quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Honda boppers vinden het maar gek als iets niet start.Gekke mensen, die VW-rijders.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee ... in dit topic is het juist omgekeerd. Op irritante wijze doorzetten heeft verreweg de voorkeur als je daarmee je ongefundeerde punten kunt "versterken"
Wel schelden erbij, waar nodig, losert.Bashtopic... ga los. Kun je eindelijk je voertuig verdedigen ... is normaliter zinloos.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
haha ik zie je al rijden in je volvo met een sticker achterop.. sex? nee ik golf!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:50 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik wist niet dat homofielen tegenwoordig ook in staat waren om hun rijbewijs te mogen halen?
Jij hoeft waarschijnlijk ook alleen je achterklep open te zetten zodat je vanzelf vooruit stuitert?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:42 schreef Rauw. het volgende:
Tevens ik heb gehoord dat Opel met een nieuw soundsystem komt voor hun auto's.
Zodat je hem onderweg niet zo hoort roesten.
Valt mee, ben dol op een goed stukje muziek... Niet dat gekraak waar veel van m'n leeftijds/scenegenoten naar luisteren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij hoeft waarschijnlijk ook alleen je achterklep open te zetten zodat je vanzelf vooruit stuitert?
Dat is nog slechter dan peugot zelfs.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
En zo blijkt maar weer: alles is kut, behalve communistische zut.
Lang leve Russische en Chinese auto's!
Ah, vandaar dat Lada vaak "Russische Tank" genoemd word. Als ik met 10 km/h tegen zo'n plastic jap aanrijd is de inzittende daarvan ten dode opgeschreven jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is nog slechter dan peugot zelfs.
Als je daar een ongeluk mee krijgt, ben je vanaf 10 km/h al ten dode opgeschreven.
Alsof een Russische tank veilig is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Lada vaak "Russische Tank" genoemd word. Als ik met 10 km/h tegen zo'n plastic jap aanrijd is de inzittende daarvan ten dode opgeschreven ja
Als je de 10 km/h haalt, ja... weinig kans dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Lada vaak "Russische Tank" genoemd word. Als ik met 10 km/h tegen zo'n plastic jap aanrijd is de inzittende daarvan ten dode opgeschreven ja
Ik denk laat ik TS nou niet ook aanvallen op zijn slechte beheersing van de Nederlandse taal aangezien ie het met zijn autokeuze al moeilijk genoeg heeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar zij jij de . dan staan? He, he, he... Rotzak.
Opgave volgens het boekje bij min auto, max 160 km/h... Volgens GPS op de autobahn 184... en dat was volbeladen, en nog niet voluit....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je de 10 km/h haalt, ja... weinig kans dus.
65 jaar geleden kon je beter in een Russische tank zitten dan in een Duitse....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alsof een Russische tank veilig is.
"min auto". Dat zeg je helemaal goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Opgave volgens het boekje bij min auto, max 160 km/h... Volgens GPS op de autobahn 184... en dat was volbeladen, en nog niet voluit....
Franse auto's hebben ook allemaal een radio die harder kan dan de auto. Dat weet iedereen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:42 schreef Rauw. het volgende:
Tevens ik heb gehoord dat Opel met een nieuw soundsystem komt voor hun auto's.
Zodat je hem onderweg niet zo hoort roesten.
Toch knap. Sommige franse auto's halen ook de 92 km/h. Nooit geweten dat die radio's daar in zaten boven de 100 km/h konden halen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:43 schreef zentuin het volgende:
[..]
Franse auto's hebben ook allemaal een radio die harder kan dan de auto. Dat weet iedereen...
Geen oude lada's uit de sloot halen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
65 jaar geleden kon je beter in een Russische tank zitten dan in een Duitse....
Opgave boekje 160quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Opgave volgens het boekje bij min auto, max 160 km/h... Volgens GPS op de autobahn 184... en dat was volbeladen, en nog niet voluit....
Niet vergeten dat dit bij windkracht 11 en wind mee was...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Opgave boekje 160
Echte km/h 130
Alexxxxx km/h (volbeladen, harde banden, berg-af) 184 ... want jij bent wel zo dat je dat natuurlijk een keer gedaan hebt zodat je van je Lada kon zeggen dattie 184 kan.
Die radio's kunnen zelfs 285km/u halen, als ik 'm meeneemquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toch knap. Sommige franse auto's halen ook de 92 km/h. Nooit geweten dat die radio's daar in zaten boven de 100 km/h konden halen...
De enige lada die 184 haalt, staat op een trailer achter een BMW.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat dit bij windkracht 11 en wind mee was...
"De politie op je hielen" - "radiootje kopen meneer?"quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Die radio's kunnen zelfs 285km/u halen, als ik 'm meeneem
Die franse radio past inderdaad perfect bij dat lelijke Amerikaanse interieur van je.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Die radio's kunnen zelfs 285km/u halen, als ik 'm meeneem
Ik heb precies een jaar een Rover gehad.... UK cars hoef je niet te beledigen, het is niet voor niks dat ze uit zichzelf al uitgestorven zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:01 schreef zentuin het volgende:
Ik mis trouwens wel de UK cars in de TT.
Behalve dat ze gedurende elke rit lichter worden door de onderdelen die ze verliezen, hadden ze er vroeger wel een paar bij die snel konden / mooi waren.
Uit principe ga ik dus maar pro-UK zijn.
Kom maar, hippie bastards, kom maar...
Meenemen he, gebruiken niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die franse radio past inderdaad perfect bij dat lelijke Amerikaanse interieur van je.
Welke geweldige UK auto heb je dan voor de deur staan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:01 schreef zentuin het volgende:
Ik mis trouwens wel de UK cars in de TT.
Behalve dat ze gedurende elke rit lichter worden door de onderdelen die ze verliezen, hadden ze er vroeger wel een paar bij die snel konden / mooi waren.
Uit principe ga ik dus maar pro-UK zijn.
Kom maar, hippie bastards, kom maar...
De spiegel die je naar voren gericht hebt staan zodat je toch wat kunt zien als er een enorme rookontwikkeling onder de motorkap uit komt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Het was op een vlak stuk, bandjes waren 4000 km eerder voor het laatst opgepompt, en na een zware bergklimvakantie (voor de Lada dan, want wie gaat nu lopend bergbeklimmen als ie een Lada heeft?), amper wind... En de enige BMWs die ik heb gezien verdwenen vrij snel in de spiegel...
Ik heb een automatsich blussysteem onder de motorkap!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De spiegel die je naar voren gericht hebt staan zodat je toch wat kunt zien als er een enorme rookontwikkeling onder de motorkap uit komt?
Mán, er staan hier 2 rover 75's in de straat. En ik heb een matchbox-model van een jaguar...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Welke geweldige UK auto heb je dan voor de deur staan?
Geen? Dat dacht ik. Dat hoort dus ook niet in de TT dus dan...
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:10 schreef zentuin het volgende:
Wat plaatjes om mijn stellingname voor UK-cars te boekstaven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als die ook metellen. Dan heb ik een 2 Ferrari's, een Lambo, een Jaguar, een Buggati en een Viper.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:11 schreef zentuin het volgende:
[..]
Mán, er staan hier 2 rover 75's in de straat. En ik heb een matchbox-model van een jaguar...
Je wil gewoon niet dat we jouw eigen auto afkraken omdat je bang bent te moeten huilenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:10 schreef zentuin het volgende:
Wat plaatjes om mijn stellingname voor UK-cars te boekstaven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als we die ook moeten meetellen dan...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als die ook metellen. Dan heb ik een 2 Ferrari's, een Lambo, een Jaguar, een Buggati en een Viper.
Dat zeg ik net...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet dat we jouw eigen auto afkraken omdat je bang bent te moeten huilen
quote:(...)
En je denkt toch niet dat ik tussen dit volk hier mijn eigen auto's ga verdedigen? Straks lijk ik nog een 68chevelle of een googolplexian-kloon...
Wat natuurlijk heel begrijpelijk isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je schaamt je gewoon voor je eigen auto.
Waarschijnlijk een Rottigeault of een Citroenella.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef zentuin het volgende:
[..]
Zeker omdat jullie niet weten wat ik rijd.
Er zijn hier mensen die er zelfs vooruit duven te komen dat ze een Volvo hebben, dus het moet wel heel rampzalig zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef zentuin het volgende:
[..]
Zeker omdat jullie niet weten wat ik rijd.
Nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef D. het volgende:
Volgende TT trouwens gewoon weer EU ipv D aub
En dan ook AU erbij. Holdens mogen ook gebashed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef D. het volgende:
Volgende TT trouwens gewoon weer EU ipv D aub
Dan heb je pechquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee.
Daar hoort peugot ook bij, en dat weiger ik te accepteren.
Pff. We kunnen het ook gewoon "Het ultieme afzeiktopic" noemen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef zentuin het volgende:
[..]
En dan ook AU erbij. Holdens mogen ook gebashed.
Zolang er hier niemand is die een Holden heeft hoeft die er niet bijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef zentuin het volgende:
[..]
En dan ook AU erbij. Holdens mogen ook gebashed.
De US is 1 land. De EU zijn meerdere landen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb je pech
Je scheert immers ook alle Amerikanen over 1 kam
Het gaat mij niet om de auto's - daar is niets mis mee, maar als ik toegeef dat ik een civic hybride en een mondeo voor de deur heb staan dan voel ik me zo'n Googolplexian en 68Chevelle kloon...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die er zelfs vooruit duven te komen dat ze een Volvo hebben, dus het moet wel heel rampzalig zijn
Top idee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pff. We kunnen het ook gewoon "Het ultieme afzeiktopic" noemen.
De US is geen landquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De US is 1 land. De EU zijn meerdere landen.
Veredelde Vectra.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:30 schreef zentuin het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de auto's - daar is niets mis mee, maar als ik toegeef dat ik een civic hybride en een mondeo voor de deur heb staan dan voel ik me zo'n Googolplexian en 68Chevelle kloon...
Hypothetisch geval natuurlijk, want ik heb een Holden Commodore en een Land Rover 90 Series I voor de deur...![]()
Dan kan dit er nog wel bij. Een stukje vanuit wiki:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het echt niet weet heb je pech, want de uitleg is behoorlijk off-topic hier
Amerika is een Werelddeel. US is een land.quote:At 3.79 million square miles (9.83 million km2) and with about 307 million people, the United States is the third or fourth largest country by total area, and third largest by land area and by population.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kan dit er nog wel bij. Een stukje vanuit wiki:
[..]
Amerika is een Werelddeel continent. US is een land.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kan dit er nog wel bij. Een stukje vanuit wiki:
[..]
Amerika is een Werelddeel. US is een land.
En nu weer verder over die skelter van jequote:De Verenigde Staten, officieel de Verenigde Staten van Amerika, afgekort VS (Engels: United States of America, afgekort USA of US), zijn een federatie van 50 staten en het district Columbia, grotendeels in Noord-Amerika gelegen.
Goddamn, hoeveel smileys moet ik zetten voordat iemand de ironie snapt...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Veredelde Vectra.
Die Holden dan...
Nee. Amerika is een werelddeel. De eilanden tellen namelijk mee bij een werelddeel, bij een continent niet.quote:
De euro-Ford is nog niet vertegenwoordigd hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef zentuin het volgende:
[..]
Goddamn, hoeveel smileys moet ik zetten voordat iemand de ironie snapt...
Okee, komt ie...
Ik heb een civic hybride en een mondeo. Niets mis mee, maar ik weiger geasocieerd te worden met de mensen die bij die auto's horen.
Broeva, Haro!
Kop dicht idioot en probeer die k*tbak van je eens te verdedigen, of heb je de hoop al opgegeven en weet je dat het zinloos isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Noord-Amerika en Zuid-Amerika zijn continenten. Amerika is een werelddeel.
Een combinatie vaan Googol en chevelle dus. Noemen we jou 68Googol vanaf nu...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef zentuin het volgende:
[..]
Goddamn, hoeveel smileys moet ik zetten voordat iemand de ironie snapt...
Okee, komt ie...
Ik heb een civic hybride en een mondeo. Niets mis mee, maar ik weiger geasocieerd te worden met de mensen die bij die auto's horen.
Broeva, Haro!
Wat valt er aan te verdedigen, jullie vallen hem niet eens aan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Kop dicht idioot en probeer die k*tbak van je eens te verdedigen, of heb je de hoop al opgegeven en weet je dat het zinloos is
zo
Ik, als hollander, woon nu al 0,2 km van de NL-BE grens. En dan moet ik ook nog een in België geassembleerde yank-car gaan verdedigen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
De euro-Ford is nog niet vertegenwoordigd hoor
Waat?! Hebben die paupers dat dan? whaha.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een combinatie vaan Googol en chevelle dus. Noemen we jou 68Googol vanaf nu...
Wat ik me eigenlijk afvraag he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:47 schreef zentuin het volgende:
[..]
Ik, als hollander, woon nu al 0,2 km van de NL-BE grens. En dan moet ik ook nog een in België geassembleerde yank-car gaan verdedigen?
Weet je wat je voor leuke dingen kunt doen met het geld dat je uitspaart in de lease? Van mijn baas moest ik toch een lelijk hok kiezen, dus dan maar goedkoop...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat ik me eigenlijk afvraag he.
Hoe diep ben je gezonken als je een Prius, Civic Hybrid of Insight koopt/least?
Het erge is gewoon dat je weet dat het een ramp is en dat je ermee hebt leren leven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat valt er aan te verdedigen, jullie vallen hem niet eens aan.
Of is skelter het ergste wat je te melden hebt?
Zelfs dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef zentuin het volgende:
[..]
Weet je wat je voor leuke dingen kunt doen met het geld dat je uitspaart in de lease? Van mijn baas moest ik toch een lelijk hok kiezen, dus dan maar goedkoop...
Als het de moeite van het verdedigen niet waard is niet natuurlijk, dan zijn we het gewoon eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:47 schreef zentuin het volgende:
[..]
Ik, als hollander, woon nu al 0,2 km van de NL-BE grens. En dan moet ik ook nog een in België geassembleerde yank-car gaan verdedigen?
Van alle auto's waarin ik nog niet dood gevonden zou willen worden, staat de golf IV bovenaan. Lelijke pauperbak met petjesvolk of bejaarden achter het stuur... Wansmaak is ook smaak, zullen we maar zeggen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het erge is gewoon dat je weet dat het een ramp is en dat je ermee hebt leren leven.
Nouja, dan zijn wij er ook klaar mee.
you lose
Dan gaat de strijd nu weer tussen Japan en de USA
Die ramp brengt me wel al 227k aan kilometers overal heen. En gelukkig comfortabeler dan die deinzende Amerikaanse bakken waar een containerschip nog jaloers op zou zijn. En die Jappen beginnen pas bij 4000 RPM te leven, daar waar die van mij al bij 2000 RPM al meer leven heeft dan de Jap ooit krijgt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het erge is gewoon dat je weet dat het een ramp is en dat je ermee hebt leren leven.
Nouja, dan zijn wij er ook klaar mee.
you lose
Dan gaat de strijd nu weer tussen Japan en de USA
Daarom doe ik ook niet aan stickertuning of verzwaringstuning. Maar gewoon de tuning onder de motorkap en zo. De enige verzwaringstuning die ik heb gedaan is de afneembare trekhaak zodat ik mijn sleurhut kan meenemen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:53 schreef zentuin het volgende:
[..]
Van alle auto's waarin ik nog niet dood gevonden zou willen worden, staat de golf IV bovenaan. Lelijke pauperbak met petjesvolk of bejaarden achter het stuur... Wansmaak is ook smaak, zullen we maar zeggen...
Maar nee, opnieuw - de auto's zijn goed. 10.000x liever een mondeo privé dan een civic privé.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als het de moeite van het verdedigen niet waard is niet natuurlijk, dan zijn we het gewoon eens.
Ik zeg:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook niet aan stickertuning of verzwaringstuning. Maar gewoon de tuning onder de motorkap en zo. De enige verzwaringstuning die ik heb gedaan is de afneembare trekhaak zodat ik mijn sleurhut kan meenemen.
Ik heb zelfs de hoedenplank eruit gehaald om gewicht te besparen.
Ik doe het heus niet voor het verbruik, puur voor de snelheid en wegligging.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef zentuin het volgende:
[..]
Ik zeg:
[ afbeelding ]
Lupo 3L
Kun je zelfs je hoedenplank laten zitten...
Deinzende bakken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die ramp brengt me wel al 227k aan kilometers overal heen. En gelukkig comfortabeler dan die deinzende Amerikaanse bakken waar een containerschip nog jaloers op zou zijn. En die Jappen beginnen pas bij 4000 RPM te leven, daar waar die van mij al bij 2000 RPM al meer leven heeft dan de Jap ooit krijgt.
Tuning heeft ook geen zin. Het blijft gewoon een kansloze autoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook niet aan stickertuning of verzwaringstuning. Maar gewoon de tuning onder de motorkap en zo. De enige verzwaringstuning die ik heb gedaan is de afneembare trekhaak zodat ik mijn sleurhut kan meenemen.
Ik heb zelfs de hoedenplank eruit gehaald om gewicht te besparen.
Ik hoef dat filmpje wat googol een tijdje terug poste er toch niet bij te halen he.quote:
Sorry. Dat heb ik met mijn 18" Originele Porsche Cup velgen al genoeg. Daarvoor hoef ik niet in een begraafauto te gaan meerijden.quote:Als je met mij mee zou rijden trillen je vullingen er onderhand uit, en dan hebben mijn dempers nog een sportstand ook
Hij is er anders wel sneller op geworden en verbruikt meer. Daar geilen jullie toch allemaal op?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Tuning heeft ook geen zin. Het blijft gewoon een kansloze auto
Geen idee over welk filmpje je het hebt, maar ik heb een filmpje van mij geupload waar je wel een beetje kunt zien dat het eerder stuiteren dan deinen is (heb betere filmpjes, maar die waren te groot om te uploaden)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoef dat filmpje wat googol een tijdje terug poste er toch niet bij te halen he.![]()
[..]
Het feit dat je origineel Porsche zegt en je een VW'tje hebt zegt al genoegquote:Sorry. Dat heb ik met mijn 18" Originele Porsche Cup velgen al genoeg. Daarvoor hoef ik niet in een begraafauto te gaan meerijden.
Het is gewoon een feit dat echte auto's een slokje lusten, geen vereiste en al helemaal niet geil.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij is er anders wel sneller op geworden en verbruikt meer. Daar geilen jullie toch allemaal op?
Afgezien van milieu hippies die in een Prius/Civic Hybrid/Insight rondtuffen.
Googolplexian & 68Chevelle's kinderachtige zeiktopicquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee over welk filmpje je het hebt, maar ik heb een filmpje van mij geupload waar je wel een beetje kunt zien dat het eerder stuiteren dan deinen is (heb betere filmpjes, maar die waren te groot om te uploaden)
Het hoort tegenwoordig toch allemaal bij elkaar. En het blijft tenminste Duits.quote:[..]
Het feit dat je origineel Porsche zegt en je een VW'tje hebt zegt al genoeg
Dan heb ik dus een echte auto.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat echte auto's een slokje lusten.
Die is toch coolquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Googolplexian & 68Chevelle's kinderachtige zeiktopic
[..]
Duits ja, jammer hequote:Het hoort tegenwoordig toch allemaal bij elkaar. En het blijft tenminste Duits.
Ik vind er helemaal niets aan. Ik wil liever zeeziek worden op een boot dan in een auto.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Die is toch cool
Maar ik vergelijk jouw auto toch ook niet met een Lada uit 1964?
[..]
Duits ja, jammer he
Waar lees jij dat ik voor het maximum haalbare ging?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
En na het filmpje gezien te hebben. Slechts 150 in de 3. Dat moet toch beter kunnen...
Lekker glijden over de weg, muziekje aan, relaxen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind er helemaal niets aan. Ik wil liever zeeziek worden op een boot dan in een auto.
Failing The Worst?quote:En Duits FTW.
Nee, je hebt een Golfquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een echte auto.
Het naaldje staat al op 6000 RPM in de 3 bij 150. Dus zoveel zal er niet meer bij komen dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik voor het maximum haalbare ging?
Daarbij, jij zit waarschijnlijk bij 100 al in z'n 5
Hij staat nog onder de 6000, en kan nog hoger, maar nogmaals, ik probeerde niet het onderste uit de kan te halen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het naaldje staat al op 6000 RPM in de 3 bij 150. Dus zoveel zal er niet meer bij komen dan.
En ik doe ook makkelijk de 150 in de 3 overigens.
Dat snap ik ook wel. Maar toch vond ik het leuk om je ermee te plagen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Hij staat nog onder de 6000, en kan nog hoger, maar nogmaals, ik probeerde niet het onderste uit de kan te halen.
Binnen de 15 seconden in ieder geval. Van 0 naar 100 is al in 7 seconden geklaard.quote:Ja, maar jij doet er 4 minuten over om bij die 150 te komen
Draai de boel maar om jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Een auto die een slokje meer lust en dus een echte auto is in jouw visie.
Die van mij is origineel, en doet dat 2 sec. snellerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Binnen de 15 seconden in ieder geval. Van 0 naar 100 is al in 7 seconden geklaard.
Ik ben niet gelukkig met de golf. Ik ben op zoek naar een andere auto. Maar zolang ik niets anders heb ben ik blij dat ik een ietwat snellere auto heb dan de gemiddelde weggebruiker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Draai de boel maar om ja
Echte auto's drinken, niet alles wat drinkt is een echte auto
Erg geloofwaarig is het trouwens niet, zeggen dat je gelukkig bent met een Golf.
Da's net zoiets als trots zijn dat je vuilnisman bent
Die van jouw deinst als een containerschip, die van mij heeft de cW waarde van een containerschip. Dus dan is 7 seconden heel erg netjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Die van mij is origineel, en doet dat 2 sec. sneller
Je had ook iets kunnen kiezen waar niet half Nedrland om moet lachenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben niet gelukkig met de golf. Ik ben op zoek naar een andere auto. Maar zolang ik niets anders heb ben ik blij dat ik een ietwat snellere auto heb dan de gemiddelde weggebruiker.
En zolang ik hem nog heb, kan ik hem ook lekker verdedigen.
Een containerschip wat nog op de werf ligt dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van jouw deinst als een containerschip, die van mij heeft de cW waarde van een containerschip. Dus dan is 7 seconden heel erg netjes.
Hij is gechiptuned inderdaad. En de 193 PK zijn dan ook wiel-PK's (gemeten op de dyno). Maar ik kan tot 170 doortrekken in de 3, dan is de koek op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef D. het volgende:
Daarbij lijkt 193pk mij niet origineel, dus is een vergelijk met mijn auto niet helemaal eerlijk
Onder die van mij zitten alleen andere dempers en veren, maar ik heb hem niet verlaagd. Nu kan ik ook wat harder over de drempels rijden namelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Een containerschip wat nog op de werf ligt dan.
Ik heb nog nooit een auto gehad die zo niet-deint als deze auto.
Dat ie verlaagt is helpt daar ook nog eens aan mee.
En zoals ik al zei staat ie dan ook nog in de soepele Tourstand, om mijn vullingen veilig te stellen
Ik zie het alweer, sjonniequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onder die van mij zitten alleen andere dempers en veren, maar ik heb hem niet verlaagd. Nu kan ik ook wat harder over de drempels rijden namelijk.
Ik heb een hekel aan mensen in een verlaagde auto die af moeten remmen tot 7 km/h om over een drempel te kunnen komen.
Een goed moment voor mij om hun dan ook in te halen overigens...
Zegt iemand wat in een retetraag civicsjonnie vehikel rijdt.quote:
Ik ben voorbereid op mensen als jij... Ik ga bij het remmen alvast midden op de weg rijden, waarna ik ipv naar links omhoog de drempel pak, de drempel naar rechts omhoog pak.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onder die van mij zitten alleen andere dempers en veren, maar ik heb hem niet verlaagd. Nu kan ik ook wat harder over de drempels rijden namelijk.
Ik heb een hekel aan mensen in een verlaagde auto die af moeten remmen tot 7 km/h om over een drempel te kunnen komen.
Een goed moment voor mij om hun dan ook in te halen overigens...
Lang leve chiptuning. Daarbij kun je zorgen dat de turbo het doet onder de 3000 RPM.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:51 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
wauw, een golf met een turbo....vet man![]()
Honda trekt wel al jaren 100 pk per liter uit een blokkie zonder turbo, zowaar een prestatie. Dat ze het koppel van een stofzuiger hebben, tja, das wel weer jammer![]()
Mijn wagen heeft ook een turbo, die doet onder de 3000 tpm echter niet mee. Bij accelereren vanaf 80 km/h in de 5 wordt ik er nog uitgetrokken door een gemiddelde FiestaLeve turbo lag
Hoe wil jij met chiptuning zorgen dat de turbo het eerder doet!???quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lang leve chiptuning. Daarbij kun je zorgen dat de turbo het doet onder de 3000 RPM.![]()
Ik heb geen problemen om vanuit de 80 KM/h op te trekken daar mijn turbo gat dus een stuk kleiner geworden is hierdoor.
Wat voor pruttelautootje heb je dan met turbo?
Civic Hybride haalt al 95 pk uit 1339 cc (zonder de hulp van de accu) - en da's niet bepaald een getunede auto. Nadeel is dat de VTEC het pas boven de 5000 rpm vrijgeeft, tot die tijd moet je meetrappen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:33 schreef Charged het volgende:
stelletje huilies hier allemaal,ik heb godverdomme nog niet 1 iemand met een Sierra Cosworth zien komen..Amerikaans onderblok (Ford Pinto) met Engelse doorontwikkeling,super combinatie en met juist onderhoud een heerlijke prijs/pk verhouding met een nog heerlijker weggedrag!
Al moet ik zeggen dat bepaalde Honda's me ook erg bevallen..ook al pas ik er niet goed in qua lengte.
Daar heb je dus die electro-motor voor, dwaas.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:49 schreef zentuin het volgende:
[..]
Civic Hybride haalt al 95 pk uit 1339 cc (zonder de hulp van de accu) - en da's niet bepaald een getunede auto. Nadeel is dat de VTEC het pas boven de 5000 rpm vrijgeeft, tot die tijd moet je meetrappen...
Een standaard Cosworth is "terug"getuned..ontworpen voor heel veel pk's en naar ik meen was het de bedoeling om ze met ongeveer 260/270 pk in de verkoop te gooien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:49 schreef zentuin het volgende:
[..]
Civic Hybride haalt al 95 pk uit 1339 cc (zonder de hulp van de accu) - en da's niet bepaald een getunede auto. Nadeel is dat de VTEC het pas boven de 5000 rpm vrijgeeft, tot die tijd moet je meetrappen...
Ik spreek mezelf toch best wel tegen eigenlijk...De Honda die hier staat is ook gedeeltelijk plastic en ik vond het evengoed een lekker ding om mee te rijden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:58 schreef Charged het volgende:
[..]
Een standaard Cosworth is "terug"getuned..ontworpen voor heel veel pk's en naar ik meen was het de bedoeling om ze met ongeveer 260/270 pk in de verkoop te gooien.
Dit zou teruggezet zijn naar de 204/224 pk (ligt aan bouwjaar) wegens onduidelijke redenen..dat is dan minimaal 204 pk uit 1998 cc..dan kom ik toch netjes uit voor techniek uit 1986 waar een japans tupperware product toch wat meer jaartjes ontwikkeling voor nodig had.
Haha, schele hatser!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daar heb je dus die electro-motor voor, dwaas.
Lolquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lang leve chiptuning. Daarbij kun je zorgen dat de turbo het doet onder de 3000 RPM.![]()
Ik heb geen problemen om vanuit de 80 KM/h op te trekken daar mijn turbo gat dus een stuk kleiner geworden is hierdoor.
Ik ben niet degene die in een invalide-wagentje rijdtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:06 schreef zentuin het volgende:
[..]
Haha, schele hatser!
3x optrekken en je accupakket is leeg. Zeker nooit in een hybride gereden!?
Ik kan welgeteld 1x vanuit stilstand (ECVT bak op 5000+ toeren houden) wegrijden naar topsnelheid (op de teller 187) en daarna moet ik 10 minuten rustig rijden omdat de accu's leeg zijn.
Geloof me, VTEC op max vermogen zorgt ervoor dat je niets aan je accu's hebt.
met een hybride..zet dat er even bij ter verduidelijking.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:06 schreef zentuin het volgende:
[..]
Geloof me, VTEC op max vermogen zorgt ervoor dat je niets aan je accu's hebt.
Hippie! Iedereen die dit topic goed doorleest weet dat ik het over een hybride heb. Schele neet!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:17 schreef Charged het volgende:
[..]
met een hybride..zet dat er even bij ter verduidelijking.
edit...vergeet het schelden...LUTSER
doorlezen oke,maar goed?...neh..ben ik te selectief voor...wie is de hippie hier met z'n hybride?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:24 schreef zentuin het volgende:
[..]
Hippie! Iedereen die dit topic goed doorleest weet dat ik het over een hybride heb. Schele neet!
Okee, jij je zin. Palingroker!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:28 schreef Charged het volgende:
[..]
doorlezen oke,maar goed?...neh..ben ik te selectief voor...wie is de hippie hier met z'n hybride?
vuile boom liefhebber
Hoop dat het naar je zin was iig,was ook aan het twijfelen om te gaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:49 schreef bietelboer het volgende:
Goddomme, ga 2 dagen weg en we zijn alweer bijna 3 topic's verder![]()
Ik was 2 dagen naar de Ring en heb geen enkel stuk amerikaans roest gezien
Hey, reetkever ... hoe ging het?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:49 schreef bietelboer het volgende:
Goddomme, ga 2 dagen weg en we zijn alweer bijna 3 topic's verder![]()
Ik was 2 dagen naar de Ring en heb geen enkel stuk amerikaans roest gezien
Voor zover ik weet, wordt de aansturing van de turbo gewoon vanuit het motormanagemt geregeld. Door hier aan te sleutelen (chiptuning) is mijn turbogat een stuk lager geworden. Dat was wat ik eigenlijk gewoon bedoelde. De auto is ABT getuned.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:47 schreef zentuin het volgende:
[..]
Hoe wil jij met chiptuning zorgen dat de turbo het eerder doet!???![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:49 schreef bietelboer het volgende:
Goddomme, ga 2 dagen weg en we zijn alweer bijna 3 topic's verder![]()
Ik was 2 dagen naar de Ring en heb geen enkel stuk amerikaans roest gezien
klopt gedeeltelijk wat je zegt..ik neem aan dat je nog een standaard turbo hebt in je duits massaproduct..een bov met gesloten circuit (nodig met die generatie vag turbo's) en een goed inlegluchtfilter heb je ook nodig en dan praat ik niet eens over een uitlaat traject.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, wordt de aansturing van de turbo gewoon vanuit het motormanagemt geregeld. Door hier aan te sleutelen (chiptuning) is mijn turbogat een stuk lager geworden. Dat was wat ik eigenlijk gewoon bedoelde. De auto is ABT getuned.
Misschien was het inderdaad verkeerd verwoord dat de turbo het 'eerder' doet, aangezien een turbo altijd mee draait natuurlijk.
Ja SUPER! als de coupé klaar is ga ik zeker weer terug!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hey, reetkever ... hoe ging het?
Niet meer twijfelen en gewoon gaan!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef Charged het volgende:
[..]
Hoop dat het naar je zin was iig,was ook aan het twijfelen om te gaan.
genoeg fun factor dus..mooi zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Niet meer twijfelen en gewoon gaan!
Ik heb een dump-valve gemonteerd, geen bov. Daarnaast heb ik ook niet meer de standaard turbo erin zitten. Die had de geest begeven namelijk, al weet ik niet meer wat er nu in zit, en dat boeit me ook niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:43 schreef Charged het volgende:
[..]
klopt gedeeltelijk wat je zegt..ik neem aan dat je nog een standaard turbo hebt in je duits massaproduct..een bov met gesloten circuit (nodig met die generatie vag turbo's) en een goed inlegluchtfilter heb je ook nodig en dan praat ik niet eens over een uitlaat traject.
ABT is idd goed maar ikzelf vertrouw meer op JD.
Is er geen Ring topic in PTA ofzo? anders gaan we zo Offtopicquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:49 schreef Charged het volgende:
[..]
genoeg fun factor dus..mooi zo.
heb je tips qua locatie?
is m'n eerste keer namelijk.
eigenlijk dus geen info op de einddemper na met eindstuk(ken)...jammer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb een dump-valve gemonteerd, geen bov. Daarnaast heb ik ook niet meer de standaard turbo erin zitten. Die had de geest begeven namelijk, al weet ik niet meer wat er nu in zit, en dat boeit me ook niet eigenlijk.Het uitlaatsysteem is ook helemaal vervangen, al ga ik wel de 2x 112mm einddemper vervangen voor een 1x 102mm, dat staat toch beter in mijn menig. Of er iets met het luchtfilter gebeurd is weet ik niet.
zat te azen op locaties voor pics.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:02 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Is er geen Ring topic in PTA ofzo? anders gaan we zo Offtopic![]()
Anyway, was ook mijn eerste keer, zorg dat je niet in een weekend gaat als er iets van DTM of weet ik veel wat op het circuit is! (ivm drukte)
Zorg dat je de baan een beetje kent want hij is best verradelijk als je wilt scheuren, mooiste is veel filmpjes kijken en race games doen zodat je sommige stukken een beetje herkent.
Ik zou gewoon rustig aan doen..veel in je spiegels kijken en zo gouw er iets aan komt naar rechts gaan(je mag alleen linksom inhalen op de ring) en je knipperlicht naar rechts aan doen zodat de snellere auto/motor weet dat je hem gezien hebt!
Mooiste is een 4(ofzo) ritten kaart kopen en gewoon rondje achter rondje door blijven rijden, zo leer je de baan een beetje kennen.(echt kennen duurt wel 100 ronden ofzo)
En als laatste tip, Zorg dat je goede banden en remmen hebt!!!! voor al je remmen upgraden is geen overbodige luxe!
Wij zaten in een leuk hotelletje met een engelse eigenaar http://www.burgstube.com/
ze hebben daar een seat arosa die in 8 minuut 50 de baan rond gaat
Tijdens onze trackwalk zijn wij op deze punten geweest en daar kun je mooi foto's maken!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:06 schreef Charged het volgende:
leuke link van het hotel,die onthoud ik even,thnx
krijg de graftering tiefus met je nep bak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:48 schreef D. het volgende:
En nu weer on-topic he, stelletje idioten met jullie k*tgebakjes
goed zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:50 schreef Charged het volgende:
[..]
krijg de graftering tiefus met je nep bak.
hebquote:jij had de Corvette?
damn,mag eigenlijk niet eens reageren in dit topic..427 stingray coupe '67 gereden en loved itquote:
Ik ben er ook nog hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:01 schreef Charged het volgende:
[..]
damn,mag eigenlijk niet eens reageren in dit topic..427 stingray coupe '67 gereden en loved it
waar was jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor, mocht je per se willen
Dat krijg je als je aan leken vraagt wat er nou eigenlijk aan hun auto is gebeurdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef Charged het volgende:
[..]
eigenlijk dus geen info op de einddemper na met eindstuk(ken)...jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat krijg je als je aan leken vraagt wat er nou eigenlijk aan hun auto is gebeurdmee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben met een dik uur terug...hoop iets te zien van je qua reactie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor, mocht je per se willen
Ben jij trots op je 193PKtjes..?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Beter een leek en het in 1 keer goed laten doen, dan steeds zelf maar weer wat aanklooien zonder garantie dat het goed gaat. Daarnaast heb ik mijn auto nergens weken geparkeerd gehad omdat er iets aangepast moest worden.
Maar op dat idee komen aurorijders van 'vtec-power'jappen en deinzende Amerikanen niet...
Je mist het punt compleet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Beter een leek en het in 1 keer goed laten doen, dan steeds zelf maar weer wat aanklooien zonder garantie dat het goed gaat. Daarnaast heb ik mijn auto nergens weken geparkeerd gehad omdat er iets aangepast moest worden.
Maar op dat idee komen autorijders van 'vtec-power'Jappen en deinzende Amerikanen niet...
Dat zijn er 4 keer zo veel als in die gammele fiat van je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben jij trots op je 193PKtjes..?
Ben jij trots op je 193PKtjes..?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn er 4 keer zo veel als in die gammele fiat van je.
Dus dat je dat durft te vragen met zo een kutauto.
Dat zijn er ook nog steeds meer dan in die rotte Jap die jij hebt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben jij trots op je 193PKtjes..?
Zo dan
Oh? Want die is standaard?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn er ook nog steeds meer dan in die rotte Jap die jij hebt.
Nee dus, zo ook niet.
Que?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jullie kunnen de auto niet meer afkraken, dus proberen jullie het zo.
Ga maar gewoon lekker tuffen in die nep auto's van jullie... En dan maar hopen dat niemand jullie uitlacht als jullie voorbij rollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die echt zo goed was als je nu durft te beweren, dan had je dat al lang verteld. Anders schaam je je gewoon voor je pauperbakje.quote:
heb een scheithekel aan Russisch produkt maar een Nivaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben jij trots op je 193PKtjes..?
(altijd al willen weten heoveel pk die Lada nu heeft, ga je nu vast voor me opzoeken)
Subaru Impreza GTT roffelhok (wel meester op de bochtige weggetjes en als het nat isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lang leve chiptuning. Daarbij kun je zorgen dat de turbo het doet onder de 3000 RPM.![]()
Ik heb geen problemen om vanuit de 80 KM/h op te trekken daar mijn turbo gat dus een stuk kleiner geworden is hierdoor.
Wat voor pruttelautootje heb je dan met turbo?
Sinds wanneer telt fantasie niet? Vanaf topic 1 hebben al jouw fantasietjes ook meegeteldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In de fantasie van de Amerikaan wel
Iemand met een username als de jouwe heeft in dit topic sowieso geen recht van spreken, dus ik ga er niet eens op inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:38 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
En ze hebben een rijke fantasie. Ach ja...Amerikanen en bochten...laat ze maar hard rechtuit gaan, daar zijn ze goed in.
Koop je zo'n muscle car met 600 PK ben je de koning van de stoplichten. Ga je een keer mee naar een trackday op Spa wordt je vernederd door gasten in een MR2 Turbo ofzoiets omdat die bochten zo lastig zijn
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Que?Mooi Italiaans stuur heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw, doe maar niet nee. Amerikanen kunnen toch niet op tegen Ferrariquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand met een username als de jouwe heeft in dit topic sowieso geen recht van spreken, dus ik ga er niet eens op in
Ik doelde op het feit dat je hier geen fuck te zoeken hebt kneus, je bouwpakket telt niet mee nl.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:10 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Wauw, doe maar niet nee. Amerikanen kunnen toch niet op tegen Ferrari
huh?...iets teveel gezopen of zo...wat is een gttquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:27 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Subaru Impreza GTT roffelhok (wel meester op de bochtige weggetjes en als het nat is, haken de meesten wel dik af
)
heb je er 1 gehad of of heb je er 1...meelullen..anders skelteren..quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:10 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Wauw, doe maar niet nee. Amerikanen kunnen toch niet op tegen Ferrari
Koreaansquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:20 schreef Charged het volgende:
[..]
huh?...iets teveel gezopen of zo...wat is een gtt
koreaans pleurishok met z'n playmobiel 4x4
Op basis waarvan zijn die dan meester? Ze hebben slechts 3 keer het WRC-kampioenschap gewonnen, Daar waar Citroën het al 5 jaar achter elkaar gehaald heeft (met 2 verschillende auto's). Ze worden dus opgehemeld voor iets wat ze eigenlijk nooit echt hebben kunnen waarmaken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:27 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Subaru Impreza GTT roffelhok (wel meester op de bochtige weggetjes en als het nat is, haken de meesten wel dik af
)
Zullen we het, ondanks recente missers in F1, effe over Honda's race-geschiedenis hebben?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zijn die dan meester? Ze hebben slechts 3 keer het WRC-kampioenschap gewonnen, Daar waar Citroën het al 5 jaar achter elkaar gehaald heeft (met 2 verschillende auto's). Ze worden dus opgehemeld voor iets wat ze eigenlijk nooit echt hebben kunnen waarmaken.
Meester van de bochtige weggetjes blijft nog steeds de EVO, de enige auto die 4 jaar achter elkaar het kampioenschap heeft gewonnen. Die Soep van je is gewoon nergens meester in. Niet op de dragstrip, niet op het circuit en ook niet op bochtige weggetjes...
Ik heb een gammele fiat, jij een gammele kop..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn er 4 keer zo veel als in die gammele fiat van je.
Dus dat je dat durft te vragen met zo een kutauto.
haha, zegt een golf-rijder. Zo'n nikszeggende volumebak voor 13 in een dozijn mensenquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zijn die dan meester? Ze hebben slechts 3 keer het WRC-kampioenschap gewonnen, Daar waar Citroën het al 5 jaar achter elkaar gehaald heeft (met 2 verschillende auto's). Ze worden dus opgehemeld voor iets wat ze eigenlijk nooit echt hebben kunnen waarmaken.
Meester van de bochtige weggetjes blijft nog steeds de EVO, de enige auto die 4 jaar achter elkaar het kampioenschap heeft gewonnen. Die Soep van je is gewoon nergens meester in. Niet op de dragstrip, niet op het circuit en ook niet op bochtige weggetjes...
6.24 KG/PK. Toch redelijk netjes. Daarnaast heb ik geen verzwarende subwoofer zoals beweerd word in de post voor me. Ik hoor liever de turbo fluiten en zo...quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb een gammele fiat, jij een gammele kop..
PK's intreseren me niet zo veel, eerder PK per KG. Volgend jaar een 1.5 blokkie er in met een slakkenhuis![]()
Heb je mij ooit ergens zien schrijven dat mijn golf ergens meester in is?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:07 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
haha, zegt een golf-rijder. Zo'n nikszeggende volumebak voor 13 in een dozijn mensen![]()
Kilogram per pk?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
6.24 KG/PK. Toch redelijk netjes. Daarnaast heb ik geen verzwarende subwoofer zoals beweerd word in de post voor me. Ik hoor liever de turbo fluiten en zo...
Euhm? Ja...quote:
Standaard poept dit 1.8 blok van VAG 125 PK eruit. 68 PK extra is dus ongeveer 55% extra vermogen uit het blok. Nu wil ik wel eens zien hoeveel PK jij er meer uit krijgt als je die turbo erop schroeft. Oh ja, probeer wel met alle aanpassingen binnen de 1500 euro te blijven. Succes...quote:Jezus man ... als ik een turbo schroef op dat 1.6je van me komt er wel een poeplap meer vermogen uit dan 193 pk. Wat is dat voor papieren blok, joh?
Hele punt is juist dat ik om op 193 pk te komen niet veel meer dan 400 eu kwijt hoef te zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm? Ja...
[..]
Standaard poept dit 1.8 blok van VAG 125 PK eruit. 68 PK extra is dus ongeveer 55% extra vermogen uit het blok. Nu wil ik wel eens zien hoeveel PK jij er meer uit krijgt als je die turbo erop schroeft. Oh ja, probeer wel met alle aanpassingen binnen de 1500 euro te blijven. Succes...
Euh nee ... ik heb het alleen tot nu toe maar als x pk per ton gehoord (of pk per kg).quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm? Ja...
1204 KG / 193 PK = 6.24 KG / 1 PK... Tellen verleer je zeker als je een Jap koopt...
Je hebt er alleen geen donder aan zonder koppel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hele punt is juist dat ik om op 193 pk te komen niet veel meer dan 400 eu kwijt hoef te zijn.
Dat haar dat jeukt al dik 20 jaar op m'n ballen. Dank voor je interesse in m'n goed gevulde, behaarde scrotum heaumeaux.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:47 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je hebt er alleen geen donder aan zonder koppel.
En ja.... het word voorspelbaar dat je nu opeens gaat zeiken over verbruik en bochtenwerk.
Groeit er bij jou eigenlijk al haar op je balletjes?
Ah.... een geenstijlertquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat haar dat jeukt al dik 20 jaar op m'n ballen. Dank voor je interesse in m'n goed gevulde, behaarde scrotum heaumeaux.
En voor dat koppel-probleem heb ik een blok dat hoge toeren kan draaien en een versnellingsbak.
Succes met posts van mij op GeenStijl te vindenquote:
Merk ik niets van wanneer ik optrekquote:en hoe je het ook wendt of keert..... je blijft een koppelprobleem houden
quote:The power a Formula One engine produces is generated by operating at a very high rotational speed, up to 20,000 revolutions per minute (RPM). This contrasts with road car engines of a similar size which operate safely at typically less than 7,000 rpm. However, the torque (turning force at a given speed) of a Formula One engine is not much higher than a conventional petrol engine. For example, the 2006 2.4 litre Toyota RVX-06 V8 engine produces 552 kW (740 bhp, 751 PS) at 19,000 rpm and outputs 274 N·m (202 ft·lbf) of torque
Poepstamper!quote:Pisnicht!
Nee, dufkut ... d'r zit een punt in het verhaal. Kijk maar of je helder genoeg bent om het te snappen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:29 schreef 68Chevelle het volgende:
Ah.....en dat is dezelfde motor die jij in je flutbak hebt zitten?
klinkt voor geen meter. maar goed....... ik ben wel weer wijzer dat sommige honda's de 200 kunnen halenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee, dufkut ... d'r zit een punt in het verhaal. Kijk maar of je helder genoeg bent om het te snappen.
Iets met RPM / Gearing.
edit :
Zo'n soort blok zit er bij mij in.
Als dat genoeg antwoord is voor jou dan is het genoeg antwoord voor mij... leren is een keuze.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:36 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
klinkt voor geen meter. maar goed....... ik ben wel weer wijzer dat sommige honda's de 200 kunnen halen
is dat genoeg als antwoord?
Je gaat mij niet vertellen dat je je relaxed voelt met zo'n toerental :Squote:Op maandag 17 augustus 2009 00:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als dat genoeg antwoord is voor jou dan is het genoeg antwoord voor mij... leren is een keuze.
Toch leuk, 200 in z'n 4 en dan nog dik 5000 toeren hebben in z'n 5?
Als ik wil schakelen als een diesel koop ik wel een diesel ... of een oude-lullen-wagen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je je relaxed voelt met zo'n toerental :S
en waar precies zeg ik dat?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als ik wil schakelen als een diesel koop ik wel een diesel ... of een oude-lullen-wagen.
Ow sorry ... je was niet zo snel, he.quote:
Duidelijk...... jij hebt nog nooit een lage toeren benzine gereden he?.... je hebt gewoon de ervaring nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ow sorry ... je was niet zo snel, he.
Anders gezegd:
Ik voel me heel relaxed bij dat toerental... beter dan dat ik bij 5500 rpm bijv. al zou moeten schakelen.
Weet je wel wat VTEC uberhaupt is?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:05 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Duidelijk...... jij hebt nog nooit een lage toeren benzine gereden he?.... je hebt gewoon de ervaring niet
Jazeker....... maar het kan alleen ECU aangestuurd worden geloof ik is het niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Weet je wel wat VTEC uberhaupt is?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:17 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Jazeker....... maar het kan alleen ECU aangestuurd worden geloof ik is het niet?
Een nokkenassysteem met 2 profielen die aangestuurd worden naarmate het het gewenste toerental bereikt heeft. dat is de hoofdlijn van een VTEC.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het verband niet maar ... ja. Je kunt wel andere camshafts gebruiken maar da's vast niet wat je bedoelt.
Het hoeven geen vtec-killer-shafts te zijn. Je kunt natuurlijk ook shafts met andere profielen gebruiken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:29 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Een nokkenassysteem met 2 profielen die aangestuurd worden naarmate het het gewenste toerental bereikt heeft. dat is de hoofdlijn van een VTEC.
Als je een ander nokkenassysteem zou gebruiken zou het ook geen VTEC meer zijn is het wel?
Sorry.... begin iets moe te worden, ik kom er morgen bij je terug.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het hoeven geen vtec-killer-shafts te zijn. Je kunt natuurlijk ook shafts met andere profielen gebruiken.
Leuk vtec-controllertje kan ook, hoor.
Truste, buttplugquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:36 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Sorry.... begin iets moe te worden, ik kom er morgen bij je terug.
zandaap!
haha fail!quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het hoeven geen vtec-killer-shafts te zijn. Je kunt natuurlijk ook shafts met andere profielen gebruiken.
Leuk vtec-controllertje kan ook, hoor.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
haha fail!
Gast als je er geen zak van weet hou dan je mond gewoon
Kan je nagaan wat je achterloopt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Leg uit dan met je poephoofd ...
Grappig feitje ... toen ik m'n VTi kocht was jij al 14, joh!
Je vertelt niets nieuws ... wel wat verkeerd. DOHC VTEC gebruikt vtec op in- en uitlaat. Sukkel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat je achterloopt.
VTEC is inderdaad een variable klep systeem, werkt op oliedruk en ECU geregeld via een VTEC-Solenoid die d.m.v olie 4 kleine busjes je klepstoters vastlinkt en daardoor het 'hoge profiel' vanaf een bepaald toerental inschakelt. (alleen op je inlaat dus)
Dat dus zodat je goed verbruik hebt in lage toeren en een hogere prestatie in de hoge toeren.
Oh en alleen prutsers gebruiken een VTEC controller.
Deze edit mag je ook effe uitleggen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:25 schreef S95Sedan het volgende:
En VTEC-killers dat is een heeeeel ander verhaal...
Zie editquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je vertelt niets nieuws ... wel wat verkeerd. DOHC VTEC gebruikt vtec op in- en uitlaat. Sukkel.
... En wat van mijn verhaal klopt niet, pikkebaasje?
Hoezo zijn vtec controllers voor prutsers? En wil je een keertje met die kankerduffe bak van je een sprintje trekken tegen mijn stansdaard "achterlopende" karretje?
Gast ... ik heb RobertJan overgehaald TCC op te richtensucces met je wiki-kennis.
Zie replyquote:
Da's het punt van dit topic, losert.quote:Haha, hoezo gepikeerd.
Voor noobjes die hun auto alleen gebruiken als getuned woon-werk verkeerquote:Hoort gewoon goed te staan en daar heb je geen stom controllertje voor nodig. Laptop eraan ding instellen klaar. Maargoed dat zal jij niet weten.
Nou graag.quote:Nou gefeliciteerd wil je een koekje?
Want je kunt het zelf niet uitleggen? Of is jouw mening gelijk aan iets dat je op een forum hebt gelezen?quote:VTEC killers, lees topique op CCH maar even door.
'D-Serie'quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zie reply
[..]
Da's het punt van dit topic, losert.
[..]
Voor noobjes die hun auto alleen gebruiken als getuned woon-werk verkeeren boodschappen-wagen heb je inderdaad genoeg aan één instelling, net als je dan genoeg hebt aan één suspension-setup en een setje allround banden, etc.
Voor mensen die hun auto ook op andere manieren gebruiken (club-dagen, trackdays, Nur, etc) is het fijn als ze niet elke keer met de laptop in de auto moeten en allerlei instellingen gewoon vanuit de auto kunnen regelen terwijl de motor blijft lopen.
Maargoed ... dat zal jij niet weten.
[..]
Nou graag.
[..]
Want je kunt het zelf niet uitleggen? Of is jouw mening gelijk aan iets dat je op een forum hebt gelezen?
Als je zelf nou eens de moeite zou nemen om te lezen dan kom je er misschien achter waarom ik over vtec-killers begon. Jij ziet natuurlijk een woord staan dat je herkent en je hebt meteen andermans mening klaar die je van Civic Club Holland hebtmaar effe kijken waar die klok hangt kan geen kwaad.
B16A2quote:
quote:Hmm ok, gepikeerd raken?
Denk anders effe na over wat je nu zegt ... Eerder weet je nog heel wijs dit te melden;quote:Tuurlijk niet zak hooi, je VTEC punt van omschakeling zal altijd gelijk blijven of je nou track of op straat rijdt.
en nu zeg je dat straat en track afstelling hetzelfde moeten zijn voor vtecquote:
Een perfecte afstelling hangt dus sterk af van waar je de auto voor gebruikt ... dit ontkennen is een bewijs van zeer gematigde kennis.quote:Een auto die perfect afgesteld is heeft dat niet nodig.
Nou ... dat dikgedrukte weet ik niet hoor (zeker gezien steeds meer moderne auto's gebruik maken van variabele klep-timing) ... voor de rest sluiten vtec-killers precies aan bij m'n eerdere statement; dat je voor serieus racen geen zuinig verbruik nodig hebt dus het lage cam-profiel kan weg.quote:Laten we het erop houden dat die voor de racerij zijn gemaakt (Toda VTEC killers) omdat bepaalde klasses geen variable nokkenas profielen mogen gebruiken.
Bij een 'VTEC' motor heb je twee profielen. een low-cam/high-cam, als je van beide low/hgh een dyno uitdraai zou doen zullen deze op een bepaald vast punt snijden en dat is je ideale VTEC punt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
B16A2
[..]
[..]
Denk anders effe na over wat je nu zegt ... Eerder weet je nog heel wijs dit te melden;
[..]
en nu zeg je dat straat en track afstelling hetzelfde moeten zijn voor vtecWtf moet ik op een track met goed verbruik?!
[..]
Een perfecte afstelling hangt dus sterk af van waar je de auto voor gebruikt ... dit ontkennen is een bewijs van zeer gematigde kennis.
[..]
Nou ... dat dikgedrukte weet ik niet hoor (zeker gezien steeds meer moderne auto's gebruik maken van variabele klep-timing) ... voor de rest sluiten vtec-killers precies aan bij m'n eerdere statement; dat je voor serieus racen geen zuinig verbruik nodig hebt dus het lage cam-profiel kan weg.
Ik zal ze nooit gebruiken iig.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
...mits je motorisch dingen verandert.
Oh want dat staat er ook echtquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Neee ... we gaan een vtec-controller op een standaard blok zetten!
klik anders effe op die vtec-controller-link. Zul je zien dat je er meer mee kan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh want dat staat er ook echt
Na afstellen dus.
Dat kan met een RTP+Laptop ook, meer zelfs en kost hetzelfde..quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
klik anders effe op die vtec-controller-link. Zul je zien dat je er meer mee kan.
Jawel. Zelfs de ı ğ ü ş i ö en de ç..quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Turkije kan nog steeds geen puntjes op de i betalen?
Ze hebben allemaal opgegeven en ik ben de winst aan het vierenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef bietelboer het volgende:
Is dit kut topic dood ofzo?
Alle Jap-rijders vieren winst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal opgegeven en ik ben de winst aan het vieren
Ter ere van wat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alle Jap-rijders vieren winst.
Ah, gewoon onwetendheid dus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gewoon ... da's het Jap-rijders-gevoel.
Was er nog steeds een jap hier dan? :Squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, gewoon onwetendheid dus?
Nouja, zolang jullie er gelukkig mee zijn en de echte automobilisten er niet teveel last van hebben zie ik het probleem niet hoor
Heb je weet een race gehad tegen een geparkeerde Amerikaan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef bietelboer het volgende:
Ik heb idd niet veel last van die USA roest bakken, bij de eerste beste bocht heb ik al weer 200 meter voorsprong
Ik dacht dat ze allemaal geparkeerd stonden...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je weet een race gehad tegen een geparkeerde Amerikaan?
Jah hij vloog de bocht uit en stond geparkeerd tegen een boomquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je weet een race gehad tegen een geparkeerde Amerikaan?
Amerikanen vliegen nooit de bocht uitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:51 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Jah hij vloog de bocht uit en stond geparkeerd tegen een boom
Tieft lekker op, ziektekiem.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef 68Chevelle het volgende:
Beste leerlingen......ik ben trots op jullie, echt waar
kunnen jullie me hier een beetje op weg helpen?.... ik krijg een beetje teveel tegengas
Smarts en andere Jostibakken
Homo's
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Jimmie het volgende:
Kijk wat die Amerikanen hun eigen Corvetteje aan doen
quote:I got a new CAR! but have to give up an old friend to do it, Obama offerered me 4500.00 for it, i feel like a cheap protitute cause i jumped at the money. In all reality, the 1994 Camaro would have never gotten the moey back to me i had put into it and this was the best deal.
Ah. Hier hebben we iemand die dus geen stuur in zijn auto heeft en geen wielen eronder.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 04:17 schreef Salvad0R het volgende:
Jullie zuigen allemaal. Stoer doen met machines die werken op 19e eeuwse technologie.
Mwehehe .
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Hier hebben we iemand die dus geen stuur in zijn auto heeft en geen wielen eronder.
Ik ben benieuwd hoe jij dan stuurt en rijdt...
En voordat je gaat denken dat die hybride of elektrische auto's zuinig rijden en 'goed' voor het milieu zijn. Lees dan maar even dit door: http://www.opel-p1.nl/custom/testcar/Shell%20Opel.htm
Wij hebben hier regels...... 1 ervan is dat als je iets afzeikt dat je je eigen auto ook in het spel zet, doe je het niet dan kun je van ons allemaal de wind van voren krijgen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 04:17 schreef Salvad0R het volgende:
Jullie zuigen allemaal. Stoer doen met machines die werken op 19e eeuwse technologie.
Mwehehe .
Ik wacht nog steeds andersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:03 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Wij hebben hier regels...... 1 ervan is dat als je iets afzeikt dat je je eigen auto ook in het spel zet, doe je het niet dan kun je van ons allemaal de wind van voren krijgen!
En dat is niet leuk!
Waar hoor je mij dit zeggen dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Saab 95?
Komen die tegenwoordig uit japan dan?
Volgens jou rijd ik iets zweeds?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Waar hoor je mij dit zeggen dan?
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
S95sedan = Hondahok met kont...
Goed idee, krijgen we jou usa roestbak ook eens te zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:17 schreef 68Chevelle het volgende:
ach.... dan heb ik het fout..... misschien in het volgende topic maar een deelnemerslijstje in de TT maken.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef 68Chevelle het volgende:
Sure!
alle 2 zelfs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.. gelukkig hebben we die troep van jou als maatstafquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Opvallen door lelijk & slecht te zijn. Ook een manier van opvallen.
Is dat niet een beetje veel te hoog gemikt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:23 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee.. gelukkig hebben we die troep van jou als maatstaf
Nee. Je moet minimaal 290 hebben...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef Faxie het volgende:
Ik heb maar 211 Nm koppel![]()
Ik mag niet met jullie meedoen zeker? ....
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Je moet minimaal 290 hebben...
Ach ja. Zolang 300 pk geen 300 pk is, zal die hype blijven...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Zit ik dan met m'n 145 Nm
Maarja ... koppel is de hype.
Alle yanks zullen dan -getrouw aan elke US film- exploderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:02 schreef zentuin het volgende:
Moge alle Yank-cars en yappen door de bliksem getroffen worden!
In tegenstelling tot hier op dit forum eerder gedane uitspraken door individuën woonachtig in de Verenigde Staten der Vaginale Douche Zakken, niet in het bezit zijnde van enig respectabel, door een ottomotor aangedreven, voertuig anders dan puberale statussymbolen vergezeld door al dan niet ingehuurde blonde anti-intelligentie specimen kan ik met grote zekerheid garanderen dat de, zoals de hierboven, vermeldde eenheden overduidelijk zowel eender in klank als in betekenis zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ach ja. Zolang 300 pk geen 300 pk is, zal die hype blijven...
409 genoeg?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Je moet minimaal 290 hebben...
Die 409 was vóór montage van het EPS uitlaatsysteem, en maar 1 run gehad op de dyno, dus mogelijk zijn het er ietsje meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:36 schreef Charged het volgende:
Damn...271 stock...geen idee wat ik nou heb.
niks dan respect hoor,maar ik heb het over m'n 2ltr blokkie..met chip,downpipe en de rest van het systeem,intake,injectors,intercooler,andere koppakking,actuator...ik moet d'r nog laten testen op de bank.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Die 409 was vóór montage van het EPS uitlaatsysteem, en maar 1 run gehad op de dyno, dus mogelijk zijn het er ietsje meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |