abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72169076
''Grote megaknaller, alleen bij HDVA''

Ik kreeg net een folder in de bus, en de prijzen die vermeld staan zijn echt te goedkoop. Als ik het op internet zou zien zou ik het niet geloven, paar voorbeelden:

iPhone: ¤199
PS3 met Infamous: ¤198
PSP: ¤89
DSi: ¤89
Samsung i8910HD: 89
Philips 37'' LCD: 598, op internet bij Kieskeurig vanaf 1300

Zoals je kunt zien is het dus allemaal hartstikke goedkoop, je moet bellen om te bestellen en ze komen het bezorgen. Betalen aan de deur.

Wat denken jullie? Hebben jullie die folder ook gekregen?

[ Bericht 3% gewijzigd door ingridt op 26-08-2009 14:00:38 ]
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:28:52 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72169288
http://hdva.nl/
Hogere Defensie Vorming Alumni Website

?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_72169305
Waar zit dat slangetje onder het gras? Kan niet echt zijn.
pi_72169449
Wat is HDVA en waar woon je?
pi_72170106
Ook net de folder door genomen & de prijzen zijn absurd. Lijkt haast oplichterij..
pi_72170182
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:57 schreef Theodesperado het volgende:
Ook net de folder door genomen & de prijzen zijn absurd. Lijkt haast oplichterij..
Ja inderdaad! Zat echt met open mond te kijken

Een duidelijke naam staat er niet op van de winkel, en je kan alleen bestellen door het bellen van een telefoonnummer.
pi_72170222
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:59 schreef ingridt het volgende:

[..]

Ja inderdaad! Zat echt met open mond te kijken

Een duidelijke naam staat er niet op van de winkel, en je kan alleen bestellen door het bellen van een telefoonnummer.
"Betrouwbaar"
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72170244
Bij de kvk kennen ze het bedrijf niet.. Zegt misschien al genoeg..
pi_72170421
Heb de folder ook net doorgekeken, kan niet dat je met deze prijzen niet opgelicht zou worden. Anders zou de bedrijfsnaam wel duidelijker vermeld worden.
pi_72170474
Nou bel het nummer dan, bestel 20 iphones en als je eerst moet betalen weet je genoeg
pi_72170480
Alleen in Nijmegen zit een bedrijf met die naam, maar verder is er nergens info over te vinden. En bestellen via een telefoonnummer (vast mobiel? Anders pm me ff het vaste nummer, kan ik even zoeken ) is sowieso vragen om gezeur
Mr. Prolapse 2009
pi_72170482
Heb de folder ook gisteren ontvangen.

Dacht al dat het een of ander "grapje" was van een of andere verzekeringsmaatschappij o.d.
pi_72170510
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:09 schreef Shoombak het volgende:
Nou bel het nummer dan, bestel 20 iphones en als je eerst moet betalen weet je genoeg
Er staat bij dat je betaalt bij het afleveren. Verzendkosten ook gratis trouwens.
pi_72170585
Kosten van het nummer?
Mr. Prolapse 2009
pi_72170611
En maximaal drie artikelen per adres.
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:13 schreef Dragorius het volgende:
Kosten van het nummer?
80 eurocent per minuut.
pi_72170622
Die samsung i8910 HD was een drukfout, heb hem besteld voor 89 eurie... Een dag van tevoren word je gebeld en je betaalt aan de deur, ging vrij snel het bestellen. Was goed geregeld, maar ik vind het wel erg raar dat alles zo goedkoop is. Zou ook nog een PS3 bestellen... 2 maanden geleden die van mij voor iets van 400 euro gekocht :S
Het nummer kost 80 ct per minuut, duurde bij mij 6:57, dus het zal niet zo zijn dat je ze uren laten wachten en dat je daarvoor betaalt

PS ik heb het pakketje niet binnen, alleen besteld, was mischien beetje onduidelijk :S het enige wat ik probeer et zeggen is, het is wel goedkoop, maar het lijkt mij goed. en ik kon gewoon bestellen zonder zo vaak te bellen ofzoiets dergelijks
ik heb btw eerst geprobeerd om het op te zoeken en zo kwam ik hier en daarom wist ik het zo precies, iedereen zei dat het vast oplichting ofzo was, en ik post alleen maar wat er bij mij gebeurde. je kan wel gaan zeiken dat ik uit mijn nek lul (mischien omdat ik niet helemaal duidelijk was) maar zo is t bij mij gegaan. en ik denk dat er vast wle meer zijn waarbij ze wel met een klantenservice ofzo contact krijgen. ik hoop dat jullie nu een beetje begrijpen wta ik bedoel en dat het nu wat duidelijker is

Dit heeft er niks mee te maken maar welke iphone was te koop? want dat stond er niet bij of wel?

[ Bericht 17% gewijzigd door joshuadewit op 27-08-2009 01:10:34 ]
pi_72170680
sjah
quote:
joshuadewit: geregistreerd op: woensdag 26 augustus 2009 @ 14:10
pi_72170705
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:14 schreef joshuadewit het volgende:
Die samsung i8910 HD was een drukfout, heb hem besteld voor 89 eurie... Een dag van tevoren word je gebeld en je betaalt aan de deur, ging vrij snel het bestellen. Was goed geregeld, maar ik vind het wel erg raar dat alles zo goedkoop is. Zou ook nog een PS3 bestellen... 2 maanden geleden die van mij voor iets van 400 euro gekocht :S
Het nummer kost 80 ct per minuut, duurde bij mij 6:57, dus het zal niet zo zijn dat je ze uren laten wachten en dat je daarvoor betaalt
Knap dat je dat zo precies weet hoor.
Wie levert het af dan?
Mr. Prolapse 2009
pi_72170741
@joshuadewit jij hebt net pas geregistreerd om even dat gare bedrijf te promoten. geloofwaardig:)
pi_72170829
De folder maar direct weer weggooien.. Als het te mooi om waar te zijn lijkt, dan is dat vaak ook zo.

Helaas.. stonden leuke aanbiedingen in
pi_72171162
Hoi,

Ik ben er van overtuigd dat dit het werk is van een stel oplichters.
Als je goed naar de folder kijkt dan zie je een foto van een stofzuiger met daarachter een Ipod, die bieden ze nergens aan, dit zie je ook bij de omafiets, daarachter staan ook kinderfietsen die ze ook niet aanbieden.
Vervolgens vermelden ze nergens hun site waar je bijvoorbeeld deze andere producten kan bestellen.
Ik heb het vermoeden dat de foto`s van de fietsen bij Halford zijn gemaakt en de rest gekopieerd hebben.
Ze proberen het telefoongesprek a ¤ 0,80 per minuut zo lang te rekken dat ze minimaal ¤10; aan je verdiend hebben. Vervolgens krijg je niets thuis gestuurd, ga jij dan aangifte doen,, Nee. Dit maal minmaal 10000 personen die bellen reken maar uit hoeveel je dan in een maand kan verdienen.
Gezond vestand gebruiken je krijgt in deze tijd niet voor niets.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
pi_72171325
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef people het volgende:
Hoi,

Ik ben er van overtuigd dat dit het werk is van een stel oplichters.
Als je goed naar de folder kijkt dan zie je een foto van een stofzuiger met daarachter een Ipod, die bieden ze nergens aan, dit zie je ook bij de omafiets, daarachter staan ook kinderfietsen die ze ook niet aanbieden.
Vervolgens vermelden ze nergens hun site waar je bijvoorbeeld deze andere producten kan bestellen.
Ik heb het vermoeden dat de foto`s van de fietsen bij Halford zijn gemaakt en de rest gekopieerd hebben.
Ze proberen het telefoongesprek a ¤ 0,80 per minuut zo lang te rekken dat ze minimaal ¤10; aan je verdiend hebben. Vervolgens krijg je niets thuis gestuurd, ga jij dan aangifte doen,, Nee. Dit maal minmaal 10000 personen die bellen reken maar uit hoeveel je dan in een maand kan verdienen.
Gezond vestand gebruiken je krijgt in deze tijd niet voor niets.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Het lijkt me duidelijk inderdaad
pi_72171357
dan moet je wel ballen hebben om zo een oplichterij op poten te zetten en uitvoeren.
Als er nou een vooruit betaling gedaan kon worden waren ze alsnog na te trekken, maar nu niet. of iemand belt en vraagt de catalogus eens aan. maybe staat daar meer in.
pi_72171377
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:38 schreef Adba het volgende:
dan moet je wel ballen hebben om zo een oplichterij op poten te zetten en uitvoeren.
Als er nou een vooruit betaling gedaan kon worden waren ze alsnog na te trekken, maar nu niet. of iemand belt en vraagt de catalogus eens aan. maybe staat daar meer in.
Gewoon allemaal doorgeven aan Tros opgelicht en Radar
pi_72171398
Het adres waar het bedrijf op geregistreerd staat is nog te huur (ik fiets er langs naar mijn werk)

<link toch maar even weggehaald, per PM opvraagbaar evt. >
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')