Als ik wist wat het was hoefde ik het niet te vragenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, dan weet je zeker ook wel wat het is.
Omdat je het zo lief vraagt, google ik het wel even voor je. Dat mobiel internet in je auto is zeker niet helemaal compatibel met de nieuwste technieken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was hoefde ik het niet te vragen
quote:Ervaringsdeskundige?
Wat is een ervaringsdeskundige?
Een ervaringsdeskundige is iemand die zelf (veel) ervaring heeft op een bepaald gebied. De kennis van de persoon in kwestie is dus niet gebaseerd op studie, maar op eigen ervaring.
Op welk gebied een ervaringsdeskundige ervaring heeft, zal doorgaans uit de context (moeten) blijken. Zo zal voor de meeste mensen 'een ervaringsdeskundige op het gebied van anorexia' iemand zijn die zelf aan anorexia lijdt (of heeft geleden) en er daardoor veel van afweet.
Ervaringsdeskundige is nog een vrij nieuw woord; het werd voor het eerst besproken in het boekje Nieuwlands: de jongste taalaanwinsten van Frank Jansen en Hubert Roza uit 1995, waarin enkele honderden neologismen uit de eerste helft van de jaren negentig op een rij worden gezet. Ervaringsdeskundige is volgens dit boekje voor het eerst gebruikt in de Volkskrant van 5 november 1994. De omschrijving luidt: "persoon wiens autoriteit op een bepaald gebied niet stoelt op beroepsmatig verworven kennis, maar op de eigen ervaring", oftewel: iemand die ergens door eigen ervaring deskundig in is geworden. Het woord staat sinds 1999 in de grote Van Dale; ook de meeste andere moderne woordenboeken vermelden het.
Bedankt voor de uitleg. Nu snap ik hoe jullie je voelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt, google ik het wel even voor je. Dat mobiel internet in je auto is zeker niet helemaal compatibel met de nieuwste technieken.
[..]
ik kom vrijwel wekelijks op meetings en zelden dat er iets niet meer starten wil.... en als het niet starten wil fix je het in 5 minuten. we doen niet moeilijk als honda boppers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geeft toch niet, ik kijk ook graag naar wannabe-petjes die hun Golfje (of wanna-be Golfje) met 2 km/h vooruit duwen hoor.
edit : Heerlijk met een biertje in de handen op het terrasje kijken naar NOG een voorbeeld van Duitse degelijkheidZal wel komen dat ze zoveel verkocht zijn dat ik ze zo vaak met panne zie.
Geweldig, zo'n VW meetingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik kom vrijwel wekelijks op meetings en zelden dat er iets niet meer starten wil.... en als het niet starten wil fix je het in 5 minuten. we doen niet moeilijk als honda boppers.
wij hebben er minimaal evenveel plezier aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Geweldig, zo'n VW meeting
Zijn ze even van de straat en rijden ze echte automobilisten tenminste niet in de weg
Mjah ... kun je een keer blij zijn met het feit dat je auto stilstaat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
wij hebben er minimaal evenveel plezier aan
Correctedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Picchia het volgende:
tvp.
Ik ben wel benieuwd naar de personen die onze autoindustrie naar de afgrond willen helpen, terwijl op elke auto een superieure Duitse Japanse variant bestaat.
Dat heet geparkeerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... kun je een keer blij zijn met het feit dat je auto stilstaat.
inderdaad, na zoveel kilometers mag je ook wel n keer stilstaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... kun je een keer blij zijn met het feit dat je auto stilstaat.
Nog beter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Picchia het volgende:
tvp.
Ik ben wel benieuwd naar de personen die onze autoindustrie naar de afgrond willen helpen, terwijl op elke auto een superieure Duitse Russische variant bestaat.
Van huis he-le-maal naar de meeting is veel he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
inderdaad, na zoveel kilometers mag je ook wel n keer stilstaan
Met 2 km/h wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Van huis he-le-maal naar de meeting is veel he.
Honda boppers vinden het maar gek als iets niet start.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik kom vrijwel wekelijks op meetings en zelden dat er iets niet meer starten wil.... en als het niet starten wil fix je het in 5 minuten. we doen niet moeilijk als honda boppers.
Dat bedoelt ie ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heet geparkeerd.
Volgens iemand die in dit topic post dan...
Oh ja?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Honda boppers vinden het maar gek als iets niet start.Gekke mensen, die VW-rijders.
Het is kennelijk zo bijzonder dat ze er gelijk een filmpje van gemaakt hebben?quote:
Heel knap! Had niet gedacht dat je die zou raden met je intelligentie gelijk aan dat van mijn perineum.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Da's Engels. Dat staat voor 'verbeterd'.
Probeer het nog eens een keer
Stap eens een keer in een 205GTi oid, daarna heb je recht van spreken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze schijnen ergens rond te lopen, maar damn, wat een lelijke grafbakken maken die fransen, die ook nog eens compleet niet rijden..![]()
![]()
![]()
geef mij maar Jappenpower
Peugot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Stap eens een keer in een 205GTi oid, daarna heb je recht van spreken.
Wel je voeten droog houdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Stap eens een keer door in een 205GTi oid, daarna heb je recht van spreken.
Ik ben geen Peugeot fan, maar de 106gti en 205gti rijden heerlijk! Stukken beter dan hun japanse concurenten.quote:
ik heb er een uit '92, nergens roest. En jij zou juist wat respect moeten tonen als "autoliefhebber" Of ben jij ook zo'n Stefanp loser?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel je voeten droog houdenGore roestbakken
"Laten we een 1.9 injectiemotor gooien in een auto van ijzerfolie"
Peugot heeft toch alleen concurrentie van Lada?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:10 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik ben geen Peugeot fan, maar de 106gti en 205gti rijden heerlijk! Stukken beter dan hun japanse concurenten.
Die scandinaviers zijn trots op hun veiligheidsystemen omdat ze weten dat de bestuurders van hun auto's niet kunnen rijden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef ScudRaket het volgende:
Hier een Volvo rijder en ik ben er trots op.
Aziaten? Jemig laat je dan meteen castreren. Die dingen hebben een imago van een homo. Bovendien zijn de kleine varianten nogal onderhevig aan vrouwen die niet kunnen rijden. Met name de Daewoo Matiz is daar een voorbeeld van.
Amerikanen: Als je van zuiplappen houdt moet je een Amerikaan kopen
Duitsers: Degelijke auto's, alleen rijden er altijd van die mongolen in.
Fransen: Burgerbakken, gaat veel aan kapot.
Italianen: Doen die het ooit?
Zo mijn input ook weer gegeven
Jammer dat het daarna echt bergafwaarts is met Peugeot. Als je nu een Peugeot koopt dan ga je ervoor om zelfs door het statenvegersautootje ingehaald te worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:10 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik ben geen Peugeot fan, maar de 106gti en 205gti rijden heerlijk! Stukken beter dan hun japanse concurenten.
Schadevrijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die scandinaviers zijn trots op hun veiligheidsystemen omdat ze weten dat de bestuurders van hun auto's niet kunnen rijden.
\quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Peugot heeft toch alleen concurrentie van Lada?
Tering. Als je het doel van dit topic niet snapt moet je wegblijven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:16 schreef -Muse- het volgende:
[..]
\
Flikker op met je pauper opmerking, alsof iemand jouw hier serieus kan nemen
Ehhh ... als er IETS het imago heeft van impotentie is het wel een Scandinavische auto.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef ScudRaket het volgende:
Aziaten? Jemig laat je dan meteen castreren. Die dingen hebben een imago van een homo. Bovendien zijn de kleine varianten nogal onderhevig aan vrouwen die niet kunnen rijden. Met name de Daewoo Matiz is daar een voorbeeld van.
Jup, de nieuwe franse auto's zijn niets waard, maar die kleine peugeots uit de jaren 90 zijn geweldig om te rijden!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jammer dat het daarna echt bergafwaarts is met Peugeot. Als je nu een Peugeot koopt dan ga je ervoor om zelfs door het statenvegersautootje ingehaald te worden.
Gevoelige snaar?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:16 schreef -Muse- het volgende:
[..]
\
Flikker op met je pauper opmerking, alsof iemand jouw hier serieus kan nemen
Er is een verschil tussen stereotypes aanhalen, en dat op irritante wijze doorzetten. Je punt is duidelijk, richt je nu maar weer op iets anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tering. Als je het doel van dit topic niet snapt moet je wegblijven.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:20 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen stereotypes aanhalen, en dat op irritante wijze doorzetten. Je punt is duidelijk, richt je nu maar weer op iets anders.
oke het zijn rappe bakkies voor wat ze zijn....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:10 schreef -Muse- het volgende:
[..]
vanaf het dikgedrukte wist ik dat er verder weinig zinnigs zou staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef ScudRaket het volgende:
Een beetje wel, ik kan dat soort types niet uitstaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gevoelige snaar?
[FINISH HIM!]
Ik nodig je uit om eens een rit te maken in mijn GTi! (als ie het weer doetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
oke het zijn rappe bakkies voor wat ze zijn....
maar RIJDEN HEERLIJK? damned, pak eens een degelijke auto![]()
![]()
krakkemikkig is het
Nee ... in dit topic is het juist omgekeerd. Op irritante wijze doorzetten heeft verreweg de voorkeur als je daarmee je ongefundeerde punten kunt "versterken"quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:20 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen stereotypes aanhalen, en dat op irritante wijze doorzetten. Je punt is duidelijk, richt je nu maar weer op iets anders.
mijn stem (we doen toch aan wegstemmen?) gaat naar Musequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:20 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet stemmen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
mijn stem (we doen toch aan wegstemmen?) gaat naar Muse
doodsverwensing, BAN!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om eens een rit te maken in mijn GTi! (als ie het weer doet)
Baggerauto's dus. Bewijst maar weer dat peugot niet snapt hoe ze een betrouwbare motor in elkaar moeten zetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om eens een rit te maken in mijn GTi! (als ie het weer doet)
Hij doet het niet, dus je kunt je er helemaal niet mee doodrijden.quote:
wist niet dat peugeot en honda zo op elkaar lekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij doet het niet, dus je kunt je er helemaal niet mee doodrijden.
Die auto staat voor onbepaalde tijd geparkeerd.
Ah, ik heb de gevoelige snaar geraakt: Je rijdt een Matizquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
vanaf het dikgedrukte wist ik dat er verder weinig zinnigs zou staan
Nee, hij rijdt nog iets veel slechters. Zo slecht dat ik het niet eens durf te typen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:31 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ah, ik heb de gevoelige snaar geraakt: Je rijdt een Matiz
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
wist niet dat peugeot en honda zo op elkaar leken
Ik wil het weten!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, hij rijdt nog iets veel slechters. Zo slecht dat ik het niet eens durf te typen.
Dat zijn allemaal auto's met teveel letters in de naam.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik wil het weten!
Aygo? Smart? Panda?
Zo'n lelijk opgevoerde 106?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal auto's met teveel letters in de naam.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets met een B, een M, en een W.
Ok, BMW-josti geïdentificeerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets met een B, een M, en een W.
een standaard bmw, tegen een standaard civic.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef Googolplexian het volgende:
Rijd je dan met je M3 ... en een standaard Civic achter je
komt ie weer met filmpjes van anderen omdat zijn EIGEN AUTO niet eens wilt startenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Doe dit maar eens na met die gare BMW van je ...
Die audi moet zelfs remmen zodat die andere 2 autootjes van zijn achterkant kunnen blijven genieten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef Googolplexian het volgende:
Jij kunt echt niet lezenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
komt ie weer met filmpjes van anderen omdat zijn EIGEN AUTO niet eens wilt starten
(proest)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
haha ik zie je al rijden in je volvo met een sticker achterop.. sex? nee ik golf!
Er is tenminste wel plaats voor de golfclubs in zo een volvo, kun je over een (insert iets met een B, een M, en een W) niet zeggen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
haha ik zie je al rijden in je volvo met een sticker achterop.. sex? nee ik golf!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef rival het volgende:
het enige verschil is dus dat ie man in de bmw wel lekker voor lul rijdt
Veel meer dan golfclubs vervoeren moet je dan ook niet willen met een Volvo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is tenminste wel plaats voor de golfclubs in zo een volvo, kun je over een (insert iets met een B, een M, en een W) niet zeggen.
Soms moet je de kinderen van je ex-vrouw (deze is weggelopen omdat je teveel op de golfbaan vertoefde) vervoeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Veel meer dan golfclubs vervoeren moet je dan ook niet willen met een Volvo.
Zonde van de BMWquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:05 schreef Googolplexian het volgende:
DE oplossing voor een goede BMW
Ben je nu advocaat van de duivel door FWD aan te bidden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Doe dit maar eens na met die gare BMW van je ...
Wederom dat geluidquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef Googolplexian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |