Weet je wat je voor leuke dingen kunt doen met het geld dat je uitspaart in de lease? Van mijn baas moest ik toch een lelijk hok kiezen, dus dan maar goedkoop...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat ik me eigenlijk afvraag he.
Hoe diep ben je gezonken als je een Prius, Civic Hybrid of Insight koopt/least?
Het erge is gewoon dat je weet dat het een ramp is en dat je ermee hebt leren leven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat valt er aan te verdedigen, jullie vallen hem niet eens aan.
Of is skelter het ergste wat je te melden hebt?
Zelfs dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef zentuin het volgende:
[..]
Weet je wat je voor leuke dingen kunt doen met het geld dat je uitspaart in de lease? Van mijn baas moest ik toch een lelijk hok kiezen, dus dan maar goedkoop...
Als het de moeite van het verdedigen niet waard is niet natuurlijk, dan zijn we het gewoon eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:47 schreef zentuin het volgende:
[..]
Ik, als hollander, woon nu al 0,2 km van de NL-BE grens. En dan moet ik ook nog een in België geassembleerde yank-car gaan verdedigen?
Van alle auto's waarin ik nog niet dood gevonden zou willen worden, staat de golf IV bovenaan. Lelijke pauperbak met petjesvolk of bejaarden achter het stuur... Wansmaak is ook smaak, zullen we maar zeggen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het erge is gewoon dat je weet dat het een ramp is en dat je ermee hebt leren leven.
Nouja, dan zijn wij er ook klaar mee.
you lose
Dan gaat de strijd nu weer tussen Japan en de USA
Die ramp brengt me wel al 227k aan kilometers overal heen. En gelukkig comfortabeler dan die deinzende Amerikaanse bakken waar een containerschip nog jaloers op zou zijn. En die Jappen beginnen pas bij 4000 RPM te leven, daar waar die van mij al bij 2000 RPM al meer leven heeft dan de Jap ooit krijgt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het erge is gewoon dat je weet dat het een ramp is en dat je ermee hebt leren leven.
Nouja, dan zijn wij er ook klaar mee.
you lose
Dan gaat de strijd nu weer tussen Japan en de USA
Daarom doe ik ook niet aan stickertuning of verzwaringstuning. Maar gewoon de tuning onder de motorkap en zo. De enige verzwaringstuning die ik heb gedaan is de afneembare trekhaak zodat ik mijn sleurhut kan meenemen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:53 schreef zentuin het volgende:
[..]
Van alle auto's waarin ik nog niet dood gevonden zou willen worden, staat de golf IV bovenaan. Lelijke pauperbak met petjesvolk of bejaarden achter het stuur... Wansmaak is ook smaak, zullen we maar zeggen...
Maar nee, opnieuw - de auto's zijn goed. 10.000x liever een mondeo privé dan een civic privé.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als het de moeite van het verdedigen niet waard is niet natuurlijk, dan zijn we het gewoon eens.
Ik zeg:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook niet aan stickertuning of verzwaringstuning. Maar gewoon de tuning onder de motorkap en zo. De enige verzwaringstuning die ik heb gedaan is de afneembare trekhaak zodat ik mijn sleurhut kan meenemen.
Ik heb zelfs de hoedenplank eruit gehaald om gewicht te besparen.
Ik doe het heus niet voor het verbruik, puur voor de snelheid en wegligging.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef zentuin het volgende:
[..]
Ik zeg:
[ afbeelding ]
Lupo 3L
Kun je zelfs je hoedenplank laten zitten...
Deinzende bakken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die ramp brengt me wel al 227k aan kilometers overal heen. En gelukkig comfortabeler dan die deinzende Amerikaanse bakken waar een containerschip nog jaloers op zou zijn. En die Jappen beginnen pas bij 4000 RPM te leven, daar waar die van mij al bij 2000 RPM al meer leven heeft dan de Jap ooit krijgt.
Tuning heeft ook geen zin. Het blijft gewoon een kansloze autoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook niet aan stickertuning of verzwaringstuning. Maar gewoon de tuning onder de motorkap en zo. De enige verzwaringstuning die ik heb gedaan is de afneembare trekhaak zodat ik mijn sleurhut kan meenemen.
Ik heb zelfs de hoedenplank eruit gehaald om gewicht te besparen.
Ik hoef dat filmpje wat googol een tijdje terug poste er toch niet bij te halen he.quote:
Sorry. Dat heb ik met mijn 18" Originele Porsche Cup velgen al genoeg. Daarvoor hoef ik niet in een begraafauto te gaan meerijden.quote:Als je met mij mee zou rijden trillen je vullingen er onderhand uit, en dan hebben mijn dempers nog een sportstand ook
Hij is er anders wel sneller op geworden en verbruikt meer. Daar geilen jullie toch allemaal op?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Tuning heeft ook geen zin. Het blijft gewoon een kansloze auto
Geen idee over welk filmpje je het hebt, maar ik heb een filmpje van mij geupload waar je wel een beetje kunt zien dat het eerder stuiteren dan deinen is (heb betere filmpjes, maar die waren te groot om te uploaden)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoef dat filmpje wat googol een tijdje terug poste er toch niet bij te halen he.![]()
[..]
Het feit dat je origineel Porsche zegt en je een VW'tje hebt zegt al genoegquote:Sorry. Dat heb ik met mijn 18" Originele Porsche Cup velgen al genoeg. Daarvoor hoef ik niet in een begraafauto te gaan meerijden.
Het is gewoon een feit dat echte auto's een slokje lusten, geen vereiste en al helemaal niet geil.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij is er anders wel sneller op geworden en verbruikt meer. Daar geilen jullie toch allemaal op?
Afgezien van milieu hippies die in een Prius/Civic Hybrid/Insight rondtuffen.
Googolplexian & 68Chevelle's kinderachtige zeiktopicquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee over welk filmpje je het hebt, maar ik heb een filmpje van mij geupload waar je wel een beetje kunt zien dat het eerder stuiteren dan deinen is (heb betere filmpjes, maar die waren te groot om te uploaden)
Het hoort tegenwoordig toch allemaal bij elkaar. En het blijft tenminste Duits.quote:[..]
Het feit dat je origineel Porsche zegt en je een VW'tje hebt zegt al genoeg
Dan heb ik dus een echte auto.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat echte auto's een slokje lusten.
Die is toch coolquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Googolplexian & 68Chevelle's kinderachtige zeiktopic
[..]
Duits ja, jammer hequote:Het hoort tegenwoordig toch allemaal bij elkaar. En het blijft tenminste Duits.
Ik vind er helemaal niets aan. Ik wil liever zeeziek worden op een boot dan in een auto.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Die is toch cool
Maar ik vergelijk jouw auto toch ook niet met een Lada uit 1964?
[..]
Duits ja, jammer he
Waar lees jij dat ik voor het maximum haalbare ging?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
En na het filmpje gezien te hebben. Slechts 150 in de 3. Dat moet toch beter kunnen...
Lekker glijden over de weg, muziekje aan, relaxen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind er helemaal niets aan. Ik wil liever zeeziek worden op een boot dan in een auto.
Failing The Worst?quote:En Duits FTW.
Nee, je hebt een Golfquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een echte auto.
Het naaldje staat al op 6000 RPM in de 3 bij 150. Dus zoveel zal er niet meer bij komen dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik voor het maximum haalbare ging?
Daarbij, jij zit waarschijnlijk bij 100 al in z'n 5
Hij staat nog onder de 6000, en kan nog hoger, maar nogmaals, ik probeerde niet het onderste uit de kan te halen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het naaldje staat al op 6000 RPM in de 3 bij 150. Dus zoveel zal er niet meer bij komen dan.
En ik doe ook makkelijk de 150 in de 3 overigens.
Dat snap ik ook wel. Maar toch vond ik het leuk om je ermee te plagen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Hij staat nog onder de 6000, en kan nog hoger, maar nogmaals, ik probeerde niet het onderste uit de kan te halen.
Binnen de 15 seconden in ieder geval. Van 0 naar 100 is al in 7 seconden geklaard.quote:Ja, maar jij doet er 4 minuten over om bij die 150 te komen
Draai de boel maar om jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Een auto die een slokje meer lust en dus een echte auto is in jouw visie.
Die van mij is origineel, en doet dat 2 sec. snellerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Binnen de 15 seconden in ieder geval. Van 0 naar 100 is al in 7 seconden geklaard.
Ik ben niet gelukkig met de golf. Ik ben op zoek naar een andere auto. Maar zolang ik niets anders heb ben ik blij dat ik een ietwat snellere auto heb dan de gemiddelde weggebruiker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Draai de boel maar om ja
Echte auto's drinken, niet alles wat drinkt is een echte auto
Erg geloofwaarig is het trouwens niet, zeggen dat je gelukkig bent met een Golf.
Da's net zoiets als trots zijn dat je vuilnisman bent
Die van jouw deinst als een containerschip, die van mij heeft de cW waarde van een containerschip. Dus dan is 7 seconden heel erg netjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Die van mij is origineel, en doet dat 2 sec. sneller
Je had ook iets kunnen kiezen waar niet half Nedrland om moet lachenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben niet gelukkig met de golf. Ik ben op zoek naar een andere auto. Maar zolang ik niets anders heb ben ik blij dat ik een ietwat snellere auto heb dan de gemiddelde weggebruiker.
En zolang ik hem nog heb, kan ik hem ook lekker verdedigen.
Een containerschip wat nog op de werf ligt dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van jouw deinst als een containerschip, die van mij heeft de cW waarde van een containerschip. Dus dan is 7 seconden heel erg netjes.
Hij is gechiptuned inderdaad. En de 193 PK zijn dan ook wiel-PK's (gemeten op de dyno). Maar ik kan tot 170 doortrekken in de 3, dan is de koek op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef D. het volgende:
Daarbij lijkt 193pk mij niet origineel, dus is een vergelijk met mijn auto niet helemaal eerlijk
Onder die van mij zitten alleen andere dempers en veren, maar ik heb hem niet verlaagd. Nu kan ik ook wat harder over de drempels rijden namelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Een containerschip wat nog op de werf ligt dan.
Ik heb nog nooit een auto gehad die zo niet-deint als deze auto.
Dat ie verlaagt is helpt daar ook nog eens aan mee.
En zoals ik al zei staat ie dan ook nog in de soepele Tourstand, om mijn vullingen veilig te stellen
Ik zie het alweer, sjonniequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onder die van mij zitten alleen andere dempers en veren, maar ik heb hem niet verlaagd. Nu kan ik ook wat harder over de drempels rijden namelijk.
Ik heb een hekel aan mensen in een verlaagde auto die af moeten remmen tot 7 km/h om over een drempel te kunnen komen.
Een goed moment voor mij om hun dan ook in te halen overigens...
Zegt iemand wat in een retetraag civicsjonnie vehikel rijdt.quote:
Ik ben voorbereid op mensen als jij... Ik ga bij het remmen alvast midden op de weg rijden, waarna ik ipv naar links omhoog de drempel pak, de drempel naar rechts omhoog pak.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onder die van mij zitten alleen andere dempers en veren, maar ik heb hem niet verlaagd. Nu kan ik ook wat harder over de drempels rijden namelijk.
Ik heb een hekel aan mensen in een verlaagde auto die af moeten remmen tot 7 km/h om over een drempel te kunnen komen.
Een goed moment voor mij om hun dan ook in te halen overigens...
Lang leve chiptuning. Daarbij kun je zorgen dat de turbo het doet onder de 3000 RPM.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:51 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
wauw, een golf met een turbo....vet man![]()
Honda trekt wel al jaren 100 pk per liter uit een blokkie zonder turbo, zowaar een prestatie. Dat ze het koppel van een stofzuiger hebben, tja, das wel weer jammer![]()
Mijn wagen heeft ook een turbo, die doet onder de 3000 tpm echter niet mee. Bij accelereren vanaf 80 km/h in de 5 wordt ik er nog uitgetrokken door een gemiddelde FiestaLeve turbo lag
Hoe wil jij met chiptuning zorgen dat de turbo het eerder doet!???quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lang leve chiptuning. Daarbij kun je zorgen dat de turbo het doet onder de 3000 RPM.![]()
Ik heb geen problemen om vanuit de 80 KM/h op te trekken daar mijn turbo gat dus een stuk kleiner geworden is hierdoor.
Wat voor pruttelautootje heb je dan met turbo?
Civic Hybride haalt al 95 pk uit 1339 cc (zonder de hulp van de accu) - en da's niet bepaald een getunede auto. Nadeel is dat de VTEC het pas boven de 5000 rpm vrijgeeft, tot die tijd moet je meetrappen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:33 schreef Charged het volgende:
stelletje huilies hier allemaal,ik heb godverdomme nog niet 1 iemand met een Sierra Cosworth zien komen..Amerikaans onderblok (Ford Pinto) met Engelse doorontwikkeling,super combinatie en met juist onderhoud een heerlijke prijs/pk verhouding met een nog heerlijker weggedrag!
Al moet ik zeggen dat bepaalde Honda's me ook erg bevallen..ook al pas ik er niet goed in qua lengte.
Daar heb je dus die electro-motor voor, dwaas.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:49 schreef zentuin het volgende:
[..]
Civic Hybride haalt al 95 pk uit 1339 cc (zonder de hulp van de accu) - en da's niet bepaald een getunede auto. Nadeel is dat de VTEC het pas boven de 5000 rpm vrijgeeft, tot die tijd moet je meetrappen...
Een standaard Cosworth is "terug"getuned..ontworpen voor heel veel pk's en naar ik meen was het de bedoeling om ze met ongeveer 260/270 pk in de verkoop te gooien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:49 schreef zentuin het volgende:
[..]
Civic Hybride haalt al 95 pk uit 1339 cc (zonder de hulp van de accu) - en da's niet bepaald een getunede auto. Nadeel is dat de VTEC het pas boven de 5000 rpm vrijgeeft, tot die tijd moet je meetrappen...
Ik spreek mezelf toch best wel tegen eigenlijk...De Honda die hier staat is ook gedeeltelijk plastic en ik vond het evengoed een lekker ding om mee te rijden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:58 schreef Charged het volgende:
[..]
Een standaard Cosworth is "terug"getuned..ontworpen voor heel veel pk's en naar ik meen was het de bedoeling om ze met ongeveer 260/270 pk in de verkoop te gooien.
Dit zou teruggezet zijn naar de 204/224 pk (ligt aan bouwjaar) wegens onduidelijke redenen..dat is dan minimaal 204 pk uit 1998 cc..dan kom ik toch netjes uit voor techniek uit 1986 waar een japans tupperware product toch wat meer jaartjes ontwikkeling voor nodig had.
Haha, schele hatser!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daar heb je dus die electro-motor voor, dwaas.
Lolquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lang leve chiptuning. Daarbij kun je zorgen dat de turbo het doet onder de 3000 RPM.![]()
Ik heb geen problemen om vanuit de 80 KM/h op te trekken daar mijn turbo gat dus een stuk kleiner geworden is hierdoor.
Ik ben niet degene die in een invalide-wagentje rijdtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:06 schreef zentuin het volgende:
[..]
Haha, schele hatser!
3x optrekken en je accupakket is leeg. Zeker nooit in een hybride gereden!?
Ik kan welgeteld 1x vanuit stilstand (ECVT bak op 5000+ toeren houden) wegrijden naar topsnelheid (op de teller 187) en daarna moet ik 10 minuten rustig rijden omdat de accu's leeg zijn.
Geloof me, VTEC op max vermogen zorgt ervoor dat je niets aan je accu's hebt.
met een hybride..zet dat er even bij ter verduidelijking.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:06 schreef zentuin het volgende:
[..]
Geloof me, VTEC op max vermogen zorgt ervoor dat je niets aan je accu's hebt.
Hippie! Iedereen die dit topic goed doorleest weet dat ik het over een hybride heb. Schele neet!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:17 schreef Charged het volgende:
[..]
met een hybride..zet dat er even bij ter verduidelijking.
edit...vergeet het schelden...LUTSER
doorlezen oke,maar goed?...neh..ben ik te selectief voor...wie is de hippie hier met z'n hybride?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:24 schreef zentuin het volgende:
[..]
Hippie! Iedereen die dit topic goed doorleest weet dat ik het over een hybride heb. Schele neet!
Okee, jij je zin. Palingroker!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:28 schreef Charged het volgende:
[..]
doorlezen oke,maar goed?...neh..ben ik te selectief voor...wie is de hippie hier met z'n hybride?
vuile boom liefhebber
Hoop dat het naar je zin was iig,was ook aan het twijfelen om te gaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:49 schreef bietelboer het volgende:
Goddomme, ga 2 dagen weg en we zijn alweer bijna 3 topic's verder![]()
Ik was 2 dagen naar de Ring en heb geen enkel stuk amerikaans roest gezien
Hey, reetkever ... hoe ging het?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:49 schreef bietelboer het volgende:
Goddomme, ga 2 dagen weg en we zijn alweer bijna 3 topic's verder![]()
Ik was 2 dagen naar de Ring en heb geen enkel stuk amerikaans roest gezien
Voor zover ik weet, wordt de aansturing van de turbo gewoon vanuit het motormanagemt geregeld. Door hier aan te sleutelen (chiptuning) is mijn turbogat een stuk lager geworden. Dat was wat ik eigenlijk gewoon bedoelde. De auto is ABT getuned.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:47 schreef zentuin het volgende:
[..]
Hoe wil jij met chiptuning zorgen dat de turbo het eerder doet!???![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:49 schreef bietelboer het volgende:
Goddomme, ga 2 dagen weg en we zijn alweer bijna 3 topic's verder![]()
Ik was 2 dagen naar de Ring en heb geen enkel stuk amerikaans roest gezien
klopt gedeeltelijk wat je zegt..ik neem aan dat je nog een standaard turbo hebt in je duits massaproduct..een bov met gesloten circuit (nodig met die generatie vag turbo's) en een goed inlegluchtfilter heb je ook nodig en dan praat ik niet eens over een uitlaat traject.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, wordt de aansturing van de turbo gewoon vanuit het motormanagemt geregeld. Door hier aan te sleutelen (chiptuning) is mijn turbogat een stuk lager geworden. Dat was wat ik eigenlijk gewoon bedoelde. De auto is ABT getuned.
Misschien was het inderdaad verkeerd verwoord dat de turbo het 'eerder' doet, aangezien een turbo altijd mee draait natuurlijk.
Ja SUPER! als de coupé klaar is ga ik zeker weer terug!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hey, reetkever ... hoe ging het?
Niet meer twijfelen en gewoon gaan!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef Charged het volgende:
[..]
Hoop dat het naar je zin was iig,was ook aan het twijfelen om te gaan.
genoeg fun factor dus..mooi zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Niet meer twijfelen en gewoon gaan!
Ik heb een dump-valve gemonteerd, geen bov. Daarnaast heb ik ook niet meer de standaard turbo erin zitten. Die had de geest begeven namelijk, al weet ik niet meer wat er nu in zit, en dat boeit me ook niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:43 schreef Charged het volgende:
[..]
klopt gedeeltelijk wat je zegt..ik neem aan dat je nog een standaard turbo hebt in je duits massaproduct..een bov met gesloten circuit (nodig met die generatie vag turbo's) en een goed inlegluchtfilter heb je ook nodig en dan praat ik niet eens over een uitlaat traject.
ABT is idd goed maar ikzelf vertrouw meer op JD.
Is er geen Ring topic in PTA ofzo? anders gaan we zo Offtopicquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:49 schreef Charged het volgende:
[..]
genoeg fun factor dus..mooi zo.
heb je tips qua locatie?
is m'n eerste keer namelijk.
eigenlijk dus geen info op de einddemper na met eindstuk(ken)...jammer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb een dump-valve gemonteerd, geen bov. Daarnaast heb ik ook niet meer de standaard turbo erin zitten. Die had de geest begeven namelijk, al weet ik niet meer wat er nu in zit, en dat boeit me ook niet eigenlijk.Het uitlaatsysteem is ook helemaal vervangen, al ga ik wel de 2x 112mm einddemper vervangen voor een 1x 102mm, dat staat toch beter in mijn menig. Of er iets met het luchtfilter gebeurd is weet ik niet.
zat te azen op locaties voor pics.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:02 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Is er geen Ring topic in PTA ofzo? anders gaan we zo Offtopic![]()
Anyway, was ook mijn eerste keer, zorg dat je niet in een weekend gaat als er iets van DTM of weet ik veel wat op het circuit is! (ivm drukte)
Zorg dat je de baan een beetje kent want hij is best verradelijk als je wilt scheuren, mooiste is veel filmpjes kijken en race games doen zodat je sommige stukken een beetje herkent.
Ik zou gewoon rustig aan doen..veel in je spiegels kijken en zo gouw er iets aan komt naar rechts gaan(je mag alleen linksom inhalen op de ring) en je knipperlicht naar rechts aan doen zodat de snellere auto/motor weet dat je hem gezien hebt!
Mooiste is een 4(ofzo) ritten kaart kopen en gewoon rondje achter rondje door blijven rijden, zo leer je de baan een beetje kennen.(echt kennen duurt wel 100 ronden ofzo)
En als laatste tip, Zorg dat je goede banden en remmen hebt!!!! voor al je remmen upgraden is geen overbodige luxe!
Wij zaten in een leuk hotelletje met een engelse eigenaar http://www.burgstube.com/
ze hebben daar een seat arosa die in 8 minuut 50 de baan rond gaat
Tijdens onze trackwalk zijn wij op deze punten geweest en daar kun je mooi foto's maken!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:06 schreef Charged het volgende:
leuke link van het hotel,die onthoud ik even,thnx
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |