Nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef D. het volgende:
Volgende TT trouwens gewoon weer EU ipv D aub
En dan ook AU erbij. Holdens mogen ook gebashed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef D. het volgende:
Volgende TT trouwens gewoon weer EU ipv D aub
Dan heb je pechquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee.
Daar hoort peugot ook bij, en dat weiger ik te accepteren.
Pff. We kunnen het ook gewoon "Het ultieme afzeiktopic" noemen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef zentuin het volgende:
[..]
En dan ook AU erbij. Holdens mogen ook gebashed.
Zolang er hier niemand is die een Holden heeft hoeft die er niet bijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef zentuin het volgende:
[..]
En dan ook AU erbij. Holdens mogen ook gebashed.
De US is 1 land. De EU zijn meerdere landen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb je pech
Je scheert immers ook alle Amerikanen over 1 kam
Het gaat mij niet om de auto's - daar is niets mis mee, maar als ik toegeef dat ik een civic hybride en een mondeo voor de deur heb staan dan voel ik me zo'n Googolplexian en 68Chevelle kloon...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die er zelfs vooruit duven te komen dat ze een Volvo hebben, dus het moet wel heel rampzalig zijn
Top idee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pff. We kunnen het ook gewoon "Het ultieme afzeiktopic" noemen.
De US is geen landquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De US is 1 land. De EU zijn meerdere landen.
Veredelde Vectra.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:30 schreef zentuin het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de auto's - daar is niets mis mee, maar als ik toegeef dat ik een civic hybride en een mondeo voor de deur heb staan dan voel ik me zo'n Googolplexian en 68Chevelle kloon...
Hypothetisch geval natuurlijk, want ik heb een Holden Commodore en een Land Rover 90 Series I voor de deur...![]()
Dan kan dit er nog wel bij. Een stukje vanuit wiki:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het echt niet weet heb je pech, want de uitleg is behoorlijk off-topic hier
Amerika is een Werelddeel. US is een land.quote:At 3.79 million square miles (9.83 million km2) and with about 307 million people, the United States is the third or fourth largest country by total area, and third largest by land area and by population.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kan dit er nog wel bij. Een stukje vanuit wiki:
[..]
Amerika is een Werelddeel continent. US is een land.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kan dit er nog wel bij. Een stukje vanuit wiki:
[..]
Amerika is een Werelddeel. US is een land.
En nu weer verder over die skelter van jequote:De Verenigde Staten, officieel de Verenigde Staten van Amerika, afgekort VS (Engels: United States of America, afgekort USA of US), zijn een federatie van 50 staten en het district Columbia, grotendeels in Noord-Amerika gelegen.
Goddamn, hoeveel smileys moet ik zetten voordat iemand de ironie snapt...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Veredelde Vectra.
Die Holden dan...
Nee. Amerika is een werelddeel. De eilanden tellen namelijk mee bij een werelddeel, bij een continent niet.quote:
De euro-Ford is nog niet vertegenwoordigd hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef zentuin het volgende:
[..]
Goddamn, hoeveel smileys moet ik zetten voordat iemand de ironie snapt...
Okee, komt ie...
Ik heb een civic hybride en een mondeo. Niets mis mee, maar ik weiger geasocieerd te worden met de mensen die bij die auto's horen.
Broeva, Haro!
Kop dicht idioot en probeer die k*tbak van je eens te verdedigen, of heb je de hoop al opgegeven en weet je dat het zinloos isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Noord-Amerika en Zuid-Amerika zijn continenten. Amerika is een werelddeel.
Een combinatie vaan Googol en chevelle dus. Noemen we jou 68Googol vanaf nu...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef zentuin het volgende:
[..]
Goddamn, hoeveel smileys moet ik zetten voordat iemand de ironie snapt...
Okee, komt ie...
Ik heb een civic hybride en een mondeo. Niets mis mee, maar ik weiger geasocieerd te worden met de mensen die bij die auto's horen.
Broeva, Haro!
Wat valt er aan te verdedigen, jullie vallen hem niet eens aan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Kop dicht idioot en probeer die k*tbak van je eens te verdedigen, of heb je de hoop al opgegeven en weet je dat het zinloos is
zo
Ik, als hollander, woon nu al 0,2 km van de NL-BE grens. En dan moet ik ook nog een in België geassembleerde yank-car gaan verdedigen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
De euro-Ford is nog niet vertegenwoordigd hoor
Waat?! Hebben die paupers dat dan? whaha.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een combinatie vaan Googol en chevelle dus. Noemen we jou 68Googol vanaf nu...
Wat ik me eigenlijk afvraag he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:47 schreef zentuin het volgende:
[..]
Ik, als hollander, woon nu al 0,2 km van de NL-BE grens. En dan moet ik ook nog een in België geassembleerde yank-car gaan verdedigen?
Weet je wat je voor leuke dingen kunt doen met het geld dat je uitspaart in de lease? Van mijn baas moest ik toch een lelijk hok kiezen, dus dan maar goedkoop...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat ik me eigenlijk afvraag he.
Hoe diep ben je gezonken als je een Prius, Civic Hybrid of Insight koopt/least?
Het erge is gewoon dat je weet dat het een ramp is en dat je ermee hebt leren leven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat valt er aan te verdedigen, jullie vallen hem niet eens aan.
Of is skelter het ergste wat je te melden hebt?
Zelfs dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef zentuin het volgende:
[..]
Weet je wat je voor leuke dingen kunt doen met het geld dat je uitspaart in de lease? Van mijn baas moest ik toch een lelijk hok kiezen, dus dan maar goedkoop...
Als het de moeite van het verdedigen niet waard is niet natuurlijk, dan zijn we het gewoon eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:47 schreef zentuin het volgende:
[..]
Ik, als hollander, woon nu al 0,2 km van de NL-BE grens. En dan moet ik ook nog een in België geassembleerde yank-car gaan verdedigen?
Van alle auto's waarin ik nog niet dood gevonden zou willen worden, staat de golf IV bovenaan. Lelijke pauperbak met petjesvolk of bejaarden achter het stuur... Wansmaak is ook smaak, zullen we maar zeggen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het erge is gewoon dat je weet dat het een ramp is en dat je ermee hebt leren leven.
Nouja, dan zijn wij er ook klaar mee.
you lose
Dan gaat de strijd nu weer tussen Japan en de USA
Die ramp brengt me wel al 227k aan kilometers overal heen. En gelukkig comfortabeler dan die deinzende Amerikaanse bakken waar een containerschip nog jaloers op zou zijn. En die Jappen beginnen pas bij 4000 RPM te leven, daar waar die van mij al bij 2000 RPM al meer leven heeft dan de Jap ooit krijgt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het erge is gewoon dat je weet dat het een ramp is en dat je ermee hebt leren leven.
Nouja, dan zijn wij er ook klaar mee.
you lose
Dan gaat de strijd nu weer tussen Japan en de USA
Daarom doe ik ook niet aan stickertuning of verzwaringstuning. Maar gewoon de tuning onder de motorkap en zo. De enige verzwaringstuning die ik heb gedaan is de afneembare trekhaak zodat ik mijn sleurhut kan meenemen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:53 schreef zentuin het volgende:
[..]
Van alle auto's waarin ik nog niet dood gevonden zou willen worden, staat de golf IV bovenaan. Lelijke pauperbak met petjesvolk of bejaarden achter het stuur... Wansmaak is ook smaak, zullen we maar zeggen...
Maar nee, opnieuw - de auto's zijn goed. 10.000x liever een mondeo privé dan een civic privé.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als het de moeite van het verdedigen niet waard is niet natuurlijk, dan zijn we het gewoon eens.
Ik zeg:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook niet aan stickertuning of verzwaringstuning. Maar gewoon de tuning onder de motorkap en zo. De enige verzwaringstuning die ik heb gedaan is de afneembare trekhaak zodat ik mijn sleurhut kan meenemen.
Ik heb zelfs de hoedenplank eruit gehaald om gewicht te besparen.
Ik doe het heus niet voor het verbruik, puur voor de snelheid en wegligging.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef zentuin het volgende:
[..]
Ik zeg:
[ afbeelding ]
Lupo 3L
Kun je zelfs je hoedenplank laten zitten...
Deinzende bakken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die ramp brengt me wel al 227k aan kilometers overal heen. En gelukkig comfortabeler dan die deinzende Amerikaanse bakken waar een containerschip nog jaloers op zou zijn. En die Jappen beginnen pas bij 4000 RPM te leven, daar waar die van mij al bij 2000 RPM al meer leven heeft dan de Jap ooit krijgt.
Tuning heeft ook geen zin. Het blijft gewoon een kansloze autoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook niet aan stickertuning of verzwaringstuning. Maar gewoon de tuning onder de motorkap en zo. De enige verzwaringstuning die ik heb gedaan is de afneembare trekhaak zodat ik mijn sleurhut kan meenemen.
Ik heb zelfs de hoedenplank eruit gehaald om gewicht te besparen.
Ik hoef dat filmpje wat googol een tijdje terug poste er toch niet bij te halen he.quote:
Sorry. Dat heb ik met mijn 18" Originele Porsche Cup velgen al genoeg. Daarvoor hoef ik niet in een begraafauto te gaan meerijden.quote:Als je met mij mee zou rijden trillen je vullingen er onderhand uit, en dan hebben mijn dempers nog een sportstand ook
Hij is er anders wel sneller op geworden en verbruikt meer. Daar geilen jullie toch allemaal op?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Tuning heeft ook geen zin. Het blijft gewoon een kansloze auto
Geen idee over welk filmpje je het hebt, maar ik heb een filmpje van mij geupload waar je wel een beetje kunt zien dat het eerder stuiteren dan deinen is (heb betere filmpjes, maar die waren te groot om te uploaden)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoef dat filmpje wat googol een tijdje terug poste er toch niet bij te halen he.![]()
[..]
Het feit dat je origineel Porsche zegt en je een VW'tje hebt zegt al genoegquote:Sorry. Dat heb ik met mijn 18" Originele Porsche Cup velgen al genoeg. Daarvoor hoef ik niet in een begraafauto te gaan meerijden.
Het is gewoon een feit dat echte auto's een slokje lusten, geen vereiste en al helemaal niet geil.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij is er anders wel sneller op geworden en verbruikt meer. Daar geilen jullie toch allemaal op?
Afgezien van milieu hippies die in een Prius/Civic Hybrid/Insight rondtuffen.
Googolplexian & 68Chevelle's kinderachtige zeiktopicquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee over welk filmpje je het hebt, maar ik heb een filmpje van mij geupload waar je wel een beetje kunt zien dat het eerder stuiteren dan deinen is (heb betere filmpjes, maar die waren te groot om te uploaden)
Het hoort tegenwoordig toch allemaal bij elkaar. En het blijft tenminste Duits.quote:[..]
Het feit dat je origineel Porsche zegt en je een VW'tje hebt zegt al genoeg
Dan heb ik dus een echte auto.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat echte auto's een slokje lusten.
Die is toch coolquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Googolplexian & 68Chevelle's kinderachtige zeiktopic
[..]
Duits ja, jammer hequote:Het hoort tegenwoordig toch allemaal bij elkaar. En het blijft tenminste Duits.
Ik vind er helemaal niets aan. Ik wil liever zeeziek worden op een boot dan in een auto.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Die is toch cool
Maar ik vergelijk jouw auto toch ook niet met een Lada uit 1964?
[..]
Duits ja, jammer he
Waar lees jij dat ik voor het maximum haalbare ging?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
En na het filmpje gezien te hebben. Slechts 150 in de 3. Dat moet toch beter kunnen...
Lekker glijden over de weg, muziekje aan, relaxen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind er helemaal niets aan. Ik wil liever zeeziek worden op een boot dan in een auto.
Failing The Worst?quote:En Duits FTW.
Nee, je hebt een Golfquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een echte auto.
Het naaldje staat al op 6000 RPM in de 3 bij 150. Dus zoveel zal er niet meer bij komen dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik voor het maximum haalbare ging?
Daarbij, jij zit waarschijnlijk bij 100 al in z'n 5
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |