Hij heeft waarschijnlijk niet eens benzine in z'n auto zittenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had echt gedacht dat je al mobiel internet in je auto had zitten.
Da's onderhoud, geen schade/pech.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus als jouw auto een grote beurt krijgt dan rijdt 'ie niet meer?
Lease auto, huis gekocht etc. geld nodig..quote:
Je laat de grote beurt rijdend doen dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's onderhoud, geen schade/pech.
Bovendien laat ik 'm daar nooit achter.
nu heb ik ook geen 200pk nodig om van a naar b te komen.. en zie ik het als luxe. het liefst zal ik kever rijden, 40pk's.... maar wat 'n stuk cult.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Met gewicht misschien niet, maar met de rest zit je vast onder het topicgemiddelde
Ik zeg toch niet dat ik nooit internet in de auto?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had echt gedacht dat je al mobiel internet in je auto had zitten.
Rijdend? Ik heb je net uitgelegd wat parkeren is. Jij hebt zeker je rijbewijs nog niet als je het nu nog niet snaptquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je laat de grote beurt rijdend doen dan?
My point exactlyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je laat de grote beurt rijdend doen dan?
Die 172 pk komen standaard uit mijn 1.6jequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
nu heb ik ook geen 200pk nodig om van a naar b te komen.. en zie ik het als luxe. het liefst zal ik kever rijden, 40pk's.... maar wat 'n stuk cult.
Ik parkeer liever ergens waar het niet te veel geld kost. Als je elke keer als je de auto wil parkeren ook naar de garage moet, dan is er toch iets mis met je auto.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef D. het volgende:
[..]
Rijdend? Ik heb je net uitgelegd wat parkeren is. Jij hebt zeker je rijbewijs nog niet als je het nu nog niet snapt
Nodig is relatief. Ik zou het ook met minder pk's kunnen doen, maar dan zou ik net zo traag als jullie zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
nu heb ik ook geen 200pk nodig om van a naar b te komen.. en zie ik het als luxe. het liefst zal ik kever rijden, 40pk's.... maar wat 'n stuk cult.
Dus jij kan niet parkeren maar laat je auto iedere dag bij een garage achter voor een grote beurt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik parkeer liever ergens waar het niet te veel geld kost. Als je elke keer als je de auto wil parkeren ook naar de garage moet, dan is er toch iets mis met je auto.
maakt niet uit knuppel. ik word nou eenmaal graag gezien. en zo duurt het wat langer voor ik voorbij ben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die 172 pk komen standaard uit mijn 1.6jeSorry dat jouw VW zo verschrikkelijk zuigt.
Ik niet. Maar als jij het brengen van de auto naar de garage voor een grote beurt parkeren noemt, dan doe jij dat wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dus jij kan niet parkeren maar laat je auto iedere dag bij een garage achter voor een grote beurt?
Weet je zeker dat je niet liever snel weg bent als mensen je uitlachen dat je zo langzaam voorbij komt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
maakt niet uit knuppel. ik word nou eenmaal graag gezien. en zo duurt het wat langer voor ik voorbij ben.
Geeft toch niet, ik kijk ook graag naar wannabe-petjes die hun Golfje (of wanna-be Golfje) met 2 km/h vooruit duwen hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
maakt niet uit knuppel. ik word nou eenmaal graag gezien. en zo duurt het wat langer voor ik voorbij ben.
Ik noem de auto ergens neerzetten tot ik er weer instap parkeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar als jij het brengen van de auto naar de garage voor een grote beurt parkeren noemt, dan doe jij dat wel.
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet liever snel weg bent als mensen je uitlachen dat je zo langzaam voorbij komt?
mensen jong en oud genieten van het aangezicht van een stuk historie wat langs komt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet liever snel weg bent als mensen je uitlachen dat je zo langzaam voorbij komt?
Googol heeft zijn auto dus gewoon geparkeerd bij de reperateur. Mooi dat we dat even opgehelderd hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik noem de auto ergens neerzetten tot ik er weer instap parkeren.
Qua historie zullen ze liever een rijdende en verlaagde T-ford willen zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
mensen jong en oud genieten van het aangezicht van een stuk historie wat langs komt.
Als jij er zelf maar in geloofd, net al in je auto, dan mag je van mij verder dromen hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Googol heeft zijn auto dus gewoon geparkeerd bij de reperateur. Mooi dat we dat even opgehelderd hebben.
Als ik wist wat het was hoefde ik het niet te vragenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, dan weet je zeker ook wel wat het is.
Omdat je het zo lief vraagt, google ik het wel even voor je. Dat mobiel internet in je auto is zeker niet helemaal compatibel met de nieuwste technieken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was hoefde ik het niet te vragen
quote:Ervaringsdeskundige?
Wat is een ervaringsdeskundige?
Een ervaringsdeskundige is iemand die zelf (veel) ervaring heeft op een bepaald gebied. De kennis van de persoon in kwestie is dus niet gebaseerd op studie, maar op eigen ervaring.
Op welk gebied een ervaringsdeskundige ervaring heeft, zal doorgaans uit de context (moeten) blijken. Zo zal voor de meeste mensen 'een ervaringsdeskundige op het gebied van anorexia' iemand zijn die zelf aan anorexia lijdt (of heeft geleden) en er daardoor veel van afweet.
Ervaringsdeskundige is nog een vrij nieuw woord; het werd voor het eerst besproken in het boekje Nieuwlands: de jongste taalaanwinsten van Frank Jansen en Hubert Roza uit 1995, waarin enkele honderden neologismen uit de eerste helft van de jaren negentig op een rij worden gezet. Ervaringsdeskundige is volgens dit boekje voor het eerst gebruikt in de Volkskrant van 5 november 1994. De omschrijving luidt: "persoon wiens autoriteit op een bepaald gebied niet stoelt op beroepsmatig verworven kennis, maar op de eigen ervaring", oftewel: iemand die ergens door eigen ervaring deskundig in is geworden. Het woord staat sinds 1999 in de grote Van Dale; ook de meeste andere moderne woordenboeken vermelden het.
Bedankt voor de uitleg. Nu snap ik hoe jullie je voelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt, google ik het wel even voor je. Dat mobiel internet in je auto is zeker niet helemaal compatibel met de nieuwste technieken.
[..]
ik kom vrijwel wekelijks op meetings en zelden dat er iets niet meer starten wil.... en als het niet starten wil fix je het in 5 minuten. we doen niet moeilijk als honda boppers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geeft toch niet, ik kijk ook graag naar wannabe-petjes die hun Golfje (of wanna-be Golfje) met 2 km/h vooruit duwen hoor.
edit : Heerlijk met een biertje in de handen op het terrasje kijken naar NOG een voorbeeld van Duitse degelijkheidZal wel komen dat ze zoveel verkocht zijn dat ik ze zo vaak met panne zie.
Geweldig, zo'n VW meetingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik kom vrijwel wekelijks op meetings en zelden dat er iets niet meer starten wil.... en als het niet starten wil fix je het in 5 minuten. we doen niet moeilijk als honda boppers.
wij hebben er minimaal evenveel plezier aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Geweldig, zo'n VW meeting
Zijn ze even van de straat en rijden ze echte automobilisten tenminste niet in de weg
Mjah ... kun je een keer blij zijn met het feit dat je auto stilstaat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
wij hebben er minimaal evenveel plezier aan
Correctedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Picchia het volgende:
tvp.
Ik ben wel benieuwd naar de personen die onze autoindustrie naar de afgrond willen helpen, terwijl op elke auto een superieure Duitse Japanse variant bestaat.
Dat heet geparkeerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... kun je een keer blij zijn met het feit dat je auto stilstaat.
inderdaad, na zoveel kilometers mag je ook wel n keer stilstaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... kun je een keer blij zijn met het feit dat je auto stilstaat.
Nog beter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Picchia het volgende:
tvp.
Ik ben wel benieuwd naar de personen die onze autoindustrie naar de afgrond willen helpen, terwijl op elke auto een superieure Duitse Russische variant bestaat.
Van huis he-le-maal naar de meeting is veel he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
inderdaad, na zoveel kilometers mag je ook wel n keer stilstaan
Met 2 km/h wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Van huis he-le-maal naar de meeting is veel he.
Honda boppers vinden het maar gek als iets niet start.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik kom vrijwel wekelijks op meetings en zelden dat er iets niet meer starten wil.... en als het niet starten wil fix je het in 5 minuten. we doen niet moeilijk als honda boppers.
Dat bedoelt ie ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heet geparkeerd.
Volgens iemand die in dit topic post dan...
Oh ja?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Honda boppers vinden het maar gek als iets niet start.Gekke mensen, die VW-rijders.
Het is kennelijk zo bijzonder dat ze er gelijk een filmpje van gemaakt hebben?quote:
Heel knap! Had niet gedacht dat je die zou raden met je intelligentie gelijk aan dat van mijn perineum.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Da's Engels. Dat staat voor 'verbeterd'.
Probeer het nog eens een keer
Stap eens een keer in een 205GTi oid, daarna heb je recht van spreken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze schijnen ergens rond te lopen, maar damn, wat een lelijke grafbakken maken die fransen, die ook nog eens compleet niet rijden..![]()
![]()
![]()
geef mij maar Jappenpower
Peugot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Stap eens een keer in een 205GTi oid, daarna heb je recht van spreken.
Wel je voeten droog houdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Stap eens een keer door in een 205GTi oid, daarna heb je recht van spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |