Hey, ik ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:20 schreef Viper86 het volgende:
Lekker.
Heb morgen iig een lekker dienstje. Om 7:30 beginnen met 2 postbezorgerswijken voor te bereiden en daarna mijn eigen wijk voorbereiden en bestellen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:51 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Hey, ik ook![]()
Deze week aardig wat gewerkt, volgende week ook al min of meer vaste voorbereidingen + bestellingen. En eens een mooie maandagdienst ipv. HAH vouwen, heb er nu al zin in om te kijken hoe ik die wijken zo efficient en snel mogelijk weg kan krijgen
Sommige wijken hier hadden twee soorten HAH, andere nul...lekker scheef. Ik had alleen de C1000..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:48 schreef Jojoortje het volgende:
^
Goed nieuws!![]()
Vandaag was geloof ik de rustigste zaterdag van het jaar!Wel kloten HAH trouwens, deze was wat langer dan normaal
Haha nee dat is bij ons niet zo heel erg. Wel krijg je een complimentje als je echt snel klaar bent met een wijk enzo, maar da's maar sporadischquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:00 schreef CHEVHB het volgende:
Ik werk er nu ongeveer 4 weken ofzo. En heb in die 4 weken de 1e week een dezelfde wijk gehad van 3 uur. Nu gaf ik zelf aan dat ik wel een wijk erbij kon doen omdat ik elke dag wel rond 13.00 uur klaar was.
Nou deze week ging echt LEKKER, op een dag misschien wel 3 a 4 verschillende kleine wijken gehad.. waardoor ik elke dag van wel tot 17.00 uur bezig was.. tikt lekker aan!
Is de sfeer bij jullie onderling ook zo geweldig? Als ik klaar ben met 1 wijk dan bel ik bijvoorbeeld op.. en dan kom je aan, schouderklopje dat ze trots zijn en dan ga je dus met je 2e wijk verder. Klaar met je 2e wijk dan bel je weer, zeggen ze kom maar snel naar het kantoor dan doen we een bakkie!
Of een college die je thuis na het werk afzet en je fiets in de auto gooit en dan vollop gas geeft.. ik vind het echt tof al mijn collega's!
Nope, wij werken vanuit een depot, dus je ziet sowieso heel weinig collega's. Alleen 's ochtends om 11u als de bezorgers staan te wachten op de post vanuit naastgelegen stad.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:00 schreef CHEVHB het volgende:
Ik werk er nu ongeveer 4 weken ofzo. En heb in die 4 weken de 1e week een dezelfde wijk gehad van 3 uur. Nu gaf ik zelf aan dat ik wel een wijk erbij kon doen omdat ik elke dag wel rond 13.00 uur klaar was.
Nou deze week ging echt LEKKER, op een dag misschien wel 3 a 4 verschillende kleine wijken gehad.. waardoor ik elke dag van wel tot 17.00 uur bezig was.. tikt lekker aan!
Is de sfeer bij jullie onderling ook zo geweldig? Als ik klaar ben met 1 wijk dan bel ik bijvoorbeeld op.. en dan kom je aan, schouderklopje dat ze trots zijn en dan ga je dus met je 2e wijk verder. Klaar met je 2e wijk dan bel je weer, zeggen ze kom maar snel naar het kantoor dan doen we een bakkie!
Of een college die je thuis na het werk afzet en je fiets in de auto gooit en dan vollop gas geeft.. ik vind het echt tof al mijn collega's!
Ze hadden er een elastiek omheen gedaan om ze bij elkaar te houden, nou zie dat elastiek maar eens weg te halen zonder dat er iets scheurt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Was een klotefolder gister van de C1000. Ding viel van ellende bijna uit elkaar en op mijn route zijn er denk ik daardoor ook mensen geweest die een halve folder hebben gekregen.
Als ze zulke folders blijven maken, dan kap ik er snel mee.
De C1000 folders zijn altijd hetzelfde, behalve bij speciale acties. Die van gisteren waren misschien vervelend, maar nog altijd beter dan toen met die barbeque-zakken in plastic.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Was een klotefolder gister van de C1000. Ding viel van ellende bijna uit elkaar en op mijn route zijn er denk ik daardoor ook mensen geweest die een halve folder hebben gekregen.
Als ze zulke folders blijven maken, dan kap ik er snel mee.
Nee, zo geweldig is de sfeer bij ons niet. De collegialiteit is ver te zoeken. Ik heb wel eens een weekje op een ander kantoor gezeten (klein kantoortje in een boerendorpje), en daar was de sfeer wel zoals je beschrijft. "Samen voor ons eigen" is het motto hier.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:00 schreef CHEVHB het volgende:
Er bestaat natuurlijk ook gewoon een kans dat ik die verklaring wel krijg (hoop ik dan hehe), buiten dat heb ik dezelfde functie hiervoor ook gehad op dezelfde vestiging en toen is er ook niets voorgevallen en in de tussentijd ben ik ook niet in aanraking met politie of justitie geweest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij de pakketdienst hier moet je VOG verklaring in orde zijn en anders mag je idd een ander baantje gaan zoeken. Dat is weleens vaker voorgekomen.
Ik weet niet hoe het zit als je gewone post bezorgt.
Hopelijk pakt het positief voor je uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk ook gewoon een kans dat ik die verklaring wel krijg (hoop ik dan hehe), buiten dat heb ik dezelfde functie hiervoor ook gehad op dezelfde vestiging en toen is er ook niets voorgevallen en in de tussentijd ben ik ook niet in aanraking met politie of justitie geweest.
We zullen wel zien wat ze beslissen.
Dat hah was inderdaad een killer, qua post viel het hier reuze mee (ik denk dat ze de Kampioen en de Veronica bij ons naar morgen hebben geschoven).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:24 schreef Deezertje het volgende:
Wat een klote dag.
In totaal 600 huizen gehad met 2 HAH , Gamma en AH.
En de Kampioen erbij bij bijna elk huis.
Tevens heeft me fiets het nu echt begeven (ALLE spaken achterband los en zojuist een lekke achterband, voor misschien wel de 10e keer....) En mijn ''reserve'' fiets is er net zo goed aan toe
Heb dus geen fiets voor morgen en de rest van de week...
Nu zag ik bij onze geliefde Gamma vriendeneen fiets voor 119 euro in de aanbieding staan... oma/opa fiets
maar wat kan mij het schelen, als ie maar 2 jaar ofzo meegaat vind ik het best... Wie heeft er hier een fiets van de Gamma / Karwei? Erger dan mijn 2 fietsen die ik nu heb kan het ECHT NIET, dus dan maar een Gamma fietsje halen vanavond!, of niet? wat zijn jullie ervaringen hier mee..
[ afbeelding ]
Slippers is idd niet echt handig voor je veiligheid. Is niet fijn als je dan met je tenen per ongeluk tegen een steen stoot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:59 schreef MissSpooky het volgende:
Tweedehandsje kopen
Ik loop al de hele vakans op slippers, komt vandaag m'n baas "ja dat mag niet he!" naja, nog gedaan, maar toch xD en ik had echt veeeeeeeeeeelsteveel HAH mee gekregen.
Vandaag en morgen is het echt niet uit te houden denk ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:31 schreef MissSpooky het volgende:
Yea, i know, maar 't loopt wel lekker. Achja, vandaag m'n allstars weer aan. 't Ziet er waaaarm uit.
Precies hetzelfde verhaal hier dus, maar dan mét de HAH.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:16 schreef Karammel het volgende:
Vandaag geen HAH, maar doordat elk huis 2 keer de kampioen kreeg was er toch ontzettend veel. Ook leek het alsof ik vandaag elke televisiegids voorbij heb zien komen en ook nog een tijdschrift dat bij de meeste mensen door te bus mocht. Uiteindelijk heb ik 4 steunpunttassen moeten maken in plaats van de gebruikelijke 2 en alsnog puilde elke tas behoorlijk uit. Ik heb ook een uur langer gedaan over het sorteren dan gebruikelijk. Ongelofelijk hoeveel post er was.
Gelukkig valt het wegbrengen dan wel weer mee. Al was het op sommige plekken door gebrek aan wind toch enorm warm.
En uiteraard worden de looptijden niet verruimd, maar de sorteertijden wel verkort? Wat ben ik blij dat ik bij die klotetoko weg ben zeg, het is een belachelijk idee. Alles voor meer 'efficiency', altijd maar ten koste van de postbodes...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef MissSpooky het volgende:
Nieuw systeem voor volgend jaar: Men moet wel nog de blauwe bakken inkassen, maar niet meer sorteren. De rode-bakken-post moet er gewoon achter gedaan worden, en dan onder het lopen moet je dus gaan sorteren, met als gevolg dat waars. de helft v/d post weer in de brievenbus belandt, omdat je weer een km. terug moet gaan lopen voor één klein briefje.
Die lui zijn GEK.
Ik heb zelf jaren terug al gekscherend geroepen dat dat vast de volgende besparingsmaatregel zou zijn, sorteren tijdens het lopen. Ik mag lijden dat het een grap is, anders is dit wel een heel duidelijk geval van "truth is stranger than fiction".quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef MissSpooky het volgende:
Nieuw systeem voor volgend jaar: Men moet wel nog de blauwe bakken inkassen, maar niet meer sorteren. De rode-bakken-post moet er gewoon achter gedaan worden, en dan onder het lopen moet je dus gaan sorteren, met als gevolg dat waars. de helft v/d post weer in de brievenbus belandt, omdat je weer een km. terug moet gaan lopen voor één klein briefje.
Die lui zijn GEK.
Dat zeggen ze er ook altijd bij hè.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Laat me raden: Dit idee is natuurlijk uitgebreid getest in een pilot en dat was een enorm succes.
Jaren geleden hoorde ik een soortgelijk verhaal, maar dan werd het plaatwerk tenminste nog op volgorde gezet, zij het niet tussen de HSM post. Als het nu zo zou zijn dat er meestal veel HSM-post maar weinig plaatwerk was, dan is het misschien nog te doen (zonder hah), maar juist die HSM-post, die wordt steeds minder vergeleken met vroeger, terwijl plaatwerk (vooral tijdschriften) en met name hah juist meer wordt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:38 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat zeggen ze er ook altijd bij hè.
Zeker in de meest ideale omstandigheden, zonder HAH, bol.com pakjes, etc.
Ik wil wel is weten welke postbodes die pilots lopen. Die moeten wel hartstikke gek zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Laat me raden: Dit idee is natuurlijk uitgebreid getest in een pilot en dat was een enorm succes.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef MissSpooky het volgende:
Die lui zijn GEK.
Dat gaat nooit gebeuren hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef MissSpooky het volgende:
Die lui zijn GEK.
Ik heb een paar weken meegedraaid op een pilot-vestiging waar 'het nieuwe werken' warmee we nu werken werd getest. Geen enkele postbode was positief. Alleen de VBG-Manager en de teamcoaches waren razend enthousiast... Dus ik denk niet dat je de postbodes zelf de schuld moet gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik wil wel is weten welke postbodes die pilots lopen. Die moeten wel hartstikke gek zijn![]()
Met andere woorden: die hele pilots zijn dus gewoon onzin en enkel gebasseerd op de "ervaring" van het management, die er verder eigenlijk niks mee van doen hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken meegedraaid op een pilot-vestiging waar 'het nieuwe werken' warmee we nu werken werd getest. Geen enkele postbode was positief. Alleen de VBG-Manager en de teamcoaches waren razend enthousiast... Dus ik denk niet dat je de postbodes zelf de schuld moet geven
OPGELOST....Kut TNT!! (althans die bezorger dan)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:31 schreef kidkash19 het volgende:
Nee, ik heb hem die vrijdag persoonlijk gesproken (om 19:15 trouwens) en hij nam het pakket weer mee. Verder niks gehoord of gehad. Maandag lag er in ieder geval geen briefje in de bus en gisteren ook niet en ben op beide dagen tot minstens half 8 thuis geweest, nou kan ik begrijpen dat het misschien druk is maar ik hoop toch wel dat het zsm binnenkomt
Je weet dat er in de zomerperiode 10% van de geplande bezorg tijd af gaat ( iets met weinig post enzo )quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Ohrpolster. het volgende:
...
Heel rustig aan gelopen en na elke bundel een paar slokken water, dan was het wel uit te houden.
...
Ik ga me niet lopen haasten om binnen die tijd te blijven, zeker niet met dit weer...maargoed, ik ben wel binnen de tijd gebleven, ik neem nog steeds grote stappen, alleen iets minder snelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef greatchampion het volgende:
[..]
Je weet dat er in de zomerperiode 10% van de geplande bezorg tijd af gaat ( iets met weinig post enzo )
Hier zostraks een forse hagelbui gehad met stenen zo groot als duiveneieren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik had volgens mij mazzel vandaag. Met afstand de rustigste dag van deze week, en de warmrte viel erg mee, volgens mij was het hier niet wamer dan 28 graden, en omdat er redelijk wat wind stond was het best goed te doen. En waar blijft dat voorspelde noodweer nu? Er is 1 kort buitje gevallen, zonder onweer, verder niets. Teleurstellend.
Ben officieel per 1 mei uit dienst getreden. Mijn 60 verlofuren kwamen vandaag vrolijk binnen wandelen. Dus een maandje of 3 heeft het geduurd bij mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:36 schreef Paran0id het volgende:
Vraagje: Ik ben sinds 1 augustus niet meer in dienst bij TNT Post. Wel had ik nog ongeveer 80 verlofuren staan, wanneer worden deze uren uitgekeerd? Kan namelijk op het moment wel een extra zakcentje gebruiken.
Wat een kutgrapquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:36 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik vernam net dat er hier iig de komende 2 zaterdagen naast de C1000 folders ook Plusmarkt folders bij zitten
Bah! En ook hebben aardig wat mensen hier in de buurt een speciale sticker, dat ze alleen Plus folders willen en geen andere reclame (leuk geintje van die supermarkt). Irritant als je dus 2 folders hebt.. nuja ik zie het morgen dan wel.
Loon was wel lekker jaVeel gewerkt in de vakantie!
Ja, hier hetzelfde verhaal, er zat ook nog een mailing van hetzelfde formaat bij van de Bankgiroloterij (geloof ik). De machine had er moeite mee schijnbaar, heel veel reject, fout gesorteerden en ook nog van die kaarten die helemaal niet door de HSM waren gegaan. En met kleine post tussen kleine post zetten kan je ook niet echt lekker tempo maken...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:17 schreef greatchampion het volgende:
Wat een rukdag vandaag. 2 behoorlijke klote kaarten gehad ( Sligro en een meubelzaak ) van dezelfde formaat en die gewoon elkaar vast plakten. Verder had de voorsorteermachine er vandaag ook niet veel zin in. Tussen de rode en eerste gele kaart zaten in elke rode bak zo'n 30 brieven nasortering in, ook heel fijn was dat.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Gelezen op de website van RTV Oost.......
Postdepot moet sluiten
TNT Post moet een uitgiftedepot van post in Enschede Zuid sluiten. Het depot, waar postbodes de gesorteerde post ophalen, is gevestigd in een garagebox aan de Kisveldbrink.
Volgens de gemeente is die bedoeld voor de stalling van voertuigen en niet voor de uitgifte van post. Legalisatie is niet mogelijk omdat dat niet binnen het bestemmingsplan past. Omdat vele postkantoren zijn gesloten heeft TNT Post in de verschillende wijken een aantal depots waaronder ook depots aan huis. In Enschede-Zuid leidde dat tot klachten overwildplassende postbodes
en gestalde fietsen in het gangpad achter de woningen. TNT krijgt tot eind september om te vertrekken.
blargh.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:43 schreef MaxPowers het volgende:
Morgen dus het folder mexicaanse griep, 100%HAH. En daarbij ook nog AlbertHeyn.
Een particuliere en een 100% hah? Lekker handig, want die mogen dus niet gestapeld worden. En hebben jullie geen Gamma en Karwei, dan? Wij hebben morgen Gamma, Karwei, AH (en ik geloof ook nog een dingetje van het NRC), en die griepfolder woendag. Op woendag is dat geloof ik het enige hah.quote:
pfewquote:En met gerechtelijke brieven laat ik nooit tekenen op de distributielijst. Zet er altijd bij "zie akte" mocht er voor getekend zijn, anders gg (geen gehoor).
Wij morgen Karwei, AH en nog een kleintje, woensdag één soort (Neckermann misschien, die zag ik al staan), donderdag de griepfolder, vrijdag één soort, zaterdag C1000 (sommige code's).quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:23 schreef Deezertje het volgende:
Wij hebben Karwei en AH, neem aan dat de griep folder er dan niet bij zit morgen...
Zit de karwei in plastic of zitten de korting stickers middenin het boekje?
Als je daarvoor op je donder krijgt kent die Kooi-kerel de regels niet. Gerechtelijke brieven (ik neem aan dat het voor een NP was) worden behandeld in uitreikinstructie 8 in het "zakboekje voor de postbode". De ontvanger hoeft alleen op de akte te tekenen, NIET op de distributielijst.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:19 schreef Plasterk het volgende:
hmmm, ik heb iets stoms gedaan. Ik heb bij een gerechtelijk schrijven bij uitgifte alleen laten teken op de akte en niet op de distributielijst. Er zat niemand in de kooi dus ik zal morgen wel op mn flikker krijgen.
Wildplassen, da's kinderspel. Wij hebben er 1 die zijn grote boodschap in de duinen doet en zijn kont afveegt met bladeren.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Gelezen op de website van RTV Oost.......
Postdepot moet sluiten
TNT Post moet een uitgiftedepot van post in Enschede Zuid sluiten. Het depot, waar postbodes de gesorteerde post ophalen, is gevestigd in een garagebox aan de Kisveldbrink.
Volgens de gemeente is die bedoeld voor de stalling van voertuigen en niet voor de uitgifte van post. Legalisatie is niet mogelijk omdat dat niet binnen het bestemmingsplan past. Omdat vele postkantoren zijn gesloten heeft TNT Post in de verschillende wijken een aantal depots waaronder ook depots aan huis. In Enschede-Zuid leidde dat tot klachten overwildplassende postbodes
en gestalde fietsen in het gangpad achter de woningen. TNT krijgt tot eind september om te vertrekken.
Haha ja da's knap waardeloos met 3HAHquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:10 schreef Lastpost het volgende:
Hehe kreeg net een belletje van me ma, totaal verrot.
Was haar eerste dag bij de TNT als bezorger.
Heb 'm net zien staan, hij is tamelijk dik, qua formaat en dikte vergelijkbaar met een Veronicagids. Ze zitten in bundels van 20 stuks.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef CHEVHB het volgende:
Morgen wehkamp heb ik gehoord, zijn die erg zwaar/dik?
Ik vergeet dat zó vaak. Als je het formulier bij de brief maar goed hebt ingevuld en hebt laten tekenen, is er niets aan de hand.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:19 schreef Plasterk het volgende:
hmmm, ik heb iets stoms gedaan. Ik heb bij een gerechtelijk schrijven bij uitgifte alleen laten teken op de akte en niet op de distributielijst. Er zat niemand in de kooi dus ik zal morgen wel op mn flikker krijgen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef Plasterk het volgende:
wij hebben nog steeds geen griepfolder hoeven te bestellen. Ik hoorde vandaag dat de drukker failliet is.
Niet landelijk, hoop ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]!
Ik hoorde dat een ander kantoor (stadskanaal, geloof ik) hem wel al bezorgd had. Volgens mij hadden wij hem vandaag moeten bestellen, maar er was niets aangeleverd. Kwam wel goed uit, want vandaag hadden we de kampioen erbij.
Zaterdag drie soorten HAH.
De combinatie bestaat uit C1000 en twee keer AH (een folder en een tasje, geloof ik)quote:
Niet weer de Poiesz hè?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb zaterdag 2x HAH, dat weet ik nu al
Wow, hoelang ben je in totaal wel niet bezig geweest?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:05 schreef CHEVHB het volgende:
Teringggggggg wat een dag! 3 wijken : 1e wijk van 2 en half uur, 2e wijk van 2 uur en 3e wijk van 3 uur.. elke wijk had nabreng zakken, waarvan toen ik aankwam ze steeds niet geleverd waren en daardoor half uur moest wachten.. + Wehkamp en Kampioen.. ben kapot.. serieus.
Vanaf 10.00 uur tot 19.00 uur..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef rien91 het volgende:
[..]
Wow, hoelang ben je in totaal wel niet bezig geweest?
Nee he... das weer dubbel gedoe danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:15 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm... Zaterdag dus C1000 en AH?
Je mag niet eens meer dan 5 uur looptijd achter elkaar ingeroosterd krijgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:05 schreef CHEVHB het volgende:
Teringggggggg wat een dag! 3 wijken : 1e wijk van 2 en half uur, 2e wijk van 2 uur en 3e wijk van 3 uur.. elke wijk had nabreng zakken, waarvan toen ik aankwam ze steeds niet geleverd waren en daardoor half uur moest wachten.. + Wehkamp en Kampioen.. ben kapot.. serieus.
Ieks. Daar kan je gewoon niet vrolijk van worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:26 schreef CHEVHB het volgende:
Deze zakken, van 1 wijk + de nabreng![]()
[ afbeelding ]
Wew, niet normaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:26 schreef CHEVHB het volgende:
Deze zakken, van 1 wijk + de nabreng![]()
[ afbeelding ]
Ik durf het niet te zeggen, het zijn allemaal garage boxen langs elkaar.. allemaal blauwe garage alleen de onze is knal oranje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:41 schreef rien91 het volgende:
[..]
Wew, niet normaalIs dit trouwens het garagedepot van dat krantenartikel?
Lol, waar werk je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:43 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, het zijn allemaal garage boxen langs elkaar.. allemaal blauwe garage alleen de onze is knal oranje.
Heb je soms heel Haaren weggebracht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:48 schreef CHEVHB het volgende:
Haaren, klein dorpje in de buurt van Oisterwijk/Tilburg. Maar loop in verschillende dorpen!
Bijna heel Haaren, was niet leuk. Hopelijk valt het vandaag nog een beetje mee. Wouden me vandaag 3 wijken geven.. maar ben echt wakker geworden met migrene..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:27 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Heb je soms heel Haaren weggebracht.![]()
Ik heb ook weleens van die lange dagen gehad. Maar dan zat ik tenminste nog wel een stuk van de tijd binnen. Wat jij nu hebt meegemaakt lijkt me nog wel een stukje zwaarder.![]()
Waar zitten de depots bij ons:
Dorp 1: Hokje aan de achterkant van gebouw aan het eind van een hobbelig steegje!!![]()
( zie daar de container maar eens fatsoenlijk langs te manoeuvreren.. )
Dorp 2: Tuinhuisje aan een achterliggend pleintje waar nauwelijks auto's kunnen komen..
Dorp 3: Garagebox ( caravan staat achterin te verstoffen... )
Dorp 4: Grote garagebox
Dorp 5: Hok + WC ( !! ) , wellicht de meest luxueuze, maar een paar maanden geleden heeft de eigenaar van het terrein waar het hokje op staat het terrein omringd met allemaal palen.... Dus nu moet je aan de zijkant van het terrein het busje neerzetten en vanaf daar met de kar naar het hokje lopen..![]()
Daarnaast hebben we nog een paar depots bij ons in de stad voor de postbezorgers en gewone postbodes. Waaronder 2 in bejaardentehuizen, 1 in een garage em 1 onder een afdakje bij een huis.
Ja...echt irritant waren die, te dun om door de brievenbus te krijgen, en toen ik klaar was waren m'n vingers zwart...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef rien91 het volgende:
Vandaag de griepfolder en die HDVA onzin, bleh, laat die krantjes HAH maar lekker door andere verspreiders bezorgen
Dat is beter dan een gemeente die ieder huishouden vuilniszakken stuurt voor HAH inzameling van plastic afvalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef Lastpost het volgende:
Vandaag enveloppendag geweest, de gemeente moest uitleggen hoe de bakken voor plastic inzameling werken.
Zelf begin ik a.s dinsdag pas, was even de rondjes met m'n moeder aan het helpen om wat ritme te pakken.
Globaal tussen 09.00 en 18.00 uur.......quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:18 schreef msnk het volgende:
Vraagje, als dat mag
Hoe vaak, maar vooral op welk(e) tijd(en) brengt TNT pakketten rond? Op de site kan ik dat niet echt terugvinden..
Het gaat om Amsterdam, als dat wat uitmaakt
Ligt er een beetje aan, bij ons zijn er 3 shifts, 1 begint om 7, 2 begint om half 9, en 3 begint om 10 uur. En dan ligt het er aan hoe de chauffeur zijn route rijd, hoe druk het is, hoeveel mensen thuis zijn...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:18 schreef msnk het volgende:
Vraagje, als dat mag
Hoe vaak, maar vooral op welk(e) tijd(en) brengt TNT pakketten rond? Op de site kan ik dat niet echt terugvinden..
Het gaat om Amsterdam, als dat wat uitmaakt
Deden ze dat maar eens bij ons. Sjonge jonge, ik moet iedere morgen dat gezeur van de vaste bezorgers aanhorenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:13 schreef MissSpooky het volgende:
Zoooo twee wijkjes gelopen. M'n armen zijn nu wel dood door die kampioen, maar voorderest overleefd.
En op 't werk had iemand cakejes gebakken
ik meende 10 of 11 per week max, naast natuurlijk de max 3 per dagquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef RTB het volgende:
Is er eigenlijk een maximum aan HAH per week?
Ik heb het eventjes opgezocht, maar je kunt alle kanten op met die regels. Je mag maximaal 3 soorten hah per dag (dinsdag t/m zaterdag), en nooit meer dan 10 per week. Maar dat woord "nooit" is tamelijk rekbaar, want regel 2 luidt dat er in uitzonderingsweken maximaal 12 soorten hah per week mogen voorkomen. Daar is dan wel vooraf toestemming van o.a. de OR voor nodig. Er staat in de Uitvoeringsregeling Verspreiding Ongeadresseerde Zendingen echter niets over een maximaal aantal uitzonderingsweken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef RTB het volgende:
Is er eigenlijk een maximum aan HAH per week?
Dank jequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:11 schreef Jordy-B het volgende:
correctie, die drie soorten zijn volgende week zaterdag.![]()
Haha arme manquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:24 schreef CHEVHB het volgende:
Ik moest zo bezorgen van flats waar hele oudere mensen wonen.. gooi er zo´n griepfolder in komt die man helemaal verward naar buiten, om te vragen waarom hij die gekregen had.. hij dacht dat hij dus serieus de griep had en hij naar de huisarts moest.. toen ik 4 keer had gezegd dat het algemene informatie was ging die naar binnen..![]()
Mexicaanse griep is zooooo overratedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:48 schreef Jordy-B het volgende:
Hij mag helemaal niet naar de huisarts als 'ie vermoedt dat 'ie de griep heeft.
Als je het al nodig vindt om de huisarts ermee lastig te vallen, moet je bellen, om te voorkomen dat je de bezetting van de wachtkamer aansteekt.
Dat met dan wel een vreemde wijk zijn als er maar 1 uur voor staat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:35 schreef MissSpooky het volgende:
jups
Buh, heb geen zin meer. Moet nog iets van een uurjte en 't is een ***wijk.
Is dat vreemd? De grootste wijk bij ons is 3.15 uur, de kleinste 40 minuten!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:53 schreef TokenW het volgende:
[..]
Dat met dan wel een vreemde wijk zijn als er maar 1 uur voor staat.
Er wordt niet naar aantal wijken gekeken, maar naar looptijd. Een postbezorger mag geloof ik niet meer dan 5,5 uur per dag lopen, een zaterdagwerker mag niet meer dan 9,5 uur per zaterdag werken (hoeveel uur daarvan looptijd is wordt niet vermeld). Andere regels ken ik niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:33 schreef CHEVHB het volgende:
Hoeveel wijken mag je per dag lopen? Of is daar niet echt een aantal voor?
- maakt niet uit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Schobbejak. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de bezorgers van de pakketdienst?
het lijkt mij misschien wel iets om te gaan doen maar:
-Hoelang moet je in het bezit zijn van het rijbewijs?
-wordt je ingezet in je eigen woonplaats, of moet je ook naar andere dorpen/steden?
-zit er een minimumleeftijd aan verbonden?
- Minimaal 1 jaar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Schobbejak. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de bezorgers van de pakketdienst?
het lijkt mij misschien wel iets om te gaan doen maar:
-Hoelang moet je in het bezit zijn van het rijbewijs?
-wordt je ingezet in je eigen woonplaats, of moet je ook naar andere dorpen/steden?
-zit er een minimumleeftijd aan verbonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |