Me too... kan ik ook nog elektrisch de achterruit opendoenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, ik kan namelijk de radio uitzetten en van motorgeluid genieten.
En France Bleu heeft altijd dikke US 70's disco muziek na 23.00
Kan ik ook in m'n Hondaatjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Me too... kan ik ook nog elektrisch de achterruit opendoen![]()
Kan ik ook in m'n Hondaatjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, ik kan namelijk de radio uitzetten en van motorgeluid genieten.
Ghi.. dat zou die kwijlebal ook wel wat vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan ik ook in m'n Hondaatjesuper-relaxed!
En dan kan het dak er ook nog af!
Lekker is dat hoor....zo weinig eisen aan het geluid stellen, petje afquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Kan ik ook in m'n Hondaatjesuper-relaxed!
Lijkt me ook heerlijk om tevreden te kunnen zijn met de techniek van toen i.p.v. die galmende 8600 vtec RPMmetjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:51 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Lekker is dat hoor....zo weinig eisen aan het geluid stellen, petje af
hey. als we het nou allemaal met elkaar eens waren.. was er niet eens een PTA forum omdat we allemaal in G-Wiz's zouden rijdenquote:
Nietusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
hey. als we het nou allemaal met elkaar eens waren.. was er niet eens een PTA forum omdat we allemaal in G-Wiz's zouden rijden
Ik rijd lekkerder dan jij, redneck!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:22 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Joh.....bekijk jij het es ff....met je nep-honda
Leer eerst je grammatica eens, spleetogenaanbidder!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik rijd lekkerder dan jij, redneck!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Leer eerst je grammatica eens, spleetogenaanbidder!
[ afbeelding ]
Nopequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:22 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
In ieder geval ben ik geen hondarijder
[ afbeelding ]
Wachtff..... ik heb een planquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
NopeDe weg is voor jou een golvend waterbed. Voor mij is het een imperfecte strook asfalt.
Hoe lang is "FF" ??quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |