Die samsung i8910 HD was een drukfout, heb hem besteld voor 89 eurie... Een dag van tevoren word je gebeld en je betaalt aan de deur, ging vrij snel het bestellen. Was goed geregeld, maar ik vind het wel erg raar dat alles zo goedkoop is. Zou ook nog een PS3 bestellen... 2 maanden geleden die van mij voor iets van 400 euro gekocht :S
Het nummer kost 80 ct per minuut, duurde bij mij 6:57, dus het zal niet zo zijn dat je ze uren laten wachten en dat je daarvoor betaalt

PS ik heb het pakketje niet binnen, alleen besteld, was mischien beetje onduidelijk :S het enige wat ik probeer et zeggen is, het is wel goedkoop, maar het lijkt mij goed. en ik kon gewoon bestellen zonder zo vaak te bellen ofzoiets dergelijks
ik heb btw eerst geprobeerd om het op te zoeken en zo kwam ik hier en daarom wist ik het zo precies, iedereen zei dat het vast oplichting ofzo was, en ik post alleen maar wat er bij mij gebeurde. je kan wel gaan zeiken dat ik uit mijn nek lul (mischien omdat ik niet helemaal duidelijk was) maar zo is t bij mij gegaan. en ik denk dat er vast wle meer zijn waarbij ze wel met een klantenservice ofzo contact krijgen. ik hoop dat jullie nu een beetje begrijpen wta ik bedoel en dat het nu wat duidelijker is
Dit heeft er niks mee te maken maar welke iphone was te koop? want dat stond er niet bij of wel?
[ Bericht 17% gewijzigd door joshuadewit op 27-08-2009 01:10:34 ]