krijg de graftering tiefus met je nep bak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:48 schreef D. het volgende:
En nu weer on-topic he, stelletje idioten met jullie k*tgebakjes
goed zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:50 schreef Charged het volgende:
[..]
krijg de graftering tiefus met je nep bak.
hebquote:jij had de Corvette?
damn,mag eigenlijk niet eens reageren in dit topic..427 stingray coupe '67 gereden en loved itquote:
Ik ben er ook nog hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:01 schreef Charged het volgende:
[..]
damn,mag eigenlijk niet eens reageren in dit topic..427 stingray coupe '67 gereden en loved it
waar was jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor, mocht je per se willen
Dat krijg je als je aan leken vraagt wat er nou eigenlijk aan hun auto is gebeurdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef Charged het volgende:
[..]
eigenlijk dus geen info op de einddemper na met eindstuk(ken)...jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat krijg je als je aan leken vraagt wat er nou eigenlijk aan hun auto is gebeurdmee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben met een dik uur terug...hoop iets te zien van je qua reactie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor, mocht je per se willen
Ben jij trots op je 193PKtjes..?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Beter een leek en het in 1 keer goed laten doen, dan steeds zelf maar weer wat aanklooien zonder garantie dat het goed gaat. Daarnaast heb ik mijn auto nergens weken geparkeerd gehad omdat er iets aangepast moest worden.
Maar op dat idee komen aurorijders van 'vtec-power'jappen en deinzende Amerikanen niet...
Je mist het punt compleet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Beter een leek en het in 1 keer goed laten doen, dan steeds zelf maar weer wat aanklooien zonder garantie dat het goed gaat. Daarnaast heb ik mijn auto nergens weken geparkeerd gehad omdat er iets aangepast moest worden.
Maar op dat idee komen autorijders van 'vtec-power'Jappen en deinzende Amerikanen niet...
Dat zijn er 4 keer zo veel als in die gammele fiat van je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben jij trots op je 193PKtjes..?
Ben jij trots op je 193PKtjes..?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn er 4 keer zo veel als in die gammele fiat van je.
Dus dat je dat durft te vragen met zo een kutauto.
Dat zijn er ook nog steeds meer dan in die rotte Jap die jij hebt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo dan
Oh? Want die is standaard?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn er ook nog steeds meer dan in die rotte Jap die jij hebt.
Nee dus, zo ook niet.
Que?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jullie kunnen de auto niet meer afkraken, dus proberen jullie het zo.
Ga maar gewoon lekker tuffen in die nep auto's van jullie... En dan maar hopen dat niemand jullie uitlacht als jullie voorbij rollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die echt zo goed was als je nu durft te beweren, dan had je dat al lang verteld. Anders schaam je je gewoon voor je pauperbakje.quote:
heb een scheithekel aan Russisch produkt maar een Nivaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
(altijd al willen weten heoveel pk die Lada nu heeft, ga je nu vast voor me opzoeken)
Subaru Impreza GTT roffelhok (wel meester op de bochtige weggetjes en als het nat isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lang leve chiptuning. Daarbij kun je zorgen dat de turbo het doet onder de 3000 RPM.![]()
Ik heb geen problemen om vanuit de 80 KM/h op te trekken daar mijn turbo gat dus een stuk kleiner geworden is hierdoor.
Wat voor pruttelautootje heb je dan met turbo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |