hier niemand is die een Holden heeft hoeft die er niet bij ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:28 |
quote:De US is 1 land. De EU zijn meerdere landen. | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:30 |
quote:Het gaat mij niet om de auto's - daar is niets mis mee, maar als ik toegeef dat ik een civic hybride en een mondeo voor de deur heb staan dan voel ik me zo'n Googolplexian en 68Chevelle kloon... Hypothetisch geval natuurlijk, want ik heb een Holden Commodore en een Land Rover 90 Series I voor de deur... ![]() ![]() | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:31 |
quote:Top idee. | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:32 |
quote:De US is geen land ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:32 |
quote:Veredelde Vectra. ![]() Die Holden dan... | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:32 |
quote:Wat dan? | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:34 |
quote:Als je het echt niet weet heb je pech, want de uitleg is behoorlijk off-topic hier ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:37 |
quote:Dan kan dit er nog wel bij. Een stukje vanuit wiki: quote:Amerika is een Werelddeel. US is een land. | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:39 |
quote: | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:40 |
quote: quote:En nu weer verder over die skelter van je | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:41 |
quote:Goddamn, hoeveel smileys moet ik zetten voordat iemand de ironie snapt... Okee, komt ie... Ik heb een civic hybride en een mondeo. Niets mis mee, maar ik weiger geassocieerd te worden met de mensen die bij die auto's horen. Broeva, Haro! [ Bericht 0% gewijzigd door zentuin op 14-08-2009 20:47:49 (typo edit) ] | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:43 |
quote:Nee. Amerika is een werelddeel. De eilanden tellen namelijk mee bij een werelddeel, bij een continent niet. ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:43 |
quote:De euro-Ford is nog niet vertegenwoordigd hoor ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:45 |
quote:Kop dicht idioot en probeer die k*tbak van je eens te verdedigen, of heb je de hoop al opgegeven en weet je dat het zinloos is ![]() zo ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:45 |
quote:Een combinatie vaan Googol en chevelle dus. Noemen we jou 68Googol vanaf nu... ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:46 |
quote:Wat valt er aan te verdedigen, jullie vallen hem niet eens aan. ![]() Of is skelter het ergste wat je te melden hebt? | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:47 |
quote:Ik, als hollander, woon nu al 0,2 km van de NL-BE grens. En dan moet ik ook nog een in België geassembleerde yank-car gaan verdedigen? ![]() | |
S95Sedan | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:48 |
quote:Waat?! Hebben die paupers dat dan? whaha. ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:49 |
quote:Wat ik me eigenlijk afvraag he. Hoe diep ben je gezonken als je een Prius, Civic Hybrid of Insight koopt/least? | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:50 |
quote:Weet je wat je voor leuke dingen kunt doen met het geld dat je uitspaart in de lease? Van mijn baas moest ik toch een lelijk hok kiezen, dus dan maar goedkoop... | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:51 |
quote:Het erge is gewoon dat je weet dat het een ramp is en dat je ermee hebt leren leven. Nouja, dan zijn wij er ook klaar mee. ![]() you lose ![]() Dan gaat de strijd nu weer tussen Japan en de USA ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:52 |
quote:Zelfs dan. Je hebt al een Schrot Mondeo op de oprit staan. Dan kies je toch nog liever een Aygo dan zo een onding. | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:52 |
quote:Als het de moeite van het verdedigen niet waard is niet natuurlijk, dan zijn we het gewoon eens. ![]() | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:53 |
quote:Van alle auto's waarin ik nog niet dood gevonden zou willen worden, staat de golf IV bovenaan. Lelijke pauperbak met petjesvolk of bejaarden achter het stuur... Wansmaak is ook smaak, zullen we maar zeggen... | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:54 |
quote:Die ramp brengt me wel al 227k aan kilometers overal heen. En gelukkig comfortabeler dan die deinzende Amerikaanse bakken waar een containerschip nog jaloers op zou zijn. En die Jappen beginnen pas bij 4000 RPM te leven, daar waar die van mij al bij 2000 RPM al meer leven heeft dan de Jap ooit krijgt. | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:55 |
quote:Daarom doe ik ook niet aan stickertuning of verzwaringstuning. Maar gewoon de tuning onder de motorkap en zo. De enige verzwaringstuning die ik heb gedaan is de afneembare trekhaak zodat ik mijn sleurhut kan meenemen. Ik heb zelfs de hoedenplank eruit gehaald om gewicht te besparen. ![]() | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:57 |
quote:Maar nee, opnieuw - de auto's zijn goed. 10.000x liever een mondeo privé dan een civic privé. (En 10.000x liever een civic hybride in de lease dan een mondeo...) Mondeo != usa. Mondeo = benchmark qua weggedrag. Mondeo series 2 zette de norm qua europese standaard voor rij-eigenschappen. | |
zentuin | vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:59 |
quote:Ik zeg: Lupo 3L Kun je zelfs je hoedenplank laten zitten... ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:01 |
quote:Ik doe het heus niet voor het verbruik, puur voor de snelheid en wegligging. ![]() Plankgas op de autobahn is het 1:3 hoor. En daarnaast. Hoe moet ik daarmee mijn sleurhut van 1300 KG trekken. ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:02 |
quote:Deinzende bakken? ![]() Als je met mij mee zou rijden trillen je vullingen er onderhand uit, en dan hebben mijn dempers nog een sportstand ook ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:04 |
quote:Tuning heeft ook geen zin. Het blijft gewoon een kansloze auto ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:05 |
quote:Ik hoef dat filmpje wat googol een tijdje terug poste er toch niet bij te halen he. ![]() quote:Sorry. Dat heb ik met mijn 18" Originele Porsche Cup velgen al genoeg. Daarvoor hoef ik niet in een begraafauto te gaan meerijden. | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:07 |
quote:Hij is er anders wel sneller op geworden en verbruikt meer. Daar geilen jullie toch allemaal op? Afgezien van milieu hippies die in een Prius/Civic Hybrid/Insight rondtuffen. | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:10 |
quote:Geen idee over welk filmpje je het hebt, maar ik heb een filmpje van mij geupload waar je wel een beetje kunt zien dat het eerder stuiteren dan deinen is (heb betere filmpjes, maar die waren te groot om te uploaden) quote:Het feit dat je origineel Porsche zegt en je een VW'tje hebt zegt al genoeg ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:13 |
quote:Het is gewoon een feit dat echte auto's een slokje lusten, geen vereiste en al helemaal niet geil. ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:13 |
quote:Googolplexian & 68Chevelle's kinderachtige zeiktopic quote:Het hoort tegenwoordig toch allemaal bij elkaar. En het blijft tenminste Duits. | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:14 |
quote:Dan heb ik dus een echte auto. ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door RealBizkit666 op 14-08-2009 21:20:07 ] | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:16 |
En na het filmpje gezien te hebben. Slechts 150 in de 3. Dat moet toch beter kunnen... ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:19 |
quote:Die is toch cool ![]() Maar ik vergelijk jouw auto toch ook niet met een Lada uit 1964? quote:Duits ja, jammer he ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:20 |
quote:Ik vind er helemaal niets aan. Ik wil liever zeeziek worden op een boot dan in een auto. ![]() En Duits FTW. ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:21 |
quote:Waar lees jij dat ik voor het maximum haalbare ging? Daarbij, jij zit waarschijnlijk bij 100 al in z'n 5 ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:23 |
quote:Lekker glijden over de weg, muziekje aan, relaxen... quote:Failing The Worst? | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:23 |
quote:Nee, je hebt een Golf ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:23 |
quote:Het naaldje staat al op 6000 RPM in de 3 bij 150. Dus zoveel zal er niet meer bij komen dan. En ik doe ook makkelijk de 150 in de 3 overigens. | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:24 |
quote:Gelukkig wel. ![]() Een auto die een slokje meer lust en dus een echte auto is in jouw visie. | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:27 |
quote:Hij staat nog onder de 6000, en kan nog hoger, maar nogmaals, ik probeerde niet het onderste uit de kan te halen. Ja, maar jij doet er 4 minuten over om bij die 150 te komen ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:30 |
quote:Dat snap ik ook wel. Maar toch vond ik het leuk om je ermee te plagen. ![]() quote:Binnen de 15 seconden in ieder geval. Van 0 naar 100 is al in 7 seconden geklaard. | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:30 |
quote:Draai de boel maar om ja ![]() Echte auto's drinken, niet alles wat drinkt is een echte auto ![]() Erg geloofwaarig is het trouwens niet, zeggen dat je gelukkig bent met een Golf. Da's net zoiets als trots zijn dat je vuilnisman bent ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:32 |
quote:Die van mij is origineel, en doet dat 2 sec. sneller ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:32 |
quote:Ik ben niet gelukkig met de golf. Ik ben op zoek naar een andere auto. Maar zolang ik niets anders heb ben ik blij dat ik een ietwat snellere auto heb dan de gemiddelde weggebruiker. En zolang ik hem nog heb, kan ik hem ook lekker verdedigen. ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:33 |
quote:Die van jouw deinst als een containerschip, die van mij heeft de cW waarde van een containerschip. Dus dan is 7 seconden heel erg netjes. ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:34 |
quote:Je had ook iets kunnen kiezen waar niet half Nedrland om moet lachen ![]() Toen ik mijn eerste auto ging kopen had ik 1 eis: geen Golf, Escort of Kadett ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:39 |
quote:Een containerschip wat nog op de werf ligt dan. ![]() Ik heb nog nooit een auto gehad die zo niet-deint als deze auto. Dat ie verlaagt is helpt daar ook nog eens aan mee. En zoals ik al zei staat ie dan ook nog in de soepele Tourstand, om mijn vullingen veilig te stellen ![]() | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:40 |
Daarbij lijkt 193pk mij niet origineel, dus is een vergelijk met mijn auto niet helemaal eerlijk ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:42 |
quote:Hij is gechiptuned inderdaad. En de 193 PK zijn dan ook wiel-PK's (gemeten op de dyno). Maar ik kan tot 170 doortrekken in de 3, dan is de koek op. ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:44 |
quote:Onder die van mij zitten alleen andere dempers en veren, maar ik heb hem niet verlaagd. Nu kan ik ook wat harder over de drempels rijden namelijk. Ik heb een hekel aan mensen in een verlaagde auto die af moeten remmen tot 7 km/h om over een drempel te kunnen komen. ![]() Een goed moment voor mij om hun dan ook in te halen overigens... | |
D. | vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:48 |
Ik bedenk me in eens dat ik vergeet te vloeken en schelden enzo (sorry Googol) Tijd voor een break ![]() En nee, niet zo'n g*dverdommense k*tbak van een Citroën ![]() ![]() | |
S95Sedan | vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:55 |
quote:Ik zie het alweer, sjonnie ![]() | |
RealBizkit666 | vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:27 |
quote:Zegt iemand wat in een retetraag civicsjonnie vehikel rijdt. ![]() Die van mij is turbo powerd in plaats van dat jankerig vtec. | |
ForzaScuderiaFerrari | vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:51 |
wauw, een golf met een turbo....vet man ![]() Honda trekt wel al jaren 100 pk per liter uit een blokkie zonder turbo, zowaar een prestatie. Dat ze het koppel van een stofzuiger hebben, tja, das wel weer jammer ![]() Mijn wagen heeft ook een turbo, die doet onder de 3000 tpm echter niet mee. Bij accelereren vanaf 80 km/h in de 5 wordt ik er nog uitgetrokken door een gemiddelde Fiesta ![]() ![]() | |
Rauw. | zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:09 |
quote:Ik ben voorbereid op mensen als jij... Ik ga bij het remmen alvast midden op de weg rijden, waarna ik ipv naar links omhoog de drempel pak, de drempel naar rechts omhoog pak. | |
RealBizkit666 | zaterdag 15 augustus 2009 @ 07:35 |
quote:Lang leve chiptuning. Daarbij kun je zorgen dat de turbo het doet onder de 3000 RPM. ![]() Ik heb geen problemen om vanuit de 80 KM/h op te trekken daar mijn turbo gat dus een stuk kleiner geworden is hierdoor. ![]() Wat voor pruttelautootje heb je dan met turbo? | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:33 |
stelletje huilies hier allemaal,ik heb godverdomme nog niet 1 iemand met een Sierra Cosworth zien komen..Amerikaans onderblok (Ford Pinto) met Engelse doorontwikkeling,super combinatie en met juist onderhoud een heerlijke prijs/pk verhouding met een nog heerlijker weggedrag! Al moet ik zeggen dat bepaalde Honda's me ook erg bevallen..ook al pas ik er niet goed in qua lengte. | |
zentuin | zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:47 |
quote:Hoe wil jij met chiptuning zorgen dat de turbo het eerder doet!??? ![]() ![]() | |
zentuin | zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:49 |
quote:Civic Hybride haalt al 95 pk uit 1339 cc (zonder de hulp van de accu) - en da's niet bepaald een getunede auto. Nadeel is dat de VTEC het pas boven de 5000 rpm vrijgeeft, tot die tijd moet je meetrappen... ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:54 |
quote:Daar heb je dus die electro-motor voor, dwaas. | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:58 |
quote:Een standaard Cosworth is "terug"getuned..ontworpen voor heel veel pk's en naar ik meen was het de bedoeling om ze met ongeveer 260/270 pk in de verkoop te gooien. Dit zou teruggezet zijn naar de 204/224 pk (ligt aan bouwjaar) wegens onduidelijke redenen..dat is dan minimaal 204 pk uit 1998 cc..dan kom ik toch netjes uit voor techniek uit 1986 waar een japans tupperware product toch wat meer jaartjes ontwikkeling voor nodig had. | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:02 |
quote:Ik spreek mezelf toch best wel tegen eigenlijk...De Honda die hier staat is ook gedeeltelijk plastic en ik vond het evengoed een lekker ding om mee te rijden. Kon heel goed meekomen met z'n 1.5 12v tegen een fase 0 Cossie (240 pk ongeveer) in de eerste 2 versnellingen. | |
zentuin | zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:06 |
quote:Haha, schele hatser! 3x optrekken en je accupakket is leeg. Zeker nooit in een hybride gereden!? Ik kan welgeteld 1x vanuit stilstand (ECVT bak op 5000+ toeren houden) wegrijden naar topsnelheid (op de teller 187) en daarna moet ik 10 minuten rustig rijden omdat de accu's leeg zijn. Geloof me, VTEC op max vermogen zorgt ervoor dat je niets aan je accu's hebt. | |
S95Sedan | zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:15 |
quote:Lol ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:16 |
quote:Ik ben niet degene die in een invalide-wagentje rijdt ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:17 |
quote:met een hybride..zet dat er even bij ter verduidelijking. edit...vergeet het schelden...LUTSER [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2009 14:19:14 ] | |
zentuin | zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:24 |
quote:Hippie! Iedereen die dit topic goed doorleest weet dat ik het over een hybride heb. Schele neet! ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:28 |
quote:doorlezen oke,maar goed?...neh..ben ik te selectief voor...wie is de hippie hier met z'n hybride? vuile boom liefhebber | |
zentuin | zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:36 |
quote:Okee, jij je zin. Palingroker! | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:41 |
palingroker...ghehee..kon er wel om glimlachen..gewoon omdat het kon. hybride..mja..zo'n lexus wil ik wel eens proberen..misschien dat zoiets me wel over de streep kan trekken. Voor de rest..'t is allemaal zo spuuglelijk. ![]() | |
bietelboer | zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:49 |
Goddomme, ga 2 dagen weg en we zijn alweer bijna 3 topic's verder ![]() Ik was 2 dagen naar de Ring en heb geen enkel stuk amerikaans roest gezien ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:50 |
quote:Hoop dat het naar je zin was iig,was ook aan het twijfelen om te gaan. | |
Googolplexian | zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:08 |
quote:Hey, reetkever ... hoe ging het? | |
RealBizkit666 | zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:23 |
quote:Voor zover ik weet, wordt de aansturing van de turbo gewoon vanuit het motormanagemt geregeld. Door hier aan te sleutelen (chiptuning) is mijn turbogat een stuk lager geworden. Dat was wat ik eigenlijk gewoon bedoelde. De auto is ABT getuned. Misschien was het inderdaad verkeerd verwoord dat de turbo het 'eerder' doet, aangezien een turbo altijd mee draait natuurlijk. ![]() | |
D. | zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:37 |
quote: Misschien omdat ze niet roesten? ![]() Sowieso, wij touren liever ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:43 |
quote:klopt gedeeltelijk wat je zegt..ik neem aan dat je nog een standaard turbo hebt in je duits massaproduct..een bov met gesloten circuit (nodig met die generatie vag turbo's) en een goed inlegluchtfilter heb je ook nodig en dan praat ik niet eens over een uitlaat traject. ABT is idd goed maar ikzelf vertrouw meer op JD. | |
bietelboer | zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:46 |
quote:Ja SUPER! als de coupé klaar is ga ik zeker weer terug! quote:Niet meer twijfelen en gewoon gaan! | |
bietelboer | zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:48 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:49 |
quote:genoeg fun factor dus..mooi zo. heb je tips qua locatie? is m'n eerste keer namelijk. | |
RealBizkit666 | zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:51 |
quote:Ik heb een dump-valve gemonteerd, geen bov. Daarnaast heb ik ook niet meer de standaard turbo erin zitten. Die had de geest begeven namelijk, al weet ik niet meer wat er nu in zit, en dat boeit me ook niet eigenlijk. ![]() | |
bietelboer | zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:02 |
quote:Is er geen Ring topic in PTA ofzo? anders gaan we zo Offtopic ![]() Anyway, was ook mijn eerste keer, zorg dat je niet in een weekend gaat als er iets van DTM of weet ik veel wat op het circuit is! (ivm drukte) Zorg dat je de baan een beetje kent want hij is best verradelijk als je wilt scheuren ![]() Ik zou gewoon rustig aan doen..veel in je spiegels kijken en zo gouw er iets aan komt naar rechts gaan(je mag alleen linksom inhalen op de ring) en je knipperlicht naar rechts aan doen zodat de snellere auto/motor weet dat je hem gezien hebt! Mooiste is een 4(ofzo) ritten kaart kopen en gewoon rondje achter rondje door blijven rijden, zo leer je de baan een beetje kennen.(echt kennen duurt wel 100 ronden ofzo ![]() En als laatste tip, Zorg dat je goede banden en remmen hebt!!!! voor al je remmen upgraden is geen overbodige luxe! Wij zaten in een leuk hotelletje met een engelse eigenaar http://www.burgstube.com/ ze hebben daar een seat arosa die in 8 minuut 50 de baan rond gaat ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:03 |
quote:eigenlijk dus geen info op de einddemper na met eindstuk(ken)...jammer. | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:05 |
quote:zat te azen op locaties voor pics. een circuitwaardige wagen heb ik momenteel niet voorhanden. | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:06 |
leuke link van het hotel,die onthoud ik even,thnx | |
bietelboer | zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:16 |
quote:Tijdens onze trackwalk zijn wij op deze punten geweest en daar kun je mooi foto's maken! ![]() Bij Wippermann zit ook een grote parkeer plaats. | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:29 |
![]() | |
D. | zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:47 |
quote:Tja, fiberglass he ![]() | |
D. | zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:48 |
En nu weer on-topic he, stelletje idioten met jullie k*tgebakjes ![]() ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:50 |
quote:krijg de graftering tiefus met je nep bak. jij had de Corvette? [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2009 16:50:47 ] | |
D. | zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:54 |
quote:goed zo ![]() quote:heb ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:01 |
quote:damn,mag eigenlijk niet eens reageren in dit topic..427 stingray coupe '67 gereden en loved it | |
68Chevelle | zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:26 |
quote:Ik ben er ook nog hoor ![]() ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:30 |
Deel 4 al..? ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:40 |
quote:waar was je ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:45 |
met je stink hoeretige fuck Chevelle | |
S95Sedan | zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:51 |
quote:Dat krijg je als je aan leken vraagt wat er nou eigenlijk aan hun auto is gebeurd ![]() SPOILER | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:53 |
quote:mee eens | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:54 |
quote:ik ben met een dik uur terug...hoop iets te zien van je qua reactie. Anders is de lol snel gone. | |
RealBizkit666 | zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:05 |
Beter een leek en het in 1 keer goed laten doen, dan steeds zelf maar weer wat aanklooien zonder garantie dat het goed gaat. Daarnaast heb ik mijn auto nergens weken geparkeerd gehad omdat er iets aangepast moest worden. Maar op dat idee komen autorijders van 'vtec-power' ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:07 |
quote:Ben jij trots op je 193PKtjes..? ![]() | |
S95Sedan | zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:11 |
quote:Je mist het punt compleet. ![]() | |
RealBizkit666 | zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:23 |
quote:Dat zijn er 4 keer zo veel als in die gammele fiat van je. ![]() Dus dat je dat durft te vragen met zo een kutauto. ![]() | |
S95Sedan | zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:23 |
quote:Ben jij trots op je 193PKtjes..? ![]() Zo dan ![]() | |
RealBizkit666 | zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:39 |
quote:Dat zijn er ook nog steeds meer dan in die rotte Jap die jij hebt. ![]() Nee dus, zo ook niet. ![]() | |
S95Sedan | zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:42 |
quote:Oh? Want die is standaard? ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:45 |
Ben jij trots op je 193PKtjes..? ![]() (altijd al willen weten heoveel pk die Lada nu heeft, ga je nu vast voor me opzoeken ![]() | |
RealBizkit666 | zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:53 |
Jullie kunnen de auto niet meer afkraken, dus proberen jullie het zo. ![]() Ga maar gewoon lekker tuffen in die nep auto's van jullie... En dan maar hopen dat niemand jullie uitlacht als jullie voorbij rollen. | |
S95Sedan | zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:55 |
quote:Que? SPOILER | |
RealBizkit666 | zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:55 |
quote:Als die echt zo goed was als je nu durft te beweren, dan had je dat al lang verteld. Anders schaam je je gewoon voor je pauperbakje. | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:09 |
quote:heb een scheithekel aan Russisch produkt maar een Niva ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:25 |
Japan Rules | |
#ANONIEM | zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:56 |
quote:vinkentering voor je..cossie rules | |
ForzaScuderiaFerrari | zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:27 |
quote:Subaru Impreza GTT roffelhok (wel meester op de bochtige weggetjes en als het nat is ![]() ![]() | |
D. | zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:29 |
quote:Vandaar dat de Amerikaan won ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:30 |
quote:In de fantasie van de Amerikaan wel | |
ForzaScuderiaFerrari | zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:38 |
En ze hebben een rijke fantasie. Ach ja...Amerikanen en bochten...laat ze maar hard rechtuit gaan, daar zijn ze goed in. Koop je zo'n muscle car met 600 PK ben je de koning van de stoplichten. Ga je een keer mee naar een trackday op Spa wordt je vernederd door gasten in een MR2 Turbo ofzoiets omdat die bochten zo lastig zijn ![]() | |
D. | zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:39 |
quote:Sinds wanneer telt fantasie niet? Vanaf topic 1 hebben al jouw fantasietjes ook meegeteld ![]() | |
D. | zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:40 |
quote:Iemand met een username als de jouwe heeft in dit topic sowieso geen recht van spreken, dus ik ga er niet eens op in ![]() | |
Jimmie | zondag 16 augustus 2009 @ 00:08 |
quote:Mooi Italiaans stuur heb je ![]() | |
ForzaScuderiaFerrari | zondag 16 augustus 2009 @ 00:10 |
quote:Wauw, doe maar niet nee. Amerikanen kunnen toch niet op tegen Ferrari ![]() | |
D. | zondag 16 augustus 2009 @ 00:16 |
quote:Ik doelde op het feit dat je hier geen fuck te zoeken hebt kneus, je bouwpakket telt niet mee nl. ![]() | |
#ANONIEM | zondag 16 augustus 2009 @ 00:20 |
quote:huh?...iets teveel gezopen of zo...wat is een gtt koreaans pleurishok met z'n playmobiel 4x4 | |
#ANONIEM | zondag 16 augustus 2009 @ 00:25 |
quote:heb je er 1 gehad of of heb je er 1...meelullen..anders skelteren.. | |
#ANONIEM | zondag 16 augustus 2009 @ 00:45 |
hmzzzz...duurt me te lang..ik ga pitten morgen zie ik het wel | |
Googolplexian | zondag 16 augustus 2009 @ 09:03 |
quote:Koreaans ![]() Japans, van Fuji, i.s.m. Toyota. Ultra-N00b | |
RealBizkit666 | zondag 16 augustus 2009 @ 09:13 |
quote:Op basis waarvan zijn die dan meester? Ze hebben slechts 3 keer het WRC-kampioenschap gewonnen, Daar waar Citroën het al 5 jaar achter elkaar gehaald heeft (met 2 verschillende auto's). Ze worden dus opgehemeld voor iets wat ze eigenlijk nooit echt hebben kunnen waarmaken. Meester van de bochtige weggetjes blijft nog steeds de EVO, de enige auto die 4 jaar achter elkaar het kampioenschap heeft gewonnen. Die Soep van je is gewoon nergens meester in. Niet op de dragstrip, niet op het circuit en ook niet op bochtige weggetjes... ![]() | |
Googolplexian | zondag 16 augustus 2009 @ 10:16 |
quote:Zullen we het, ondanks recente missers in F1, effe over Honda's race-geschiedenis hebben? Beetje Citroën erbij halen ... dwaas ![]() | |
Turquaz52 | zondag 16 augustus 2009 @ 16:23 |
quote:Ik heb een gammele fiat, jij een gammele kop.. PK's intreseren me niet zo veel, eerder PK per KG. Volgend jaar een 1.5 blokkie er in met een slakkenhuis ![]() ![]() | |
S95Sedan | zondag 16 augustus 2009 @ 20:04 |
quote:Beetje van alles he ![]() Maar dat was het punt niet ![]() | |
ForzaScuderiaFerrari | zondag 16 augustus 2009 @ 20:07 |
quote:haha, zegt een golf-rijder. Zo'n nikszeggende volumebak voor 13 in een dozijn mensen ![]() ![]() | |
RealBizkit666 | zondag 16 augustus 2009 @ 22:47 |
quote:6.24 KG/PK. Toch redelijk netjes. Daarnaast heb ik geen verzwarende subwoofer zoals beweerd word in de post voor me. Ik hoor liever de turbo fluiten en zo... | |
RealBizkit666 | zondag 16 augustus 2009 @ 22:52 |
quote:Heb je mij ooit ergens zien schrijven dat mijn golf ergens meester in is? Opschepper... | |
Googolplexian | zondag 16 augustus 2009 @ 22:53 |
quote:Kilogram per pk? ![]() Jezus man ... als ik een turbo schroef op dat 1.6je van me komt er wel een poeplap meer vermogen uit dan 193 pk. Wat is dat voor papieren blok, joh? | |
RealBizkit666 | zondag 16 augustus 2009 @ 22:59 |
quote:Euhm? Ja... 1204 KG / 193 PK = 6.24 KG / 1 PK... Tellen verleer je zeker als je een Jap koopt... quote:Standaard poept dit 1.8 blok van VAG 125 PK eruit. 68 PK extra is dus ongeveer 55% extra vermogen uit het blok. Nu wil ik wel eens zien hoeveel PK jij er meer uit krijgt als je die turbo erop schroeft. Oh ja, probeer wel met alle aanpassingen binnen de 1500 euro te blijven. Succes... | |
Googolplexian | zondag 16 augustus 2009 @ 23:12 |
quote:Hele punt is juist dat ik om op 193 pk te komen niet veel meer dan 400 eu kwijt hoef te zijn. | |
Googolplexian | zondag 16 augustus 2009 @ 23:14 |
quote:Euh nee ... ik heb het alleen tot nu toe maar als x pk per ton gehoord (of pk per kg). Dus pak 'm beek 160 pk / ton | |
68Chevelle | zondag 16 augustus 2009 @ 23:47 |
quote:Je hebt er alleen geen donder aan zonder koppel. En ja.... het word voorspelbaar dat je nu opeens gaat zeiken over verbruik en bochtenwerk. Groeit er bij jou eigenlijk al haar op je balletjes? ![]() | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 00:02 |
quote:Dat haar dat jeukt al dik 20 jaar op m'n ballen. Dank voor je interesse in m'n goed gevulde, behaarde scrotum heaumeaux. En voor dat koppel-probleem heb ik een blok dat hoge toeren kan draaien en een versnellingsbak. | |
68Chevelle | maandag 17 augustus 2009 @ 00:14 |
quote:Ah.... een geenstijlert en hoe je het ook wendt of keert..... je blijft een koppelprobleem houden ![]() Pisnicht! | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 00:17 |
quote:Succes met posts van mij op GeenStijl te vinden quote:Merk ik niets van wanneer ik optrek ![]() edit : quote: quote:Poepstamper! | |
68Chevelle | maandag 17 augustus 2009 @ 00:29 |
Ah.....en dat is dezelfde motor die jij in je flutbak hebt zitten? ![]() | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 00:30 |
quote:Nee, dufkut ... d'r zit een punt in het verhaal. Kijk maar of je helder genoeg bent om het te snappen. Iets met RPM / Gearing. edit : Zo'n soort blok zit er bij mij in. | |
68Chevelle | maandag 17 augustus 2009 @ 00:36 |
quote:klinkt voor geen meter. maar goed....... ik ben wel weer wijzer dat sommige honda's de 200 kunnen halen ![]() is dat genoeg als antwoord? ![]() | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 00:38 |
quote:Als dat genoeg antwoord is voor jou dan is het genoeg antwoord voor mij... leren is een keuze. Toch leuk, 200 in z'n 4 en dan nog dik 5000 toeren hebben in z'n 5? | |
68Chevelle | maandag 17 augustus 2009 @ 00:42 |
quote:Je gaat mij niet vertellen dat je je relaxed voelt met zo'n toerental :S | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 00:45 |
quote:Als ik wil schakelen als een diesel koop ik wel een diesel ... of een oude-lullen-wagen. | |
68Chevelle | maandag 17 augustus 2009 @ 00:58 |
quote:en waar precies zeg ik dat? | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 01:01 |
quote:Ow sorry ... je was niet zo snel, he. Anders gezegd: Ik voel me heel relaxed bij dat toerental... beter dan dat ik bij 5500 rpm bijv. al zou moeten schakelen. | |
68Chevelle | maandag 17 augustus 2009 @ 01:05 |
quote:Duidelijk...... jij hebt nog nooit een lage toeren benzine gereden he?.... je hebt gewoon de ervaring niet ![]() | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 01:08 |
quote:Weet je wel wat VTEC uberhaupt is? | |
68Chevelle | maandag 17 augustus 2009 @ 01:17 |
quote:Jazeker....... maar het kan alleen ECU aangestuurd worden geloof ik is het niet? | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 01:21 |
quote: ![]() Ik zie het verband niet maar ... ja. Je kunt wel andere camshafts gebruiken maar da's vast niet wat je bedoelt. | |
68Chevelle | maandag 17 augustus 2009 @ 01:29 |
quote:Een nokkenassysteem met 2 profielen die aangestuurd worden naarmate het het gewenste toerental bereikt heeft. dat is de hoofdlijn van een VTEC. Als je een ander nokkenassysteem zou gebruiken zou het ook geen VTEC meer zijn is het wel? ![]() | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 01:31 |
quote:Het hoeven geen vtec-killer-shafts te zijn. Je kunt natuurlijk ook shafts met andere profielen gebruiken. Leuk vtec-controllertje kan ook, hoor. | |
68Chevelle | maandag 17 augustus 2009 @ 01:36 |
quote:Sorry.... begin iets moe te worden, ik kom er morgen bij je terug. zandaap! | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 01:42 |
quote:Truste, buttplug | |
S95Sedan | maandag 17 augustus 2009 @ 13:14 |
quote:haha fail! Gast als je er geen zak van weet hou dan je mond gewoon ![]() | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 13:18 |
quote: ![]() Grappig feitje ... toen ik m'n VTi kocht was jij al 14, joh! | |
S95Sedan | maandag 17 augustus 2009 @ 13:25 |
quote:Kan je nagaan wat je achterloopt. VTEC is inderdaad een variable klep systeem, werkt op oliedruk en ECU geregeld via een VTEC-Solenoid die d.m.v olie 4 kleine busjes je klepstoters vastlinkt en daardoor het 'hoge profiel' vanaf een bepaald toerental inschakelt. (alleen op je inlaat dus 'D-serie') Dat dus zodat je goed verbruik hebt in lage toeren en een hogere prestatie in de hoge toeren. Oh en alleen prutsers gebruiken een VTEC controller. En VTEC-killers dat is een heeeeel ander verhaal... | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 13:31 |
quote:Je vertelt niets nieuws ... wel wat verkeerd. DOHC VTEC gebruikt vtec op in- en uitlaat. Sukkel. ... En wat van mijn verhaal klopt niet, pikkebaasje? Hoezo zijn vtec controllers voor prutsers? En wil je een keertje met die kankerduffe bak van je een sprintje trekken tegen mijn standaard "achterlopende" karretje? Gast ... ik heb RobertJan overgehaald TCC op te richten ![]() ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 17-08-2009 13:37:48 ] | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 13:32 |
quote:Deze edit mag je ook effe uitleggen. | |
S95Sedan | maandag 17 augustus 2009 @ 13:40 |
quote:Zie edit ![]() Haha, hoezo gepikeerd. Hoort gewoon goed te staan en daar heb je geen stom controllertje voor nodig. Laptop eraan, ding instellen, klaar. Maargoed dat zal jij niet weten. Nou gefeliciteerd wil je een koekje? VTEC killers, lees topique op CCH maar even door. | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 13:48 |
quote:Zie reply quote:Da's het punt van dit topic, losert. quote:Voor noobjes die hun auto alleen gebruiken als getuned woon-werk verkeer ![]() Voor mensen die hun auto ook op andere manieren gebruiken (club-dagen, trackdays, Nur, etc) is het fijn als ze niet elke keer met de laptop in de auto moeten en allerlei instellingen gewoon vanuit de auto kunnen regelen terwijl de motor blijft lopen. Maargoed ... dat zal jij niet weten. quote:Nou graag. quote:Want je kunt het zelf niet uitleggen? Of is jouw mening gelijk aan iets dat je op een forum hebt gelezen? Als je zelf nou eens de moeite zou nemen om te lezen dan kom je er misschien achter waarom ik over vtec-killers begon. Jij ziet natuurlijk een woord staan dat je herkent en je hebt meteen andermans mening klaar die je van Civic Club Holland hebt ![]() | |
S95Sedan | maandag 17 augustus 2009 @ 13:55 |
quote:'D-Serie' Hmm ok, gepikeerd raken? Tuurlijk niet zak hooi, je VTEC punt van omschakeling zal altijd gelijk blijven of je nou track of op straat rijdt. Een auto die perfect afgesteld is heeft dat niet nodig. Laten we het erop houden dat die voor de racerij zijn gemaakt (Toda VTEC killers) omdat bepaalde klasses geen variable nokkenas profielen mogen gebruiken. | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 14:10 |
quote:B16A2 quote: ![]() quote:Denk anders effe na over wat je nu zegt ... Eerder weet je nog heel wijs dit te melden; quote:en nu zeg je dat straat en track afstelling hetzelfde moeten zijn voor vtec ![]() quote:Een perfecte afstelling hangt dus sterk af van waar je de auto voor gebruikt ... dit ontkennen is een bewijs van zeer gematigde kennis. quote:Nou ... dat dikgedrukte weet ik niet hoor (zeker gezien steeds meer moderne auto's gebruik maken van variabele klep-timing) ... voor de rest sluiten vtec-killers precies aan bij m'n eerdere statement; dat je voor serieus racen geen zuinig verbruik nodig hebt dus het lage cam-profiel kan weg. Ik zal ze nooit gebruiken iig. | |
S95Sedan | maandag 17 augustus 2009 @ 14:29 |
quote:Bij een 'VTEC' motor heb je twee profielen. een low-cam/high-cam, als je van beide low/hgh een dyno uitdraai zou doen zullen deze op een bepaald vast punt snijden en dat is je ideale VTEC punt. Afstelling zal niet veranderen, mits je motorisch dingen verandert. | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 14:58 |
quote: ![]() | |
S95Sedan | maandag 17 augustus 2009 @ 15:14 |
quote:Oh want dat staat er ook echt ![]() Na afstellen dus. | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 15:33 |
quote:klik anders effe op die vtec-controller-link. Zul je zien dat je er meer mee kan. | |
S95Sedan | maandag 17 augustus 2009 @ 18:17 |
quote:Dat kan met een RTP+Laptop ook, meer zelfs en kost hetzelfde.. | |
Turquaz52 | maandag 17 augustus 2009 @ 18:18 |
wat een kınder gescheld hıer... ![]() ![]() | |
Googolplexian | maandag 17 augustus 2009 @ 18:48 |
quote:Turkije kan nog steeds geen puntjes op de i betalen? | |
Turquaz52 | maandag 17 augustus 2009 @ 18:51 |
quote:Jawel. Zelfs de ı ğ ü ş i ö en de ç.. Of ık zet hem op de EN en typ met de normale i ![]() Ligt er aan of ik er zin in heb of niet ![]() | |
bietelboer | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:06 |
Is dit kut topic dood ofzo? | |
D. | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:09 |
quote:Ze hebben allemaal opgegeven en ik ben de winst aan het vieren ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:16 |
quote:Alle Jap-rijders vieren winst. | |
D. | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:19 |
quote:Ter ere van wat? | |
Googolplexian | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:26 |
quote:Gewoon ... da's het Jap-rijders-gevoel. | |
D. | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:31 |
quote:Ah, gewoon onwetendheid dus? ![]() Nouja, zolang jullie er gelukkig mee zijn en de echte automobilisten er niet teveel last van hebben zie ik het probleem niet hoor ![]() | |
68Chevelle | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:35 |
quote:Was er nog steeds een jap hier dan? :S | |
bietelboer | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:36 |
Ik heb idd niet veel last van die USA roest bakken, bij de eerste beste bocht heb ik al weer 200 meter voorsprong ![]() | |
D. | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:37 |
quote:Heb je weet een race gehad tegen een geparkeerde Amerikaan? ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:44 |
quote:Ik dacht dat ze allemaal geparkeerd stonden... ![]() Vond het al gek om midden op de weg te parkeren. | |
bietelboer | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:51 |
quote:Jah hij vloog de bocht uit en stond geparkeerd tegen een boom ![]() | |
D. | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:54 |
quote:Amerikanen vliegen nooit de bocht uit ![]() Die om de boom gevouwen autootjes zijn altijd Japannertjes en gebakjes van Duitse makelij | |
Googolplexian | dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:55 |
quote: | |
68Chevelle | woensdag 19 augustus 2009 @ 12:55 |
Beste leerlingen......ik ben trots op jullie, echt waar ![]() kunnen jullie me hier een beetje op weg helpen?.... ik krijg een beetje teveel tegengas ![]() Smarts en andere Jostibakken Homo's ![]() | |
Googolplexian | woensdag 19 augustus 2009 @ 16:41 |
quote:Tieft lekker op, ziektekiem. ben al bezig ![]() | |
Jimmie | woensdag 19 augustus 2009 @ 23:00 |
Kijk wat die Amerikanen hun eigen Corvetteje aan doen | |
Googolplexian | donderdag 20 augustus 2009 @ 01:01 |
quote: edit : meest interessante aan het filmpje zit aan het begin en aan het eind maar het is goed samengevat in de omschrijving: quote: [ Bericht 19% gewijzigd door Googolplexian op 20-08-2009 01:07:26 ] | |
Creepy_Bastard | donderdag 20 augustus 2009 @ 02:02 |
Trans-am dus. | |
Sjibble | donderdag 20 augustus 2009 @ 02:30 |
shiiit wat een stormloop is dit geworden zeg ![]() | |
68Chevelle | donderdag 20 augustus 2009 @ 02:30 |
Welkom....2x Chevelle hier ![]() welk jaar CB? | |
Salvad0R | donderdag 20 augustus 2009 @ 04:17 |
Jullie zuigen allemaal. Stoer doen met machines die werken op 19e eeuwse technologie. Mwehehe . | |
RealBizkit666 | donderdag 20 augustus 2009 @ 07:53 |
quote:Ah. Hier hebben we iemand die dus geen stuur in zijn auto heeft en geen wielen eronder. ![]() Ik ben benieuwd hoe jij dan stuurt en rijdt... ![]() En voordat je gaat denken dat die hybride of elektrische auto's zuinig rijden en 'goed' voor het milieu zijn. Lees dan maar even dit door: http://www.opel-p1.nl/custom/testcar/Shell%20Opel.htm | |
Googolplexian | donderdag 20 augustus 2009 @ 09:45 |
quote: ![]() | |
68Chevelle | donderdag 20 augustus 2009 @ 10:03 |
quote:Wij hebben hier regels...... 1 ervan is dat als je iets afzeikt dat je je eigen auto ook in het spel zet, doe je het niet dan kun je van ons allemaal de wind van voren krijgen! En dat is niet leuk! | |
S95Sedan | donderdag 20 augustus 2009 @ 14:02 |
quote:Ik wacht nog steeds anders ![]() | |
68Chevelle | donderdag 20 augustus 2009 @ 14:09 |
quote:Jji was toch met die Zweed? | |
S95Sedan | donderdag 20 augustus 2009 @ 14:12 |
quote:Saab 95? Komen die tegenwoordig uit japan dan? ![]() | |
68Chevelle | donderdag 20 augustus 2009 @ 14:13 |
quote:Waar hoor je mij dit zeggen dan? | |
S95Sedan | donderdag 20 augustus 2009 @ 14:16 |
quote:Volgens jou rijd ik iets zweeds? quote: | |
68Chevelle | donderdag 20 augustus 2009 @ 14:17 |
ach.... dan heb ik het fout..... misschien in het volgende topic maar een deelnemerslijstje in de TT maken. ![]() | |
RealBizkit666 | donderdag 20 augustus 2009 @ 14:17 |
S95sedan = Hondahok met kont... | |
68Chevelle | donderdag 20 augustus 2009 @ 14:50 |
quote: ![]() | |
S95Sedan | donderdag 20 augustus 2009 @ 15:14 |
quote:Goed idee, krijgen we jou usa roestbak ook eens te zien ![]() | |
68Chevelle | donderdag 20 augustus 2009 @ 15:19 |
Sure! alle 2 zelfs ![]() ![]() ![]() | |
Googolplexian | donderdag 20 augustus 2009 @ 19:06 |
quote: ![]() Opvallen door lelijk & slecht te zijn. Ook een manier van opvallen. | |
68Chevelle | donderdag 20 augustus 2009 @ 20:23 |
quote:Nee.. gelukkig hebben we die troep van jou als maatstaf ![]() | |
Googolplexian | donderdag 20 augustus 2009 @ 20:41 |
quote:Is dat niet een beetje veel te hoog gemikt? | |
Faxie | donderdag 20 augustus 2009 @ 21:09 |
Ik heb maar 211 Nm koppel ![]() Ik mag niet met jullie meedoen zeker? .... ![]() | |
RealBizkit666 | donderdag 20 augustus 2009 @ 21:13 |
quote:Nee. Je moet minimaal 290 hebben... | |
Googolplexian | donderdag 20 augustus 2009 @ 21:16 |
quote: ![]() Maarja ... koppel is de hype. | |
RealBizkit666 | donderdag 20 augustus 2009 @ 21:16 |
quote:Ach ja. Zolang 300 pk geen 300 pk is, zal die hype blijven... ![]() | |
zentuin | donderdag 20 augustus 2009 @ 22:02 |
Moge alle Yank-cars en yappen door de bliksem getroffen worden! | |
Googolplexian | donderdag 20 augustus 2009 @ 22:06 |
quote:Alle yanks zullen dan -getrouw aan elke US film- exploderen. Alle Jappen zullen er om lachen. Alle knEUsjes staan toch al langs de weg met pech dus boeie. | |
Googolplexian | donderdag 20 augustus 2009 @ 22:18 |
quote:In tegenstelling tot hier op dit forum eerder gedane uitspraken door individuën woonachtig in de Verenigde Staten der Vaginale Douche Zakken, niet in het bezit zijnde van enig respectabel, door een ottomotor aangedreven, voertuig anders dan puberale statussymbolen vergezeld door al dan niet ingehuurde blonde anti-intelligentie specimen kan ik met grote zekerheid garanderen dat de, zoals de hierboven, vermeldde eenheden overduidelijk zowel eender in klank als in betekenis zijn. Oftewel ... een pk is een pk. Behalve in Ameri-pk. | |
68Chevelle | donderdag 20 augustus 2009 @ 22:21 |
![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:52 |
Why can't we all go allong ...ownee..niet hier. gvd waar zijn m'n smylies. | |
D. | zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:28 |
quote:409 genoeg? ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:36 |
Damn...271 stock...geen idee wat ik nou heb. | |
D. | zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:42 |
quote:Die 409 was vóór montage van het EPS uitlaatsysteem, en maar 1 run gehad op de dyno, dus mogelijk zijn het er ietsje meer ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:47 |
quote:niks dan respect hoor,maar ik heb het over m'n 2ltr blokkie..met chip,downpipe en de rest van het systeem,intake,injectors,intercooler,andere koppakking,actuator...ik moet d'r nog laten testen op de bank. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2009 16:48:24 ] |