'D-Serie'quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zie reply
[..]
Da's het punt van dit topic, losert.
[..]
Voor noobjes die hun auto alleen gebruiken als getuned woon-werk verkeeren boodschappen-wagen heb je inderdaad genoeg aan één instelling, net als je dan genoeg hebt aan één suspension-setup en een setje allround banden, etc.
Voor mensen die hun auto ook op andere manieren gebruiken (club-dagen, trackdays, Nur, etc) is het fijn als ze niet elke keer met de laptop in de auto moeten en allerlei instellingen gewoon vanuit de auto kunnen regelen terwijl de motor blijft lopen.
Maargoed ... dat zal jij niet weten.
[..]
Nou graag.
[..]
Want je kunt het zelf niet uitleggen? Of is jouw mening gelijk aan iets dat je op een forum hebt gelezen?
Als je zelf nou eens de moeite zou nemen om te lezen dan kom je er misschien achter waarom ik over vtec-killers begon. Jij ziet natuurlijk een woord staan dat je herkent en je hebt meteen andermans mening klaar die je van Civic Club Holland hebtmaar effe kijken waar die klok hangt kan geen kwaad.
B16A2quote:
quote:Hmm ok, gepikeerd raken?
Denk anders effe na over wat je nu zegt ... Eerder weet je nog heel wijs dit te melden;quote:Tuurlijk niet zak hooi, je VTEC punt van omschakeling zal altijd gelijk blijven of je nou track of op straat rijdt.
en nu zeg je dat straat en track afstelling hetzelfde moeten zijn voor vtecquote:
Een perfecte afstelling hangt dus sterk af van waar je de auto voor gebruikt ... dit ontkennen is een bewijs van zeer gematigde kennis.quote:Een auto die perfect afgesteld is heeft dat niet nodig.
Nou ... dat dikgedrukte weet ik niet hoor (zeker gezien steeds meer moderne auto's gebruik maken van variabele klep-timing) ... voor de rest sluiten vtec-killers precies aan bij m'n eerdere statement; dat je voor serieus racen geen zuinig verbruik nodig hebt dus het lage cam-profiel kan weg.quote:Laten we het erop houden dat die voor de racerij zijn gemaakt (Toda VTEC killers) omdat bepaalde klasses geen variable nokkenas profielen mogen gebruiken.
Bij een 'VTEC' motor heb je twee profielen. een low-cam/high-cam, als je van beide low/hgh een dyno uitdraai zou doen zullen deze op een bepaald vast punt snijden en dat is je ideale VTEC punt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
B16A2
[..]
[..]
Denk anders effe na over wat je nu zegt ... Eerder weet je nog heel wijs dit te melden;
[..]
en nu zeg je dat straat en track afstelling hetzelfde moeten zijn voor vtecWtf moet ik op een track met goed verbruik?!
[..]
Een perfecte afstelling hangt dus sterk af van waar je de auto voor gebruikt ... dit ontkennen is een bewijs van zeer gematigde kennis.
[..]
Nou ... dat dikgedrukte weet ik niet hoor (zeker gezien steeds meer moderne auto's gebruik maken van variabele klep-timing) ... voor de rest sluiten vtec-killers precies aan bij m'n eerdere statement; dat je voor serieus racen geen zuinig verbruik nodig hebt dus het lage cam-profiel kan weg.
Ik zal ze nooit gebruiken iig.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
...mits je motorisch dingen verandert.
Oh want dat staat er ook echtquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Neee ... we gaan een vtec-controller op een standaard blok zetten!
klik anders effe op die vtec-controller-link. Zul je zien dat je er meer mee kan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh want dat staat er ook echt
Na afstellen dus.
Dat kan met een RTP+Laptop ook, meer zelfs en kost hetzelfde..quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
klik anders effe op die vtec-controller-link. Zul je zien dat je er meer mee kan.
Jawel. Zelfs de ı ğ ü ş i ö en de ç..quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Turkije kan nog steeds geen puntjes op de i betalen?
Ze hebben allemaal opgegeven en ik ben de winst aan het vierenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef bietelboer het volgende:
Is dit kut topic dood ofzo?
Alle Jap-rijders vieren winst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal opgegeven en ik ben de winst aan het vieren
Ter ere van wat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alle Jap-rijders vieren winst.
Ah, gewoon onwetendheid dus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gewoon ... da's het Jap-rijders-gevoel.
Was er nog steeds een jap hier dan? :Squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, gewoon onwetendheid dus?
Nouja, zolang jullie er gelukkig mee zijn en de echte automobilisten er niet teveel last van hebben zie ik het probleem niet hoor
Heb je weet een race gehad tegen een geparkeerde Amerikaan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef bietelboer het volgende:
Ik heb idd niet veel last van die USA roest bakken, bij de eerste beste bocht heb ik al weer 200 meter voorsprong
Ik dacht dat ze allemaal geparkeerd stonden...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je weet een race gehad tegen een geparkeerde Amerikaan?
Jah hij vloog de bocht uit en stond geparkeerd tegen een boomquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je weet een race gehad tegen een geparkeerde Amerikaan?
Amerikanen vliegen nooit de bocht uitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:51 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Jah hij vloog de bocht uit en stond geparkeerd tegen een boom
Tieft lekker op, ziektekiem.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef 68Chevelle het volgende:
Beste leerlingen......ik ben trots op jullie, echt waar
kunnen jullie me hier een beetje op weg helpen?.... ik krijg een beetje teveel tegengas
Smarts en andere Jostibakken
Homo's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |