Vanaf 10.00 uur tot 19.00 uur..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef rien91 het volgende:
[..]
Wow, hoelang ben je in totaal wel niet bezig geweest?
Nee he... das weer dubbel gedoe danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:15 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm... Zaterdag dus C1000 en AH?
Je mag niet eens meer dan 5 uur looptijd achter elkaar ingeroosterd krijgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:05 schreef CHEVHB het volgende:
Teringggggggg wat een dag! 3 wijken : 1e wijk van 2 en half uur, 2e wijk van 2 uur en 3e wijk van 3 uur.. elke wijk had nabreng zakken, waarvan toen ik aankwam ze steeds niet geleverd waren en daardoor half uur moest wachten.. + Wehkamp en Kampioen.. ben kapot.. serieus.
Ieks. Daar kan je gewoon niet vrolijk van worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:26 schreef CHEVHB het volgende:
Deze zakken, van 1 wijk + de nabreng![]()
[ afbeelding ]
Wew, niet normaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:26 schreef CHEVHB het volgende:
Deze zakken, van 1 wijk + de nabreng![]()
[ afbeelding ]
Ik durf het niet te zeggen, het zijn allemaal garage boxen langs elkaar.. allemaal blauwe garage alleen de onze is knal oranje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:41 schreef rien91 het volgende:
[..]
Wew, niet normaalIs dit trouwens het garagedepot van dat krantenartikel?
Lol, waar werk je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:43 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, het zijn allemaal garage boxen langs elkaar.. allemaal blauwe garage alleen de onze is knal oranje.
Heb je soms heel Haaren weggebracht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:48 schreef CHEVHB het volgende:
Haaren, klein dorpje in de buurt van Oisterwijk/Tilburg. Maar loop in verschillende dorpen!
Bijna heel Haaren, was niet leuk. Hopelijk valt het vandaag nog een beetje mee. Wouden me vandaag 3 wijken geven.. maar ben echt wakker geworden met migrene..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:27 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Heb je soms heel Haaren weggebracht.![]()
Ik heb ook weleens van die lange dagen gehad. Maar dan zat ik tenminste nog wel een stuk van de tijd binnen. Wat jij nu hebt meegemaakt lijkt me nog wel een stukje zwaarder.![]()
Waar zitten de depots bij ons:
Dorp 1: Hokje aan de achterkant van gebouw aan het eind van een hobbelig steegje!!![]()
( zie daar de container maar eens fatsoenlijk langs te manoeuvreren.. )
Dorp 2: Tuinhuisje aan een achterliggend pleintje waar nauwelijks auto's kunnen komen..
Dorp 3: Garagebox ( caravan staat achterin te verstoffen... )
Dorp 4: Grote garagebox
Dorp 5: Hok + WC ( !! ) , wellicht de meest luxueuze, maar een paar maanden geleden heeft de eigenaar van het terrein waar het hokje op staat het terrein omringd met allemaal palen.... Dus nu moet je aan de zijkant van het terrein het busje neerzetten en vanaf daar met de kar naar het hokje lopen..![]()
Daarnaast hebben we nog een paar depots bij ons in de stad voor de postbezorgers en gewone postbodes. Waaronder 2 in bejaardentehuizen, 1 in een garage em 1 onder een afdakje bij een huis.
Ja...echt irritant waren die, te dun om door de brievenbus te krijgen, en toen ik klaar was waren m'n vingers zwart...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef rien91 het volgende:
Vandaag de griepfolder en die HDVA onzin, bleh, laat die krantjes HAH maar lekker door andere verspreiders bezorgen
Dat is beter dan een gemeente die ieder huishouden vuilniszakken stuurt voor HAH inzameling van plastic afvalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef Lastpost het volgende:
Vandaag enveloppendag geweest, de gemeente moest uitleggen hoe de bakken voor plastic inzameling werken.
Zelf begin ik a.s dinsdag pas, was even de rondjes met m'n moeder aan het helpen om wat ritme te pakken.
Globaal tussen 09.00 en 18.00 uur.......quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:18 schreef msnk het volgende:
Vraagje, als dat mag
Hoe vaak, maar vooral op welk(e) tijd(en) brengt TNT pakketten rond? Op de site kan ik dat niet echt terugvinden..
Het gaat om Amsterdam, als dat wat uitmaakt
Ligt er een beetje aan, bij ons zijn er 3 shifts, 1 begint om 7, 2 begint om half 9, en 3 begint om 10 uur. En dan ligt het er aan hoe de chauffeur zijn route rijd, hoe druk het is, hoeveel mensen thuis zijn...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:18 schreef msnk het volgende:
Vraagje, als dat mag
Hoe vaak, maar vooral op welk(e) tijd(en) brengt TNT pakketten rond? Op de site kan ik dat niet echt terugvinden..
Het gaat om Amsterdam, als dat wat uitmaakt
Deden ze dat maar eens bij ons. Sjonge jonge, ik moet iedere morgen dat gezeur van de vaste bezorgers aanhorenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:13 schreef MissSpooky het volgende:
Zoooo twee wijkjes gelopen. M'n armen zijn nu wel dood door die kampioen, maar voorderest overleefd.
En op 't werk had iemand cakejes gebakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |