krijg de graftering tiefus met je nep bak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:48 schreef D. het volgende:
En nu weer on-topic he, stelletje idioten met jullie k*tgebakjes
goed zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:50 schreef Charged het volgende:
[..]
krijg de graftering tiefus met je nep bak.
hebquote:jij had de Corvette?
damn,mag eigenlijk niet eens reageren in dit topic..427 stingray coupe '67 gereden en loved itquote:
Ik ben er ook nog hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:01 schreef Charged het volgende:
[..]
damn,mag eigenlijk niet eens reageren in dit topic..427 stingray coupe '67 gereden en loved it
waar was jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor, mocht je per se willen
Dat krijg je als je aan leken vraagt wat er nou eigenlijk aan hun auto is gebeurdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef Charged het volgende:
[..]
eigenlijk dus geen info op de einddemper na met eindstuk(ken)...jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat krijg je als je aan leken vraagt wat er nou eigenlijk aan hun auto is gebeurdmee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben met een dik uur terug...hoop iets te zien van je qua reactie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor, mocht je per se willen
Ben jij trots op je 193PKtjes..?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Beter een leek en het in 1 keer goed laten doen, dan steeds zelf maar weer wat aanklooien zonder garantie dat het goed gaat. Daarnaast heb ik mijn auto nergens weken geparkeerd gehad omdat er iets aangepast moest worden.
Maar op dat idee komen aurorijders van 'vtec-power'jappen en deinzende Amerikanen niet...
Je mist het punt compleet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Beter een leek en het in 1 keer goed laten doen, dan steeds zelf maar weer wat aanklooien zonder garantie dat het goed gaat. Daarnaast heb ik mijn auto nergens weken geparkeerd gehad omdat er iets aangepast moest worden.
Maar op dat idee komen autorijders van 'vtec-power'Jappen en deinzende Amerikanen niet...
Dat zijn er 4 keer zo veel als in die gammele fiat van je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben jij trots op je 193PKtjes..?
Ben jij trots op je 193PKtjes..?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn er 4 keer zo veel als in die gammele fiat van je.
Dus dat je dat durft te vragen met zo een kutauto.
Dat zijn er ook nog steeds meer dan in die rotte Jap die jij hebt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo dan
Oh? Want die is standaard?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn er ook nog steeds meer dan in die rotte Jap die jij hebt.
Nee dus, zo ook niet.
Que?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jullie kunnen de auto niet meer afkraken, dus proberen jullie het zo.
Ga maar gewoon lekker tuffen in die nep auto's van jullie... En dan maar hopen dat niemand jullie uitlacht als jullie voorbij rollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die echt zo goed was als je nu durft te beweren, dan had je dat al lang verteld. Anders schaam je je gewoon voor je pauperbakje.quote:
heb een scheithekel aan Russisch produkt maar een Nivaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
(altijd al willen weten heoveel pk die Lada nu heeft, ga je nu vast voor me opzoeken)
Subaru Impreza GTT roffelhok (wel meester op de bochtige weggetjes en als het nat isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lang leve chiptuning. Daarbij kun je zorgen dat de turbo het doet onder de 3000 RPM.![]()
Ik heb geen problemen om vanuit de 80 KM/h op te trekken daar mijn turbo gat dus een stuk kleiner geworden is hierdoor.
Wat voor pruttelautootje heb je dan met turbo?
Sinds wanneer telt fantasie niet? Vanaf topic 1 hebben al jouw fantasietjes ook meegeteldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In de fantasie van de Amerikaan wel
Iemand met een username als de jouwe heeft in dit topic sowieso geen recht van spreken, dus ik ga er niet eens op inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:38 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
En ze hebben een rijke fantasie. Ach ja...Amerikanen en bochten...laat ze maar hard rechtuit gaan, daar zijn ze goed in.
Koop je zo'n muscle car met 600 PK ben je de koning van de stoplichten. Ga je een keer mee naar een trackday op Spa wordt je vernederd door gasten in een MR2 Turbo ofzoiets omdat die bochten zo lastig zijn
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Que?Mooi Italiaans stuur heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw, doe maar niet nee. Amerikanen kunnen toch niet op tegen Ferrariquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand met een username als de jouwe heeft in dit topic sowieso geen recht van spreken, dus ik ga er niet eens op in
Ik doelde op het feit dat je hier geen fuck te zoeken hebt kneus, je bouwpakket telt niet mee nl.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:10 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Wauw, doe maar niet nee. Amerikanen kunnen toch niet op tegen Ferrari
huh?...iets teveel gezopen of zo...wat is een gttquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:27 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Subaru Impreza GTT roffelhok (wel meester op de bochtige weggetjes en als het nat is, haken de meesten wel dik af
)
heb je er 1 gehad of of heb je er 1...meelullen..anders skelteren..quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:10 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Wauw, doe maar niet nee. Amerikanen kunnen toch niet op tegen Ferrari
Koreaansquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:20 schreef Charged het volgende:
[..]
huh?...iets teveel gezopen of zo...wat is een gtt
koreaans pleurishok met z'n playmobiel 4x4
Op basis waarvan zijn die dan meester? Ze hebben slechts 3 keer het WRC-kampioenschap gewonnen, Daar waar Citroën het al 5 jaar achter elkaar gehaald heeft (met 2 verschillende auto's). Ze worden dus opgehemeld voor iets wat ze eigenlijk nooit echt hebben kunnen waarmaken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:27 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Subaru Impreza GTT roffelhok (wel meester op de bochtige weggetjes en als het nat is, haken de meesten wel dik af
)
Zullen we het, ondanks recente missers in F1, effe over Honda's race-geschiedenis hebben?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zijn die dan meester? Ze hebben slechts 3 keer het WRC-kampioenschap gewonnen, Daar waar Citroën het al 5 jaar achter elkaar gehaald heeft (met 2 verschillende auto's). Ze worden dus opgehemeld voor iets wat ze eigenlijk nooit echt hebben kunnen waarmaken.
Meester van de bochtige weggetjes blijft nog steeds de EVO, de enige auto die 4 jaar achter elkaar het kampioenschap heeft gewonnen. Die Soep van je is gewoon nergens meester in. Niet op de dragstrip, niet op het circuit en ook niet op bochtige weggetjes...
Ik heb een gammele fiat, jij een gammele kop..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn er 4 keer zo veel als in die gammele fiat van je.
Dus dat je dat durft te vragen met zo een kutauto.
haha, zegt een golf-rijder. Zo'n nikszeggende volumebak voor 13 in een dozijn mensenquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zijn die dan meester? Ze hebben slechts 3 keer het WRC-kampioenschap gewonnen, Daar waar Citroën het al 5 jaar achter elkaar gehaald heeft (met 2 verschillende auto's). Ze worden dus opgehemeld voor iets wat ze eigenlijk nooit echt hebben kunnen waarmaken.
Meester van de bochtige weggetjes blijft nog steeds de EVO, de enige auto die 4 jaar achter elkaar het kampioenschap heeft gewonnen. Die Soep van je is gewoon nergens meester in. Niet op de dragstrip, niet op het circuit en ook niet op bochtige weggetjes...
6.24 KG/PK. Toch redelijk netjes. Daarnaast heb ik geen verzwarende subwoofer zoals beweerd word in de post voor me. Ik hoor liever de turbo fluiten en zo...quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb een gammele fiat, jij een gammele kop..
PK's intreseren me niet zo veel, eerder PK per KG. Volgend jaar een 1.5 blokkie er in met een slakkenhuis![]()
Heb je mij ooit ergens zien schrijven dat mijn golf ergens meester in is?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:07 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
haha, zegt een golf-rijder. Zo'n nikszeggende volumebak voor 13 in een dozijn mensen![]()
Kilogram per pk?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
6.24 KG/PK. Toch redelijk netjes. Daarnaast heb ik geen verzwarende subwoofer zoals beweerd word in de post voor me. Ik hoor liever de turbo fluiten en zo...
Euhm? Ja...quote:
Standaard poept dit 1.8 blok van VAG 125 PK eruit. 68 PK extra is dus ongeveer 55% extra vermogen uit het blok. Nu wil ik wel eens zien hoeveel PK jij er meer uit krijgt als je die turbo erop schroeft. Oh ja, probeer wel met alle aanpassingen binnen de 1500 euro te blijven. Succes...quote:Jezus man ... als ik een turbo schroef op dat 1.6je van me komt er wel een poeplap meer vermogen uit dan 193 pk. Wat is dat voor papieren blok, joh?
Hele punt is juist dat ik om op 193 pk te komen niet veel meer dan 400 eu kwijt hoef te zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm? Ja...
[..]
Standaard poept dit 1.8 blok van VAG 125 PK eruit. 68 PK extra is dus ongeveer 55% extra vermogen uit het blok. Nu wil ik wel eens zien hoeveel PK jij er meer uit krijgt als je die turbo erop schroeft. Oh ja, probeer wel met alle aanpassingen binnen de 1500 euro te blijven. Succes...
Euh nee ... ik heb het alleen tot nu toe maar als x pk per ton gehoord (of pk per kg).quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm? Ja...
1204 KG / 193 PK = 6.24 KG / 1 PK... Tellen verleer je zeker als je een Jap koopt...
Je hebt er alleen geen donder aan zonder koppel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hele punt is juist dat ik om op 193 pk te komen niet veel meer dan 400 eu kwijt hoef te zijn.
Dat haar dat jeukt al dik 20 jaar op m'n ballen. Dank voor je interesse in m'n goed gevulde, behaarde scrotum heaumeaux.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:47 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je hebt er alleen geen donder aan zonder koppel.
En ja.... het word voorspelbaar dat je nu opeens gaat zeiken over verbruik en bochtenwerk.
Groeit er bij jou eigenlijk al haar op je balletjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |