Ja inderdaad! Zat echt met open mond te kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:57 schreef Theodesperado het volgende:
Ook net de folder door genomen & de prijzen zijn absurd. Lijkt haast oplichterij..
"Betrouwbaar"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:59 schreef ingridt het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Zat echt met open mond te kijken![]()
Een duidelijke naam staat er niet op van de winkel, en je kan alleen bestellen door het bellen van een telefoonnummer.
Er staat bij dat je betaalt bij het afleveren. Verzendkosten ook gratis trouwens.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:09 schreef Shoombak het volgende:
Nou bel het nummer dan, bestel 20 iphones en als je eerst moet betalen weet je genoeg
Knap dat je dat zo precies weet hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:14 schreef joshuadewit het volgende:
Die samsung i8910 HD was een drukfout, heb hem besteld voor 89 eurie... Een dag van tevoren word je gebeld en je betaalt aan de deur, ging vrij snel het bestellen. Was goed geregeld, maar ik vind het wel erg raar dat alles zo goedkoop is. Zou ook nog een PS3 bestellen... 2 maanden geleden die van mij voor iets van 400 euro gekocht :S
Het nummer kost 80 ct per minuut, duurde bij mij 6:57, dus het zal niet zo zijn dat je ze uren laten wachten en dat je daarvoor betaalt
Het lijkt me duidelijk inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef people het volgende:
Hoi,
Ik ben er van overtuigd dat dit het werk is van een stel oplichters.
Als je goed naar de folder kijkt dan zie je een foto van een stofzuiger met daarachter een Ipod, die bieden ze nergens aan, dit zie je ook bij de omafiets, daarachter staan ook kinderfietsen die ze ook niet aanbieden.
Vervolgens vermelden ze nergens hun site waar je bijvoorbeeld deze andere producten kan bestellen.
Ik heb het vermoeden dat de foto`s van de fietsen bij Halford zijn gemaakt en de rest gekopieerd hebben.
Ze proberen het telefoongesprek a ¤ 0,80 per minuut zo lang te rekken dat ze minimaal ¤10; aan je verdiend hebben. Vervolgens krijg je niets thuis gestuurd, ga jij dan aangifte doen,, Nee. Dit maal minmaal 10000 personen die bellen reken maar uit hoeveel je dan in een maand kan verdienen.
Gezond vestand gebruiken je krijgt in deze tijd niet voor niets.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Gewoon allemaal doorgeven aan Tros opgelicht en Radarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:38 schreef Adba het volgende:
dan moet je wel ballen hebben om zo een oplichterij op poten te zetten en uitvoeren.
Als er nou een vooruit betaling gedaan kon worden waren ze alsnog na te trekken, maar nu niet. of iemand belt en vraagt de catalogus eens aan. maybe staat daar meer in.
a 80 cent per minuut? (als dat al klopt?quote:
En dat mag niet van de postbode.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:09 schreef Adba het volgende:
mocht er toch iemand zijn die een bestelling doet, eerst pakketje openen daarna betalen he!!!
"Wij zijn bereikbaar op ma t/m vr van 8.00 tot 18.00 uur. En op zaterdag van 8.00 tot 16.00 uur"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:11 schreef Dragorius het volgende:
Cool KeKouKeLe
Wat staat er in dat cirkeltje met het telefoonnummer nog meer?
Lekker een refurbished scheerapparaat of voetenmassagebadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:24 schreef HeatWave het volgende:
If it looks too good to be true.......
Maar misschien zijn het allemaal refurbish dingen ofzo.
Het is Fok! maar dan zonder FiPo's enzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef ingridt het volgende:
Iemand ervaring met het posten van een kwestie op het Tros Radar forum?
Ik heb een klacht ingediend via consuwijzer.nl. Ik wilde het bij de Opta doen omdat deze wel vaker frauduleuze nummers afsluit, maar daar kan het alleen telefonisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon allemaal doorgeven aan Tros opgelicht en Radar
ook speciaal hiervoor aangemeldquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef erijkgabriel het volgende:
NIET BELLEN!
ik dacht dat ik geen gehoor kreeg, dus heb het 5 keer geprobeerd,
maar zie nu in mijn telefoon dat ik wel degelijk gebeld heb.
de telefoon gaat niet over, wordt automatisch direct opgenomen en weer opgehangen
dit dus voor 80 cent/minuut * 5, is dus toch weer 4 euro voor niks
stom om zo'n krantje te vertrouwen.
ik raad iedereen af te bellen...
erik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |