Nee, de weg is voor mij meer een achtbaan met gratis entree.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
NopeDe weg is voor jou een golvend waterbed. Voor mij is het een imperfecte strook asfalt.
Kom dan...Kom dan!!!!, ik lust je rauw!!!.....je durft niet he?BLUF!!!,pauper!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:32 schreef Googolplexian het volgende:
tvp (voor later ... effe opladen)
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef 68Chevelle het volgende:
als Nissan motorsports= Nismo heet, hoe heet Honda motorsports dan eigenlijk?
En ik ga gewoon door:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef 68Chevelle het volgende:
quote:
HRC, Honda Racing Company.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef 68Chevelle het volgende:
quote:
Geen StefanP?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:26 schreef Darkomen het volgende:
Ik mis Turquaz52 en OxygeneFRL eigenlijk nog in dit topic,
hmmmmm......quote:
Nee, dan missen er toch nog echt een paar hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, het PTAutisten-topic.
Count me in..
Of hij was ontevreden over het Playmobilplastieken interieur van zijn Corvette.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:40 schreef 68Chevelle het volgende:
hmmmmm......
Waarom zou je zoiets doen??... oh wacht.....Omdat je niet tevreden bent met het vermogen van je skelter
http://carscoop.blogspot.(...)th-corvette-ls1.html
Mijn post was de elfde in dit topic, ik verwacht de rest nog wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, dan missen er toch nog echt een paar hoor![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
hmmmmm......
Waarom zou je zoiets doen??... oh wacht.....Omdat je niet tevreden bent met het vermogen van je skelter
http://carscoop.blogspot.(...)th-corvette-ls1.html
quote:
idd een spleetogenbak..... doe nog eens een pogingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is geen amerikaan, dat is gewoon een deawoo
Van de makers van de Corvette.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
De vraag is ... waarom wil Chevrolet z'n logo daarop hebben?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ergens heb je ook wel gelijk, je moet toch een fucking pismongool zijn om zoiets serieus te ontwerpen?, een merk die jarenlang heeft gepronkt met de Bel Air, Corvette, Chevelle, Camaro, el Camino, Monte Carlo, Nomads, Stylelines, staken nog liever voordat ze zoiets neerzetten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De vraag is ... waarom wil Chevrolet z'n logo daarop hebben?
OJA ... was een combinatie van "bouwen wat mensen willen of ga failliet", "Shit ... we weten niet hoe" en rechtlijnig kwaliteitsvergelijk (Die Daewoo kan zelfs een stap omhoog in kwaliteit).
Dat was idd stom van me, maar de C10, Blazer, Suburban en de Apache ben ik ook nog vergeten hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Godver 68Chevelle, je vergeet de Impala![]()
Inderdaad, maar goed, je moet't zo zien, dankzij de deawoo actie hebben ze weer cashflow om mooie pareltjes te maken als de nieuwe Camaro
[ afbeelding ]
Precies, dan koop je een Europeaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef 68Chevelle het volgende:
Dat was idd stom van me, maar de C10, Blazer, Suburban en de Apache ben ik ook nog vergeten hoor
Ja, maar jij weet net zo goed als ik dat die daewoos gewoon verkocht worden omdat het goedkope rotbakken zijn, als je daadwerkelijk smaak wilt laten zien heb je gewoon niks te zoeken daaro in Aziatistan.
Zoals..... een Seat Leon Diesel?, een Audi A3?, BMW 3 of Golf 5?....kom nou..Hier in Europa is het toch ook eenheidworst dat de markt regeert?, beter ja....beste.....sorry, nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Precies, dan koop je een Europeaan.
Vergelijk eens wat je nieuw kunt kopen. Amerikaans, Japans of Europeaans. Als je voor een goed gebouwde auto gaat die er ook nog enigszins okay uitziet, kom je al snel uit bij een Europeaan, ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:45 schreef 68Chevelle het volgende:
Zoals..... een Seat Leon Diesel?, een Audi A3?, BMW 3 of Golf 5?....kom nou..Hier in Europa is het toch ook eenheidworst dat de markt regeert?, beter ja....beste.....sorry, nee.
"snel" zelfs?, beredeneer dat eensquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vergelijk eens wat je nieuw kunt kopen. Amerikaans, Japans of Europeaans. Als je voor een goed gebouwde auto gaat die er ook nog enigszins okay uitziet, kom je al snel uit bij een Europeaan, ja.
*Kuch* Toyota *kuch*quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vergelijk eens wat je nieuw kunt kopen. Amerikaans, Japans of Europeaans. Als je voor een goed gebouwde auto gaat die er ook nog enigszins okay uitziet, kom je al snel uit bij een Europeaan, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |